Gå til innhold

2017 baby <3


Reese

Anbefalte innlegg

Hei. håper det er OK om jeg skriver her. Jeg har vært gravid lenge nå, men mistet desverre i uke 32😢💔 det eneste jeg tenker på er og bli gravid på nytt med en gang. Jeg venter nå på mensen, også skal vi prøve. Håper vi lykkes med en gang❤️ Lykke til alle dere andre❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som jeg joiner dere i 2017-klubben!

 

Er i 2pp, Første dag i siste mens var 28.mai, men KLAR positiv i dag, eller hva tror dere?

Positiv test

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker meg forsiktig inn igjen her. Usikker på om jeg er klar for nye forsøk enda, men jeg tror det.. Hadde termin i januar, men tidlig ul (uke 9) viste MA (hadde SA i des og jan). Hadde ingen tegn og kroppen brukte tre uker etter første Cytotec tablett til å skjønne at den ikke er gravid lenger. Har hatt flere runder med Cytotec, og det er noe jeg ikke unner noen!!

 

Nå tester jeg kun svakt positivt på gtestene, og håper at kroppen snart er litt i rute. Men jeg vet ikke tid EL, IKM osv er, så derav er det vanskelig å joine en ukesgruppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg forsiktig inn igjen her. Usikker på om jeg er klar for nye forsøk enda, men jeg tror det.. Hadde termin i januar, men tidlig ul (uke 9) viste MA (hadde SA i des og jan). Hadde ingen tegn og kroppen brukte tre uker etter første Cytotec tablett til å skjønne at den ikke er gravid lenger. Har hatt flere runder med Cytotec, og det er noe jeg ikke unner noen!!

 

Nå tester jeg kun svakt positivt på gtestene, og håper at kroppen snart er litt i rute. Men jeg vet ikke tid EL, IKM osv er, så derav er det vanskelig å joine en ukesgruppe..

 

Lykke til! Håper ting snart er i rute så dwt blir lettere å følge med på syklusen :)

 

-

 

Nå er jeg 6 dpo og synes faktisk disse dagene har gått greit fort. Men begynner å klø etter å teste! Prøver å holde meg til samme dag som ikm, men syklusen har begynt å klusse litt så tr har gjerne kommet 2-3 dager senere enn ventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg forsiktig inn igjen her. Usikker på om jeg er klar for nye forsøk enda, men jeg tror det.. Hadde termin i januar, men tidlig ul (uke 9) viste MA (hadde SA i des og jan). Hadde ingen tegn og kroppen brukte tre uker etter første Cytotec tablett til å skjønne at den ikke er gravid lenger. Har hatt flere runder med Cytotec, og det er noe jeg ikke unner noen!!

 

Nå tester jeg kun svakt positivt på gtestene, og håper at kroppen snart er litt i rute. Men jeg vet ikke tid EL, IKM osv er, så derav er det vanskelig å joine en ukesgruppe..

Jeg har akkurat hatt mensen etter sa. Og hadde ma med utskraping i september.

Det er tungt. Men flott at du hiver deg rundt.

For meg er det ikke noe alternativ å gi opp. Så det er ekstra vanskelig når folk spør om vi ikke er fornøyd med det ene barnet vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat hatt mensen etter sa. Og hadde ma med utskraping i september.

Det er tungt. Men flott at du hiver deg rundt.

For meg er det ikke noe alternativ å gi opp. Så det er ekstra vanskelig når folk spør om vi ikke er fornøyd med det ene barnet vi har.

Jeg synes også det er sårt når de få jeg har fortalt dette til kommer med "gode råd". Derav har jeg ikke fortalt det til mange. Har ei venninne som anbefalte å gi oss selv en lengre pause eller være fornøyd med de to vi har. Akkurat det var ikke støttende ord for meg!! Vi ønsker jo en liten til, og ønske er jo der selv om vi har to fra før. Og ja, de støttende kommentarene som, "det er naturens måte å ordne opp", "det var jo meningen". Og ja, jeg vet alt dette, men jeg var gravid og allerede glad i det barnet som vokste inni meg. Trøst meg heller på det!

