Gå til innhold

2017 baby <3


Reese

Anbefalte innlegg

nei jeg var litt treig, haha, men så fantastisk da! :D

Sitter på jobb og gliser som en annen dust! :P 

 

 

Aner ikke hvor lenge en sånn lyser jeg! :D 

 

hvor lenge hadde dere prøvd igjen? *trenger en reminder*

 

Håper jeg ikke blir mange ukene etter deg<3

 

Jeg blir så følelsesmessig involvert i sånt, haha, jeg er helt på tuppa! :P:tongue:

Hahah, du skriver som om du var meg :P hehe.. Håper også du kommer raskt etter :D Kansje mens murringene dine var el?? :D

 

Det er liksom det, vi har ikke startet prøvingen enda :P Vi skulle hoppe over denne syklusen så vi hoppet av i sb\vingen og brukte kondom de gangene vi fikk anledning :P Men så lot el vente på seg helt til dag 24 :o Jeg har bare hatt en mens etter fødsel ser du og den startet 8 dpo.. så trodde kroppen var ute av gamet en stund før den fikk stabilisere seg igjen så hadde ikke trua på dette altså..

Jeg sa til mannen min at jeg allerede var på syklus dag 23 uten at el hadde vært og at om vi ble gravid nå ville vi treffe 1 Januar omtrent.. så vi ga litt f og kjørte på på dag 23, lite viste jeg at el var dagen etter, eller nærmere dag 25.. Langt mindre kan jeg fatte at jeg pigade er gravid :P Så happy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahah, du skriver som om du var meg :P hehe.. Håper også du kommer raskt etter :D Kansje mens murringene dine var el?? :D

 

Det er liksom det, vi har ikke startet prøvingen enda :P Vi skulle hoppe over denne syklusen så vi hoppet av i sb\vingen og brukte kondom de gangene vi fikk anledning :P Men så lot el vente på seg helt til dag 24 :o Jeg har bare hatt en mens etter fødsel ser du og den startet 8 dpo.. så trodde kroppen var ute av gamet en stund før den fikk stabilisere seg igjen så hadde ikke trua på dette altså..

Jeg sa til mannen min at jeg allerede var på syklus dag 23 uten at el hadde vært og at om vi ble gravid nå ville vi treffe 1 Januar omtrent.. så vi ga litt f og kjørte på på dag 23, lite viste jeg at el var dagen etter, eller nærmere dag 25.. Langt mindre kan jeg fatte at jeg pigade er gravid :P Så happy :D

Så artig så artig så artig! :D :D 

 

Det kan godt være! EL murringer ja for alt jeg vet :D 

jeg kjenner alt jeg har hver dag om det er noe som er ulikt eller kansje kan være symptomer :P 

 

Jeg får vel bare glede meg på dine vegne så lenge og legge det litt til side, hvertfall så jeg slipper å ta livet av meg selv fram til jeg kan kjøre på med en test eller to:P:P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så utrolig gode som gratulerer og er glad på mine vegne, er helt utrolig hvor mye det betyr :D <3 Tusen millioner takk alle sammen <3

 

Her sitter jeg, babyen min sover et par timer og jeg har tusen ting å gjøre på mandag, men jeg funker ikke.. sitter å ser i veggen og drømmer meg bort til en annen verden..tenk at jeg skulle være så ufattelig heldig som dette? Hvem bestemmer det? 

Jeg er så ubeskrivelig takknemlig <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig så artig så artig! :D :biggrin: 

 

Det kan godt være! EL murringer ja for alt jeg vet :D 

jeg kjenner alt jeg har hver dag om det er noe som er ulikt eller kansje kan være symptomer :P 

 

Jeg får vel bare glede meg på dine vegne så lenge og legge det litt til side, hvertfall så jeg slipper å ta livet av meg selv fram til jeg kan kjøre på med en test eller to:P:P 

 

Gleder meg til å følge deg videre :D Håper du kommer etter fortere enn svint kjære deg :D <3

 

Husk nå at jeg har ikke hatt det snev av symptomer denne gang ;) Ivertfall ikke noe som kunne tilsi at jeg skulle være gravid :D Men det kommer tidsnok, det vet jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det håper jeg også! :-) 

samtidig kjenner jeg at da går det jo veldig fort når man først har en som sitter :) 

Lyst å ta en test bare for å ta en test.. kan jo ikke skade, har jo tonnevis av strimler liggende :D 


kansje det hjelper på huet å få litt ro bare med å ha det gjort? :P

ingen symptomer i det hele tatt??  Koselig å være flere som følger hverandre! 

sørg for å få filma ansiktet til mannen din når han åpner eska med testen i da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Reese! Kjempegøy :)

 

Jeg krangler litt med meg selv, skal jo egentlig vente litt med å bli gravid, samtidig som jeg allerede har tatt 3 strimmeltester selv om det enda er 3-4 dager til ikm... 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! åå! gratulerer så mye!!

 

Her tror jeg sjansen slapp fra oss denne mnd...:/ el kommer nok til onsdag ut ifra symptomer. Livmortappen har åpnet seg i dag, og vi fikk bare lagt inn aksjer i går for denne pp. Altså 3 dager før el.

 

 

Noen erfaringer med dette? Har aksjene sjans til å komme frem til egget når "døra" er lukket dagen de slippes løs. hehe. Åpnet seg først i dag tidlig....  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! åå! gratulerer så mye!!

