Gå til innhold

2017 baby <3


Reese

Anbefalte innlegg

Vel. spotting som egentlig er en liten TR her, om man er pessimist. Så er nok over for januarbaby her. Da satser vi på februarbaby! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

greide ikke å holde meg og tok en test idag tidlig... Negativ-blenda hvit test og fremdeles ingen mens.. :( på ooovertid! vi skal ut å reise snart ( og tanta til mannen er GOD på å spandere vin) så jeg håper jeg finner ut snart hva som står på! 

skal foøvrig til legen neste uke uansett, kansje jeg får han til å ta en "hcgblodprøve" samtidig? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere jenter ? <3 Noen som tester snart? Babylilje;skal du ta blodprøve?

 

Selv har jeg vært på UL i dag :o Fant en liten larve med bankene hjerte <3 <3 <3 Så ufattelig glad :D Termin 3 Januar <3

 

Håper jeg kan sende dere alle preggis støv <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jeg tar gjerne litt støv👌😊 Her har det vært en romantisk langweekend på mor og far ( utrolig godt timet!) , så det er ventemodus nå... Tror EL var fredag forrige uke så det er leeeenge til testing enda...

Så herlig det må være å få sett et lite frø med bakende hjerte da❤️

Endret av DrømmenOmFlere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

send støv hit også! :-) 

Tok en CB som var blendahvit igår.. enda ikke fått mens og har sjukt tunge og ømme pupper, griner bare mannen er en halvmeter nærme:P  Har levert blodprøve idag, så da får jeg vente noen dager å se:) 


Gratulerer til alle dere som er preggers! :D:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir med her :) er så gode vibber i denne tråden at jeg vil gjerne være med her :) vi nærmer oss snart 2 år med prøving, de finner ikke noe galt med verken meg eller han og de mener vi har vært uheldige. Fikk scrathing 20 april sammen med hysterskopi :) går på albyl-e frem til graviditet og skal ta klexane og crinone fra positiv test for å v

øke være på sikkre siden ;)

 

Jeg tror nok at hysterskopieneller scrathingen utsatte eggløsing så ikm er en gang fra i går til søndag/ kanskje mandag :P Jeg har veldig vonde nipler og har bare hatt det 1 gang i 2014 når jeg var gravid, så jeg håper det er et tegn og ikke en bivirkning av scrathing elns :)

Negativ test i går, men om ikm er så sent som jeg tror så er det alt for tidlig å teste :) skal prøve å holde meg til torsdag eller lenger.

Murringer har jeg hatt i 1 uke + kommer å går, ellers ingen symptomer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd 11 på meg. Kommer godt med litt støv her og. 😊 Akkurat sluttet helt med amming. Har ammet litt om natten frem til nå. Håper at det er grunnen for at spiren ikke har sittet til må.

Gratulerer til alle dere som allerede er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg endelig etter mye venting vært å hatt Laparoskopi. Egglederne var åpne, men mye mulig jeg har PCOS  :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei og vente på El etter MA den 24 april. Ser så svak svak svak ein skugge på G testen. Vil begynne igjen.

 

I dag har eg smerter der ned reise seg fort opp og ned er vondt. Sette seg så iler det der nede. Kan det være eggløsning prosessen som er i gang. HÅPER.

 

Vil begynne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, ble ingen januarspire på meg.. Jeg fikk TR igår gitt.. 
Passa superbra før ei helg utenlands med bading og hele slekta.. 

så,  dager for sent kom den gitt, rakk akkurat å få opp forhåpningene og vel så det.. satser på februarspire da .. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er gravid testane negative etter 2 uker og 6 dager. Hadde barre 4500 i hcg og så seint det går utav kroppen min. Så når kommer Eggløsningen igjen ?

 

Vil ha den no slik at jeg er i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! (wææ, mitt aller første innlegg, litt skremmende, og spennende!  :sjokkert:  :D )
Så ja, jeg er helt ny her innpå, men har lest litt på forumet gjennom de siste månedene - i påvente av at samboer skal bli 100 % klar til å starte prosessen med å bli foreldre, og nå nærmer vi oss virkelig!  :hjerter: Vi har tenkt og fundert og tenkt igjen, og sett for oss, og tenkt oss om enda en gang, og nå har vi vel mer eller mindre bestemt oss for at etter min neste mensen, da hopper vi til sengs uten gummi =D Jeg venter på tante rød rundt den 20. Mai, så da blir første forsøk på oss tidlig i Juni! =D Wiii! Håpet er en vårbaby <3 
Men, kan dere hjelpe meg? Vil eggløsning være sånn ca omtrent 2 uker før forventet mens? Vi har nemlig en utfordring her i hus, og det er at min bedre halvdel jobber turnuser, og er borte 2-3 dager jevnt og trutt. (det spørs om jeg må besøke han på jobb, haha!  :D  :Hehe:
Åååå, endelig er det også min tur til faktisk delta og skrive her inne! Gleder meg veldig til å følge dere andre som og prøver på - og som vet de skal få en liten arving i 2017 =D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter ? <3 Noen som tester snart? Babylilje;skal du ta blodprøve?

 

Selv har jeg vært på UL i dag :o Fant en liten larve med bankene hjerte <3 <3 <3 Så ufattelig glad :D Termin 3 Januar <3

 

Håper jeg kan sende dere alle preggis støv <3

Ååå, gratulerer!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Trine Trampoline. 😊

Jeg temper og bruker Fertility Friend appen. Noe som fungerer veldig bra for meg. Veldig oversiktlig.

Vet du hvor lang syklus du har?

EL er ca to uker før ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Firework! =) Jeg har vært altfor dårlig til å følge med på hvordan mensen min er, huff! Det eneste jeg vet er at jeg blør i ei uke maks, og at mensenstart flytter seg littebitt "bakover" /tidligere for hver måned  :ler: Jeg har liksom ikke viet så mye fokus til TR, bare latt det skure og gå i alle disse årene ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...