Gå til innhold

2017 baby <3


Reese

Anbefalte innlegg

Gode nyheter, Reese! :D Glad på dine vegne! Nå må du sende oss andre masse masse babystøv ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra, Reese 😃 ❤

Når bør jeg bestille time hos legen egentlig? Er 5 uker i dag. Vil på tidlig ul i juni, men jeg bør vel ta meg en tur til legen først? Og er det noen av dere som vet om jeg kan ta mr av hodet når jeg er gravid? Vil være 8-9 uker ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 12+1 da jeg var hos legen med yngste. Det var et ok tidspunkt. Du kan forsåvidt ta tidlig ul først hvis du vil se at hjertet slår.

MR kan du ta. Du får ikke kontrastvæske, men vanlig MR går fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Reese ❤

Når bør jeg bestille time hos legen egentlig? Er 5 uker i dag. Vil på tidlig ul i juni, men jeg bør vel ta meg en tur til legen først? Og er det noen av dere som vet om jeg kan ta mr av hodet når jeg er gravid? Vil være 8-9 uker ca

Takk :)

Du er jo bare to dager bak meg jo :) Termin 5 januar du da?

Jeg skal ha ul neste uke, er da 6+3 i forhold til mine beregninger :) Skal ikke til legen først. Den bestiller jeg til rundt uke 10-12.

 

Jeg tok MR av hodet i November ifjor og fikk spm om jeg var gravid. Du må også svare på det på et skjema itillegg. 

Jeg svarte nei, og hun spurte om jeg var sikker, noe jeg var. Måtte alikevel spørre om det ikke var anbefalt som gravid, noe hun svarte var den gravides ansvar i tilfelle. Jeg ville ringt å spurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter, Reese! :D Glad på dine vegne! Nå må du sende oss andre masse masse babystøv ;)

Takk Prøvedokka :) Jeg krysser alt for at du tester positivt om noen dager nå :) Du er vel litt uti dpo land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Du er jo bare to dager bak meg jo :) Termin 5 januar du da?

Jeg skal ha ul neste uke, er da 6+3 i forhold til mine beregninger :) Skal ikke til legen først. Den bestiller jeg til rundt uke 10-12.

 

Jeg tok MR av hodet i November ifjor og fikk spm om jeg var gravid. Du må også svare på det på et skjema itillegg.

Jeg svarte nei, og hun spurte om jeg var sikker, noe jeg var. Måtte alikevel spørre om det ikke var anbefalt som gravid, noe hun svarte var den gravides ansvar i tilfelle. Jeg ville ringt å spurt!

Kanskje de har blitt mer restriktive med MR da. De fleste undersøkelser som kan vente til etter svangerskapet, vil man jo helst utsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

igår var det akkurat en måned siden vi slutta på prevansjon..masse rare følelser og tanker, ingen mens er kommet etter bortfallsblødning enda, men regner med jeg får den iløpet av uka om jeg ikke er så heldig at det har flytta inn noen hos meg da :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igår var det akkurat en måned siden vi slutta på prevansjon..masse rare følelser og tanker, ingen mens er kommet etter bortfallsblødning enda, men regner med jeg får den iløpet av uka om jeg ikke er så heldig at det har flytta inn noen hos meg da :D

Når skal du teste da Babylilje :D Håper så du er kjapt gravid :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Prøvedokka :) Jeg krysser alt for at du tester positivt om noen dager nå :) Du er vel litt uti dpo land?

Jeg er 8 dpo nå, så om noen dager så blir det testing :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reese; neeeeh, tenker å prøve å vente til Fredag om ikke noe er skjedd innen da,:P 
Men jeg har jo lyst å teste hver morgen før jeg drar på jobb da sånn helt egentlig :P 
men men.. er jo bare å vente.. imellomtida har jeg fylt syklusappen min med alle mulige slags "kansje"symptomer jeg tror jeg føler på og andre tanker, fast rutine har blitt  :)   


krysser alt jeg har! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det sitter hos dere alle! 😊 Artig at det klaffet for flere på en gang.

Jeg er på cd 2 i dag. Så for min del blir det litt lenger venting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Du er jo bare to dager bak meg jo :) Termin 5 januar du da?

Jeg skal ha ul neste uke, er da 6+3 i forhold til mine beregninger :) Skal ikke til legen først. Den bestiller jeg til rundt uke 10-12.

 

Jeg tok MR av hodet i November ifjor og fikk spm om jeg var gravid. Du må også svare på det på et skjema itillegg.

Jeg svarte nei, og hun spurte om jeg var sikker, noe jeg var. Måtte alikevel spørre om det ikke var anbefalt som gravid, noe hun svarte var den gravides ansvar i tilfelle. Jeg ville ringt å spurt!

Ja, termin er 5 januar :) så moro at vi er så tett.

Okei. Jeg får ringe dit og spørre. Er jo ikke krise om jeg må vente heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink om du klarer å holde deg Babylije ;) Får du var ganske sikker på el nå, ikke sant?

