Gå til innhold

2017 baby <3


Reese

Anbefalte innlegg

Dagbok; Fy for et humør jeg er i.. Aner ikke om det er fordi jeg har så mye å gjøre og at mannen min jobber til langt på kveld hver dag eller om jeg rett å slett bare er litt sliten...Sist uke var jeg i strålende humør og kan ikke huske å ha vært noe annet på tross av det som står ovenfor, kun 4 dpo (om jeg kan si det en gang som ikke prøvde å bli gravid denne perioden) så regner ikke med at syklusen skulle spille meg et puss enda :/ Uansett, innbilte gravidplager som mensmurringer og bekkensmerter sånn plutselig, men det hører også til i dpoland ;) Hehe..

 

Uansett, utrolig koselig å se at så mange henger seg på tråden og satser på 2017 baby :D 

Jeg ser verden er urettferdig mtp på alle skjebnene til hver enkelt prøver, lurer på hvem som sitter å bestemmer hvem det er enkelt får og hvem som ikke skal få det så lett til!?! 

Jeg ønsker alle et godt mot og håper virkelig at 2017 blir året for alle i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reese: Ja, det har jeg lurt på også. Hvem i alle dager det er som sitter å planlegger alt for oss :o

Her i huset kjenner vi på psyken at 2 år er lenge som prøvere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre Utålmodig :/ om det er noen trøst da, så har jeg har sa to ganger og ble gravid måneden etter begge gangene og da satt spira som ei hundre år gammel, sammenvokst fururot 😉 ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne dagboken jeg også;

Fyttirakkeskinn, jeg er så LEI. Har slitt lenge med periodevis kvalme,svimmelhet, hodepine og migrene, men nå er det helt forferdelig. Jeg har vært sengeliggende to dager denne uken allerede og på fredag hadde jeg så sterk migrene at jeg kastet opp,grein og trodde hodet bokstavelig talt skulle sprenge. Har noen tips og råd? Jeg sover veldig dårlig i disse periodene òg. Har bestilt legetime, men vanligvis får jeg ikke time før to uker senere.

Jeg er også ganske sikker på at jeg har eggløsning i disse dager (tror det var i går. Dette tror jeg kun pga fysiske symptomer altså). Kan det ha en sammenheng? Det er i hvert fall ikke noe fristene eller digg å ha sex når du føler deg som en sjøsyk og tikkende bombe 😣 dagens utblåsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne dagboken jeg også;

Fyttirakkeskinn, jeg er så LEI. Har slitt lenge med periodevis kvalme,svimmelhet, hodepine og migrene, men nå er det helt forferdelig. Jeg har vært sengeliggende to dager denne uken allerede og på fredag hadde jeg så sterk migrene at jeg kastet opp,grein og trodde hodet bokstavelig talt skulle sprenge. Har noen tips og råd? Jeg sover veldig dårlig i disse periodene òg. Har bestilt legetime, men vanligvis får jeg ikke time før to uker senere.

Jeg er også ganske sikker på at jeg har eggløsning i disse dager (tror det var i går. Dette tror jeg kun pga fysiske symptomer altså). Kan det ha en sammenheng? Det er i hvert fall ikke noe fristene eller digg å ha sex når du føler deg som en sjøsyk og tikkende bombe dagens utblåsning!

 

Jeg fikk denne pp noe som i følge legen het menstrasjonsmigrene! Altså hormonell migrene. Det kan jo fort hende at dette også kan komme rundt EL, da er det jo hormoner i sving da også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff sa Macncheese, det der høres ikke bra ut, men som prøvedokka sier, hormonell migrene. Det er det eneste jeg har hørt om, men har ingen erfaring :/ Stakkar, alt det som skjer i en kvinne kropp i løpet av en syklus er ikke rent lite..

Selv har jeg erfaring med ekstreme eggløsnings smerter. Det var så ille noen år at jeg var sykmeldt noen dager hver mnd mens jeg sto i kø får kikkhullssopprasjon  for å se etter endometrisose  !?!(hvordan skrives det??)-dog uten funn.

