Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

vi fortsetter med samleie annen hver dag og eg har EL nå til helgen :) Er fortsatt veldig kvalm og har hatt oppkast i går morgen og i dag tidlig :(

Du er helt sikker på at du ikke allerede er gravid da? :P

 

Hadde mens 15-20 nov og skal ha EL nå i helga så tror ikke eg er gravid da... Men skulle nesten tro det.. kvalm hver morgen, spydd 2 dager på rad men har gulpet ellers om dagene.. Mistet mat lyst, føler meg som en oppblåst ballong xD Ømme bryst. samboeren kan ikke kysse dei uten at eg skriker au eller får vondt pga ømmhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en del som blør under svangerskap som forveksler det med mens.... Tatt en g-test..?

Nei har ikkje tatt G-test pga eg føler meg ikkje gravid i det heile tatt... Og så tørr eg ikkje i tilfelle den er negativ :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har opplevd festeblødning for første gang i mitt liv.. Eller er det for tidlig? Hadde el søndag-mandag og håper dette kan være det! Var ikke mye.. Bare bittelitt.. Hva tror dere?😄 tørr ikke håpe for mye heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står så mye forskjellig. Jeg har jo aldri opplevd det før, men er 4dpo nå så sier noen at det kan komme 3-7dpo.. Men time will show☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ble positiv el-test her i kveld (dvs. det blir jo i går...) :D Ble fire dager med blinking her før fast smil. Fikk heldigvis hoppet i høyet både i dag og for to og tre dager siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble positiv el-test her i kveld (dvs. det blir jo i går...) :D Ble fire dager med blinking her før fast smil. Fikk heldigvis hoppet i høyet både i dag og for to og tre dager siden ;)

Lykke til!!!😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

vi fortsetter med samleie annen hver dag og eg har EL nå til helgen :) Er fortsatt veldig kvalm og har hatt oppkast i går morgen og i dag tidlig :(

Du er helt sikker på at du ikke allerede er gravid da? :P

Hadde mens 15-20 nov og skal ha EL nå i helga så tror ikke eg er gravid da... Men skulle nesten tro det.. kvalm hver morgen, spydd 2 dager på rad men har gulpet ellers om dagene.. Mistet mat lyst, føler meg som en oppblåst ballong xD Ømme bryst. samboeren kan ikke kysse dei uten at eg skriker au eller får vondt pga ømmhet...

Det er ikke normalt å ha ømme bryster før el. Tror du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Woho, mannfolket overrasket meg med morgensex i dag, han jobbet natta så når han kommer hjem har som regel jeg stått opp, men  i dag reiste han 10min før fra jobb, bare for å komme hjem og vekke meg med sex haha :)

vi har jo el på søndag og jeg har arbeidshelg så jeg kommer ikke hjem før i morgen ettermiddag..

 

og ikke nok med det, siden jeg ikke fikk ligget så lenge med det, tok min kjære tak i beina mine og løfta dem til værs haha :) han ville jo ikke at noe skulle renne ut med engang :) haha snakk om skjønn da :)

 

vil ønske dere en riktig god helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Prøver, bra mann du har der! ;)

 

Her ble det også en kjapp en i morges i tillegg til hyrdestunden i går kveld. Positiv el-test i går, så da er det best å være på den sikre siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Haha Prøver, bra mann du har der! ;)

 

Her ble det også en kjapp en i morges i tillegg til hyrdestunden i går kveld. Positiv el-test i går, så da er det best å være på den sikre siden ;)

høres ut som dere har dekket dere bra denne pp også da :)

 

denne pp skal jeg ha sex hvertfall 2 ganger etter neg test, det har jeg ikke gjort de andre gangene.. så nå skal det dekkes opp godt både før og etter el :)

 

ifølge gyn som så eggene mine i går, antok hun el på søndag så da rekker vi både imorgen kveld og søndag morgen og og kveld og mandag og tirsdag, hehe så håper det holder her :)

ønsket etter en julespire er evig stor :)

