Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh yes, har bare tatt en liten ikm-gruppepause. Vet ikke helt ikm enda, etter sykluser på hhv 32 og 26 (ny 'rekord') dager de siste to mnd...

 

Litt om oss selv? Jeg er 42, prøver en stund til for å se om vi lykkes med nr tre. De andre satt på første pp for 11 og 9 år siden.

 

Heia oss!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm in!! ☺️

Nå er det siste prøvelse.. Om ikke det klaffer denne gangen, sååå må vi til legen. Da har vi prøvd 1 år. Vi har en gutt på snart 4 som har veldig lyst til å bli storebror ☺️ Krysser fingre og tær for at det går denne gangen her! Har dere prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Havner nok her jeg også da tempen falt idag og tr dukker nok opp i løpet av dagen el morgendagen så da havner jeg på fredagen :)

Da er vi inne i pp4 som aktive prøvere.. Vært prøvere lengre men ikke aktivt mtp el testing og sånn..

Men da jeg har lutealfase på 10-11 dager så er det sjanse spill hver mnd om en liten spire rekker å feste seg.. Men skal på utredning 3.desember så kanskje jeg får noe hjelp da :)

Jeg er 30, og min mann 27.. Vi Har lyst på felles barn da jeg har to jenter fra før på snart 10 og 7..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hører til her, syklusen min er stabil på 35 dager så har ikm fredag den 19 :) Pp 6-7 husker ikkje heilt xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg havner i uke 51. Dette blir vår 3 pp. Vi har prøvd lenger, men det er først nå vi kan prøve ordentlig pga syklusen har vært helt på jordet:/ Har nå en syklus på ca.30 :) Jeg er 24 og mannen min 27, og vi håper på vårt første barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mandag 15/12: 

 

tirsdag 16/12:

 

onsdag 17/12: Prøver1984 pp4

 

torsdag 18/12:

 

fredag 19/12:

 

lørdag 20/12:

 

søndag 21/12:

 

søndag 21/12:

 

mandag 15/12: 

 

tirsdag 16/12:

 

onsdag 17/12: Prøver1984 pp4

 

torsdag 18/12:

 

fredag 19/12:

 

lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire?

 

søndag 21/12:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊 ja, jeg havner også i uke 51, 17.12.. Går inn i vår 5 pp nå. Håper spiren sitter til jul! Har også bursdag den 16.12, ville i tilfelle blitt verdens beste gave❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hei😊 ja, jeg havner også i uke 51, 17.12.. Går inn i vår 5 pp nå. Håper spiren sitter til jul! Har også bursdag den 16.12, ville i tilfelle blitt verdens beste gave❤️

Unner Deg verdens beste bursdagsgave :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

mandag 15/12:

 

tirsdag 16/12:

 

onsdag 17/12:

 

torsdag 18/12:

 

fredag 19/12: Prøver1984 pp4, el 6/12

 

lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire?

 

søndag 21/12:

 

 

måtte forandre ikm datoen :P

Endret av prøver1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her!

Ikm 21.12

 

Gikk på en liten smell i dag tidlig da tr kom - enda jeg var bombesikker på at jeg var gravid. Hadde så mange symptomer ... Men da har jeg lært at kroppen kan være veldig flink til å lure meg. Var naiv nok til å tro at det skulle gå på 1 pp denne gangen også, da det gjorde det de to siste årene (6 og 8 år siden) (også hadde jeg så veldig lyst på et sommerbarn!) Men det er vel alderen som henter meg litt inn kanskje...?

 

Men nå er jeg klar igjen. Er tross alt bare pp2 så skal ikke klage så høyt;) Håper dagene går fort frem til el og symptomjakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg er også her!

Ikm 21.12

 

Gikk på en liten smell i dag tidlig da tr kom - enda jeg var bombesikker på at jeg var gravid. Hadde så mange symptomer ... Men da har jeg lært at kroppen kan være veldig flink til å lure meg. Var naiv nok til å tro at det skulle gå på 1 pp denne gangen også, da det gjorde det de to siste årene (6 og 8 år siden) (også hadde jeg så veldig lyst på et sommerbarn!) Men det er vel alderen som henter meg litt inn kanskje...?

 

Men nå er jeg klar igjen. Er tross alt bare pp2 så skal ikke klage så høyt;) Håper dagene går fort frem til el og symptomjakt!

Hehe, samme følte jeg når Tr dukka opp for fullt idag. Var så sinnsykt skrå sikker at jeg nå var gravid.. Hadde tilogmed 2dager lenger lutealfase enn normalt så jeg trodde det skikkelig nå.. Men men..

 

4pp for oss nå.. Føler det var lettere for 10 år siden når jeg fikk eldste enn nå...

 

Men men atter en ny pp med el testing og symtomjakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart - sånn var det her og! Har alltid(!) punktlige sykluser, men denne gangen gikk jeg to dager over!

 

Godt vi er fler som prøver - hjelper å lufte ut litt her da det ikke er noe man snakker så høyt om til alle andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Så rart - sånn var det her og! Har alltid(!) punktlige sykluser, men denne gangen gikk jeg to dager over!

