Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blinkefjes her idag også. Vi har fyllt opp med mannejus. Håper den sitter. Isåfall blir termin 27 august. Innen bhg start og alt!! He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blinkefjes her idag også. Vi har fyllt opp med mannejus. Håper den sitter. Isåfall blir termin 27 august. Innen bhg start og alt!! He he

Når er frist for bhg start?? Klaffer det denne mnd hos meg så har eg termin 31-5 september...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Blinkefjes her idag også. Vi har fyllt opp med mannejus. Håper den sitter. Isåfall blir termin 27 august. Innen bhg start og alt!! He he

Når er frist for bhg start?? Klaffer det denne mnd hos meg så har eg termin 31-5 september...

Lurer jeg på også.. Jeg får termin 02.september om det klaffer..

 

Ligger våken jeg etter å vært hos tannlegen igår. Har så kjeve smerter og kjennes ut som den har gått i lås :/

Så her ligger jeg kl 04 da.. Pain :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Ja, da har jeg vært på utredning første time.. Tatt blodprøver og mannen skal levere sædprøve.. Etter dette skal vi bestille dobbelt time hos gynekologen jeg var hos idag.. Hun tok innvendig ul og så jeg hadde egg som lå klare, men hun tok også et rør opp i livmoren og fylte det med vann :o

Men alt så bra ut heldigvis..

 

Hun snakket om at vi kunne søke ivf men nå skal først mine blodprøver og mannens prøve analyseres da :)

 

Men sitter her nå med de verste mens smertene ever :( hun sa det kunne kjennes litt smertefullt ut og joda det ER pain.. Så orker ikke kose ikveld :( fy :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er eggløsning over for min del, så får vi bare krysse alt som kan krysses for at spiren sitter denne gang! Etter myyye prøving (9pp), så begynner jeg å bli veldig sliten. Tar alt av vitaminer og spiser sundt. Legene finner ingen feil på oss og vi har en gutt på snart 4 år fra før. (Håper ikke jeg syter for mye...) nok om det!!

Hvordan ligger dere an? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da har jeg vært på utredning første time.. Tatt blodprøver og mannen skal levere sædprøve.. Etter dette skal vi bestille dobbelt time hos gynekologen jeg var hos idag.. Hun tok innvendig ul og så jeg hadde egg som lå klare, men hun tok også et rør opp i livmoren og fylte det med vann :o

Men alt så bra ut heldigvis..

 

Hun snakket om at vi kunne søke ivf men nå skal først mine blodprøver og mannens prøve analyseres da :)

 

Men sitter her nå med de verste mens smertene ever :( hun sa det kunne kjennes litt smertefullt ut og joda det ER pain.. Så orker ikke kose ikveld :( fy :(

Ble dere henvist fra legen? Eller tok dere det på eget initiativ? 😊

Hvis ikke spiren sitter hos meg nå, så skal vi nemlig igjennom det samme 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Ja, da har jeg vært på utredning første time.. Tatt blodprøver og mannen skal levere sædprøve.. Etter dette skal vi bestille dobbelt time hos gynekologen jeg var hos idag.. Hun tok innvendig ul og så jeg hadde egg som lå klare, men hun tok også et rør opp i livmoren og fylte det med vann :o

Men alt så bra ut heldigvis..

 

Hun snakket om at vi kunne søke ivf men nå skal først mine blodprøver og mannens prøve analyseres da :)

 

Men sitter her nå med de verste mens smertene ever :( hun sa det kunne kjennes litt smertefullt ut og joda det ER pain.. Så orker ikke kose ikveld :( fy :(

Ble dere henvist fra legen? Eller tok dere det på eget initiativ? 😊

Hvis ikke spiren sitter hos meg nå, så skal vi nemlig igjennom det samme 😉

Jeg ble henvist av min Fastlege :) og Tok bare 4 uker fra Jeg ble henvist til Jeg fikk time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Nå er eggløsning over for min del, så får vi bare krysse alt som kan krysses for at spiren sitter denne gang! Etter myyye prøving (9pp), så begynner jeg å bli veldig sliten. Tar alt av vitaminer og spiser sundt. Legene finner ingen feil på oss og vi har en gutt på snart 4 år fra før. (Håper ikke jeg syter for mye...) nok om det!!

Hvordan ligger dere an? 😊

Hmm jeg venter el om 4 dager, så har begynt å teste etter El nå..

