Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja da husker jeg deg kjempegodt, har ikke dere også to "store" barn? gratulerer så masse med fjerdemann på vei! :D

Lilu, jeg testet med billigtest i dag, og veeeldig svak strek etter fristen. Synes de fleste får positiv tidligere enn det med billigtest. Doc Morris-testen levner derimot ingen tvil.

Herlighet, jeg får skikkelige kvalmebyger når det er et par timer siden jeg har spist :o Var ikke kvalm så tidlig med de andre. Ja ja, jeg tar imot kvalme med åpne armer bare spiren klorer seg fast!

Masse, masse lykke sendes din vei Cayenne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke dy meg i går, og tok en test etter jobb.. Håpet på en fantastisk bursdagsgave, men den var heelt blank😕 Ikm i morgen, blir vel en ny test da. Har et håp om at det var for tidlig å sjekke på ettermiddagsurin. Irriterer meg at jeg lot meg friste😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da husker jeg deg kjempegodt, har ikke dere også to "store" barn? gratulerer så masse med fjerdemann på vei! :D

 

Lilu, jeg testet med billigtest i dag, og veeeldig svak strek etter fristen. Synes de fleste får positiv tidligere enn det med billigtest. Doc Morris-testen levner derimot ingen tvil.

 

Herlighet, jeg får skikkelige kvalmebyger når det er et par timer siden jeg har spist :o Var ikke kvalm så tidlig med de andre. Ja ja, jeg tar imot kvalme med åpne armer bare spiren klorer seg fast!

Stemmer det! Hva du husker :D Tusen takk, og masse lykke til til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dårlig gjort med hvite tester, Hannepålandet og Solan! :angry: Men håpet er ikke ute enda! :duskedame:

Tok en A1 test i dag hvor det kom en tydelig strek, og i dag kunne man til og med se streken på ebay-testen uten å myse alt for mye. 13 dpo i dag. Dette er første gang ila disse 3,5 årene at testen er positiv tre dager på rad! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cayenne: Et forsiktig "gratulerer"..? :) 

 

Jeg klarte ikke å holde meg så jeg tok en test idag tidlig likevel. Gubben har kveldsvakt og erfaringsmessig nekter jeg å ta test heretter hvis han ikke er hjemme. Tok test, la den fra meg og bare kontrollstreken kom opp etter noen sekunder. Ble dritskuffa likevel, satte meg på baderomsgulvet og koste med hunden mens jeg ventet på at de 3 minuttene skulle gå. Så reiste jeg meg opp bare for å få bekreftet en negativ test. Men der tok jeg feil gitt. Den var positiv!! En VELDIG tydelig strek ved siden av kontrollstreken hadde dukket opp mens jeg satt på gulvet. Den er ikke like sterk som kontrollstreken, men mer lyserød enn lyserosa for å si det sånn. Dæven døtte.. Jeg gikk opp på soverommet og skrudde på lyset og klarte ikke si noe som helst. Gubben hadde selvsagt glemt at jeg skulle ta test idag (han er syk, stakkars) og bare lå der og så på meg. Men så skjønte han at jeg bare sto der og smilte med en pinne i hånda og da smilte han veldig godt også!  Menstermin 29. august <3 Har virkelig trua på denne spiren!! Cayenne: Hadde ikke vi en date? Vi bare forskjøv den en måneds tid? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne: Et forsiktig "gratulerer"..? :)

 

