Gå til innhold

2017 baby <3


Reese

Anbefalte innlegg

Ja, en blir gal av det Atanih.. Jeg kjenner også på mange symptomer, men jeg har bare prøvd i 3-4 uker, og synes enkelte dager at symptomene er uendelige! 

 

har ikke tatt noen tester enda, det er nok litt for tidlig til det for meg:P 

 

jeg har også hatt vondt i korsryggen, som du, men det er nok av helt andre grunner enn den jeg ønsker at det skal være! :D 

 

Hva med en drop in time på laben på legesenteret og få tatt en blodprøve? :D

 

Utrolig hvordan kroppen lurer oss når en venter... ;)

 

Jeg skal ha fagprøve til uka. Har det ikke skjedd noe frem til onsdag tar jeg ny test, om den og blir negativ tar jeg en tur til legen! Men regner med TR er kommet til da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se der ja, nå meldte hun sin ankomst...  :legrine:  

Og dermed har syklusen gått fra 32 (siste månedene) til 30 (forrige periode) til nå 34 dager  :sjokkert:  Skjønner ikke hvorfor det plutselig har begynt å klusse... Men nå tenker jeg at vi venter til utpå sommeren med å prøve for fullt, som først planlagt. Så kan jeg konsentrere meg med ny jobb og jakten på flere vakter (yey for å jobbe i kommunen  :tongue: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk utolimidig :) Jeg håper det går veien :D

 

Masse lykke til med jobb og prøving til sommeren Atanih, håper du kommer og oppdaterer her når du får 2 blå :D

 

Jeg har hatt bittelitt farget utflod i dag og, sorry detajer, men dere vet den der lotionen som vi ofte får før el, det er akkurat sånn, men litt orange i, eller beige, vet ikke, men kan ikke helt kalles rosa heller.

 

Jeg håper det bare er hormonelt og at det gir seg. Tenker jeg ringer legen på mandag for hcg prøve..

Men jeg fikk også knallsterk strek på BT i dag, omtrent like sterk som kontroll streken.. det fikk jeg ikke i går selv om den var fin da også, og tempen er bra og stabil :) Håper i det lengste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er aldeles ny her inne, og har valgt denne tråden som min første jeg leste😄 Vil bare si at jeg opplevde varierende blødninger helt i starten og t.o.m uke 7 men min første og andre. Masse murringer også.. Var kjemperedd husker jeg! Men etter hva jeg leste og fikk høre av legen min - så var dette ganske vanlig!! Lykke til👍👍 Jeg er akkurat i gang med planlegging av barn nummer fire. Venter bare på TR etter fjerning av spiral denne uka😆 Litt utålmodig, men håper på baby i løpet av våren 2017❤️💙👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er aldeles ny her inne, og har valgt denne tråden som min første jeg leste Vil bare si at jeg opplevde varierende blødninger helt i starten og t.o.m uke 7 men min første og andre. Masse murringer også.. Var kjemperedd husker jeg! Men etter hva jeg leste og fikk høre av legen min - så var dette ganske vanlig!! Lykke til Jeg er akkurat i gang med planlegging av barn nummer fire. Venter bare på TR etter fjerning av spiral denne uka Litt utålmodig, men håper på baby i løpet av våren 2017❤

Hei og takk for oppmuntrende ord :)

Og så koselig at du valgte denne tråden :)

Om dette går bra er dette min nr 4 og jeg syns det er så kjekt å se at det er flere som ønsker seg mange barn ;)

 

