Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

TR kom her i natt :-( Lykke til videre alle sammen :)

det var leit da Wiiga.... :(

masse lykke til i neste pp og la 2015 begynne bra for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig, Wiga :( Bedre lykke neste gang! :D

 

Er du sikker på at el ikke var senere da, Solan? Tr burde vel vært her også, om du hadde el når du trodde? Håpet er ikke ute enda! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde positiv EL test 4/12.. Klamrer meg til et lite håp, men ganske innstilt på ny pp nå. Er så typisk altså, kan omtrent stille klokka etter når jeg pleier å få mensen.. Håpet har steget for hver time som har gått de siste dagene 😝 krysser alt jeg har for at TR ikke dukker opp i helga, så blir det evnt ny test på mandag.. Men burde jo vært positiv i dag hvis det er en liten spire der inne... Julebord med jobben til samboern i Oslo i helga, så skal hvertfall prøve å slappe av og legge bort alle tankene litt! Skåle med munkholm og håpe på ny test over helga!😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var synd, Solan :( Men da kan du iallfall kose deg i jula! :)

 

Heier på harde livet Lilu, du har virkelig fortjent en spire nå! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei på ikm kan man teste senere. Faktisk har jeg lest at sjansen er større for utslag sent på dagen etterhvert. Lykke til! :D

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, begynner å bli smågal, ingen tegn til TR, må man teste seg på morgen urin?

Siden ikm er i dag, så kan du jo teste når som helst på døgnet, mens det mest riktige resultatet vil være hvis du tar det på morgenurin :P Jeg har ikm i morgen og tør ikke å teste enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei på ikm kan man teste senere. Faktisk har jeg lest at sjansen er større for utslag sent på dagen etterhvert. Lykke til! :D

Tror det er over og ut for meg igjen, har begynt å spotte..... :( det var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med positiv test, håper dere andre følger etter snart:) Dere som har fått positiv test, hvordan har utfloden deres vært i dpo-land? Hilsen ny-tester uke 1dpo:)

 

Anonymous poster hash: 09048...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle med positiv test, håper dere andre følger etter snart:) Dere som har fått positiv test, hvordan har utfloden deres vært i dpo-land? Hilsen ny-tester uke 1dpo:)

 

Anonymous poster hash: 09048...831

Tja, litt spenstig og seig egentlig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid 1-2 på digital i kveld og sterk strek på Doc Morris, så dette lover jo bra!

 

Symptomer: sinnsykt vonde pupper, mot normalt treg mage og kvalme når det er lenge siden jeg har spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fryktelig kjett.. Men, men.. Har jo alt i alt kun hatt positiv eggløsningstest én gang siden jeg slutta på pilla. Uansett om det stemmer eller ikke må jeg bare prøve å tenke at vi ikke har prøvd såå lenge enda... Fatte nytt mot nå😊

 

Så synd Lilu😞 da tar vi vel følge over i ny ikmgruppe da.. Vi får krysse fingrene for en veldig god start på det nye året!😊

 

Og ja, nå skal uansett jula nytes til det fulle!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i morgen - helt hvit test i dag (billig teststrimmel) da er vel egentlig alt håp ute?!

 

Da må jeg gå litt inn i tenkeboksen på om vi skal fortsette å prøve eller vente noen mnd slik at termin blir i januar ...

 

Æsj, kjenner jeg er skuffet! Når man har opplevd å bli gravid på første pp 2 ganger, også plutselig må jobbe litt for det så går man litt på en smell ... Men det er både noen år og noen kilo siden sist - årene kan jeg ikke gjøre så mye med, men får prøve å jobbe litt med kiloene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt FruTB, men de strimlene er ikke så sensitive, så det er fortsatt håp.

Jeg ble gravid på 1. pp med mine to, men har altså prøvd noen år på nr tre. Ingenting skjedde på over to år, men Siste halvår har jeg gått ned fem kg og blitt gravid tre ganger. Nå ser det ut som den sitter. Har hatt bmi under 25 hele tiden, men tror det var de siste kg som gjorde utslaget. Kuttet ut nesten alt av lyst mel og sukker, ikke noe problem. Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre om dere som fikk besøk av den helsikes blodtanta denne måneden :( men håpet er ikke ute!! Plutselig klaffer det for dere også <3

 

Dette er kanskje et litt rart spørsmål, men har noen her inne tatt sånn digitaltest med ukesindikator? Jeg trodde den skulle være 1-2 uker (siden den måler fra befruktningen) så tidlig som nå, men jeg tok en sånn idag og den viste 2-3 uker.. Kanskje den bare produserer mye hCG denne krabaten? Idag er det 28 dager siden jeg begynte å blø sist pp, så jeg føler ikke at jeg har tatt den på overtid. Men den BT som jeg tok på onsdag var også veldig sterk og sånn med kryss på som jeg tok igår var så sterk at den var sterkere enn kontrollstreken. Skjønner ingenting, jeg.. Trodde de også skulle være svakere så tidlig? Kan jeg ha tatt så feil av eggløsningstiden? Eller er det tvillinger :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ukesindikatorene er ikke hundre prosent nøyaktige. Veldig mange får 2-3 på IKM ja, jeg fikk 2-3 da jeg var 5+2 og ble dritnervøs, men det viste seg da jeg målte hos legen to dager senere at jeg tvert i mot hadde mye høyere hcg enn gjennomsnittet. Uansett er det bare et godt tegn at du får sterke tester! Det trenger ikke bety tvillinger, det er veldig individuelt hvor fort hcg stiger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er individuelt, ja. Jeg fikk 1-2 i går kveld (15 dpo) på rimelig utvannet urin. Sterk strek på Doc Morris samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...