Jeg klarte ikke å holde meg så jeg tok en test idag tidlig likevel. Gubben har kveldsvakt og erfaringsmessig nekter jeg å ta test heretter hvis han ikke er hjemme. Tok test, la den fra meg og bare kontrollstreken kom opp etter noen sekunder. Ble dritskuffa likevel, satte meg på baderomsgulvet og koste med hunden mens jeg ventet på at de 3 minuttene skulle gå. Så reiste jeg meg opp bare for å få bekreftet en negativ test. Men der tok jeg feil gitt. Den var positiv!! En VELDIG tydelig strek ved siden av kontrollstreken hadde dukket opp mens jeg satt på gulvet. Den er ikke like sterk som kontrollstreken, men mer lyserød enn lyserosa for å si det sånn. Dæven døtte.. Jeg gikk opp på soverommet og skrudde på lyset og klarte ikke si noe som helst. Gubben hadde selvsagt glemt at jeg skulle ta test idag (han er syk, stakkars) og bare lå der og så på meg. Men så skjønte han at jeg bare sto der og smilte med en pinne i hånda og da smilte han veldig godt også! Menstermin 29. august <3 Har virkelig trua på denne spiren!! Cayenne: Hadde ikke vi en date? Vi bare forskjøv den en måneds tid? :P

Oi, Gratulerer! :D Jo, det stemmer at vi hadde en date - satser på at den varer helt til slutten av august!!! :D

 

Takk dere, jeg sier forsiktig takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ulvinne83 gratulere så mye :)

 

Tusen takk <3 Håper så inderlig at du joiner på fredag!! Krysser alt jeg har!! :)

 

Takk Ulvinne83, er så lei av å vente. Håper å joine dere også. Har lest bloggen din, veldig bra. Spesiel ang dette å 'stresse' med å bli gravid. Har også en posetiv tankegang denne gangen, "nå sitter'n" tenker og håper jeg  ;) så får vi se da om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper den sitter nå, Lilu! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

 

Å jeg håper det jeg og Cayenne. Sitter å snakker nærme framtidsplaner med mannen ved middagsbordet. Har en mann som ikke ville ha barn i13 år, nå begynner han å smelte, det er bare så søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så ufattelig mye Cayenne :D Endelig er det din tur :D :D :D

 

De beste gratulasjoner sendes selvfølgelig til Ulvinne også, skal det går riktig bra for dere begge denne gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Cayenne: Et forsiktig "gratulerer"..? :)

 

Jeg klarte ikke å holde meg så jeg tok en test idag tidlig likevel. Gubben har kveldsvakt og erfaringsmessig nekter jeg å ta test heretter hvis han ikke er hjemme. Tok test, la den fra meg og bare kontrollstreken kom opp etter noen sekunder. Ble dritskuffa likevel, satte meg på baderomsgulvet og koste med hunden mens jeg ventet på at de 3 minuttene skulle gå. Så reiste jeg meg opp bare for å få bekreftet en negativ test. Men der tok jeg feil gitt. Den var positiv!! En VELDIG tydelig strek ved siden av kontrollstreken hadde dukket opp mens jeg satt på gulvet. Den er ikke like sterk som kontrollstreken, men mer lyserød enn lyserosa for å si det sånn. Dæven døtte.. Jeg gikk opp på soverommet og skrudde på lyset og klarte ikke si noe som helst. Gubben hadde selvsagt glemt at jeg skulle ta test idag (han er syk, stakkars) og bare lå der og så på meg. Men så skjønte han at jeg bare sto der og smilte med en pinne i hånda og da smilte han veldig godt også! Menstermin 29. august <3 Har virkelig trua på denne spiren!! Cayenne: Hadde ikke vi en date? Vi bare forskjøv den en måneds tid? :P

Gratulerer :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt innom i alle ikm grupper, hører liksom ikke til noen plass ;) prøver på barn nr 3 etter fjerning av pstav, har ikke fått mens enda etter fjerning for 2.5 uke siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Cayenne og ulvinne! :D Dere er så heldige :D

 

Jeg har heller ikke fått positiv, tok test 11 dpo som var negativ. IKM i morra. Blir ikke test før på fredag hvis ikke TR dukker opp. Noe den sikkert gjør i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det samme som deg Wiiga😊 ny test fredag morgen hvis ikke TR dukker opp i morra.. Men jeg er ganske sikker på uønsket besøk denne mnden også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...