Har du lett for å bli gravid? Jeg ble gravid 6 uker etter at jeg tok ut spiralen i 2014 :) Må du ha masse lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må lære meg å bruke forumet etterhvert her, men jeg svarer hvertfall her😜 Ja, veldig fint å se flere som er som oss - og ønsker seg (og er på vei👍👍😉) å få flere! Vi er svært spente på hvordan omgivelsene vil reagere😂 Har mange i vennegjengen som er "ferdige" med produksjonen og fokuserer på friheten og karrieren sin.. Å jeg kjente jeg ble helt syk av å prøve å si "ja nå er jeg ferdig med baby.." Vi har tre jenter, og vi trodde i utgangspunktet når minstemor på 4 var født at vi var ferdige.. Men det siste året har vi snudd helt begge to!!😍 Mannen min sa det helt tydelig i jula "vi kan ikke la være å prøve, vi har nok omsorg til en til". Vi har mye på plakaten hele tiden (begge jobber, er ivrige i frivillige org. /idrett), men det kan fint justeres slik at vi lager tid til en baby til😉 Vi ble lett gravide med alle tre, og så har jeg opplevd å miste en spire i uke 9. Fjernet spiral som sagt denne uka, og skal etter planen ha el rundt 8 mai.. Venter TR i dag😝 Gleder meg så mye, men er veldig spent.. Kanskje vi er for gamle!!?😱😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig, vi har også 3 jenter :P -og var ferdig da vår siste kom til verden i September i fjor.. Helt til jul når vi tok opp temaet. Ingen av kunne si at vi ikke skulle gjøre dette en gang til ;) Så da hiver vi oss rundt og prøver igjen. aner ikke hvordan dette kommer til å gå da, er bare 4+0 i dag men blir heldigvis lett gravid... Håper jo spiren her sitter helt til Januar :D

 

Du har en spennende tid i møte, både du og mannen din. Og som dere allerede vet, å få barn er det beste som finnes ;)

Vi ser også for oss visse fordomsfulle folk rundt om, men det kunne ikke brydd meg mindre om hva andre mener. Hver sine intr ;)

Hvor gammel er du da? Tviler på at du skal få problemer nå mtp at det har vært enkelt tidligere, men skjønner tanken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig, vi har også 3 jenter :P -og var ferdig da vår siste kom til verden i September i fjor.. Helt til jul når vi tok opp temaet. Ingen av kunne si at vi ikke skulle gjøre dette en gang til ;) Så da hiver vi oss rundt og prøver igjen. aner ikke hvordan dette kommer til å gå da, er bare 4+0 i dag men blir heldigvis lett gravid... Håper jo spiren her sitter helt til Januar :D

 

Du har en spennende tid i møte, både du og mannen din. Og som dere allerede vet, å få barn er det beste som finnes ;)

Vi ser også for oss visse fordomsfulle folk rundt om, men det kunne ikke brydd meg mindre om hva andre mener. Hver sine intr ;)

Hvor gammel er du da? Tviler på at du skal få problemer nå mtp at det har vært enkelt tidligere, men skjønner tanken ;)

Vi er 36 og 37, så det er ingen grunn til p vente lenger som gynekologen sa👍 De andre jentene er også veldig opptatte av baby, og har mast en god stund.. Men de to gamleste tror nok at det ikke kommer til å skje... Tenker de blir overrasket❤️🎉 Gruer bittelitt til de første ukene dog, jeg var ganske dårlig sist.. Men vet det er vel verdt det!! Du får ta godt vare på bollen, kos dere i helgen! Og til skogen med alle de som kan finne på å komme med fordomsfulle ytringer - det er vår familie❤️👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med jobb og prøving til sommeren Atanih, håper du kommer og oppdaterer her når du får 2 blå :D

Takk 😊 Jeg kommer til å følge med her inne ;)

 

Synes dog noe er veldig rart med denne perioden fortsatt... Da jeg skrev tr var kommet, var det bare litt brunlig slim som var kommet i trusa (sorry detaljer!) Har såvidt kommet noe i bindet jeg da tok i rett etterpå, men etterpå har det ikke vært noen ting, ikke på papiret heller. Bittelitt i bindet nå også. Men jeg har pleid å blø en god del (sorry igjen) og bruker til vanlig tampong de første dagene, så det hele virker veldig rart for meg denne måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 24 ut i "prøvingen" .. tok en strimmeltest bare for morro skyld idag, den var selvfølgelig negativ, hadde ikke forventa noe heller da, men jeg klarte ikke å la vær:-) 

