Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjekt å se at det er flere som prøver på/er gravid med nr.4! Jeg føler vi er litt gale. Hehe ;) Spent på reaksjonene til folk. Men det er vår familie, så jeg bryr meg ikke veldig mye. Jeg venter på mensen etter at jeg tok ut hormonspiralen 13.april. Blir spennende å se om syklusen hopper tilbake til normalt.

Lykke til alle sammen!

Så kjekt å se at det er flere som prøver på/er gravid med nr.4! Jeg føler vi er litt gale. Hehe ;) Spent på reaksjonene til folk. Men det er vår familie, så jeg bryr meg ikke veldig mye. Jeg venter på mensen etter at jeg tok ut hormonspiralen 13.april. Blir spennende å se om syklusen hopper tilbake til normalt.

Lykke til alle sammen!

Så gøy!! Tok ut spiralen 6 dager før meg du da - ønsker nr 4😍! De gale har det godt vil sikkert mange mene - men sånn er vi og sånn er det👏 masse masse lykke til!!!

Blir kjekt å følge deg! Hvor gamle er barna dine? Våre gutter er snart 8, 4,5 og 3 år. :)

Vi har jenter på 9,6 og 4 år😅 HaDDE liksom tenkt at det var nok.. Inntil et års tid siden, da krøyp tanken til oss.. Vi har da rom og tid til én til...?❤️ Blir spennende p følges!!👍

Annonse

Og jeg står på siden og heier :) Gleder meg til å se positive tester :)

Jeg er litt depressiv tror jeg, eller kansje pessimistisk :/ 4+5 i dag og har testet med BT strips hver dag og ser de blir sterkere og sterkere, nå gå det ikke an å få dem mer lilla :P De er nesten svarte de strekene :P 

Pga blødningen på fredag er jeg ganske urolig for at det ikke er utvikling der inne. Har bestilt privat ul til 10 mai. Vil da være 6+3 tror jeg og håper jo selvfølgelig på å få se et bankene hjerte, men fordi jeg er så redd for å bli knust klarer jeg ikke å glede meg.

Det er så rart når man tester positivt, hele verden blir liksom snudd på hode enten man venter første eller fjerde som i mitt tilfelle. Man spinner drømmer og ser på utstyr i smug.. Det slipper jeg ikke unna selv om jeg er redd dårlige nyheter om 12 dager..

Lite symptomer foreløpig. Humørsvingninger, oppblåst og sulten.. thats it..

Men men, man lever jo i håpet :)

Dette går nok bra, skal du se Reese! Håper også du får se og høre et vakkert lite hjerte! <3 

Her er det 4 dpo, og ingen nyheter enn så lenge.. 

Takk for det Prøvedokka :) 

Håper du og kan teste to streker om noen dager :D <3

Men det var vel ikke så mye du blødde, Reese? Tviler på at du har noe å bekymre deg for, men fornuften og hjertet har sjeldent noe godt samarbeid :P

Jeg er 4+0 i dag. Er trøtt, sulten, oppbløst og har litt ømme brystvorter og en del hodepine. Jeg har skikkelig humørsvingninger og er ei ordentlig sur og fæl kjerring på morgen/formiddagen. Det går veldig ut over barna dessverre, og det er ordentlig kjedelig. :/

Men det var vel ikke så mye du blødde, Reese? Tviler på at du har noe å bekymre deg for, men fornuften og hjertet har sjeldent noe godt samarbeid :P

Jeg er 4+0 i dag. Er trøtt, sulten, oppbløst og har litt ømme brystvorter og en del hodepine. Jeg har skikkelig humørsvingninger og er ei ordentlig sur og fæl kjerring på morgen/formiddagen. Det går veldig ut over barna dessverre, og det er ordentlig kjedelig. :/

Nei, det var ikke mye, men det soitter der i bakhodet. Jeg har vært gravid så mange ganger og aldri opplevd å blød rundt ikm før så klarer ikke legge det bakmeg. Men 12 dager er ikke så lenge å da får vi svar.

I bakhodet er jeg redd Ma/BO mest pga Cytotec kur som de gir deg får å få det ut. Det tuller med kroppen min i 6 mnd... alle rare tenker :P

Merker også at det går utover barna hos oss. Men jeg passer på å være flink til å si unnskyld. 

Jeg er så hissig at jeg er på randen til gråteannfall når som helst :P Off....

Nei, det var ikke mye, men det soitter der i bakhodet. Jeg har vært gravid så mange ganger og aldri opplevd å blød rundt ikm før så klarer ikke legge det bakmeg. Men 12 dager er ikke så lenge å da får vi svar.

I bakhodet er jeg redd Ma/BO mest pga Cytotec kur som de gir deg får å få det ut. Det tuller med kroppen min i 6 mnd... alle rare tenker :P

Merker også at det går utover barna hos oss. Men jeg passer på å være flink til å si unnskyld.

Jeg er så hissig at jeg er på randen til gråteannfall når som helst :P Off....

Skjønner godt at du bekymrer deg. Det er jo ikke snakk om noe mindre enn babyen din :P

Ja, passer på å si unnskyld til dem jeg òg. Gleder meg til jeg kan fortelle hvorfor jeg er så sur 😂 haha

Annonse

Skjønner godt at du bekymrer deg. Det er jo ikke snakk om noe mindre enn babyen din :P

Ja, passer på å si unnskyld til dem jeg òg. Gleder meg til jeg kan fortelle hvorfor jeg er så sur haha

Nå blei jeg heilt våt i øynene jeg.. har liksom ikke gått så langt som å tenke babyen, men du har jo helt rett.. ;) takk <3

Gleder meg til å fortelle dem jeg også, men håper å holde meg til godt ut i Juni.. Når vi fant utav MA i uke11 i 2014 hadde jeg fortalt barna to dager før.. det var tungt for dem, spesielt for hun som da var 7..

Lykke til drømmenomflere :D Takk for oppmuntring (skal ikke syte mer nå:P)

Håper du drar godt nytte av de armhevingene :D

Og jeg står på siden og heier :) Gleder meg til å se positive tester :)

Jeg er litt depressiv tror jeg, eller kansje pessimistisk :/ 4+5 i dag og har testet med BT strips hver dag og ser de blir sterkere og sterkere, nå gå det ikke an å få dem mer lilla :P De er nesten svarte de strekene :P

Pga blødningen på fredag er jeg ganske urolig for at det ikke er utvikling der inne. Har bestilt privat ul til 10 mai. Vil da være 6+3 tror jeg og håper jo selvfølgelig på å få se et bankene hjerte, men fordi jeg er så redd for å bli knust klarer jeg ikke å glede meg.

Det er så rart når man tester positivt, hele verden blir liksom snudd på hode enten man venter første eller fjerde som i mitt tilfelle. Man spinner drømmer og ser på utstyr i smug.. Det slipper jeg ikke unna selv om jeg er redd dårlige nyheter om 12 dager..

Lite symptomer foreløpig. Humørsvingninger, oppblåst og sulten.. thats it..

Men men, man lever jo i håpet :)

Lover bra dette! Min sa var 5+2, og min strips ble svakere for hver dag. Så dette går nok bra! :-) <3

Nå er jeg 3dpo og støl. Håper ønsketenkning stemmer og gir to blå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...