 

Håper spiren sitter for dere nå da for ja etter så mange pp blir man jo litt sliten :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå er eggløsning over for min del, så får vi bare krysse alt som kan krysses for at spiren sitter denne gang! Etter myyye prøving (9pp), så begynner jeg å bli veldig sliten. Tar alt av vitaminer og spiser sundt. Legene finner ingen feil på oss og vi har en gutt på snart 4 år fra før. (Håper ikke jeg syter for mye...) nok om det!!

Hvordan ligger dere an? 😊

Hmm jeg venter el om 4 dager, så har begynt å teste etter El nå..

 

Håper spiren sitter for dere nå da for ja etter så mange pp blir man jo litt sliten :/

Så spennende!! Håper dette fungerer bra for dere også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er eggløsning over for min del, så får vi bare krysse alt som kan krysses for at spiren sitter denne gang! Etter myyye prøving (9pp), så begynner jeg å bli veldig sliten. Tar alt av vitaminer og spiser sundt. Legene finner ingen feil på oss og vi har en gutt på snart 4 år fra før. (Håper ikke jeg syter for mye...) nok om det!!

Hvordan ligger dere an?

Klart du kan klage til oss. Derfor vi er her.

 

 

Blinkefjes tredje dagen på rad her. Merkelig. Dersom jeg får det imårra og må jeg vel vurdere ta en hcg test....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at alt så bra ut Prøver 1984. Men jeg må bare spørre; er det ikke litt tidlig med utredning og ivf etter "bare" 4 pp? Eller er det noe jeg har gått glipp av her ... ?

 

Men for all del; 4 pp kan sikkert føles lenge nok det altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Godt at alt så bra ut Prøver 1984. Men jeg må bare spørre; er det ikke litt tidlig med utredning og ivf etter "bare" 4 pp? Eller er det noe jeg har gått glipp av her ... ?

 

Men for all del; 4 pp kan sikkert føles lenge nok det altså :)

4pp er aktivt med el tester og temping ;) men hadde noe med antall sa og ma på meg samt at min kjære har hatt testikkelkreft uten cellegift (noe som betyr 90% tilbakefall) og første gang vi mistet var i 2012.. (men da var vi ikke prøvere- endte med sa i uke 8..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Men nå er jeg spent på blodprøvene jeg tok idag og sædprøven til mannen.. Hvis de viser avvik så vurderer vi ivf men om alt er normalt så lar vi naturen gå sin gang :)

 

Er en mening med alt som skjer, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå er eggløsning over for min del, så får vi bare krysse alt som kan krysses for at spiren sitter denne gang! Etter myyye prøving (9pp), så begynner jeg å bli veldig sliten. Tar alt av vitaminer og spiser sundt. Legene finner ingen feil på oss og vi har en gutt på snart 4 år fra før. (Håper ikke jeg syter for mye...) nok om det!!

Hvordan ligger dere an?

Klart du kan klage til oss. Derfor vi er her.

 

 

Blinkefjes tredje dagen på rad her. Merkelig. Dersom jeg får det imårra og må jeg vel vurdere ta en hcg test....

Blinking her også, fjerde dagen. Lurer på om jeg misset LH-toppen. fikk en ugyldig test i går med bilde av bok, men da jeg åpnet den så teststreken like sterk ut, men var veldig uklar. Tok en ny som blinket, men hadde da drukket mye.

 

Samtidig har jeg ikke hatt noen klare tegn på el enda, så vet ikke. Blir uansett aksjer annenhver dag eller mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag 15/12:

 

tirsdag 16/12:

 

onsdag 17/12: hippmamma (pp9)

 

torsdag 18/12: Solan85 (pp5) wiiga (pp7)

 

fredag 19/12: Prøver1984 (pp4, el 6/12), Fr.Hestetun (pp6)

 

lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire? , elinna (pp1) , Ulvinne83 (pp4), Hannepålandet (pp4), Safira07 (pp3)

 

søndag 21/12: fruTB (pp2), mari10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Melder meg inn her fra uke 50 jeg. Forventa el Forige uke, gikk tom for el tester uten at jeg fikk positiv og gadd ikke kjøpe nye. Ingen tegn på el kom og tenkte den hadde kommet uten tegn. Men i dag kom det slim, kjøpte tester på apoteket og der kom det visst smil :) Så da blir det IKM denna uka istede!