 

Godt vi er fler som prøver - hjelper å lufte ut litt her da det ikke er noe man snakker så høyt om til alle andre ;)

Ja, jeg er veldig takknemlig for denne siden iallefall :) min kollega fant ut idag at vi prøver, da jeg skulle bare snik kikke på siden her fra jobb idag, og vips, der stod kollegaen min :o

Uff det var ikke meningen at noen fra jobben skulle vite noe da men men håper hun bare holder det for seg selv :/

 

Men dersom dette kan ta tid, kan det kanskje være greit de vet det tilfelle jeg må ta ekstra med blodprøver osv ifm utredning.. Jeg jobber på et legekontor så kjekt å kunne ta prøvene der da istedet for å måtte kjøre helt til min fastlege som er 40 min hver vei :P

 

Jaja nå veit at det iallefall så får jeg bare ta det som kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får skrive meg inn her jeg også. 1 pp og aner lite om syklusen min ettersom jeg har gått på p-piller i maaange år. Satser på at jeg har ikm 20. desember, så da er vel denne gruppen for meg. Dere som har vært gravide før; er det nødvendig å tempe / ta el-tester? Jeg synes det virker så stressende... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det skulle tatt seg ut å ta opp slike temaer rundt lunsjbordet på jobb ;)

 

Jeg har en annen kollega som vet det jeg og - godt å kunne blåse ut litt frustrasjon på _noen_ ... Sånn som i dag; jag var så sint og lei meg da jeg kom på jobb og akkurat hadde begynt å blø. De andre merker vel helt sikkert at det er noe de og - lurer på hva de tenker ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får skrive meg inn her jeg også. 1 pp og aner lite om syklusen min ettersom jeg har gått på p-piller i maaange år. Satser på at jeg har ikm 20. desember, så da er vel denne gruppen for meg. Dere som har vært gravide før; er det nødvendig å tempe / ta el-tester? Jeg synes det virker så stressende...

Jeg har aldri tempet/ tatt el-tester ... Men jeg får el-slim og prøver å time det etter det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Får skrive meg inn her jeg også. 1 pp og aner lite om syklusen min ettersom jeg har gått på p-piller i maaange år. Satser på at jeg har ikm 20. desember, så da er vel denne gruppen for meg. Dere som har vært gravide før; er det nødvendig å tempe / ta el-tester? Jeg synes det virker så stressende...

Jeg har aldri tempet/ tatt el-tester ... Men jeg får el-slim og prøver å time det etter det :)
Lykke til, forresten :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Får skrive meg inn her jeg også. 1 pp og aner lite om syklusen min ettersom jeg har gått på p-piller i maaange år. Satser på at jeg har ikm 20. desember, så da er vel denne gruppen for meg. Dere som har vært gravide før; er det nødvendig å tempe / ta el-tester? Jeg synes det virker så stressende...

Jeg har aldri tempet/ tatt el-tester ... Men jeg får el-slim og prøver å time det etter det :)

 

Takk

 

 

 

Får skrive meg inn her jeg også. 1 pp og aner lite om syklusen min ettersom jeg har gått på p-piller i maaange år. Satser på at jeg har ikm 20. desember, så da er vel denne gruppen for meg. Dere som har vært gravide før; er det nødvendig å tempe / ta el-tester? Jeg synes det virker så stressende...

Jeg har aldri tempet/ tatt el-tester ... Men jeg får el-slim og prøver å time det etter det :)
Lykke til, forresten :)

 

Takk og takk igjen for raskt svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Haha, ja det skulle tatt seg ut å ta opp slike temaer rundt lunsjbordet på jobb ;)

 

Jeg har en annen kollega som vet det jeg og - godt å kunne blåse ut litt frustrasjon på _noen_ ... Sånn som i dag; jag var så sint og lei meg da jeg kom på jobb og akkurat hadde begynt å blø. De andre merker vel helt sikkert at det er noe de og - lurer på hva de tenker ...

hehe kjente faktisk at det var jo ligg godt å kunne forklare henne hvorfor jeg var litt stille idag tidlig (jeg er vanligvis alltid i kjempehumør uansett klokkeslett) 

hun spurte meg jo idag tidlig og jeg sa jo det var fordi jeg fikk mensen, men etter hu da så jeg var inne på siden her, var det jo litt ålreit å kunne si " ja nå skjønner du kanskje hvorfor jeg syntes det er kjedelig når jeg får mensen måned etter måned". 

og ja hun skjønte jo det ;) 

 

men allikevel var det virkelig ikke en del av planen å la jobben vite noe... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

mandag 15/12:


 


tirsdag 16/12:


 


onsdag 17/12:


 


torsdag 18/12:


 


fredag 19/12: Prøver1984 pp4, el 6/12


 


lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire?


 


søndag 21/12: fruTB


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Får skrive meg inn her jeg også. 1 pp og aner lite om syklusen min ettersom jeg har gått på p-piller i maaange år. Satser på at jeg har ikm 20. desember, så da er vel denne gruppen for meg. Dere som har vært gravide før; er det nødvendig å tempe / ta el-tester? Jeg synes det virker så stressende... 

hei og masse lykke til i pp1 :) ja med ikm 20.des hører du til her :) skriver deg på lista jeg :)

 

jeg skulle ønske jeg ikke tempet, det har virkelig gått til hodet for meg -... så denne pp skal jeg KUN tempe frem til eggløsning, for tempen er den eneste måten å få bekreftet at man har el på... selv om man tester med el tester eller ser etter slim osv så er det kun temp som bekreftet at egget har sluppet... derfor skal jeg nå teste kun til el er bekreftet. 

 

og jeg tester med el tester i tillegg pga jeg ikke kjenner kroppen min mtp el slim, el smerter, livmortapp osv. dette er noe jeg ikke kjenner noenting til... har igrunn heller ingen planer om å bli kjent med livmortappen min :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

mandag 15/12:


 


tirsdag 16/12:


 


onsdag 17/12:


 


torsdag 18/12:


 


fredag 19/12: Prøver1984 pp4, el 6/12


 


lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire? , elinna pp1


 


søndag 21/12: fruTB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...