Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er ganske vanlig det. SSomregel får man førstw time rundt 10-12 uke :)

Slapp av og kos deg i jula 🎄👍🎅💗

Da gjør jeg bare det 😉

Går jo an å bestille privat UL rett over nyttår for sikkerhets skyld 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

I natt droppa temperaturen plutselig til 36.6 så dette er nok mensen. Ingen vits i å teste mer. Lykke til dere andre.

æsj da, det var kjedelig da ... bedre lykke i neste pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt droppa temperaturen plutselig til 36.6 så dette er nok mensen. Ingen vits i å teste mer. Lykke til dere andre.

Åh så kjedelig!:( lykke til i neste pp da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Var som å få det slaget i trynet når tr kom. Fytti. I hvert fall når testen var positiv. Fader altså, skikkelig frustrert nå. Lykke til alle sammen. Skal prøve å ikke furte for mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Var som å få det slaget i trynet når tr kom. Fytti. I hvert fall når testen var positiv. Fader altså, skikkelig frustrert nå. Lykke til alle sammen. Skal prøve å ikke furte for mye! :)

Uff ja, det er no skikkelig dritt!!

Håper din/deres tur kommer!! 💗🏁 :)

kos deg med å spise og drikke akkurat hva du har lyst på i jula, ække sikkert du kan det i påskeferien veit du :) hihi lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mandag 15/12: hippmamma (pp9)

 

tirsdag 16/12:

 

onsdag 17/12:

 

torsdag 18/12: Solan85 (pp5), wiiga (pp7), Cayenne (pp 2 etter tidlig sa)

 

fredag 19/12: Prøver1984 (pp4, el 6/12), Fr.Hestetun (pp6)

 

lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire? , elinna (pp1) , Ulvinne83 (pp4), Hannepålandet (pp4), Safira07 (pp3)

 

søndag 21/12: fruTB (pp2), mari10, 2guttaboys (pp4)

Måtte bare hente opp igjen denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag 15/12: hippmamma (pp9)

 

tirsdag 16/12:

 

onsdag 17/12:

 

torsdag 18/12: Solan85 (pp5), wiiga (pp7), Cayenne (pp 2 etter tidlig sa)

 

fredag 19/12: Prøver1984 (pp4, el 6/12), Fr.Hestetun (pp6), Lilu81 (pp15)

 

lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire? , elinna (pp1) , Ulvinne83 (pp4), Hannepålandet (pp4), Safira07 (pp3)

 

søndag 21/12: fruTB (pp2), mari10, 2guttaboys (pp4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dpo 9 og skikkelig kvalm, noen andre som har/hadde det slik?

Ja, vil si jeg er ganske uggen om dagen! Har ikke kastet opp, men følt meg småkvalm i noen dager nå.. Er 11 dpo.. Har i tillegg vært sykt trøtt den siste uka, sovet flere ganger om dagen flere dager. Like trøtt uansett! Har så inderlig håp om at det er en liten spire som forårsaker dette... 😊 men tror helst det er årstiden.. Skal jeg være helt ærlig med meg selv er ikke dette heøt uvanlig til meg å være på denne tiden... 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Var som å få det slaget i trynet når tr kom. Fytti. I hvert fall når testen var positiv. Fader altså, skikkelig frustrert nå. Lykke til alle sammen. Skal prøve å ikke furte for mye! :)

Uff, jeg vet akkurat hvordan du har det! 😞Hadde en sa i sommer, men totalt det siste året har vi hvert igjennom 9pp der jeg har fått positiv test tre ganger, for så og bli skuffa på ikm dagen.. Så.. I know the feeling!! Men det er godt det ikke er mer enn noen uker til neste gang 😄

Heldigvis er det ikke noe tegn til tr på vei til meg enda! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, tok en test nå. 11 dpo. Hadde ikke vært på do siden ca 07:00, så den var veldig konsentrert. Negativ selvfølgelig! Føles ut som jeg aldri kommer til å bli gravid :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, tok en test nå. 11 dpo. Hadde ikke vært på do siden ca 07:00, så den var veldig konsentrert. Negativ selvfølgelig! Føles ut som jeg aldri kommer til å bli gravid :-(

Huff :( Men da må du jo være helt uttørket? Et av rådene jeg fikk av akupunktøren jeg gikk til var å drikke mye vann hvis man ville bli gravid.

 

Har vært både kvalm og ufattelig trøtt i dag, men tenker det er årstiden. 13 dpo, tester i morgen om jeg gidder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig at du er så avslappet til testing **cayenne** skulle ønske jeg var sånn også. Men må nok bare lage en regel for meg selv neste måned. Hehe.

 

En ting som er litt rart her i gården i dag er at tempen har steget igjen ganske kraftig. Ikke feber. Men er veldig sikker på at det er mensblødning jeg har fått, for det er mer nå enn i går, og har ganske mensensmerter og enda værre korsryggsmerter.