 

Som alle andre håper jeg på verdens beste julegave :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Godt at alt så bra ut Prøver 1984. Men jeg må bare spørre; er det ikke litt tidlig med utredning og ivf etter "bare" 4 pp? Eller er det noe jeg har gått glipp av her ... ?

 

Men for all del; 4 pp kan sikkert føles lenge nok det altså :)

4pp er aktivt med el tester og temping ;) men hadde noe med antall sa og ma på meg samt at min kjære har hatt testikkelkreft uten cellegift (noe som betyr 90% tilbakefall) og første gang vi mistet var i 2012.. (men da var vi ikke prøvere- endte med sa i uke 8..

 

 

Når hadde din kjære testikkelkreft? Mannen min hadde det sommern 2012 og prognosene den gang var kun 30 % tilbakefall for de som ikke hadde etterbehandling (mannen min hadde heller ikke cellegift). Og 95 % av de som får tilbakefall får det i løpet av de 2 første årene (iflg et dokument fra helsedepartementet). Han hadde non-seminom tumor. Det er sikkert forskjellig prognoser på de og seminom. Men det er ikke sikkert at det er 90 % tilbakefallsrate på testikkelkreften til samboeren din var det jeg skulle fram til :) Hvis det var så mye så ville jeg tro at de ville gitt en profylaktisk dose med cellegift..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

i forrige uke sin utgave av medsin bladet, går kreft overlege kan oldenburg ut med at med noe helt annet, for jeg hadde fått nøyaktig samme info som deg ang dette.

 

min mann ble ikke tilbudt adjuvant behandling etter operasjon, som kreft overlegen sier alle skal få. Ble din mann tilbudt dette i det hele tatt? Han ble operert høsten 2011.

Endret av prøver1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Godt at alt så bra ut Prøver 1984. Men jeg må bare spørre; er det ikke litt tidlig med utredning og ivf etter "bare" 4 pp? Eller er det noe jeg har gått glipp av her ... ?

 

Men for all del; 4 pp kan sikkert føles lenge nok det altså :)

4pp er aktivt med el tester og temping ;) men hadde noe med antall sa og ma på meg samt at min kjære har hatt testikkelkreft uten cellegift (noe som betyr 90% tilbakefall) og første gang vi mistet var i 2012.. (men da var vi ikke prøvere- endte med sa i uke 8..

Skjønner :)

Hjelper jo også litt på prøvestresset (som kan oppstå ;)) å vite at alt er i orden!

 

Jeg har akkurat tatt full helsesjekk - veldig greit å vite at alt er ok før man begynner å prøve! Jeg hadde d vit. -mangel, og det står at det kan gjøre prøvingen vanskeligere ... Blir det spire innen 6 mnd er jeg fornøyd, hvis ikke tenker jeg at vi søker hjelp vi også. Mannen har bikket 40 - det kan vel spille litt inn det og... (Selv om jeg prøver å trøste meg med at det finnes mange eldre menn der ute som får friske barn :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag smilefjes på el test. Så 3 dager med blinkefjes før. Så da er vel el på nedtur tenker jeg. Harking lagt aksjer en gang pga sykt barn. Han var forresten syk sist el. Mulig vi må ta det som et hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fortsetter med samleie annen hver dag og eg har EL nå til helgen :) Er fortsatt veldig kvalm og har hatt oppkast i går morgen og i dag tidlig :(

Endret av Fr.Hestetun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fortsetter med samleie annen hver dag og eg har EL nå til helgen :) Er fortsatt veldig kvalm og har hatt oppkast i går morgen og i dag tidlig :(

Du er helt sikker på at du ikke allerede er gravid da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i forrige uke sin utgave av medsin bladet, går kreft overlege kan oldenburg ut med at med noe helt annet, for jeg hadde fått nøyaktig samme info som deg ang dette.

 

min mann ble ikke tilbudt adjuvant behandling etter operasjon, som kreft overlegen sier alle skal få. Ble din mann tilbudt dette i det hele tatt? Han ble operert høsten 2011.

Nei, han fikk ikke tilbud om cellegift. Det er visst for de som ikke ønsker tett oppfølging etterpå eller som av forskjellige grunner ikke klarer å følges opp.. Men nå er det ihvertfall bare 8 % sjanse for tilbakefall siden det har gått over 2 år 😊 Hva én onkolog sier bryr jeg meg ikke så mye om så lenge "alle" andre fortsatt står bak de tallene som kreftforeningen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...