Gå til innhold

April 2016


Ancear

Anbefalte innlegg

Blodprøve blir vel bare en formalitet ønskedrøm79!

 

Her er det akkurat 1 uke siden uttak i dag. Og jeg har litt svakt rosa på papiret.. Panikken kommer med ALT som har en nyanse av rødt altså. Vet at det mest sannsynlig er såre slimhinner pga Lutinus, så prøver å være rolig.. Det er uansett altfor tidlig å få TR. Eller?? (Og har lest om festenlødning, men bare på forum. Så tror ikke helt på det..).

 

Hvordan går det ellers?

 

Nyt helgen :)

Det er jo så mye forskjellig som kan skje. Det er nettopp det man blir gal av mens man venter de dagene der. Hadde det i det minste vært et standard sett med "happenings" eller symptomer for når man faktisk var gravid og motsatt. Eller enda bedre: sikkert svar på om man er gravid dagen etter innsett! :P

 

Jeg hadde en bitteliten flekk med rødlig utflod ila min rugetid før test den gangen jeg ble gravid. Den var ikke større enn at den utgjorde kanskje 5% av et vanlig innlegg, så det kan ha vært Lutinusen. Akkurat da var jeg skråsikker på at det hadde gått til h*lvete, så jeg gadd ikke notere rugedag eller utseendet. Ikke før gledeshylene hadde roet seg noen dager etter pos test kom jeg på hva jeg hadde funnet i innlegget....

 

Men mitt råd: IKKE følg med på symptomer. Jeg VET at det er et forbaska irriterende råd, men det er faktisk noe jeg har endt opp med å holde meg til i stor grad. Man aaaaner oftest ikke om man er gravid eller ikke. Og uansett hva jeg har googlet, så har alt vært et mulig graviditetssymptom - de gangene jeg ikke var gravid! Så det bare gjør dagene verre. Fyll heller dagene med andre aktiviteter!! Da går tida fortere og man slipper å kjenne og tenke seg ihjel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehm. Og ja, det kan være såre slimhinner. Så ikke tenk på det heller!!!

Takk for råd!! Haha, jeg har blitt en av de på "bli gravid" forumet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke siden uttak. Ikke et eneste symptom/ lutinus bivirkning, og er så merkelig rolig til det hele. For første gang opptar ikke forsøket hele hodet mitt og jeg leter ikke febrilsk etter symptomer. Føles rart.

Har heller ikke supertrua på forsøket. Men er merkelig distansert til det hele. Så får se hva som skjer neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter heller ikke etter symptomer, og tenker heller ikke på at jeg ruger noe særlig. Rarr i grunn, hadde trodd det skulle vært motsatt. Kanskje det ikke helt har gått opp for meg enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg å satte inn ett perfekt 8 delt embryo :) Fikk også 3 på frys... Spennende uker i vente :)

Har hatt en del vondt i magen siden uttak, er veldig oppblåst, og øm på magen.. Følte ikke jeg kjente dette sist gang.. Er det noen andre som føler det likt etter uttak/innsett/lutinus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere!

Fikk satt inn ett egg den 13.april(fryseforsøk), den egentlige test dagen er 27.april. Har testet hver dag men det er fortsatt ingen antydning til strek.... Blir helt gal av dette!  Håper at det er bare for tidlig ennå. Sist så testet jeg positiv 4 dager før, men det endte i SA. Håper virkelig at dette er den gangen det sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å slutte med menopur dagen før ovitrellesprøyten blir satt?

Det er helt vanlig ja. Jeg gjorde det samme

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig ja. Jeg gjorde det samme Anonymous poster hash: 8b204...b25

Kanskje jeg leste spørsmålet feil. Jeg tok menopur dagen før.

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg leste spørsmålet feil. Jeg tok menopur dagen før. Anonymous poster hash: 8b204...b25

Jeg har stilt spørsmålet til sykehuset, men de er jo stengte i helgen.. Og sykepleieren var litt forvirret i går - så hun skrev først feil dose med menopur, men det så jeg før jeg dro fra sykehuset, men når jeg kom hjem så jeg at siste menopurdagen var dagen før ovitrelle dvs:

- søndag siste dag med menopur

- mandag kveld ovitrelle

- onsdag egguthenting

 

Var d sånn du hadde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stilt spørsmålet til sykehuset, men de er jo stengte i helgen.. Og sykepleieren var litt forvirret i går - så hun skrev først feil dose med menopur, men det så jeg før jeg dro fra sykehuset, men når jeg kom hjem så jeg at siste menopurdagen var dagen før ovitrelle dvs:

- søndag siste dag med menopur

- mandag kveld ovitrelle

- onsdag egguthenting

Var d sånn du hadde det?

