Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til i neste pp Fr Hestetun, det går nok bra snart skal du se! :)

 

Takk for gratulasjoner, men synes det er litt tidlig å gratulere :P Har noen syke mensmurringer innimellom, og liker det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi!! GRATULERER til alle strekene :)

 

Selv er jeg 9 dpo...vente til lørdag med å teste, ikm søndag. Lykke til til resten av gjengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i neste pp Fr Hestetun, det går nok bra snart skal du se! :)

Takk for gratulasjoner, men synes det er litt tidlig å gratulere :P Har noen syke mensmurringer innimellom, og liker det ikke...

Krysser fingerene for deg og håper å bli med deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til alle dere som har blitt gravide :) Dere er veldig heldige og misunner dere som bare det :) håper eg og snart får en spire som faktisk sitter :) men hadde forventa TR denne pp pga eg var mye syk :( Men pp7 skal vi vere meir aktive og ikke vere syk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jenter snek meg til en test nettopp. Innbiller meg at jeg har en skyggestrek *flau*, vet ikke engang om jeg tør å legge ut bilde, man må myse for å se noe, er dpo 13. Hvis ikke TR kommer i morgen tester jeg meg på lørdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å ha 2-3 dager med spotting før mensen kommer...for så å våkne på ikmdagen med TR. Ikm i dag, ingen tegn til TR og og ikke hatt noe spotting de siste dagene. Guri.. Jeg håper så inderlig nå. Hadde selvfølgelig ingen test i dag tidlig, så må ut å kjøpe etterpå.. Tror ikke jeg klarer å vente til i morgen nå, men er vel dumt å ta en test utpå dagen i dag😜 pliis la det være en liten spire som klamrer seg fast nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle som har blitt gravide! :bolledeig:

Jeg har ikm på lørdag og jeg håper virkelig mensen ikke kommer. Hver gang jeg skal ha mensen får jeg alltid symptomer som vondt i korsryggen, stikninger i siden osv og gjerne en uke før. Dette har gjort at jeg har forvekslet det med graviditet siden symptomene er veldig like :P Denne måneden har jeg ikke noe som helst! Er dette vanlig?? Tror jeg blir helt tullete av den prøvingen jeg.haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har blitt gravide! :bolledeig:

Jeg har ikm på lørdag og jeg håper virkelig mensen ikke kommer. Hver gang jeg skal ha mensen får jeg alltid symptomer som vondt i korsryggen, stikninger i siden osv og gjerne en uke før. Dette har gjort at jeg har forvekslet det med graviditet siden symptomene er veldig like :P Denne måneden har jeg ikke noe som helst! Er dette vanlig?? Tror jeg blir helt tullete av den prøvingen jeg.haha

Det blir spennende å se da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spørs om det blir i dag... 😊 ingen tegn til besøk av tante enda! Nå er jeg på senvakt, så får nesten holde ut til jeg kommer hjem igjen... Hehe😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er murringen i full gang!!! Blæ...

Tr ventes søndag :(

Her murres det på harde livet, og testen er sterkere for tredje dag på rad. Ikke gi opp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her murrer det her også...,er så redd for at TR kommer i morgen og ødelegger alt...

Inntrykk av at de fleste har murringer. Tenk positivt! :D Har du testet mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her murrer det her også...,er så redd for at TR kommer i morgen og ødelegger alt...

Inntrykk av at de fleste har murringer. Tenk positivt! :D Har du testet mer?

Håper, håper. Tester imorgen, kanskje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig 2guttaboys. Hvordan går det med deg, Solan? Fått kjøpt deg ny test?

Testen er kjøpt, tar den i morgen tidlig!!😄 murringer her nå og, så se hva som skjer i løpet av natta.. Krysser fingra for null forandringer når jeg våkner i morgen😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...