Gå til innhold

2017 baby <3


Reese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjekt å se at det er flere som prøver på/er gravid med nr.4! Jeg føler vi er litt gale. Hehe ;) Spent på reaksjonene til folk. Men det er vår familie, så jeg bryr meg ikke veldig mye. Jeg venter på mensen etter at jeg tok ut hormonspiralen 13.april. Blir spennende å se om syklusen hopper tilbake til normalt.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se at det er flere som prøver på/er gravid med nr.4! Jeg føler vi er litt gale. Hehe ;) Spent på reaksjonene til folk. Men det er vår familie, så jeg bryr meg ikke veldig mye. Jeg venter på mensen etter at jeg tok ut hormonspiralen 13.april. Blir spennende å se om syklusen hopper tilbake til normalt.

Lykke til alle sammen!

Så gøy!! Tok ut spiralen 6 dager før meg du da - ønsker nr 4😍! De gale har det godt vil sikkert mange mene - men sånn er vi og sånn er det👏 masse masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjekt å følge deg! Hvor gamle er barna dine? Våre gutter er snart 8, 4,5 og 3 år. :)

Vi har jenter på 9,6 og 4 år😅 HaDDE liksom tenkt at det var nok.. Inntil et års tid siden, da krøyp tanken til oss.. Vi har da rom og tid til én til...?❤️ Blir spennende p følges!!👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg står på siden og heier :) Gleder meg til å se positive tester :)

 

Jeg er litt depressiv tror jeg, eller kansje pessimistisk :/ 4+5 i dag og har testet med BT strips hver dag og ser de blir sterkere og sterkere, nå gå det ikke an å få dem mer lilla :P De er nesten svarte de strekene :P 

 

Pga blødningen på fredag er jeg ganske urolig for at det ikke er utvikling der inne. Har bestilt privat ul til 10 mai. Vil da være 6+3 tror jeg og håper jo selvfølgelig på å få se et bankene hjerte, men fordi jeg er så redd for å bli knust klarer jeg ikke å glede meg.

 

Det er så rart når man tester positivt, hele verden blir liksom snudd på hode enten man venter første eller fjerde som i mitt tilfelle. Man spinner drømmer og ser på utstyr i smug.. Det slipper jeg ikke unna selv om jeg er redd dårlige nyheter om 12 dager..

 

Lite symptomer foreløpig. Humørsvingninger, oppblåst og sulten.. thats it..

 

Men men, man lever jo i håpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går nok bra, skal du se Reese! Håper også du får se og høre et vakkert lite hjerte! <3 

 

Her er det 4 dpo, og ingen nyheter enn så lenge.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går nok bra, skal du se Reese! Håper også du får se og høre et vakkert lite hjerte! <3 

 

Her er det 4 dpo, og ingen nyheter enn så lenge.. 

Takk for det Prøvedokka :) 

 

Håper du og kan teste to streker om noen dager :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var vel ikke så mye du blødde, Reese? Tviler på at du har noe å bekymre deg for, men fornuften og hjertet har sjeldent noe godt samarbeid :P

 

Jeg er 4+0 i dag. Er trøtt, sulten, oppbløst og har litt ømme brystvorter og en del hodepine. Jeg har skikkelig humørsvingninger og er ei ordentlig sur og fæl kjerring på morgen/formiddagen. Det går veldig ut over barna dessverre, og det er ordentlig kjedelig. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var vel ikke så mye du blødde, Reese? Tviler på at du har noe å bekymre deg for, men fornuften og hjertet har sjeldent noe godt samarbeid :P

 

Jeg er 4+0 i dag. Er trøtt, sulten, oppbløst og har litt ømme brystvorter og en del hodepine. Jeg har skikkelig humørsvingninger og er ei ordentlig sur og fæl kjerring på morgen/formiddagen. Det går veldig ut over barna dessverre, og det er ordentlig kjedelig. :/

Nei, det var ikke mye, men det soitter der i bakhodet. Jeg har vært gravid så mange ganger og aldri opplevd å blød rundt ikm før så klarer ikke legge det bakmeg. Men 12 dager er ikke så lenge å da får vi svar.

I bakhodet er jeg redd Ma/BO mest pga Cytotec kur som de gir deg får å få det ut. Det tuller med kroppen min i 6 mnd... alle rare tenker :P

 

Merker også at det går utover barna hos oss. Men jeg passer på å være flink til å si unnskyld. 

