Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hippmamma, hadde du mensensmerter? Jeg har nemlig skikkelig mensensmerter, som om mensen kommer om noen minutter. Har hatt de slik siden igår.

Ja både og. De kom vel mer på torsdagen, men merker det tydeligere nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til dere som har blitt gravide! :D

Negativ test i dag 12 dpo. Megavonde pupper og ingen tegn til tr, så lutealfasen er i alle fall lengre enn forrige pp da den kun var på 11 dager :o

Hatt litt kvalmebyger innimellom, men det kan godt være pga forkjølelsen.

 

Tenker jeg tester på tirsdag hvis ikke tanta har dukket opp. Flere som skal teste da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke gravid likevel, blør litt nå. :-(

Ikm er jo i morgen, så er jo mulig mensen kommer nå. :-(

Endret av Elise90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo også litt rart, fordi temperaturen er fortsatt høy :-S Blir så forvirret. temperaturen ligger på 37.4, og den pleier jo å droppe ned til 37 eller litt under når mensen egentlig skal komme. hm.. Noen som har opplevd dette før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo også litt rart, fordi temperaturen er fortsatt høy :-S Blir så forvirret. temperaturen ligger på 37.4, og den pleier jo å droppe ned til 37 eller litt under når mensen egentlig skal komme. hm.. Noen som har opplevd dette før?

Har du El test ?

 

Anonymous poster hash: 7f91b...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Men det er jo også litt rart, fordi temperaturen er fortsatt høy :-S Blir så forvirret. temperaturen ligger på 37.4, og den pleier jo å droppe ned til 37 eller litt under når mensen egentlig skal komme. hm.. Noen som har opplevd dette før?

Har du El test ?

 

Anonymous poster hash: 7f91b...e7d

 

Ja, hvordan det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo også litt rart, fordi temperaturen er fortsatt høy :-S Blir så forvirret. temperaturen ligger på 37.4, og den pleier jo å droppe ned til 37 eller litt under når mensen egentlig skal komme. hm.. Noen som har opplevd dette før?

Ta test uansett i morgen. Det hørtest veldig rart ut at du ikke er gravid med alle de symptomene du har hatt denne uka 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men det er jo også litt rart, fordi temperaturen er fortsatt høy :-S Blir så forvirret. temperaturen ligger på 37.4, og den pleier jo å droppe ned til 37 eller litt under når mensen egentlig skal komme. hm.. Noen som har opplevd dette før?

Ta test uansett i morgen. Det hørtest veldig rart ut at du ikke er gravid med alle de symptomene du har hatt denne uka

 

Kommer uansett ikke til å stole på testen tror jeg om den viser positiv i morgen. :-/ Men synes det likevel er veldig rart at tempen fortsatt er høy når jeg har fått mensen :-S huff, tror jeg bare lar det gå noen dager nå jeg altså. Men lykke til du =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Men det er jo også litt rart, fordi temperaturen er fortsatt høy :-S Blir så forvirret. temperaturen ligger på 37.4, og den pleier jo å droppe ned til 37 eller litt under når mensen egentlig skal komme. hm.. Noen som har opplevd dette før?

 

Har du El test ?Anonymous poster hash: 7f91b...e7d

Ja, hvordan det?

Er El testen positiv er du nok gravid.

 

Anonymous poster hash: 7f91b...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Men det er jo også litt rart, fordi temperaturen er fortsatt høy :-S Blir så forvirret. temperaturen ligger på 37.4, og den pleier jo å droppe ned til 37 eller litt under når mensen egentlig skal komme. hm.. Noen som har opplevd dette før?

 

Har du El test ?Anonymous poster hash: 7f91b...e7d

Ja, hvordan det?
Er El testen positiv er du nok gravid.

 

Anonymous poster hash: 7f91b...e7d

Tror nok ikke jeg ville stolt på en eggløsningstest for å sjekke om jeg er gravid. Er jo uansett 13 dpo. Ventet tidligst mens i morgen. Var jo svak positiv gtest i går. Men i dag kom det blod. Er mest blod bare npr jeg tørker meg, men jeg vet ikke jeg hva det er. Men har i hvert fall mistet håpet litt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dpo 9 og skikkelig kvalm, noen andre som har/hadde det slik?

Jaaa 😱 I går. Hadde akkurat åpna en pose med potetskruer, spiste 10-20 stk og ble skikkelig bråkvalm. Satt der litt, var kvalm, og plutselig fikk jeg mageknip og måtte på do. Etter det gikk jeg å la meg. Var fortsatt kvalm/uggen da. Men i dag har jeg vært helt fin igjen, ingen andre symptomer. Var også 9dpo i går. Har ikke tatt test ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar Wiiga :) har ikke spydd, så det er ikke omgangssyke. *håper på en spire*. Mannen sitter og smiler ved siden av meg og sier " du er gravid". Håper du er gravid også :) tenkte jeg ska teste torsdag, en dag før ikm, enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Men det er jo også litt rart, fordi temperaturen er fortsatt høy :-S Blir så forvirret. temperaturen ligger på 37.4, og den pleier jo å droppe ned til 37 eller litt under når mensen egentlig skal komme. hm.. Noen som har opplevd dette før?