(sorry dagbok innlegg) 

Har hatt to episoder med veldig rar følelse i høyre eggstokk! 
Og EL slim som forøvrig for første gang plutselig var helt gjennomsiktig men samtidig lys lyys brun. aner ikke hvorfor.. 
Siden jeg ikke har hatt mens etter pilleslutt antar jeg at jeg skal ha den i begynnelsen av Mai, men det er jo høyst usikkert.. men jeg klamrer meg til det :P    

Hvordan går det med deg Reese? :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Jeg kommer til å følge med her inne ;)

 

Synes dog noe er veldig rart med denne perioden fortsatt... Da jeg skrev tr var kommet, var det bare litt brunlig slim som var kommet i trusa (sorry detaljer!) Har såvidt kommet noe i bindet jeg da tok i rett etterpå, men etterpå har det ikke vært noen ting, ikke på papiret heller. Bittelitt i bindet nå også. Men jeg har pleid å blø en god del (sorry igjen) og bruker til vanlig tampong de første dagene, så det hele virker veldig rart for meg denne måneden!

Kan det ikke være festeblødning? Typisk at når man får tankene over på andre ting så tuller kroppen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 24 ut i "prøvingen" .. tok en strimmeltest bare for morro skyld idag, den var selvfølgelig negativ, hadde ikke forventa noe heller da, men jeg klarte ikke å la vær:-) 

 

(sorry dagbok innlegg) 

 

Har hatt to episoder med veldig rar følelse i høyre eggstokk! 

Og EL slim som forøvrig for første gang plutselig var helt gjennomsiktig men samtidig lys lyys brun. aner ikke hvorfor.. 

Siden jeg ikke har hatt mens etter pilleslutt antar jeg at jeg skal ha den i begynnelsen av Mai, men det er jo høyst usikkert.. men jeg klamrer meg til det :P    

 

Hvordan går det med deg Reese? :-) 

Forstår veldig godt at du tester litt i hytt å pine ;) Tenk om det plutselig skulle være to streker? Man kan aldri være sikker i din situasjon ;)

Farge i slimet betyr jo forøvrig at man er ekstra fruktbar, bare spør google :D

Det eneste som er greit med å få en hvit test er at man blir kjent med dem og vet hvordan en negativ test ser ut ;) Om skyggen skulle dukke opp liksom ;)

 

Her går det ganske fint faktisk :) Takk som spør :D Føler vel helga er litt ødelagt da jeg har googlet alt som har med blødninger å gjøre, har ikke klart  åla være :/ Det heller uansett begge veier, mange har opplevd det og det har gått flott, mens andre igjen er veldig destruktive og tar motet fra en ;)

 

Uansett, jeg så litt orange i går, men ikke en liten dråpe engang i dag. Har til å med hatt sex for å se om vi kunne framprovosere det ;):P Dust i know ;)

Går det ræva så er det vel en mening med det og jeg trøster meg med at det er bedre at det skjer nå enn senere.. Men ul om at par uker vil vise :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ikke være festeblødning? Typisk at når man får tankene over på andre ting så tuller kroppen :P

 

Tja, tviler igrunnen litt. Hører flere sier festeblødning skjer etter en liten uke etter befruktning? Hmm.

Jaja, akkurat nå kan det være det samme frem til etter onsdag :P Får bestille flere billigstrimler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Macncheese :D Sa jo det ;) Heheh :) Når blir termin? :D

Da følger du meg inn til Januar :D Må komme etter dere andre også :D

 

Jeg fikk GRAVID 2-3 på digitalen i dag og kjenner at det var en god ting :D Den blødningen har vel ikke betydd noenting, antagelig bare hormonelt :) Godt å s at hcg nivået er der det skal være :) Har en digital igjen og tar den neste mandag, klarer ikk eå la være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så artig :-) Jeg og Prøvedokka kommer etter så fort vi kan! Vi må bare varme opp litt mer først:P 