Hadde siste dose menopur mandag, ovitrelle satt jeg tirsdagskveld og egguthenting torsdag - så det er helt vanlig å stoppe med menopuren (og puregonen) en dag før ovitrellen blir satt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg hadde innsett i naturlig syklus på mandag 18/4 og går ikke på noen medisiner. Har klart å holde meg fra å lese diverse symptomer og lignende hele uka, men i dag klarte jeg det ikke lenger.

Har testdag mandag 2/5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blodprøve blir vel bare en formalitet ønskedrøm79!

 

Her er det akkurat 1 uke siden uttak i dag. Og jeg har litt svakt rosa på papiret.. Panikken kommer med ALT som har en nyanse av rødt altså. Vet at det mest sannsynlig er såre slimhinner pga Lutinus, så prøver å være rolig.. Det er uansett altfor tidlig å få TR. Eller?? (Og har lest om festenlødning, men bare på forum. Så tror ikke helt på det..).

 

Hvordan går det ellers?

 

Nyt helgen :)

Har hatt flere tilfeller med rosa utflod, sist i går formiddag. Vet ikke om det bare er tilfeldig, men er ofte på morgenen og ofte rett før ny Lutinus skal settes. Så tror nok det bare er såre slimhinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stilt spørsmålet til sykehuset, men de er jo stengte i helgen.. Og sykepleieren var litt forvirret i går - så hun skrev først feil dose med menopur, men det så jeg før jeg dro fra sykehuset, men når jeg kom hjem så jeg at siste menopurdagen var dagen før ovitrelle dvs:

- søndag siste dag med menopur

- mandag kveld ovitrelle

- onsdag egguthenting

Var d sånn du hadde det?

Det stemmer

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg hadde innsett i naturlig syklus på mandag 18/4 og går ikke på noen medisiner. Har klart å holde meg fra å lese diverse symptomer og lignende hele uka, men i dag klarte jeg det ikke lenger.

Har testdag mandag 2/5

Krysser fingrene. Hvor hører du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt flere tilfeller med rosa utflod, sist i går formiddag. Vet ikke om det bare er tilfeldig, men er ofte på morgenen og ofte rett før ny Lutinus skal settes. Så tror nok det bare er såre slimhinner :)

Takk for svar :)

 

Jeg er faktisk ganske rolig og jakter ikke på symptomer, men alt med antydning av rødt stresser meg.. Heldigvis har det ikke kommet noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Fikk satt inn ett egg den 13.april(fryseforsøk), den egentlige test dagen er 27.april. Har testet hver dag men det er fortsatt ingen antydning til strek.... Blir helt gal av dette! Håper at det er bare for tidlig ennå. Sist så testet jeg positiv 4 dager før, men det endte i SA. Håper virkelig at dette er den gangen det sitter.

Krysser fingrene for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene. Hvor hører du til?

 

Takk :) Hører til på Ullevål. Har hatt to forsøk før + et avbrutt et. Prøver igjen nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite søvn i natt for min del.

Venter på svar fra Porgrunn nå.. Lever noen minutter/timer med et lite håp før drømmen sikkert blir knust igjen..

Whææ! Blir gal av å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite søvn i natt for min del.

Venter på svar fra Porgrunn nå.. Lever noen minutter/timer med et lite håp før drømmen sikkert blir knust igjen..

Whææ! Blir gal av å vente!

LYKKE LYKKE LYKKE TIL!!! Måtte du fortsette den gode trenden for april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite søvn i natt for min del.

Venter på svar fra Porgrunn nå.. Lever noen minutter/timer med et lite håp før drømmen sikkert blir knust igjen..

Whææ! Blir gal av å vente!

Lykke til!!! Krysser alt jeg krysser kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og krysser alt jeg har, Baremeg1😄

 

Helga har vært fin, har hatt besøk så den har gått fort:) St. Olav ringte og sa at det siste egget ikke klarte seg og vi har dermed ingen på frys. Da er det bare å krysse fingrene for at det inni meg blir det til januar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN, TO, TRE! På det fjerde forsøket skulle det skje!!

Jeg kan ikke tro det!

Jeg er GRAVID!

Mannen min kommer ikke hjem fra skolen før klokka 17! Hva skal jeg gjøre før det? Vil jo rope det ut så hele verden hører det!😂😂

Lykkerus! Endelig føler jeg meg hel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...