Uansett, det var verre enn alle mine fødsler tilsammen!!!! Og det varte i dagevis.. Nå er det vel to år siden siste annfall..

Det kan selvfølgelig ikke sammenlignes, men tror mye av det som skjer ofte har en sammenheng med syklus, da kvinner sliter oftere enn menn..

 

 

Ellers, jeg er kommet til 6 dpo. I går fikk jeg en skikkelig rar følese, følte meg faktisk gravid :o Ikke i dag da, følelsen er borte igjen;)

Og uansett hvor mange ganger jeg har vært gravid så klarer jeg aldri å huske hvordan det var i starten eller hva jeg tenkte i dpo land :P

Husker jo veldig godt starten av svangerskapet sist da jeg testet positivt 2 Januar15.. Jeg var sååå humørsyk og dårlig.

Et tilfelle jeg ikke glemmer som jeg opplevde 4 dpo (jeg temper så er sikker på el) var at jeg sto inne på Cubus og plutselig fikk en følelse av at jeg tisset på meg..huff, men ja jeg fikk det travelt og løp for å finne et toalett, men da var det faktisk for sent.. jeg var våt tvers gjennom :P (dere tåler detajene ;) ) Jeg brukte å være helt tørr etter el, derfor husker jeg så godt dette.. Men det var bare den ene dagen tror jeg..

Også i motsetning til det svangerskapet var jeg gravid 6 mnd tidligere og da ante jeg fred å ingen fare?!? Ingen symptomer på noen ting, kun humørsyk har jeg skrevet ned, men hvem er vel ikke det til tider når man venter tr på døra ;)

 

Det er så forskjellig fra gang til gang og jeg ville virkelig visst med en gang, helst rett etter sex kunne jeg tenkt meg å teste ;)

 

Ha en fin helg alle sammen, jeg tester første på Søndag jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du teste nå på søndagen som kommer Reese? :-) 
Så heldig du er <3 


Jeg må nok vente en god stund til før testing, men jeg har endelig fått en haug strimler og to clearblue i posten da, det hjelper litt på boinkers følelsen mn går rundt med når man er i startfasen sånn som jeg... man har jo lyst å teste etter en runde i halmen som du sier:P:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du teste nå på søndagen som kommer Reese? :-) 

Så heldig du er <3 

 

 

Jeg må nok vente en god stund til før testing, men jeg har endelig fått en haug strimler og to clearblue i posten da, det hjelper litt på boinkers følelsen mn går rundt med når man er i startfasen sånn som jeg... man har jo lyst å teste etter en runde i halmen som du sier:P:P 

Heheh, ja det skal godt være å klare å holde seg borte ;) Det er et under om det har skjedd noe, men jeg vil jo som sagt vite fortest mulig om jeg er på tjukka eller ei ;)  Også er jeg tidligere testoman vet du, og nå har jeg tilbakefall ;)

 

Hvor er du i syklusen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, ja det skal godt være å klare å holde seg borte ;) Det er et under om det har skjedd noe, men jeg vil jo som sagt vite fortest mulig om jeg er på tjukka eller ei ;)  Også er jeg tidligere testoman vet du, og nå har jeg tilbakefall ;)

 

Hvor er du i syklusen din?

spennende! :D Håper den viser preggers for deg Reese! :D:D 

 

Jeg aner ikke hvor jeg er....ikke fått mens etter slutt på p-piller enda.. men etter EL-slim å dømme er jeg ikke langt unna eggløsning nå.. 

men jeg kan likegodt ta feil der, da jeg er overpositiv og overanalyserer absolutt alt:P 

 

egentlig har jeg heller ikke peiling på EL osv heller, men man leser jo litt om det og prøver å se forskjell på EL slim osv likevel da:P 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende! :D Håper den viser preggers for deg Reese! :D:D 

 

Jeg aner ikke hvor jeg er....ikke fått mens etter slutt på p-piller enda.. men etter EL-slim å dømme er jeg ikke langt unna eggløsning nå.. 

men jeg kan likegodt ta feil der, da jeg er overpositiv og overanalyserer absolutt alt:P 

 

egentlig har jeg heller ikke peiling på EL osv heller, men man leser jo litt om det og prøver å se forskjell på EL slim osv likevel da:P 

 

 

Takk for det, blir rart om det hadde klaffet, jeg ante jo ikke at el ville komme dagen etter sexen :P Vi skulle egentlig hoppe over denne perioden, men når el ble forsinket helt til dag 24 i denne sykusen så ga vi f ;) hehe..