 

Hvor lang tid tok det før du fikk mensen igjen? Og var den da i rute fra første mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er ikke den eneste! Vi er på fjerde måned med prøving. Denne prøvetiden er både frustrerende å spennede, å like skuffende vær gang mensen kommer.. 

Håper den spiren klamrer seg fast snart :) 
Vi prøver på våres første :) <3
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne tråden :D 

Da skal jeg og samboer prøve oss på vår første. ELtest  og  GT er bestilt og nå krysser vi fingrene for at dette går vår veg. Vi har ikke sagt det til noen, og ønsker  gjøre det i hemmelighet. Jeg er kanskje litt ung ( 21), men jeg og samboer (26) har drømt om barn og familielivet så lenge at jeg glemmer at jeg er så ung. Vi gjør det som er riktig for oss og har planlagt dette veldig nøye :D 

 

Blir spennende å følge dere på vegen, både dere som prøver og som allerede er blitt gravide. <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne tråden :D

Da skal jeg og samboer prøve oss på vår første. ELtest  og  GT er bestilt og nå krysser vi fingrene for at dette går vår veg. Vi har ikke sagt det til noen, og ønsker  gjøre det i hemmelighet. Jeg er kanskje litt ung ( 21), men jeg og samboer (26) har drømt om barn og familielivet så lenge at jeg glemmer at jeg er så ung. Vi gjør det som er riktig for oss og har planlagt dette veldig nøye :D

 

Blir spennende å følge dere på vegen, både dere som prøver og som allerede er blitt gravide. <3 

Så spennende! 

Du er nå ikke så ung, både jeg og sambo er 21 år :) 

Har dere prøvd lenge :D? krysser fingrene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! 

Du er nå ikke så ung, både jeg og sambo er 21 år :) 

Har dere prøvd lenge :D? krysser fingrene :)

Nei, sant, føler meg i alle fall ikke så ung som alle skal ha det til, hehe :)

Gøy å se at det er flere enn meg som ønsker barn tidlig i tyve årene ! 

Vi har enda ikke begynt prøvingen, er fremdeles litt usikre på om vi skal begynne med en gang eller vente en mnd eller to fordi det "passer bedre"... Men så tenker jeg at det sikkert bare er til å hive seg i det, for vet aldri hvor lang tid vi trenger :) 

 

Har dere prøvde lenge ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sant, føler meg i alle fall ikke så ung som alle skal ha det til, hehe  :)

Gøy å se at det er flere enn meg som ønsker barn tidlig i tyve årene ! 

Vi har enda ikke begynt prøvingen, er fremdeles litt usikre på om vi skal begynne med en gang eller vente en mnd eller to fordi det "passer bedre"... Men så tenker jeg at det sikkert bare er til å hive seg i det, for vet aldri hvor lang tid vi trenger :) 

 

Har dere prøvde lenge ? 

Enig. Jeg mener nå at så lenge man føler seg klar får det å alderen er innenfor rimelige grenser så syns jeg det er greit :D

Ja, prøvinga er spennende, dere får ha lykke til når dere begynner å prøve!

Vi er på fjerde måned nå, mensen skal komme om en uke. Men er litt usikker på om jeg hadde festeblødning på fredag, håper d!men vi krysser fingrene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har vært gravide tidligere, hadde alle festenlødning? Er det like vanlig som uvanlig?

 

Jeg tror ikke jeg hadde det sist, ble ihvertfall ikke registrert. Men da hadde jeg jo ikke kontroll på eggløsning og mensen siden det var 3 mnd siden jeg hadde slutta på p-piller og ingenting var i sync :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har vært gravide tidligere, hadde alle festenlødning? Er det like vanlig som uvanlig?

 

Jeg tror ikke jeg hadde det sist, ble ihvertfall ikke registrert. Men da hadde jeg jo ikke kontroll på eggløsning og mensen siden det var 3 mnd siden jeg hadde slutta på p-piller og ingenting var i sync :P

Samme lurer jeg å på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har vært gravide tidligere, hadde alle festenlødning? Er det like vanlig som uvanlig?

