Gå til innhold

2017 baby <3


Reese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lagt meg innpå en sånn egen gruppe for denne ukes ikm, men ettr å ha fulgt med her litt vil jeg gjerne hive meg på. Hadde to besøk av tr på to uker (for noe dritt) så vet ikke helt hvordan jeg ligger an, men ifølge første besøk(som har vært den regelmessige) er ikm dagen idag!! Kjenner kun litt murring og er skrekkelig oppblåst. Tok test igår som var Blenda, men vet jeg produserer sent hcg ettrsom at jeg testet pos. To uker etter ikm forrige gang :) noen som har symptomer her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvedokka detta ser bra ut. Par dager til så er det håp.

 

Her kom nok mensen endelig nå veit eg kor i syklusen jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne da? Nederste er dagens. 

 

 

qzjk1x.jpg

 

Hvilken dpo er du ? :) mine var slik sist syklus å det var kjemisk, de ble ikke særlig sterkere fra dag til dag og var generelt veldig svake.

Så du må nesten se om de blir sterkere om en dag og to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy kor mykje slim det er i denne mensen. Er det normalt ? Blør ikkje like mykje som vanlig mens.

 

Er dettte normalt første mensen etter MA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken dpo er du ? :) mine var slik sist syklus å det var kjemisk, de ble ikke særlig sterkere fra dag til dag og var generelt veldig svake.

Så du må nesten se om de blir sterkere om en dag og to :)

I dag (11dpo) så våknet jeg til spotting og blenda, så du har nok rett :( Vi får satse på ny pp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg slutta og blø så det ser ut som at jeg er på rette kjøret igjen. Rekner med ikm 28 el 29 juni. Uke 26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter  :)

Jeg tok lapraskopi helt i starten av mai. Han som opererte meg mente kanskje jeg hadde PCOS? Burde jeg ringe legen for å spørre om han har fått noe svar på det?

Jeg lurer også på om fastlegen kan skrive ut Pergotime eller andre "hjelpemiddler" eller om det bare er gyn som gjør det? 

Har noen av dere PCOS og evt blitt gravide etter operasjon?

 

Håper det er noen snille sjeler som vil gi meg litt info <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 😃 Jeg har PCOS, og ble gravid første pp etter lap. Jeg fikk utskrevet Provera og Pergotime av gynekologen samme dag som lap 😊 Ca. 14 dager etter lap begynte jeg på Provera-kur for å få menstruasjon, for så å ta dobbel Pergo-kur fra dag 5 til 9. Da satt gullgutten vår 💙 Han mistet vi dessverre i uke 18 da, pga min svake livmorhals som bare åpnet seg helt uten videre 😢 Men nå er vi i gang igjen, og forventer EL i morgen eller torsdag 😃 Har brukt dobbel pergo denne pp også. Får ikke EL uten det, jeg 😛 Skal forøvrig krangle meg til å få cerclage hvis jeg blir gravid igjen. Jeg har ett prematurt gull fra før av også, som heldigvis lever i beste velgående, og jeg orker ikke en runde til med fødsel halvveis i svangerskapet. Det er helt jævlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har PCOS, og ble gravid første pp etter lap. Jeg fikk utskrevet Provera og Pergotime av gynekologen samme dag som lap Ca. 14 dager etter lap begynte jeg på Provera-kur for å få menstruasjon, for så å ta dobbel Pergo-kur fra dag 5 til 9. Da satt gullgutten vår Han mistet vi dessverre i uke 18 da, pga min svake livmorhals som bare åpnet seg helt uten videre Men nå er vi i gang igjen, og forventer EL i morgen eller torsdag Har brukt dobbel pergo denne pp også. Får ikke EL uten det, jeg Skal forøvrig krangle meg til å få cerclage hvis jeg blir gravid igjen. Jeg har ett prematurt gull fra før av også, som heldigvis lever i beste velgående, og jeg orker ikke en runde til med fødsel halvveis i svangerskapet. Det er helt jævlig!

 

Hei :) Tusen takk for svar <3

Så kjekt da! Jeg fikk bare beskjed om å prøve selv i 3 mnd.

Huff, så trist :( Håper virkelig spiser sitter for deg snart :) Og at den holder seg inne lenge nok <3

Hvor lenge siden er det din lap? Og tror du legen kan skrive ut feks pergotime? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Tusen takk for svar <3

Så kjekt da! Jeg fikk bare beskjed om å prøve selv i 3 mnd.

Huff, så trist :( Håper virkelig spiser sitter for deg snart :) Og at den holder seg inne lenge nok <3

Hvor lenge siden er det din lap? Og tror du legen kan skrive ut feks pergotime? =)

Takk for lykkeønskninger! :) Jeg tok lap i januar 2015 :) Har ikke vært hos gyn siden etterkontrollen etter fødselen. Da så alt greit ut, og jeg fikk resept på 3 nye kurer med pergo. Vi orket ikke å prøve akkurat da, men nå er vi klare ;) Jeg er litt usikker på om fastlegen din skriver ut pergo, men det skader ikke å ta en tlf dit for å spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er første pp igang her! Eggløsning skal være til uka, så vi prøver på metoden med annenhver dag til å starte med. Spent! Og gøy med alle her inne som blir gravide en etter en! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kosehelg til ungane og har ikkje fått testa etter el og tempingen. Men kroppen så kjennes det ut som egget slipper i dag.

Så fredag 5 timer på Leos leike.... , lørdag shopping toys arus ca 3500 kr i leiker + 5 timer Leos Leikeland. Søndag no Leos leike.... Med minsten og skal være til kl 19:00. Dei 2 største er på Vilvite og kommer seinere til Leos leik.... Kun ongane si helg. Fy kor det kostar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger! :) Jeg tok lap i januar 2015 :) Har ikke vært hos gyn siden etterkontrollen etter fødselen. Da så alt greit ut, og jeg fikk resept på 3 nye kurer med pergo. Vi orket ikke å prøve akkurat da, men nå er vi klare ;) Jeg er litt usikker på om fastlegen din skriver ut pergo, men det skader ikke å ta en tlf dit for å spørre :)

 

Da får jeg ringe å høre =) Så satser vi på at det klaffer for oss begge snart =) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg ringe å høre =) Så satser vi på at det klaffer for oss begge snart =) <3

Det håper jeg også! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, "verker" litt ved venstre eggstokk nå plutselig, eggløsning skulle vært sånn omtrent igår. Dette blir 2 lange uker om jeg skal begynne å se etter tegn allerede 😅 Hersens fantom-symptom... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...