 

fikk crinone av gyn pga for kort lutealfase så skal bli spennende å se om det kan hjelpe når jeg prøver dette ca 2 dager etter endt el...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

æææ jeg tar el tester, men jeg får jo aldri positiv test! Er redd for at jeg aldri har el :/ Jeg bruker billig tester. er det noen som har problemer med dem? Jeg har fått høre at hvis man har regelmessige sykluser, så har man mest sannsynlig eggløsning, er dette riktig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker ikke testene fra billigtester.. El testen har jeg alltid fått negativ selv om gynekologen min har sagt at jeg har eggløsning.. Så jeg går bare på gefilen og heller har sex annehver til hver dag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å da har jeg hvert fall et håp :) Vi har sex ca. annhver dag, men merket at når jeg ikke får positive tester, så mister man litt håpet, så kanskje jeg skulle bare la hver å teste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bruker fra billig testene og har fått positiv el 2 mnd.. Har el i helga men ble negativ i dag så skal teste igjen i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Har bare god erfaring med bt sine el tester, men det er viktig å teste etter el på kvelden mellom 17-19 ca for da produseres mest lh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å da har jeg hvert fall et håp :) Vi har sex ca. annhver dag, men merket at når jeg ikke får positive tester, så mister man litt håpet, så kanskje jeg skulle bare la hver å teste :P

There is always hope in the hanging snore🙊

Lykke til alle sammen! Selv er jeg 5dpo, og er så spent som jeg aldri har vært før!! Gleder meg til å teste om noen dager😁

La oss håpe på en fantastisk julegave😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi begynt aktivt her og ;) Sist pp hadde vi sex hver dag i 7-8 dager, før og etter el. Denne gangen skal vi prøve kun annenhver dag, så vi ikke risikerer å skyte løskrutt ;) Det tar jo 72 timer å produsere en ny sædcelle, så jeg tenker at om man har sex hver dag så vil det vel alltid være en del færre aktive svømmere, enn om man har sex annen hver dag?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi begynt aktivt her og ;) Sist pp hadde vi sex hver dag i 7-8 dager, før og etter el. Denne gangen skal vi prøve kun annenhver dag, så vi ikke risikerer å skyte løskrutt ;) Det tar jo 72 timer å produsere en ny sædcelle, så jeg tenker at om man har sex hver dag så vil det vel alltid være en del færre aktive svømmere, enn om man har sex annen hver dag?!

Det tar nok 72 dager å lage en ny sædcelle. Men produksjonen foregår kontinuerlig. Dermed blir det ikke tomt.

 

 

Anonymous poster hash: 662c9...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hehe så fort jeg så en anonym som svarte, visste jeg det kom en spydighet hehe :)

 

Min gynekolog som jeg var hos igår og som så jeg kom til å ha eggløsning på søndag, sa vi burde ha oss to ganger i helgen iallefall så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har vi begynt aktivt her og ;) Sist pp hadde vi sex hver dag i 7-8 dager, før og etter el. Denne gangen skal vi prøve kun annenhver dag, så vi ikke risikerer å skyte løskrutt ;) Det tar jo 72 timer å produsere en ny sædcelle, så jeg tenker at om man har sex hver dag så vil det vel alltid være en del færre aktive svømmere, enn om man har sex annen hver dag?!

Det tar nok 72 dager å lage en ny sædcelle. Men produksjonen foregår kontinuerlig. Dermed blir det ikke tomt.

 

 

Anonymous poster hash: 662c9...ed2

Takk, jeg skjønner at det ikke blir tomt. Men rent teoretisk vil hyppige utløsninger redusere antall sædceller pr utløsning, akkurat det er ikke noe å komme bort fra.

 

Men så kan man jo videre spekulere i (der har du meg!) om det er mest hensiktsmessig med mange samleier og færre (altså, mange er det jo uansett) sædceller (burde jo være =større sannsynlighet) eller sjeldnere samleie med desto flere aktive svømmere ...

 

Finnes kanskje ikke forskning på dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...