Gå til innhold

2017 baby <3


Reese

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen erfaring med det du har gjort i dag prøvedokka, men kjekt å lese at alt sto ok til hos deg :D

Håper det er i orden hos mannen din også og happy humping i den kommende helgen.

 

Ps, jeg tror jeg ville betalt ganske mye for å få svar via privat gyn, enn å vente på det offentlige. Som du sier, er det noe mer fremover så prøv det offentlige først ;)

 

Masse lykke til :D Håper du oppdaterer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh guri, jeg har jo gått utifra en app jeg har som har oversikt over når mensen og eggløsning er, til nå har det stått at ikm er om 2 dager, men plutselig nå står det at jeg er to dager på overtid! Og korsryggen verker så mye at jeg får flashbacks til riene jeg hadde sist jeg skulle føde, aldri hatt det så vondt ved mensen. Nå ble jeg stressa kjente jeg 😐

 

Anonymous poster hash: aecc4...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa for to dager siden 😅 Vært på jobb, så litt vanskelig å teste da ;) Men klarer nok ikke å vente til i morgen, så får beuke opp min siste strimmeltest idag tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa for to dager siden 😅 Vært på jobb, så litt vanskelig å teste da ;) Men klarer nok ikke å vente til i morgen, så får beuke opp min siste strimmeltest idag tenker jeg.

Har du. Testa?:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testa for to dager siden Vært på jobb, så litt vanskelig å teste da ;) Men klarer nok ikke å vente til i morgen, så får beuke opp min siste strimmeltest idag tenker jeg.

Herlighet.. Har du testa :D??? Superspent :P

 

(selv om jeg ikke ville stolt på en app som fortalte meg når jeg hadde el) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt negativ! Men fortsatt ingen mens... og korsryggen har verka i hele dag, aldri opplevd lignende 😱 Får prøve på nytt om et par dager om ikke TR dukker opp.

 

Stoler heller ikke blindt på appen igrunnen, men de siste månedene har den vært helt eksakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt negativ! Men fortsatt ingen mens... og korsryggen har verka i hele dag, aldri opplevd lignende Får prøve på nytt om et par dager om ikke TR dukker opp.

 

Stoler heller ikke blindt på appen igrunnen, men de siste månedene har den vært helt eksakt!

 

Slike apper blir jo mer og mer nøyaktige jo mer data du putter inn i de :) Den jeg brukte var helt på jordet de tre første mnd, nå etter 9 mnd er den helt nøyaktig for meg også. Tester likevel utenom, for det kan jo komme en syklus som er litt rar, hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike apper blir jo mer og mer nøyaktige jo mer data du putter inn i de :) Den jeg brukte var helt på jordet de tre første mnd, nå etter 9 mnd er den helt nøyaktig for meg også. Tester likevel utenom, for det kan jo komme en syklus som er litt rar, hehe.

 

Ja, er greit å gå etter appen synes jeg. Er så lett å gå inn og sjekke og at alt står der automatisk etterhvert som jeg skriver inn alt fra symptomer til fri notater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, en slik en app ja... tenkte mer på kalender jeg, sorry :P Litt treig til tider ;)

 

Kom på en ting jeg.. Jeg er 13 dpo i dag og det var i dag jeg skulle hatt mensen faktsik.. jeg har 13 dagers lutelfase og tror ikke den egentlig blir påvirket av fødsel?!? Anyway, jeg er veldig glad ikm er her enten det er i dag eller i morgen :D

Testene mine blir sterkere for hver dag men er enda ikke like sterke som kontroll streken på BT sine.. I dag er det 2 uker siden siden vi hoppa i høyet...haha, tror liksom det var den eneste gangen på veldig lenge, og har heller ikke gjort det etterpå..

Syns fremdeles det er helt ufattelig at jeg er gravid og har til og med hatt litt skumle tanker denne uka.. sånn hva i alle dager er det jeg har gjort? Men i nesten minutt er jeg opp og ned snudd og verdens lykkeligste.. Merkelige greier..

 

Klarte heller ikke holde tett så lenge som jeg planla.. så i går fortalte vi både mormor og farmor som ble mottatt med jubel ;)

I dag starter helgen og jeg skal se idol uten den vante fredagspilsen min ;)

 

God helg jenter, håper dere kommer med positive tester neste uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei, blod i trusa :( Bare bitte litt som helt i slutten av mensen, ikke klart blod men sånn brunlig.. har ikke opplevd det før...

Typsik nå da vi fortalte det i går så kommer vel mensen som normalt likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å nei, blod i trusa :( Bare bitte litt som helt i slutten av mensen, ikke klart blod men sånn brunlig.. har ikke opplevd det før...