 

Lykke til i prøvingen Firework :)

 

Macncheese, har du noen symptomer? Jeg har mens murringer, stikk og strekk, men ingenting utenom det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Her har det skjedd mye siden jeg var her sist! Og flere gledelige nyheter, moro! Gratulerer jenter!

Selv har vi hatt vår første runde i går kveld uten å hoppe av i svingen... Eggløsning i nærmeste fremtid, førstkommende dager... Så spørs vel om det blir noe denne mnd, men spennende uansett! ( kjæresten er bortreist med jobben så blir ikke mer denne pp)

 

Også henger jeg meg på resten, moro med fler som ønsker "fler" barn.... Her ønsker vi også nr 4...

 

Ha en fin kveld<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink om du klarer å holde deg Babylije ;) Får du var ganske sikker på el nå, ikke sant?

 

Lykke til i prøvingen Firework :)

 

Macncheese, har du noen symptomer? Jeg har mens murringer, stikk og strekk, men ingenting utenom det...

Ja hvis jeg skal stole helt og holdent på slim så er jeg sikker på EL, men man vet jo aldri likevel.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinna prøvetida altso 😄 har so lyst å berre bli gravid (som alle andre:p) gjekk akkurat inn i pp5 no, so har no ikkje prøvd soo lenge akkurat. Berre å prøve å smøre seg med tolmodigheit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kalenderen er jeg 1 dag etter ikm nå.. men jeg har stort sett brukt en dag eller to på å komme igang med mensen tidligere så jeg håper ikke enda.. også tør jeg ikke å teste heller! er redd for helt hvit test:-/


Med nummer 1 tok jeg mange tester fordi mensen var så uregelmessig, og alle ble blendahvite... fant ut at jeg var gravid i uke 11 ved en tilfeldighet på legekontoret:O  Kansje jeg er en av de som produserer HCG seint :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kalenderen er jeg 1 dag etter ikm nå.. men jeg har stort sett brukt en dag eller to på å komme igang med mensen tidligere så jeg håper ikke enda.. også tør jeg ikke å teste heller! er redd for helt hvit test:-/

 

 

Med nummer 1 tok jeg mange tester fordi mensen var så uregelmessig, og alle ble blendahvite... fant ut at jeg var gravid i uke 11 ved en tilfeldighet på legekontoret:O  Kansje jeg er en av de som produserer HCG seint :(

Vent noen dager til med å teste du :) Det er jo spennende tid du er inne i :D

Men du, du mistenkte jo el for et par uker siden? Så om det stemmer så skal jo en evt mens være i anmarsj om ikke en spire har satt seg :)

 

Den gangen jeg fant ut sent at jeg var gravid testet jeg aldri tidligere selv om jeg ikke hadde mensen. Gikk på piller, men under sukkerpillene blødde jeg aldri så derfor ingen mistanke hos meg da jeg var vandt med at mensen holdt seg unna i perioder.

Men ingen svangerskap er heller like så vi får håpe at du får to streker tidligere denne gang ;) Ta hcg prøve som planlagt om ikke mensen er kommer innen en 6 uker tid fra p stop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har helt rett Reese! 
Lurer på om jeg drøyer til søndagsmorgen, og tester en da:-) Da må det jo bli riktig resultat vel? 

Men, kjenner ingenting til at TR er på vei hvertfall, men jeg håper det beste og forventer det verste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har helt rett Reese! 

Lurer på om jeg drøyer til søndagsmorgen, og tester en da:-) Da må det jo bli riktig resultat vel? 

 

Men, kjenner ingenting til at TR er på vei hvertfall, men jeg håper det beste og forventer det verste:-)

Jeg håper du har fått full klaff :D Gleder meg til å høre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt murringer for et par dager siden, tenkte det var fordi jeg hadde drukket brus. I går morges reagerte jeg på at eggløsningstesten var sterkere enn forventet (og streken kom med en gang). I dag var den superpositiv! På dag 9! Har pleid å ha el fra dag 11-14 (syklusene har gått fra 25 dager til 27 nå de siste gangene). La inn aksjer tirsdag kveld, blir ikke noe mer. Første pp etter lang pause, og så rekker jeg knapt el 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink om du klarer å holde deg Babylije ;) Får du var ganske sikker på el nå, ikke sant?

 

Lykke til i prøvingen Firework :)

 

Macncheese, har du noen symptomer? Jeg har mens murringer, stikk og strekk, men ingenting utenom det...

Njaa. Jeg er ganske trøtt. I går var første dagen min uten en powernap på 30 min - 2 timer :P haha. Ellers begynner puppene mine å bli veldig ømme og de vokser, også har jeg mye murring, stikk og strekk. I dag stikker det så fælt at det er ekkelt. Man glemmer så fort hva som er normalt av vondter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager over ikm, ingen mensen, negative tester og ingen tegn til at mensen kommer en gang, river litt i underlivet ved brå bevegelser...men er ganske sikker på at jeg ikke er gravid altså :) Er nok bare kluss siden jeg slutta på minipillen i februar :) 



Anonymous poster hash: dcd71...352
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...