Gå til innhold

April 2016


Ancear

Anbefalte innlegg

Da har mannen her fått halsbetennelse! Ikke vært syk i hele vinter .. To uker før forsøket: halsbetennelse! Ingen feber da! Non som vet om d har noen betydning? Svømmerene er vel på lager alt?

Det går nok fint :) I verste fall kan de vel gjøre ICSI? 

 

Jeg er så "heldig" at jeg er overstimulert. Alt skal på frys  :grine:  Så får vi håpe at eggene blir gode nok for frys.

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Det går nok fint :) I verste fall kan de vel gjøre ICSI?

 

Jeg er så "heldig" at jeg er overstimulert. Alt skal på frys :grine: Så får vi håpe at eggene blir gode nok for frys.

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Ånei😕 Hvordan vet de egentlig at du er overstimulert? Har jeg alltid lurt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei Hvordan vet de egentlig at du er overstimulert? Har jeg alltid lurt på.

Jeg har 30 egg som har vokst i en voldsom fart de siste dagene. Det går fint så lenge de ikke setter ovitrelle. 

 

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sååå kjedelig 

 

 

Jeg har 30 egg som har vokst i en voldsom fart de siste dagene. Det går fint så lenge de ikke setter ovitrelle. 
 



Anonymous poster hash: 8b204...b25

 

sååå kjedelig :( Hvor lenge må du vente for at d skal "roe" seg og dere kan prøve på nytt?

 

en av mine største frykter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sååå kjedelig 

 

sååå kjedelig :( Hvor lenge må du vente for at d skal "roe" seg og dere kan prøve på nytt?

 

en av mine største frykter :(

Mest sannsynlig før sommeren. 

Vet ikke hva som er verst. Frykten for å bli overstimulert (igjen). Eller for at ingen egg skal overleve befruktning og tining. 

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Mest sannsynlig før sommeren.

Vet ikke hva som er verst. Frykten for å bli overstimulert (igjen). Eller for at ingen egg skal overleve befruktning og tining.

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Det skal i alle fall ikke være lett. Det er det jeg syns er så utrolig nervepirrende, mam vet aldri hva som skjer, og det kan alltid gå galt, på alle stadier.

 

Sender en luftklem til deg💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal i alle fall ikke være lett. Det er det jeg syns er så utrolig nervepirrende, mam vet aldri hva som skjer, og det kan alltid gå galt, på alle stadier.

 

Sender en luftklem til deg

Tusen takk! Men prosessen er tung for oss alle. 

Kunne ønske alle gravide kunne gjemme seg bort for en stund ;)

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RD 8! Kjenner ingen stikkinger i dag. I dag er det også nok en ovitrelle sprøyte! Håper den gjør susen som HCG støtte denne gangen!😊

Hvis jeg kommer meg til fredag har jeg slått en personlig rekord i rugedager🙈

Men på en måte har jeg kommet lengre, siden det ble dyrket i tre dager og ble satt inn etter tre..👏🏻 slitsomme uker..🔫😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk! Men prosessen er tung for oss alle.

Kunne ønske alle gravide kunne gjemme seg bort for en stund ;)

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Jaaa! Kommer nettopp hjem fra en tur og d eneste jeg så var kvinner med 1-2 barn og gravide... 😢 Synes og de kan gjemme seg litt! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ny UL i dag, og det er fremdeles seks egg som vokser og gror fint inni der☺ De er 14-16mm så fortsetter på hormoner. Ny UL på fredag også tipper de det blir uttak på mandag. Krysser fingrene for at alt går greit😊 Føler jeg må leve i en bomullsdott, tør nærmest ikke å sette meg ned hardt i fare for at eggene ramler ut😂 Paranoia delux😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne i mitt 38 år, så statistisk skal jo fruktbarheten gå rett ned...! Så krysser fingrene for at det fortsatt er liv laga der inne.

 

EL-sprøyte satt i går og uttak i morgen. Merker at nervene kommer nå..

 

Lykke til i dag, 83jenta! Og for oss i morgen, Nordlys.

 

Og alle andre! Gøy at det er litt "liv" her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til lillespire :)

 

Var på ultralyd i dag for å sjekke om Synarella har hatt effekt og for oppstart av Menopur. Legen er veldig engstelig for å overstimulere meg da det er mange "poser" på eggstokkene mine. Så jeg begynner med 112,5 Menopur frem til mandag og tar nye blodprøver og ultralyd da.. kjente jeg ble litt nervøs da - men fint at de følger tett opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttak gjennomført, flere av eggposene hadde ikke vokst de siste dagene, så det ble bare fire egg. Litt kjedelig da både vi og klinikken reknet med det var litt flere. (Fikk bare ut ett egg sist jeg gikk på menopur, så litt fremgang er det. )

Nå er det bare å krysse fingrene for at de fire eggene blir befruktet, utvikler seg fint og at gullegget er blandt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et dumt spørsmål: hva gjør dere med de brukte sprøytene? Fikk beskjed av sykepleier å putte de i en brukt brusflaske.. og så..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kan du kaste den i søpla😊

Jeg er kanskje litt rar, men jeg tar vare på det.. Litt gøy da det en gang går bra og man kan se hva man har vært igjennom på en måte😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 1 av 4 egg befruktet, og det ville de ikke dyrke til over helgen, så må opp til innsett i dag.

Kjenner luften er gått litt ut av meg.. Litt irritert på at de ikke hørte på oss da vi sa at vi var skeptiske til menopur, da forje forsøk vi hadde med det ble avbrutt og siste forsøk med puregon fikk vi 16 egg ut, syv befruktet og fem som utviklet seg fint (selv om det ikke ble noe graviditet på det forsøket)..

 

Nå krysser vi alt vi har for at det ene egget er det som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...