 

Jeg tror ikke jeg hadde det sist, ble ihvertfall ikke registrert. Men da hadde jeg jo ikke kontroll på eggløsning og mensen siden det var 3 mnd siden jeg hadde slutta på p-piller og ingenting var i sync :P

Jeg tror det er få som får festeblødning, så virker som det ikke er normalen :)

 

 

Anonymous poster hash: a235a...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid!! Tror ikke jeg har skrevet noe i akkurat denne tråden før, men jeg må si det til noen. Vi har besøk, så jeg har ikke sagt noe til forloveden ennå. Han har så lyst på nr to, så han kommer nok til å bli veldig glad. Jeg har vært litt ambivalent. Har veldig lyst på en til, innerst inne. Men jeg fikk noen voldsomme følelsesmessige reaksjoner etter nr 1, og de har endelig roet seg det siste året. Er litt redd for at jeg må gjennom det på nytt. Da jeg stod med testen i hånda, som fikk strek med en gang, kom det noen gledestårer. Så nå når lillebror, eller lillesøster ligger i magen, føles det heldigvis veldig rett ut ❤

 

Også er det litt artig å ha hemmeligheten litt for meg selv enda. Han ser at det er noe jeg bærer på, for jeg går her med et salig flir rundt munnen, men jeg skal vente til vi kommer litt for oss selv før jeg popper nyheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid!! Tror ikke jeg har skrevet noe i akkurat denne tråden før, men jeg må si det til noen. Vi har besøk, så jeg har ikke sagt noe til forloveden ennå. Han har så lyst på nr to, så han kommer nok til å bli veldig glad. Jeg har vært litt ambivalent. Har veldig lyst på en til, innerst inne. Men jeg fikk noen voldsomme følelsesmessige reaksjoner etter nr 1, og de har endelig roet seg det siste året. Er litt redd for at jeg må gjennom det på nytt. Da jeg stod med testen i hånda, som fikk strek med en gang, kom det noen gledestårer. Så nå når lillebror, eller lillesøster ligger i magen, føles det heldigvis veldig rett ut ❤

 

Også er det litt artig å ha hemmeligheten litt for meg selv enda. Han ser at det er noe jeg bærer på, for jeg går her med et salig flir rundt munnen, men jeg skal vente til vi kommer litt for oss selv før jeg popper nyheten

Åh så koselig!! Gratulerer så mye :D 

Gla på dine vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så koselig!! Gratulerer så mye :D 

Gla på dine vegne :)

Takk!! :) :) er glad jeg også, selv om det ikke har gått helt opp for meg enda. Hjertet mitt svulmer over av kjærlighet til datteren min som skal bli storesøster, spesiell følelse :) er vel litt hormoner ute og går også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er sårt når de få jeg har fortalt dette til kommer med "gode råd". Derav har jeg ikke fortalt det til mange. Har ei venninne som anbefalte å gi oss selv en lengre pause eller være fornøyd med de to vi har. Akkurat det var ikke støttende ord for meg!! Vi ønsker jo en liten til, og ønske er jo der selv om vi har to fra før. Og ja, de støttende kommentarene som, "det er naturens måte å ordne opp", "det var jo meningen". Og ja, jeg vet alt dette, men jeg var gravid og allerede glad i det barnet som vokste inni meg. Trøst meg heller på det!

 

Hvor lang tid tok det før du fikk mensen igjen? Og var den da i rute fra første mens?

Fikk mens 5 uker etterpå denne gangen. Dette har variert fra gang til gang. Jeg nekter å gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! :) :) er glad jeg også, selv om det ikke har gått helt opp for meg enda. Hjertet mitt svulmer over av kjærlighet til datteren min som skal bli storesøster, spesiell følelse :) er vel litt hormoner ute og går også da :)

ja, det blir spennende :D 

Håper det blir våres tur snart, har en godt følelse denne gangen. venter mens på mandag, så vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg :) jeg hadde kjøpt inn sperm-vennlig glidemiddel og solvipect til neste måned. Det var jo helt unødvendig :) masse lykke til, håper å se deg på trimester-sidene snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg :) jeg hadde kjøpt inn sperm-vennlig glidemiddel og solvipect til neste måned. Det var jo helt unødvendig :) masse lykke til, håper å se deg på trimester-sidene snart :)

Hehe nei tydeligvis ikke :D 

Tusentakk, håper jeg også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...