Gå til innhold

2017 baby <3


Reese

Anbefalte innlegg

Woohoo! Fått en positiv test 3 dager før ikm (ultrasvak igår 4 dager før ikm, sterkere idag) så da ser det ut til at det blir 2017-baby på meg om alt går bra! :D Termin blir i tidlig mars, og vi klarte det på første forsøk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Woohoo! Fått en positiv test 3 dager før ikm (ultrasvak igår 4 dager før ikm, sterkere idag) så da ser det ut til at det blir 2017-baby på meg om alt går bra! :D Termin blir i tidlig mars, og vi klarte det på første forsøk <3

Gratulerer så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte vi prøvingen i går,,, innbiller selvsagt meg at jeg er gravid allerede . Ganske rart å endelig sette i gang, men nå er jeg mer gira enn jeg noen gang har vært. Litt halv panikk i går, men den gikk fort over, eheh! 

Håper det går bra med dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte vi prøvingen i går,,, innbiller selvsagt meg at jeg er gravid allerede . Ganske rart å endelig sette i gang, men nå er jeg mer gira enn jeg noen gang har vært. Litt halv panikk i går, men den gikk fort over, eheh!

 

Håper det går bra med dere :D !

Lykke til! Det er alltid spennende når man begynner prøvinga for alvor ;) Håper det klaffer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubler for positiv cbd i dag !! Det har vært de mest nervepirrende og utålmodige dagene i mitt liv så langt! Klaff på første pp

 

http://tinypic.com/view.php?pic=1dzj8&s=9#.V3H2RvQzfCQ

 

Helt utrolig at minsten skal bli storesøster

 

Gratulerer! :) 

 

Her er det 8 dpo og svaaaaaaaaaak, og jeg mener "myse-velte-forstørrelsesglass- svak, strek på BT. Har så liten tro at jeg bestilte First Respons fra Ebay, som kommer i juli, haha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! :)

 

Her er det 8 dpo og svaaaaaaaaaak, og jeg mener "myse-velte-forstørrelsesglass- svak, strek på BT. Har så liten tro at jeg bestilte First Respons fra Ebay, som kommer i juli, haha!

Krysser fingrene for deg uansett, ingen håp er ute før den dumme tanta har kommet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo i dag! Og nå begynner tida og går seint! Roa seg ned på jobb, så rekker jeg å kjenne etter symptomer... Hehe

 

Siden 4 dpo har jeg vært ekstremt trøtt. Mer enn hva jeg pleier. Slik jeg var sist jeg ble gravid. Så håper det ikke bare er tilfelle. I dag stod mannen opp med minstemann og jeg sov og sov. :) har sagt til meg selv at det sikkert bare er fordi jeg endelig har mindre å gjøre på jobb, sliten og det har vært bare gråvær og regn den siste tiden. Innerst inne tror jeg det har klaffa.

 

I går, 6 dpo klarte jeg ikke holde meg, og kjøpte rfsu test på butikken. Tok den på ettermiddagen og ble svak, supersvak strek som viser farge innen tidsfristen! Så dette er nervepirrende! Ikm torsdag til uka..

 

Hvordan er det med dere andre som fikk svak positiv? Tatt flere tester? Flere symptomer?

 

Dere som har to blå, går det bra? :)

 

Noen som venter på el?har nettopp hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo i dag! Og nå begynner tida og går seint! Roa seg ned på jobb, så rekker jeg å kjenne etter symptomer... Hehe

 

Siden 4 dpo har jeg vært ekstremt trøtt. Mer enn hva jeg pleier. Slik jeg var sist jeg ble gravid. Så håper det ikke bare er tilfelle. I dag stod mannen opp med minstemann og jeg sov og sov. :) har sagt til meg selv at det sikkert bare er fordi jeg endelig har mindre å gjøre på jobb, sliten og det har vært bare gråvær og regn den siste tiden. Innerst inne tror jeg det har klaffa.

 

I går, 6 dpo klarte jeg ikke holde meg, og kjøpte rfsu test på butikken. Tok den på ettermiddagen og ble svak, supersvak strek som viser farge innen tidsfristen! Så dette er nervepirrende! Ikm torsdag til uka..

 

Hvordan er det med dere andre som fikk svak positiv? Tatt flere tester? Flere symptomer?

 

Dere som har to blå, går det bra? :)

 

Noen som venter på el?har nettopp hatt?

Åj , det var tidlig utslag ! Håper strekene bare blir sterkere !! :D 

 

Jeg er 6 dpo,og er også veldig trett.. Hatt lite matlyst noen dager og har kjent meg litt "rar". Vært litt hormonsyk og hatt en del murring. Klarte heller ikke vente mer i dag og måtte ta en test,, negativ selvfølgelig .. Kjenner faktisk at jeg har funnet mer roen, syns dagene gikk saktere fra 1-4 dpo hehe. 

 

Anonymous poster hash: 8321e...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er gravid fikk kjempe bra strek 10 dpo, er nå 15 dpo å streken er like sterk som kontrollstreken måler hcg pga tidligere aborter og den var godt over gjennomsnittet ❤ lite symptomer enda, men har halsbrann av alle ting Håper virkelig at det det går bra denne gangen med alle medisinene jeg har fått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er gravid fikk kjempe bra strek 10 dpo, er nå 15 dpo å streken er like sterk som kontrollstreken måler hcg pga tidligere aborter og den var godt over gjennomsnittet ❤ lite symptomer enda, men har halsbrann av alle ting Håper virkelig at det det går bra denne gangen med alle medisinene jeg har fått

Så fantastisk å høre. Vi har jo vert i noen temingrupper sammen. Satser på at denne gangen holder det for deg 😍
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ha blir det forhåpentligvis 2017 baby på meg og. Endelig to streker. Krysser fingrene for at spiren sitter.

Masse lykke til til alle dere andre også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vet ikke om jeg er inne på rett forum, men skriver alikevel.

Jeg og samboeren min er veldig uenige om når vi skal begynne å prøve på førstemann. Jeg er supergira og han er veldig skeptisk siden jeg har en del muskelplager i ryggen. Han har sagt ved flere anledninger at han ønsker barn, men at han vil vente til ryggen min er bra igjen..

Er det noen av dere som har hatt ryggplager og blitt gravid? Hvordan går det med ryggen deres i såfall? Har et så sterkt ønske om 2017-barn <3

 

Anonymous poster hash: 0c1f1...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggen min ble super etter å få barn. Jeg har gått til kiropraktor i 15 år. Men har nå kunne sluttet.

Grunnen er at når jeg gikk gravid og var full i relaxin, så fikk kiro justert meg supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggen min ble super etter å få barn. Jeg har gått til kiropraktor i 15 år. Men har nå kunne sluttet.

Grunnen er at når jeg gikk gravid og var full i relaxin, så fikk kiro justert meg supert.

Så godt å høre! Takk for svar ☺️☺️

 

 

Anonymous poster hash: 0c1f1...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...