Gå til innhold

2017 baby <3


Reese

Anbefalte innlegg

Fulgt med på denne tråden i et par dager og slenger meg med! 
Er i 1pp. Fikk positiv el test 16. mai og håper vi har satt inn en fulltreffer allerede (lov å håpe :D). IKM blir vel 31. mai.
Har en datter på 3 år fra før og har endelig fått mannen til å gå med på lillesøster/lillebror i 2017!  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy med så mange positive tester plutselig!  :babygutt:

Selvom jeg har litt "pause" akkurat nå følger jeg med på dere  :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å Tempe Utgått på dato men prøver?

Tempingen er heilt vil. Den er på 0,2 og 0,3 over det normale. Har ikkje vert normal siden MAen.

 

Før eggløsning har den vert på 36,20 rundt der no ligger den på 36,50 rundt der.

 

Vil ha normal syklus igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El testen har gått litt opp og ned i styrke (men har vore negativ), men no ser det ut som den snart blir positiv. Passer bra når samboer kjem heim imorga tidlig 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El slim har begynt. Ifølge syklus kommer el tirsdag. Krysser fingrene for senest da når mannen reiser vekk på jobb mandag til onsdag!

Håper at aksjer på søndag er nok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy kor lei eg er og teste etter El.  Nå har det godt 7 dager siden negativ.  Kan el slim være på tur og etter MA ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager siden sa. Slim igår. Så da ble det aksjer. HCG var 230 ved blødningens start. Så det forsvant fort ut av kroppen.

Er vel noe med slimhinner rett etter sa. Men vi prøver likevel. Kroppen blir gravid om ting klaffer og er klar.

Lykke til alle andre som venter på sin tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ ELtest idag. Positiv igår. So no er det berre å vente 😄 og legge inn litt til aksjer 😂

Besøkte ei venninde med ein nyfødt baby igår. Kjenner korr eg gler meg til eg og får en liten ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt blodig slim idag. Muligens pga aksjelegging igår. Evt el. Har ikke testa etter el, eller tempa. Tar det som det kommer.

Men er superpositiv som vanlig. Og kommer garantert til å tro jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har det godt 4 uker og 1 dag siden jeg mistet. Har 0 peilling kor i syklusen jeg er. Tempen er høy ut fra normal måling, negative på El og G tester. Blir så 😳😫😩😤😡💩lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El i dag. Bekrefta med tester og vanlige symptomer.

Krysser fingrene for at svømmerne er utholdende. Ingen flere sjanser enn aksjene fra søndagen denne pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppa i taket i går og var glad. Spotta men gleden var kort. Har godt 1 døgn og ikkje meir spotting. Kor er eg henne i syklusen 😫😫😫😫😫😫😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det godt 2 dager siden den ene spottingen. 4 uker og 3 dager siden mista.

 

Sier barre vil ha MENSEN slik at jeg veit kor eg er i syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 14 dager siden sa. Og fortsatt åpnen myk tapp og el slim.

Heldig som veit kor du er henne i syklusen.

Jeg tester kvar dag etter el men nei. Testene er svake. Tempen er heilt vil. Negative G tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig som veit kor du er henne i syklusen.

Jeg tester kvar dag etter el men nei. Testene er svake. Tempen er heilt vil. Negative G tester.

Vet jo ikke 100% men ser at det skjer noe. Så vi fyller på med mannejus. Skader hvertfall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo ikke 100% men ser at det skjer noe. Så vi fyller på med mannejus. Skader hvertfall ikke.

 

 

Heldig som har noe som likner El, Lurt og slenge inn mannejus elles blir det ingen ting av. Temper du ?

 

Her har jeg ingen tegn på noe ting. Bruker å ha el slim men nei, tempen er heilt vil fra 36, 50 til 36,80. Har ikkje vert ned på 36,30 til 36,40 som er normalt etter mens. Blir så frustrert, 15 mai vart g testene negativ så el skal vel være.

Var så glad for 3 dager siden trodde mensen var på veg men nei. Spotta kun 1 gang.

 

Men mannejus blir det titt og ofte her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig som har noe som likner El, Lurt og slenge inn mannejus elles blir det ingen ting av. Temper du ?

 

Her har jeg ingen tegn på noe ting. Bruker å ha el slim men nei, tempen er heilt vil fra 36, 50 til 36,80. Har ikkje vert ned på 36,30 til 36,40 som er normalt etter mens. Blir så frustrert, 15 mai vart g testene negativ så el skal vel være.

Var så glad for 3 dager siden trodde mensen var på veg men nei. Spotta kun 1 gang.

 

Men mannejus blir det titt og ofte her.

Temper vanligvis. Men etter sa'n er temp helt på trynet. Ikke kommet ned i normal "før el temp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi bestemt oss for å begynne "på ordentlig" neste måned 😁 Men syklusen har vært litt rar de 2 siste gangene, gått på overtid liksom... Men vi prøver å ha sex rundt de dagene jeg skal være fruktbar ifølge appen, og går ut ifra det da. Forrige gang ante jeg verken når jeg fikk mensen eller hadde eggløsning, og ble gravid etter 3 måneder. Nå har jeg ihvertfall litt mer peiling på akkurat det 😄 Blir en spennende sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt tolkehjelp. Syns liksom jeg ser noe, og  med ømme pupper så vet jeg ikke hva jeg skal tro? 

 

2qbtypz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt tolkehjelp. Syns liksom jeg ser noe, og  med ømme pupper så vet jeg ikke hva jeg skal tro? 

 

2qbtypz.jpg

 

Jeg ser dessverre bare 1 strek :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt tolkehjelp. Syns liksom jeg ser noe, og med ømme pupper så vet jeg ikke hva jeg skal tro?

 

2qbtypz.jpg

 

Hvilken dpo. Jeg ser strek. Men er det farge på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...