Jeg er så hissig at jeg er på randen til gråteannfall når som helst :P Off....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 DPO nå og tempen har ikke bikket under coverline enda men historien tro gjør den det i morgen eller på lørdag. Så så vidt i litt rød spotting i dag så regner med tr er like rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ikke mye, men det soitter der i bakhodet. Jeg har vært gravid så mange ganger og aldri opplevd å blød rundt ikm før så klarer ikke legge det bakmeg. Men 12 dager er ikke så lenge å da får vi svar.

I bakhodet er jeg redd Ma/BO mest pga Cytotec kur som de gir deg får å få det ut. Det tuller med kroppen min i 6 mnd... alle rare tenker :P

 

Merker også at det går utover barna hos oss. Men jeg passer på å være flink til å si unnskyld.

Jeg er så hissig at jeg er på randen til gråteannfall når som helst :P Off....

Skjønner godt at du bekymrer deg. Det er jo ikke snakk om noe mindre enn babyen din :P

 

Ja, passer på å si unnskyld til dem jeg òg. Gleder meg til jeg kan fortelle hvorfor jeg er så sur 😂 haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingre for at alt er bra med spiren Reese, og så kommer vi etter forhåpentligvis!! Her starter "fruktbare dager" om 3 dager i følge syklusen min.. Så neste helg blir det mye "armhevinger"😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du bekymrer deg. Det er jo ikke snakk om noe mindre enn babyen din :P

 

Ja, passer på å si unnskyld til dem jeg òg. Gleder meg til jeg kan fortelle hvorfor jeg er så sur haha

Nå blei jeg heilt våt i øynene jeg.. har liksom ikke gått så langt som å tenke babyen, men du har jo helt rett.. ;) takk <3

Gleder meg til å fortelle dem jeg også, men håper å holde meg til godt ut i Juni.. Når vi fant utav MA i uke11 i 2014 hadde jeg fortalt barna to dager før.. det var tungt for dem, spesielt for hun som da var 7..

 

Lykke til drømmenomflere :D Takk for oppmuntring (skal ikke syte mer nå:P)

Håper du drar godt nytte av de armhevingene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg står på siden og heier :) Gleder meg til å se positive tester :)

 

Jeg er litt depressiv tror jeg, eller kansje pessimistisk :/ 4+5 i dag og har testet med BT strips hver dag og ser de blir sterkere og sterkere, nå gå det ikke an å få dem mer lilla :P De er nesten svarte de strekene :P

 

Pga blødningen på fredag er jeg ganske urolig for at det ikke er utvikling der inne. Har bestilt privat ul til 10 mai. Vil da være 6+3 tror jeg og håper jo selvfølgelig på å få se et bankene hjerte, men fordi jeg er så redd for å bli knust klarer jeg ikke å glede meg.

 

Det er så rart når man tester positivt, hele verden blir liksom snudd på hode enten man venter første eller fjerde som i mitt tilfelle. Man spinner drømmer og ser på utstyr i smug.. Det slipper jeg ikke unna selv om jeg er redd dårlige nyheter om 12 dager..

 

Lite symptomer foreløpig. Humørsvingninger, oppblåst og sulten.. thats it..

 

Men men, man lever jo i håpet :)

Lover bra dette! Min sa var 5+2, og min strips ble svakere for hver dag. Så dette går nok bra! :-) <3

 

Nå er jeg 3dpo og støl. Håper ønsketenkning stemmer og gir to blå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, hvor blir det av mensen??? Tok ut hormonspiralen 13.april, gynekologen mente jeg da akkurat hadde hatt eggløsning. Mensen burde da ha kommet nå! Ja, vet jeg akkurat har tatt ut spiralen, men er utålmodig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh! Så herlig Den lille spiren er der ja, så gledelig!!!

Tuller du :D klarer ikke å beskrive følelsen i kveld :D Så glad :D :D :D Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du :D klarer ikke å beskrive følelsen i kveld :D Så glad :D :D :D Takk :D

 

Kjenner gleden helt hit😄😄😄 Håper dette er smittsomt👍😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :D Det betyr så mye :D Skal absolutt sørge for at dette er smittsomt :)

 

Nå slår jeg meg til ro kjenner jeg, tror neppe jeg hadde fått 3+ om lille hadde gått dukken når jeg blødde..

 

Kun 9 dager til UL :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...