Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Venter med å teste til torsdag, en dag før ikm. :P kjøpte nettopp noen billigtester, de ligger i veska. Noen andre som tester på torsdag med ikm på fredag?

Ja tenkte eg også skulle teste :P Tok ein test i går men blei negativ :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ei god vennine som har ein gutt på 9mnd... Har hatt ho på besøk i 2 dager der eg har stor kost meg med ungen hennes :) Men hver gang han begynte å gråte så kjente eg småstikk i nipplene (beklager detaljene) Men det gjorde vennina mi også... Kjenner at etter besøket av babyen så får eg enda meir lyst på en liten en selv :) Men tar såååå lang tid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter med å teste til torsdag, en dag før ikm. :P kjøpte nettopp noen billigtester, de ligger i veska. Noen andre som tester på torsdag med ikm på fredag?

Jeg tenkte jeg skulle teste torsdag selv om jeg ikke har ikm før på lørdag :P Om jeg klarer å holde meg til torsdag er noe annet, men tror jeg skal klare det :P Har ingen symptomer på noe, unntatt at jeg har veldig vondt i halsen og slapp, men det har jo ikke med graviditet å gjøre:/ har du noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safira07, jeg er øm i magen, rundt livmoren/eggstokkene, føler press/ stramm mage, er litt småkvalm, liten matlyst, tett nese. Håper der er en spire som holde på å gro fast. lykke til med testingen :) hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safira07, jeg er øm i magen, rundt livmoren/eggstokkene, føler press/ stramm mage, er litt småkvalm, liten matlyst, tett nese. Håper der er en spire som holde på å gro fast. lykke til med testingen :) hold oss oppdatert!

Eg har det samme :) Sliter veldig med å få i meg mat så i går måtte eg lage min favoritt nemlig fiskeboller i hvit saus for å få i meg mat :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Safira07, jeg er øm i magen, rundt livmoren/eggstokkene, føler press/ stramm mage, er litt småkvalm, liten matlyst, tett nese. Håper der er en spire som holde på å gro fast. lykke til med testingen :) hold oss oppdatert!

Eg har det samme :) Sliter veldig med å få i meg mat så i går måtte eg lage min favoritt nemlig fiskeboller i hvit saus for å få i meg mat :(

 

 

Høres deilig ut, savner fiskeboller i hvit saus med karri.....mmmmm.. Jeg får lage det nå jeg kommer til Norge i mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Safira07, jeg er øm i magen, rundt livmoren/eggstokkene, føler press/ stramm mage, er litt småkvalm, liten matlyst, tett nese. Håper der er en spire som holde på å gro fast. lykke til med testingen :) hold oss oppdatert!

Eg har det samme :) Sliter veldig med å få i meg mat så i går måtte eg lage min favoritt nemlig fiskeboller i hvit saus for å få i meg mat :(

 

 

Høres deilig ut, savner fiskeboller i hvit saus med karri.....mmmmm.. Jeg får lage det nå jeg kommer til Norge i mars :)

 

Ja det er kjempe godt! Fant ut eg måtte ha noke som la igjen smak i munnen så lage mat til heile huset der vi bor i leilighet å inviterte alle xD Skulle ha kommet du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Safira07, jeg er øm i magen, rundt livmoren/eggstokkene, føler press/ stramm mage, er litt småkvalm, liten matlyst, tett nese. Håper der er en spire som holde på å gro fast. lykke til med testingen :) hold oss oppdatert!

Eg har det samme :) Sliter veldig med å få i meg mat så i går måtte eg lage min favoritt nemlig fiskeboller i hvit saus for å få i meg mat :(

 

 

Høres deilig ut, savner fiskeboller i hvit saus med karri.....mmmmm.. Jeg får lage det nå jeg kommer til Norge i mars :)

 

Ja det er kjempe godt! Fant ut eg måtte ha noke som la igjen smak i munnen så lage mat til heile huset der vi bor i leilighet å inviterte alle xD Skulle ha kommet du også :)

 

Setter meg på neste fly til  Europa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å få "symptomer" igjen, haha! Men nå klarer jeg ikke helt å ta det seriøst så lurt som jeg ble forrige mnd :|

 

Men i dag har jeg vært ordentlig kvalm (går omgangssyke der jeg jobber, så det kan dessverre ha sin naturlige forklaring) , også har det begynt å stikke veldig der nede igjen.

 

Tester i posten i morgen, og 9 dpo - er det noe vits i å teste så tidlig? Vet ikke om jeg klarer å holde meg til helgen likevel ...:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har hatt murringer/stikkinger siden noen dager etter el. Nå klarte jeg ikke å vente, så tok en test. Negativ selvfølgelig. Tror kanskje at jeg hadde EL to dager senere enn appen min sier og da er jeg 8 dpo i dag (temper ikke og er helt i starten av prøvinga, så veldig ukjent med syklusen min). Klasker meg i panna for at jeg testa på ettermiddagen og så tidlig. Jeg som egentlig synes at de som tester så tidlig er noen fjøsnisser :nisselue:

Når er det egentlig vanlig å kunne forvente positiv test? På rfsu sin test står det at man kan teste en uke før ikm og det er jeg jo...