 

Ah, det der med prevensjonslutt er noe skvip noen ganger, kroppen bruker ofte litt tid på å hente seg inn, men IKKE hos alle :)

Skjønner det der med overanalysering, det blir plutselig meget spennende når man går inn får å prøve ;)

Spennende å følge deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er spent på hvor lang tid det tar før min kropp er "innhentet" av normalen ja.. Jeg er også farlig nær å bli testoman, desverre for lommeboka:P MASSE lykke til imårra Reese!! :D 


tenkte på deg idag når jeg sto med bakenden opp og huet i ett blomsterbedd her, håper du får en positiv test! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går over i pp5 nå, så da vet vi at det blir 2017 så håper virkelig på en baby til iløpet av det året ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er spent på hvor lang tid det tar før min kropp er "innhentet" av normalen ja.. Jeg er også farlig nær å bli testoman, desverre for lommeboka:P MASSE lykke til imårra Reese!! :D 

 

 

tenkte på deg idag når jeg sto med bakenden opp og huet i ett blomsterbedd her, håper du får en positiv test! :D

Hahah, så koselig :D Med blomsterbed altså ;):P , neida, artig at du tenkte på meg :D

Ja, jeg vet ikke om jeg er litt spent selv eller litt nervøs.. :/ Jeg har to døtre som jeg med begge brukte piller når jeg ble gravid. Med hun ene var jeg over 10 uker på vei når jeg fant det ut og hadde knasket piller hver dag siden hun inntok kroppen min, husker jeg var ganske nervøs for å ha skadet henne den gang pga det, men det gikk heldigvis fint :)

 

Så ble jeg gravid med min samboer i juli14 uten å vite noe om el eller syklus :P(hadde nylig tatt ut spiralen)

Tror bare vi hadde sex en gang også.. Men det var planlagt da, men første pp... mistet dessverre den spiren i uke 11, det var trist det..

Så var kroppen ute av laget igjen i 4 mnd, men jeg kunne teste positivt igjen 2 Januar 15, 8 dpo :D Hun ble født i Sep i fjor :D 

 

Ja, det ble jo litt av en historie dette, men aner ikke om jeg forteller deg eller meg selv om hvor lett jeg har blitt gravid tidligere og derfor har litt nerver..

Planen var å få termin over nyttår, og om jeg skulle være gravid nå havner jeg rundt 3 Januar.. noe som jeg tror vil bli Desember itilfelle da hun siste kom 2 uker før :P Så det var den planleggingen, men som jeg har skrevet tidligere, man bør jo være så evig takknemlig om man bare får et barn :D

Det er det beste som finnes på denne jord <3

 

Jeg har vel ingen symptomer heller, bare innbilte og litt humørsvingninger.. :P

 

Men ja, så har jeg også lært at man tester ikke på morgen urin, utpå dagen er det bedre :) Det har stemt for meg de to siste gangene :)

 

Men alikevel, så koselig at du ønsker meg preggis :D tror jeg detter sammen om testen blir positiv i morgen ettermiddag..

Hadde forresten nesten positiv el test i dag.. skal prøve den i morgen tidlig og om den viser samme resultat er det håp :D

Takk Babylilje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn var det for meg og, jeg fant ut i uke 11 at jeg var gravid, og hadde da kun hatt ett opphold på 2-3 uker med pilene før jeg begynte på igjen. skulle ikke mer til :P 


Har masse symptomer sjøl jeg, litt strekk i livmor og inatt drømte jeg at jeg var kvalm og kasta opp, så jeg våkna halveis i svime og trodde jeg var kvalm! HAha, latterlig, ja , i know:P 


Spennende spennende! :D   :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! :-O Slutta den 01.. ikke hatt så mye som en antydning til TR enda heller..:-/
kommer sikkert om noen uker også blir jeg dødsskuffa tenker jeg, men samtidig får jeg litt mer oversikt når den kommer da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, man bortfallsbløding har du vel hatt? 