Typsik nå da vi fortalte det i går så kommer vel mensen som normalt likevel..

 

Off, men det trenger jo ikke være mensen eller noe annet galt! Hørt flere som har litt småblødninger i starten, noen ganger hele svangerskapet. Om det fortsetter kan du jo bestille en privat ul? Håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, men det trenger jo ikke være mensen eller noe annet galt! Hørt flere som har litt småblødninger i starten, noen ganger hele svangerskapet. Om det fortsetter kan du jo bestille en privat ul? Håper det går bra!

Takk for oppmuntringen :) føler meg ikke så veldig høy i hatten nå altså, men lever jo i håpet..

Er jo såvidt kommet i gang i svangerskapet så ikke helt krise syns jeg, er verre å konstantert MA senere eller noe.. Men alikvel, de rosa skyene er blåst bort.. Å google spotting og positiv test er ingen bra ting :(

Jeg regner meg løpet som kjørt altså, men får se hva kvelden bringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda Reese, håper at det bare er noe som "går forbi" holdt jeg på å si.. at det bare er ubetydelige blødninger :-) 
Jeg blødde jo skikkelige mensenblødninger med førstemann, og han satt som lima likevel han altså, så det kan jo hende at det ikke er noe alvorlig! :-) Krysser fingrene for deg! <3
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda Reese, håper at det bare er noe som "går forbi" holdt jeg på å si.. at det bare er ubetydelige blødninger :-) 

Jeg blødde jo skikkelige mensenblødninger med førstemann, og han satt som lima likevel han altså, så det kan jo hende at det ikke er noe alvorlig! :-) Krysser fingrene for deg! <3

 

Takk Babylilje <3 Håper det bare var den ene gangen, har ikke sett noe etterpå, er helt tørr..men det er jo bare litt over 2 timer siden, så tar det ikkehelt for godt enda, men håper jo :)

 

Uansett, syns det er bedre om det går ræva nå enn å miste senere, da er vertfall min kropp ute av spill ganske lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant, skjønner den veldig godt:-) 
Livet er skjørt på mange måter! :) 


Jeg hadde en skikkelig vond stikking i høyre eggstokk idag, og EL-slim (for første gang siden pilleslutt) så her tror jeg det er EL.. uten at jeg vet for sikkert:P men men, god grunn til hurramegrundt ikveld da hvertfall:) 

Håper det var bare med det lille Reese! :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da :\ Har du noe vondt da? 

Nei, har hatt masse mensmurringer i hele dag, men ingen vondter og har ikke hatt noe mer enn etter den gangen, kansje såvidt litt farge på utfloden etterpå, men det hadde jeg ikke sett om jeg ikke så skikkelig etter..

 

Aner ikke hva som foregår egentlig, men kan jo egentlig bare vente å se.. Optimist så lenge jeg ikke blør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo bli med her jeg også :) først røk muligheten for en 2015 baby, så for 2016. Nå satser jeg på at 2017 blir det magiske året der vi endelig får bli foreldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig alt går bra for deg reese! Krysser fingrene for blødning som ikke er av betydning! Høres jo slik ut siden det stoppet.

 

Med min sa fikk jeg friskt blod fra første stund, blødde sinnsykt mye i 4 dager, 5 dag litt mindre og stopp dag syv...

 

Høres ut som festeblødning du har fått :-) . Skjønner man blir usikker, så ville tatt blodprøve for ens egen del :-)

Vil ikke tro du har noe å bekymre deg over. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli riktig frustrert... Tok rfsu test idag, idag er dagen jeg _egentlig_ ventet mensen. Og den står det jo at man kan ta 4 dager før. Etter hva jeg kan se er den helt negativ, hjernen min lurer meg til å tro at det er liten antydning til strek, men det vet jeg jo selv at det ikke er... :P Fortsatt sånn rar vondt i korsryggen jeg ikke har kjent på siden fødsel, og ikke noe mer antydning til mens.... En blir jo gal av å sitte og vente på det ene eller det andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en blir gal av det Atanih.. Jeg kjenner også på mange symptomer, men jeg har bare prøvd i 3-4 uker, og synes enkelte dager at symptomene er uendelige! 

har ikke tatt noen tester enda, det er nok litt for tidlig til det for meg:P 

jeg har også hatt vondt i korsryggen, som du, men det er nok av helt andre grunner enn den jeg ønsker at det skal være! :D 

Hva med en drop in time på laben på legesenteret og få tatt en blodprøve? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...