Gå til innhold

2017 baby <3


Reese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JEG tenker at kryss er kryss uansett hvor svakt eller sterkt det er!  

kan du se et kryss er det jo et kryss! :D 


Så da sitter det en Reese!!  :D :D :D _D 

Så utrolig gøy! <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, takk for at dere heier på meg jenter.. Klarer egentlig ikke tro på noe kjenner jeg, men om det stemmer så faller noen biter på plass likevel.. Har slitt med en del korsrygg smerter for en del år siden og har aldri kjent antydning si 2011.. På onsdag kjente jeg ilingen i korsryggen og husker jeg var overrasket og tenkte "nei", ikke dette igjen, men det varte bare noen timer så var det over.. Var vel 4 dpo da.. 

Herregud, tenk at jeg skriver dette åsså er jeg sikkert ikke gravid engang.. Det er jo helt utrolig i tilfelle :o

Og jeg må legge til, jeg har hatt falskt kryss på cb før, men jeg syns jeg kunne ane det før tiden gikk ut altså, og kan se konturene nå i tørket tilstand i leseavstand.. Shit, kan nesten ikke vente til i morgen..

Å her sitter mannen min på siden av meg og aner ingen verdens ting om hverken tester eller streker, langt mindre min mistanke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallohallo! Vi har ikke veldig aktiv prøving enda, da vi vil et par ting skal falle på plass først, men er definitivt innstilt på baby i 2017 :) Har en gutt fra før. Forrige gang tok det 3 mnd fra p-pilleslutt til jeg ble gravid, hadde veldig uregelmessig syklus, kunne variere fra 27 til 39 dager! Så selv om vi prøvde ble det likevel en positiv overraskelse ;)

 

Nå har jeg vært av pillen ganske lenge, gikk på den bare noen måneder etter jeg hadde født. Har nå regelmessig syklus og vet nokså nøyaktig når eggløsning er (går bare ut ifra app på mobilen 🙈)

 

Venter igrunnen på resultat nå snart - mensen eller ikke?! Hadde sex noen dager før eggløsning, og, selv om det er et kjent fenomen med alle symptomer selv om man ikke er gravid, føler jeg litt på det denne gangen. Forrige gang la jeg på meg på magen og lårene uten å vite at jeg var gravid, og nå er det litt samme greia. Vi får bare se, kan godt være det bare er kjede-spisinga som har tatt overhånd 😂 Uff, mye babbel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Håper spiren klamrer seg fast! :-)

 

her føles det ut som el kommer som normalt :-) spent! Eneste nervepirrende er at mannen reiser på jobb i morra og ut uka. Og el på onsdag kan det virke som! Håper vi får legge inn akskjer i morra au!

 

All ventinga gjør mæ sprø...

Endret av Utålmidig.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Slenger meg med her! Jeg tok ut spiralen denne uka og venter nå på mensen sånn at jeg har mer kontroll på syklusen. Jeg er 32 år og har tre gutter født 08,11 og 13. Håper på en vårbaby i 2017. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holy Sh**!!! Aner ikke om dere kan se det, men alle disse testene er det strek på, den i midten er fra i morges å en strek kunne ses etter noen sekunder.. De to som ligger samlet er fra gårsdagens formiddag da jeg kunne skimte en skygge på den ene av dem lenge etter tiden, samme skjedde på den andre jeg tok, og i min frustrasjon måtte jeg prøve cb+ også som viste meg eg skygge som jeg også har sett når jeg ikke har vært gravid.. Lurer på hva en digital vil si? 9 dpo i dag, faktisk 5 dager før forventet mens :o

 

http://tinypic.com/view.php?pic=290spow&s=9#.VxSBrPmLSM8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser det ikke på bildet desverre, men så lenge du ser det så! :D 

 

tar du en digital? :D

Ser de ikke jeg heller, elendigt kamera :P aner ikke hvordan jeg stiller inn fokuset ;)

 

Ja, tenker jeg prøver digitalen i 11 tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innmari lyst her i rommet jeg sitter i og, så skjermen min reflekterer, så jeg ser ikke helt optimalt heller :-) 

Røft en og en halv time til det! :D  


krysser fingre! :D 

småmisunnelig på testing.... men! alle tester ligger klare! :D både strips og CB! :D 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de ikke jeg heller, elendigt kamera :P aner ikke hvordan jeg stiller inn fokuset ;)

 

Ja, tenker jeg prøver digitalen i 11 tiden ;)

Jeg så på den øverste strimmelen :D så spennende!!!

