Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, hva gjør man ikke for å få et glimt av en supersvak test!!! :) hehehe....

 

- tilstår med en gang jeg; hadde gjort det!!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en lang pause fra ikm-gruppe. Har ikm den 20.12, kan noen oppdatere siste liste, please :) 

 

Har prøvd side 09/2013.

*håper* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengden fra ikm til el varierer mens antall dager fra el til ikm er alltid den samme..

Så du regner 14 dager etter el..

Okei, da har jeg ikm 15.desember da om jeg regner 14 dager fra eggløsningen. :-) Endret av Elise90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er ikke alltid 14 dager etter EL siden lutealfasen kan være både kortere og lengre enn det. Men i gjennomsnitt så er den 14 dager 😊 Jeg har hatt lutealfase helt nede i 7 dager og da rekker ikke egget feste seg 😞 Bare sånn til informasjon til de som lurte på telling av dager og sånt 😉 Normalt går det 12-16 dager mellom EL og IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Eg tok G test og El test fredags morgen og da var begge to negative.. Nå kom samboeren min å fortalte meg det at på G testen da han kom hjem så var det en svaaaak svaaak strek... på G TESTEN! Men da hadde det ligget i over 6 timer... Da er den vel ikke gyldig... eller er den? Skulle tatt bilde men samboeren min kom på det no når han gikk ut med bosset -.-''

Da hadde jeg løpt ut etter bosset!!
Haha 😂 hadde jeg og!! 😆

Eg prøvde å finne den nå når eg kom hjem fra jobb men fant ikke bosset :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

IKM er ikke alltid 14 dager etter EL siden lutealfasen kan være både kortere og lengre enn det. Men i gjennomsnitt så er den 14 dager 😊 Jeg har hatt lutealfase helt nede i 7 dager og da rekker ikke egget feste seg 😞 Bare sånn til informasjon til de som lurte på telling av dager og sånt 😉 Normalt går det 12-16 dager mellom EL og IKM.

Ja greit, sant det. Tok ut ifra gjennomsnittet jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Dagens ebay el test viste klin negativ, sånn som de alltid har gjort. Så da får jeg sette min lit til tempen..

Den bør stige imorgen, hvis ikke blir jeg hyper stressa :/ da havner jeg vel tilslutt i neste ikm gruppe også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haddr veldig el smerter i hele går, og ømme bryster, nesten så jeg ikke orka å legge inn aksjer...men det ble gjort ja! 2 ganger :)

Får kjøre på igjen i kveld og i morra :)

Er på dag 14 i syklusen i dag, ikm den 21.des.

Men appen min skal ha det til at el er på torsdag, dag 17...har ikke testa eller tempa ennå.

 

Dpo er tregt!!! :)

Ha en fin dag allesammen 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad jeg ikke har noen gtester hjemme nå, for da hadde jeg sikkert vært dum nok til å starte å teste allerede nå, 7pdo :P haha. Har bestilt da, så de er nok her i morgen eller onsdag, men skal likevel prøve å holde meg til i hvert fall helgen.

 

Hvor mye høyere enn vanlig pleier temperaturen deres å være i tiden etter eggløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner dere på kroppen når el er?

Evt hva er klarest tegn hos dere?

 

:)

Pleier å ha murringer i magen, litt sånn småstikk(?) på en måte. hm. Det er ganske vanskelig å forklare, men det ligner litt på mensensmerter. Også varer det en stund etter også, i hvert fall denne gangen. Også blir temperaturen litt høyere. Og selvfølgelig merker jeg godt eggløsningsslim!

 

For første gang har jeg prøvd eggløsningstest, og dette ga også et veldig klart svar på akkurat når jeg hadde EL. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Er glad jeg ikke har noen gtester hjemme nå, for da hadde jeg sikkert vært dum nok til å starte å teste allerede nå, 7pdo :P haha. Har bestilt da, så de er nok her i morgen eller onsdag, men skal likevel prøve å holde meg til i hvert fall helgen.

 

Hvor mye høyere enn vanlig pleier temperaturen deres å være i tiden etter eggløsning?

etter el ligger jeg alt fra 0,5-0,6 grader høyere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag 15/12: hippmamma (pp9)

tirsdag 16/12:

onsdag 17/12:

torsdag 18/12: Solan85 (pp5), wiiga (pp7), Cayenne (pp 2 etter tidlig sa)

fredag 19/12: Prøver1984 (pp4, el 6/12), Fr.Hestetun (pp6)

lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire? , elinna (pp1) , Ulvinne83 (pp4), Hannepålandet (pp4), Safira07 (pp3)

søndag 21/12: fruTB (pp2), mari10, 2guttaboys (pp4)     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mandag 15/12: hippmamma (pp9)

 

tirsdag 16/12:

 

onsdag 17/12:

 

torsdag 18/12: Solan85 (pp5), wiiga (pp7), Cayenne (pp 2 etter tidlig sa)

 

fredag 19/12: Prøver1984 (pp4, el 6/12), Fr.Hestetun (pp6)

 

lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire? , elinna (pp1) , Ulvinne83 (pp4), Hannepålandet (pp4), Safira07 (pp3)

 

søndag 21/12: fruTB (pp2), mari10, 2guttaboys (pp4)     

Legg inn meg på 15/12 da =) 3pp etter MA.

Endret av Elise90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er glad jeg ikke har noen gtester hjemme nå, for da hadde jeg sikkert vært dum nok til å starte å teste allerede nå, 7pdo :P haha. Har bestilt da, så de er nok her i morgen eller onsdag, men skal likevel prøve å holde meg til i hvert fall helgen.