Da gikk det bra Reese! det er godt å høre :D 

Skal ut å reise i midten av Mai, og VET at svigermor blir helt nazi med vinmaset sitt, lurer på om jeg skal stikke innom legesenteret rett før avreise å få tatt en blodprøve som kan bekrefte evt avkrefte spire. Er dere enig? Er litt redd for lite HCG,.. forrige svangerskap slo ingen av testene ut og jeg fikk positiv først på en blodprøve i uke 11...... (helt tilfeldig)
Hva tenker dere? hva hadde dere gjort?, når vi reiser har vi prøvd i snaut 6-7 uker.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så artig :-) Jeg og Prøvedokka kommer etter så fort vi kan! Vi må bare varme opp litt mer først:P 

 

Da gikk det bra Reese! det er godt å høre :D 

 

Skal ut å reise i midten av Mai, og VET at svigermor blir helt nazi med vinmaset sitt, lurer på om jeg skal stikke innom legesenteret rett før avreise å få tatt en blodprøve som kan bekrefte evt avkrefte spire. Er dere enig? Er litt redd for lite HCG,.. forrige svangerskap slo ingen av testene ut og jeg fikk positiv først på en blodprøve i uke 11...... (helt tilfeldig)

Hva tenker dere? hva hadde dere gjort?, når vi reiser har vi prøvd i snaut 6-7 uker.. :-)

 

Ja, det gjør vi ! Kommer så fort som mulig! ;) 

 

Når er IKM Babylilje? :) Om dere reiser før IKM, så hadde jeg tatt turen innom legekontoret ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så artig :-) Jeg og Prøvedokka kommer etter så fort vi kan! Vi må bare varme opp litt mer først:P 

 

Da gikk det bra Reese! det er godt å høre :D 

 

Skal ut å reise i midten av Mai, og VET at svigermor blir helt nazi med vinmaset sitt, lurer på om jeg skal stikke innom legesenteret rett før avreise å få tatt en blodprøve som kan bekrefte evt avkrefte spire. Er dere enig? Er litt redd for lite HCG,.. forrige svangerskap slo ingen av testene ut og jeg fikk positiv først på en blodprøve i uke 11...... (helt tilfeldig)

Hva tenker dere? hva hadde dere gjort?, når vi reiser har vi prøvd i snaut 6-7 uker.. :-)

Om du ikke får mensen før den tid så ville jeg gjort det ja :) Får du mensen vet du jo at kroppen er tilbake i rute og kan telle dager, men utenom det så ville jeg også bedt om hcg prøve, men den må du vl ta sånn 2 dager før sånn at du rekker å få svar på den? Spennende :D

 

Håper dere ikke får mensen og at vi kan joine videre i samme gruppe :D dere har litt tid på dere enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D fortalte det til mannen min når han kom hjem fra jobb og han ble såå skuffet over at han bare fikk prøve i én måned ;) hehhe. Han ble så glad at han nesten begynte å grine <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør vi ! Kommer så fort som mulig! ;)

 

Når er IKM Babylilje? :) Om dere reiser før IKM, så hadde jeg tatt turen innom legekontoret ;)

Jeg aner ikke da jeg venter på den etter pilleslutt enda, er derfor det er så uvisst alt! :P Alt jeg vet er at jeg mest sannsynligvis har hatt EL ila den siste uka:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfra FF appen er jeg 8 DPO. Men driver og temper og ser at temperaturen desverre er på vei nedover igjen.. 😕 Kipt..

Det positive er at det virker som om syklusene mime er normal lengde igjen nå.

Gratulerer med graviditet!! 😊 Kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke da jeg venter på den etter pilleslutt enda, er derfor det er så uvisst alt! :P Alt jeg vet er at jeg mest sannsynligvis har hatt EL ila den siste uka:) 

 

Om ikke du får tanta på besøk innen et par dager før dere reiser, eller positiv test, så hadde jeg nok tatt turen for å sjekke! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...