Noen kommer rett ajour etter piller, tror faktisk mesteparten av oss.. Hvor gammel er du?

 

Ellers var el testen negativ i dag så regner ikke med to streker på en annen test senere, men prøver likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde en kraftig bortfallsblødning etterpilleslutt, men ingenting siden.. 

Er på det 26 året mitt nå :-) 


Ja, oppdater meg da Reese! kan jo fort he:D  nde likevel ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde en kraftig bortfallsblødning etterpilleslutt, men ingenting siden.. 

 

Er på det 26 året mitt nå :-) 

 

 

Ja, oppdater meg da Reese! kan jo fort he:D  nde likevel ;)

Herregud.. skyggestrek faktisk.. er det mulig, nå ble jeg superstressa ... såvidt den syns, men ser den litt tydeligere nå som testen er tørr..gidd å gi meg slike forhåpninger 8 dpo.. ;) Skal ta en til i kveld å se om det samme skjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde en kraftig bortfallsblødning etterpilleslutt, men ingenting siden.. 

 

Er på det 26 året mitt nå :-) 

 

 

Ja, oppdater meg da Reese! kan jo fort he:D  nde likevel ;)

Du har vertfall alderen på din side :D Jeg er på mitt 29 år :o shit, tiden flyr ;)

Du skal se at du er gravid før du vet ordet av det ;) Du har en fra før? Og ante fred å ingen fare før uke 11? Ønsker deg en flott januar spire :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, begynte å besvime og var skikkelig dårlig, hadde menstruasjon som før å greier.. dro til legen og fikk beskjed, hadde ei uke på å bestemme meg om å beholde eller ei:-) 


Takk for det! Håper det blir sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 5 dager på å bestemme meg for om jeg ville beholde eller ei husker jeg.. 

Beholdt du?

 

Nå klarte jeg ikke holde meg lenger, svidde av test nr 2 i dag og samme skyggen kommer.. argh.. at jeg likeså greit ikke kunne holdt meg til i morgen i det minste :P Kun en test igjen.. håper jeg klarer å vente med den til i morgen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beholdt! er nå åtte år den som kom så overaskende på gitt:-) 

Ikke angra en dag heller, selv om omstendighetene ifht alder og sånt absolutt kunne vært bedre. 

men, en berikelse jeg ikke ville vært foruten :-) <3 

SPAR den siste til imårra! :D 

Hvor "skyggete" er streken? :D 

Jeg vil også teste!!! :D 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beholdt! er nå åtte år den som kom så overaskende på gitt:-) 

 

Ikke angra en dag heller, selv om omstendighetene ifht alder og sånt absolutt kunne vært bedre. 

 

men, en berikelse jeg ikke ville vært foruten :-) <3 

 

SPAR den siste til imårra! :D 

 

Hvor "skyggete" er streken? :D 

 

Jeg vil også teste!!! :D 

 

 

 

Så herlig :D 

 

Min overraskelse var nett 5 år :) En berikelse er helt sant, aldri angra det ;)

 

Nja.. jeg hadde en brukt BT liggene fra sist helg før jeg ante om el hadde vært eller om jeg hadde bommet helt i hht tempingen :P Hadde glemt den av og ikke kastet den, den er helt hvit.. Disse andre to er det skygge på, altså ikke farge.. Hadde ikke vist på bildet om jeg ikke hadde begynt å redigere osv..

Tvilsomt at det betyr noen ting og isåfall er det flax som bare det tenker jeg, men det er alikevle streker som en ser uten å vende og vri så klør meg litt i hodet..

Har hatt skygger før på BT men ikke to samme dag.. Men ja, jeg TROR ikke det betyr noe, føler meg ikke gravid ;)

Alikevel typisk at to skygger skal dukke opp 8 dpo å tulle med meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aja, jeg hadde en dobbelpakning cb+ liggende og klarte ikke dy men :P Et sinnsykt svakt kryss.. Det får meg virkelig til å tro at det faktisk er noe her.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...