Er nok best å vente til tidligst to dager før ikm..

Testen måler jo hcg og det er jo forskjellig fra hvor mye og når man produserer dette :)

Hippmamma, brukte du billigtester da du testet 2 dager før ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak men godt synlig strek på Doc Morris i dag innen fristen, og veldig svak på ebay-test etter fristen. Kan man egentlig stole på Doc Morris? Hørt mye rart...

Ingen gratulasjoner takk, vil ikke jinxe dette ;) Har tross alt hatt tre kjemiske før.

Men dere kan gjerne si lykke til og sånt, altså ;)

 

Da jeg kom hjem var streken veldig tydelig - sånn halvsterk. Har regnet litt feil, så er bare 12 dpo i dag.

 

Ingen flere som skal teste her snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Har hatt murringer/stikkinger siden noen dager etter el. Nå klarte jeg ikke å vente, så tok en test. Negativ selvfølgelig. Tror kanskje at jeg hadde EL to dager senere enn appen min sier og da er jeg 8 dpo i dag (temper ikke og er helt i starten av prøvinga, så veldig ukjent med syklusen min). Klasker meg i panna for at jeg testa på ettermiddagen og så tidlig. Jeg som egentlig synes at de som tester så tidlig er noen fjøsnisser :nisselue:

Når er det egentlig vanlig å kunne forvente positiv test? På rfsu sin test står det at man kan teste en uke før ikm og det er jeg jo...

Er nok best å vente til tidligst to dager før ikm..

Testen måler jo hcg og det er jo forskjellig fra hvor mye og når man produserer dette :)

Hippmamma, brukte du billigtester da du testet 2 dager før ikm?

Nei, jeg brukte cb sin digitale som jeg kjøpte tidligere den dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Svak men godt synlig strek på Doc Morris i dag innen fristen, og veldig svak på ebay-test etter fristen. Kan man egentlig stole på Doc Morris? Hørt mye rart...

Ingen gratulasjoner takk, vil ikke jinxe dette ;) Har tross alt hatt tre kjemiske før.

Men dere kan gjerne si lykke til og sånt, altså ;)

 

Da jeg kom hjem var streken veldig tydelig - sånn halvsterk. Har regnet litt feil, så er bare 12 dpo i dag.

 

Ingen flere som skal teste her snart?

Oi oi! Heier på deg! Har fulgt litt med av og til siden vi var på samme ikm-grupper da vi prøvde på tredjemann :) Spennede å lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Svak men godt synlig strek på Doc Morris i dag innen fristen, og veldig svak på ebay-test etter fristen. Kan man egentlig stole på Doc Morris? Hørt mye rart...

Ingen gratulasjoner takk, vil ikke jinxe dette ;) Har tross alt hatt tre kjemiske før.

Men dere kan gjerne si lykke til og sånt, altså ;)

 

Da jeg kom hjem var streken veldig tydelig - sånn halvsterk. Har regnet litt feil, så er bare 12 dpo i dag.

 

Ingen flere som skal teste her snart?

Lykke til :):) jeg skal teste om 5 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Tusen takk, Violeta :D Ja, nå demrer det... Prøver dere på fjerdemann nå?

Vi er nettopp blitt gravide med fjerde nå (6+1) :) Het AnneS før :)

Gratulerer 🎊 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så nå bestemte mannen at vi ikke tester før ikm. Leste nettopp i manualen til billigtesten og de sa at man ikke kunne teste med disse før ikm :( beklager jenter å måtte skuffe dere, men jeg tester altså ikke før på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da husker jeg deg kjempegodt, har ikke dere også to "store" barn? gratulerer så masse med fjerdemann på vei! :D

 

Lilu, jeg testet med billigtest i dag, og veeeldig svak strek etter fristen. Synes de fleste får positiv tidligere enn det med billigtest. Doc Morris-testen levner derimot ingen tvil.

 

Herlighet, jeg får skikkelige kvalmebyger når det er et par timer siden jeg har spist :o Var ikke kvalm så tidlig med de andre. Ja ja, jeg tar imot kvalme med åpne armer bare spiren klorer seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne: Masse, masse lykke til!!

 

Jeg svir nok av en test imorra. Da er jeg ca 12 dpo. Er ingen krise hvis den er negativ, da tar jeg en ny på lørdag ;) Har fri fra jobben imorra og da er det lett å falle for fristelsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...