 

Her tror jeg sjansen slapp fra oss denne mnd...:/ el kommer nok til onsdag ut ifra symptomer. Livmortappen har åpnet seg i dag, og vi fikk bare lagt inn aksjer i går for denne pp. Altså 3 dager før el.

 

 

Noen erfaringer med dette? Har aksjene sjans til å komme frem til egget når "døra" er lukket dagen de slippes løs. hehe. Åpnet seg først i dag tidlig....  

Tusen takk :D

 

Jeg tror oppriktig at du har like god sjangse som alle andre :) Ikke mist håpet selv om det ikke blir mer ilagt :) Unner deg en nydelig opplevelse om 10 dager :D

 

Og om du ikke bruker el tester eller temping så er ingenting sikkert utifra symptomer. 

Nå har jeg alt i friskt minne og notater hos FF. Mine el smerter begynte samme dag som el var, altså 9 april (Vi hadde sex 8 april) og ga seg ikke før mandag kveld. Sverger! Kos deg og ikke ta sorgene på forskudd ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God Morgen! :D 

Ikke fortvil Utålmidig.no! Dette kommer til å gå strålende! :-)

Reese; har du overaska mannen din? :) 

Dagboklinja for idag: 
Har småvondter i korsryggen for tredje dag på rad jeg, og mistenker at EL er rett rundt hjørnet basert på slim og murringer.. 
Mulig jeg tar feil men jeg FØLER at jeg har rett :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmortappen min lever et travelt liv og endrer konsistens og åpning flere ganger gjennom dagen, så ikke ta sorgene på forskudd :)

 

Jeg klarte ikke å dy meg og måtte ta en test i morges, som selvfølgelig var negativ :P skjønner ikke hvorfor jeg gidder, for jeg har aldri testet positivt før ikm-dagen. Men det det stikker i magen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) Jeg er fremdeles i slik en rar boble.. digitalen sluknet nettopp nå.. lyst så fint i over et døgn :D

 

Jeg fikk ikke filmet det da, tårte ikke, han hadde fattet mistanke umiddelbart ;)

Men jeg la testen i et arbånd eske som passet perfekt :D Pakket den inn og gikk ut til han i hagen, vi ble stående å snakke litt løst å

fast og jeg sa jeg hadde en gave til ham. Det var jo ikke forventet :P

Han takket og åpnet opp.. han fikk faktisk sjokk :o hehe, første han sa; den gikk rett inn den, det hadde eg aldri trodd!!

Nei, det va veldig kjekt å dela nyheten med han å han blei utrolig glad :D

 

Nå sitte jeg her da å lure på hvem andre eg kan dela det med.. ville jo gjerna hatt noen å prata med face to face ;)

 

Håper du har rett Babylilje :D Krysser fingra og happy humping ;)

 

Når har du ikm Macncheese? Spent her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Reese!!! Moro lesing dette etter noen dager uten å ha vært her på forumet.   :)

Endret av høx89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Reese!!! Moro lesing dette etter noen dager uten å ha vært her på forumet.   :)

Tusen hjertelig :D Klarer ikke helt å tro det enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så gøy :D

Jeg tror det er neste onsdag, så om 100 år ca ;)

hahahaha, da håper jeg du er tidlig me å oppdatere allerede til helga :D Ønsker deg 2 blå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha, da håper jeg du er tidlig me å oppdatere allerede til helga :D Ønsker deg 2 blå :D

Hehe, jeg kommer nok til å teste meg ihjel :D tuusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for å roe stresset litt! :-)

 

Håper el kommer slik du kjenner :-)

 

Spennende. Håper du får to blå :-)

Dagene går altfor sent :P men har begynt å stresse ned og nyte dagene. Det hjelper :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbok: Timen i går gikk bra, jeg gruet meg HELE dagen, og hadde nesten tårer i øynene når vi gikk inn. Sambo var med inn og fikk pratet med gyn og høre hva hu skulle gjøre osv, og så gikk han ut i gangen og ventet, og skulle heller komme inn om jeg syns det var veldig ubehagelig. Tror det var likegreit, han var litt blek da vi gikk inn :humre: 

 

Selv undersøkelsen var jo i og for seg grei, gjorde ganske vondt da hu skulle føre inn kateteret, men selve kontrastvæsken og slik gjorde ikke vondt, kun litt merkelig murring. 

 

Ellers gode nyheter! Åpne eggledere, og på venstre side var det folikkel på 13 mm! Så da er vel EL her i helga? Hva tror dere? 

 

Sambo ble hensvist til urolog for totalsjekk. Han gikk litt i tenkeboksen, tror han er redd det skal være noe galt, samtidig som han var innstilt på å få sjekket svømmere i går med en gang. Det var egentlig jeg og, var det jeg skjønte på gyn sist vi snakket, men da ble det henvisning i stedet. 

 

Ellers tenker jeg litt på at vi går privat med en gang, gyn er jo privat og hu henviste jo til privat urolog. Vi betaler jo egentlig ganske mye i skatt, så vi burde vel egentlig bruke det offentlige helsevesenet, men der må du jo vente i votter og vinter? Bruker nok privat urolog og fortsatter med denne gyn, men  om det blir noe mer, kommer vi nok til å prøve offentlig først? Enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...