Har du El test ?Anonymous poster hash: 7f91b...e7d
Ja, hvordan det?
Er El testen positiv er du nok gravid.Anonymous poster hash: 7f91b...e7d

Tror nok ikke jeg ville stolt på en eggløsningstest for å sjekke om jeg er gravid. Er jo uansett 13 dpo. Ventet tidligst mens i morgen. Var jo svak positiv gtest i går. Men i dag kom det blod. Er mest blod bare npr jeg tørker meg, men jeg vet ikke jeg hva det er. Men har i hvert fall mistet håpet litt nå.

Sen festeblødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Men det er jo også litt rart, fordi temperaturen er fortsatt høy :-S Blir så forvirret. temperaturen ligger på 37.4, og den pleier jo å droppe ned til 37 eller litt under når mensen egentlig skal komme. hm.. Noen som har opplevd dette før?

Har du El test ?Anonymous poster hash: 7f91b...e7d
Ja, hvordan det?
Er El testen positiv er du nok gravid.Anonymous poster hash: 7f91b...e7d
Tror nok ikke jeg ville stolt på en eggløsningstest for å sjekke om jeg er gravid. Er jo uansett 13 dpo. Ventet tidligst mens i morgen. Var jo svak positiv gtest i går. Men i dag kom det blod. Er mest blod bare npr jeg tørker meg, men jeg vet ikke jeg hva det er. Men har i hvert fall mistet håpet litt nå.
Sen festeblødning?

Aner ikke jeg. Føler at jeg blør mer enn en festeblødning kanskje. Har mistet helt håpet på at det er noe der nå. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dpo 9 og skikkelig kvalm, noen andre som har/hadde det slik?

Jeg er 7 dpo og har vært uggen og småkvalm i dag og i går. Ikke noe dårlig bortsett fra det, men har vært øm nederst i magen, littegrann mot venstre side i tre dager nå. Det stikker noen ganger, er konstant ømt også er det litt vondt dersom jeg presser litt med handa over. Får håpe vi er kvalme for riktig grunn begge to :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Wiiga :) har ikke spydd, så det er ikke omgangssyke. *håper på en spire*. Mannen sitter og smiler ved siden av meg og sier " du er gravid". Håper du er gravid også :) tenkte jeg ska teste torsdag, en dag før ikm, enn du?

Nei, var ikke det jeg hadde heller. Trodde det først, men var jo liksom aldri så ille. Og spøy ikke, kom andre veien liksom (for å være litt ekkel) xD

 

Får satse på at det er symptom ja, og at testen blir positiv :D

 

Har IKM på torsdag. Lyst til å teste før det, men må ta det litt som det kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bledndahvite test som jeg tok idagtidlig er nå en skygge på. Men tar ingen gleder på forskudd. 14 dager siden positiv el test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Men det er jo også litt rart, fordi temperaturen er fortsatt høy :-S Blir så forvirret. temperaturen ligger på 37.4, og den pleier jo å droppe ned til 37 eller litt under når mensen egentlig skal komme. hm.. Noen som har opplevd dette før?

Ta test uansett i morgen. Det hørtest veldig rart ut at du ikke er gravid med alle de symptomene du har hatt denne uka

Kommer uansett ikke til å stole på testen tror jeg om den viser positiv i morgen. :-/ Men synes det likevel er veldig rart at tempen fortsatt er høy når jeg har fått mensen :-S huff, tror jeg bare lar det gå noen dager nå jeg altså. Men lykke til du =)

Men om testen viser positiv så er det jo fordi den måler et forhøyet hcg i urinen..Hvis den viser positiv, så lov meg å dra til legen da. Har hørt on flere som har hatt blødninger og fortsatt er gravide ☺️ *senderpositivetankertildeg* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 dpo i dag, hadde sex i natt og fy f...å vondt det gjorde! I det jeg byttet stilling og satte meg helt ned på han så Stakk det til i underlivet på venstre side... oh lord, håper ikke det skjer igjen. Hadd3 skikkelig vanskeligheter med å fullføre etter det, ventet liksom på at det sku skje igjen :(

 

Gleder meg...uka vår begynner! ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen!! Jeg følger med dere ut uka, og håper på å få med alle sammen over i 1 trimester!! :D

 

Hadde dere bestilt time så fort som mulig hos legen etter en positiv test? Jeg har time 13/1, men tenkte kanskje at det var litt lenge å vente!?! Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...