 

Hvor mye høyere enn vanlig pleier temperaturen deres å være i tiden etter eggløsning?

etter el ligger jeg alt fra 0,5-0,6 grader høyere...

 

Samme her, håper temperaturen holder seg sånn noen dager. har ligger på 37,2-37,6 i alle dagene fra eggløsning, er nå 7dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

JENTER,!!! tror jeg skal satse på aksjeinnlegg ikveld, for når jeg kom hjem nå så var det masse el slim smile.gifsmile.gif jeg kunne ikke strekke det 25cm, men det var såpass at jeg så det lå godt på toalettpapiret ( BEKLAGER detaljene) hehe og da måtte jeg tafse og joda, nå er el på vei, uten tvil smile.gifsmile.gif *puster lettet ut* (var nemlig helt tørt rundt lunsj på jobb ;/ )

 

ENDELIG.. haha :P uken fra tr dro, til nå har vært evig lang :P trodde jeg hadde kludra det til mtp bidronninggelen, men heldigvis har den mest sannsynlig bare forskjøvet el med en dag el to istedet... :)

 

*venter på mannen skal komme hjem fra jobb ikveld* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Er glad jeg ikke har noen gtester hjemme nå, for da hadde jeg sikkert vært dum nok til å starte å teste allerede nå, 7pdo :P haha. Har bestilt da, så de er nok her i morgen eller onsdag, men skal likevel prøve å holde meg til i hvert fall helgen.

 

Hvor mye høyere enn vanlig pleier temperaturen deres å være i tiden etter eggløsning?

etter el ligger jeg alt fra 0,5-0,6 grader høyere...

 

Samme her, håper temperaturen holder seg sånn noen dager. har ligger på 37,2-37,6 i alle dagene fra eggløsning, er nå 7dpo.

 

oi så spennende da :) *krysser fingrene* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JENTER,!!! tror jeg skal satse på aksjeinnlegg ikveld, for når jeg kom hjem nå så var det masse el slim .. jeg kunne ikke strekke det 25cm, men det var såpass at jeg så det lå godt på toalettpapiret ( BEKLAGER detaljene) hehe og da måtte jeg tafse og joda, nå er el på vei, uten tvil smile.gifsmile.gif *puster lettet ut* (var nemlig helt tørt rundt lunsj på jobb ;/ )

 

ENDELIG.. haha ..uken fra tr dro, til nå har vært evig lang.. trodde jeg hadde kludra det til mtp bidronninggelen, men heldigvis har den mest sannsynlig bare forskjøvet el med en dag el to istedet... 

 

*venter på mannen skal komme hjem fra jobb ikveld*

Så bra :-D Ble overlykkelig jeg også, da jeg fikk slim og deretter positiv eggløsningstest :-D

dette er så spennende = ) Lykke til i kveld ;-)

Endret av Elise90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag 15/12: hippmamma (Pp9), Elise90 (pp3)

 

tirsdag 16/12:

 

onsdag 17/12:

 

torsdag 18/12: Solan85 (pp5), wiiga (pp7), Cayenne (pp 2 etter tidlig sa)

 

fredag 19/12: Prøver1984 (pp4, el 6/12), Fr.Hestetun (pp6)

 

lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire? , elinna (pp1) , Ulvinne83 (pp4), Hannepålandet (pp4), Safira07 (pp3), Lilu81 (pp15)

 

søndag 21/12: fruTB (pp2), mari10, 2guttaboys (pp4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for slim ;)

 

Jeg depper litt; hadde sex fredag og lørdag, og slimet kom i går - men dagen var så travel, også SOVNET vi fra hele "planen". Hadde litt slim på jobb i dag tidlig også, men nå er det borte og jeg er redd toget har gått ...

 

Jeg verken temper eller tester, så da er det liksom kun dette slimet jeg forholder meg til ...

 

Dere som temper/tester OG har slim; er det midt i denne slimperioden at el skjer? Noen som vet hvor lang tid man har på seg? Når sjansen er over...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vi er flere som jubler over slim :D hehehe

jeg fikk slim for to dager siden, i går merket jeg også noen dråper blod i slimet, dette pågår på andre dagen nå, aldri opplevd

blodtilblandet slim før, men det er visst ikke helt uvanlig.

Da er jeg i hvert fall i DPO land nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag 15/12: hippmamma (pp9)

tirsdag 16/12:

onsdag 17/12:

torsdag 18/12: Solan85 (pp5), wiiga (pp7), Cayenne (pp 2 etter tidlig sa)

fredag 19/12: Prøver1984 (pp4, el 6/12), Fr.Hestetun (pp6)

lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire? , elinna (pp1) , Ulvinne83 (pp4), Hannepålandet (pp4), Safira07 (pp3)

søndag 21/12: fruTB (pp2), mari10, 2guttaboys (pp4)

 

Hyggelig å se deg igjen Cayenne. Lykke til !! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Bra vi er flere som jubler over slim :D hehehe

jeg fikk slim for to dager siden, i går merket jeg også noen dråper blod i slimet, dette pågår på andre dagen nå, aldri opplevd

blodtilblandet slim før, men det er visst ikke helt uvanlig.

Da er jeg i hvert fall i DPO land nå da :)

Haha, ja enda godt vi er flere ;)

Håper å følge etter i dpo land veldig snart :):)

Er så spent om morgendagens temp viser noe eller om det ikke blir temp hopp før onsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...