Vi holder på med flytting, så har vært awol i noen dager. Men jeg tror dere har rett i at det kan være hormonene som gjorde at jeg var så dårlig, for det var helt borte 2dpo (antatt selvfølgelig). Kvinnekroppen er helt syk, haha. Jeg har også mye eggløsningsmerter. Kan bli så ille at jeg ikke klarer å stå ordentlig oppreist, haha! Jeg tror jeg er 5dpo i dag og det begynte å murre og svi i livmora i går, og dag murrer det og klør :P det blir utrolig lange dager før jeg kan teste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere følger etter med positive tester jenter :D Jeg er litt i sjokktilstand og tror det ikke før jeg ser GRAVID lyser mot meg, men jeg kjenner disse testene såå godt (dette er mitt 7 svangerskap), så vet jo innerst inne, men alt kan alikvel skje, lenge til Lørdag for å komme over ikm..

 

Har en baby jeg må til å sove slik at jeg kan tenke litt i fred :P Nå er det ammings og og litt mat så sover hun i 11 tiden og da skal jeg teste ;)

 

Herregud, føles ut som om det var i går jeg startet denne tråden.. lite ante det meg hvor fort ting falt på plass før jeg skulle få to  streker gitt :P Men holder meg på landjorda litt til..

 

Kan ikke vente med å dele det med mannen min i tilfelle :D  Det føles bare helt surrealistisk og for godt til å være sant..

 

Når kan du teste da babylilje? Så spent på deg :D

 

Og krysser alt jeg har for deg Macncheese :D Håper ikke de hormonsmertene dine var forgjeves og at su kan briljere med to streker om noen dager :D

Jeg har forresten også stikkninger i livmor området, spesielt på venstre side ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det ikke lenge før klokka viser 11!! Reese! 

Neei, jeg ser vel egentlig ingen vits i å teste før den 01. Mai, da er det 4 uker siden jeg slutta på p-piller,og 3 uker siden bortfallsblødning. da er det jo test bare for å teste og en sjekk liksom..  om ikke TR kommer før den tid da selvfølgelig.. 


Har hatt mensmurringer i helga og idag, men vet ikke hva det er for egentlig,  føler ikke at kroppen er  "mensklar" på en måte:P 

Går rundt i en ikkeeksisterende syklus med null oversikt og peiling for tida:P 

Men hopper i høyet, DET gjør vi :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende! Håper spiren klamrer seg fast! :-)

 

her føles det ut som el kommer som normalt :-) spent! Eneste nervepirrende er at mannen reiser på jobb i morra og ut uka. Og el på onsdag kan det virke som! Håper vi får legge inn akskjer i morra au!

 

All ventinga gjør mæ sprø...

Jeg har klart å bli gravid med å ha sexen over et døgn før el.. Du har gode muligheter, dessuten er du ekstra fruktbar nå etter sa`en din, kroppen er klar kjære deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå først så jeg CBen også! :D 
Gratulerer så mye, jeg fikk tårer i øya sjøl :P (alltid overfølsom på alt) og en smule hormonell tenker jeg :P 


så glad du må være idag<3 

Hvordan skal du fortelle mannen? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ser en svak streK!! Jeg ser en strek, og en strek er en strek! :D Gratulerer Reese :-)

akk kjære deg :D så du ikke den andre tiny linken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå først så jeg CBen også! :D 

Gratulerer så mye, jeg fikk tårer i øya sjøl :P (alltid overfølsom på alt) og en smule hormonell tenker jeg :P 

 

 

så glad du må være idag<3 

 

Hvordan skal du fortelle mannen? :D

Aner ikke :P Rydda nettopp i skuffer på kjøkkenet og fant ei sånn arbånd eske.. kansje jeg skal legge digitalen oppi der og pakke den inn? Vil den lyse til kvelden tro??? ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid så hormonell jeg og når noen legger ut streker på tiny.. Nesten som jeg er litt ekstra overveldet fordi dette er min fjerde og siste gang jeg opplever det.. Litt vemodig på en måte, men ja, ufattelig glad :D Nå gjelder det å holde på til Januar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg var litt treig, haha, men så fantastisk da! :D
Sitter på jobb og gliser som en annen dust! :P 


Aner ikke hvor lenge en sånn lyser jeg! :D 

hvor lenge hadde dere prøvd igjen? *trenger en reminder*

Håper jeg ikke blir mange ukene etter deg<3

Jeg blir så følelsesmessig involvert i sånt, haha, jeg er helt på tuppa! :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...