 

Andre som har opplevd at tempen har steget igjen etter at mensen har kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har prøvd i evigheter gidder man ikke stresse mer, iallfall om man allerede har to herlige barn sånn som meg ;)

 

Sikker på at du ikke fortsatt er gravid, da? Er jo noen som har ganske kraftige blødninger og er gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo litt nervøs for det da, om temperaturen holder seg sånn her i et par dager til kommer jeg til å teste tror jeg, men er ikke friskt blod heller, det er akkurat som en mensblødning. Ikke altfor mye heller. Det er så vanskelig å forklare om man har mye eller lite mens, fordi det er så forskjellig hva folk ser på som lite og mye. hehe.

Blir helt forvirra her jeg altså, men tør ikke håpe på noe, slo meg til ro i dag etter at tempen ble så lav i natt/morges. for å så å stige nsten en hel grad i dag. fra 36.5 til 37.3. Holder dere uansett oppdatert, og skriv gjerne om dere har opplevd det samme, eller vet om noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Æsj, tok en test nå. 11 dpo. Hadde ikke vært på do siden ca 07:00, så den var veldig konsentrert. Negativ selvfølgelig! Føles ut som jeg aldri kommer til å bli gravid :-(

Huff :( Men da må du jo være helt uttørket? Et av rådene jeg fikk av akupunktøren jeg gikk til var å drikke mye vann hvis man ville bli gravid.

 

Har vært både kvalm og ufattelig trøtt i dag, men tenker det er årstiden. 13 dpo, tester i morgen om jeg gidder :)

Har faktisk drikki en del i dag, men har vært på jobb, og vært veldig aktiv der da. (Jobber i lekebutikk). Men måtte veldig på do når jeg kom hjem da! Holdt meg med vilje, så jeg kunne teste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt en liten haug tester igjen ;D Ikm på søndag - skal prøve å holde meg til da! Foreløpig ingen symptomer, og føler egentlig at det ikke gikk. Lurer bittelitt på om vi skal vente i 3 mnd om det ikke går nå - sånn at termin blir etter januar en gang. Vi får se hvor stor skuffelsen blir til helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt en liten haug tester igjen ;D Ikm på søndag - skal prøve å holde meg til da! Foreløpig ingen symptomer, og føler egentlig at det ikke gikk. Lurer bittelitt på om vi skal vente i 3 mnd om det ikke går nå - sånn at termin blir etter januar en gang. Vi får se hvor stor skuffelsen blir til helgen ;)

Enig med deg, vurdere å vente 3-4mnd vi også...eller jeg da. Kjæresten vil fortsette :)

Han er sååå klar nå :)

 

Murring har jeg så da er vel tr i anmarsj da. Ikm søndag jeg også :)

Lykke til på søndag! ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt murringer/stikkinger siden noen dager etter el. Nå klarte jeg ikke å vente, så tok en test. Negativ selvfølgelig. Tror kanskje at jeg hadde EL to dager senere enn appen min sier og da er jeg 8 dpo i dag (temper ikke og er helt i starten av prøvinga, så veldig ukjent med syklusen min). Klasker meg i panna for at jeg testa på ettermiddagen og så tidlig. Jeg som egentlig synes at de som tester så tidlig er noen fjøsnisser  :nisselue:

 

Når er det egentlig vanlig å kunne forvente positiv test? På rfsu sin test står det at man kan teste en uke før ikm og det er jeg jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke før ikm er det i alle fall ikke vanlig å få positiv test, så gi det noen dager til.

 

Når jeg tenker meg om pleier jeg å ha massevis av msnsmurringer rundt denne tiden, men nå er det nix, nada. Så jeg måtte ta en billigtest, og det kaaan være noe der. Men har jo hatt et par kjemiske det siste halvåret og med disse gamle eggene tar vi det hele med knusende ro helt til vi har hørt ev. hjertelyd, tenker jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt murringer/stikkinger siden noen dager etter el. Nå klarte jeg ikke å vente, så tok en test. Negativ selvfølgelig. Tror kanskje at jeg hadde EL to dager senere enn appen min sier og da er jeg 8 dpo i dag (temper ikke og er helt i starten av prøvinga, så veldig ukjent med syklusen min). Klasker meg i panna for at jeg testa på ettermiddagen og så tidlig. Jeg som egentlig synes at de som tester så tidlig er noen fjøsnisser :nisselue:

 

Når er det egentlig vanlig å kunne forvente positiv test? På rfsu sin test står det at man kan teste en uke før ikm og det er jeg jo...

Er nok best å vente til tidligst to dager før ikm..

Testen måler jo hcg og det er jo forskjellig fra hvor mye og når man produserer dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak men godt synlig strek på Doc Morris i dag innen fristen, og veldig svak på ebay-test etter fristen. Kan man egentlig stole på Doc Morris? Hørt mye rart...

Ingen gratulasjoner takk, vil ikke jinxe dette ;) Har tross alt hatt tre kjemiske før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter med å teste til torsdag, en dag før ikm. :P kjøpte nettopp noen billigtester, de ligger i veska. Noen andre som tester på torsdag med ikm på fredag?

Endret av Lilu81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...