Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og betyr ikke blodtilblandet slim at man er ekstra fruktbar da??? :))

 

Vet ikke om dette er myte eller sannhet, håper på siste :P

Krysser fingrene for tempstigning for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

mandag 15/12: hippmamma (pp9)

tirsdag 16/12:

onsdag 17/12:

torsdag 18/12: Solan85 (pp5), wiiga (pp7), Cayenne (pp 2 etter tidlig sa)

fredag 19/12: Prøver1984 (pp4, el 6/12), Fr.Hestetun (pp6)

lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire? , elinna (pp1) , Ulvinne83 (pp4), Hannepålandet (pp4), Safira07 (pp3)

søndag 21/12: fruTB (pp2), mari10, 2guttaboys (pp4)

 

Hyggelig å se deg igjen Cayenne. Lykke til !! ;)

Kjekt å se deg også, håper det lykkes for dere snart! :duskedame:

 

Ang. slim så kommer det mest dagen før el her, tror jeg. Uansett - det er når man har dette man er mest fruktbar, for sædcellene er jo avhengig av dette til å svømme i. Blod betyr bare at egget har løsnet og følgelig at man er fruktbar, men man er jo mer fruktbar 1-2 dager før el jmf. forskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver intenst å la vær å kaste kort g tester på altforfådpo......

Er du ikke bare 2dpo? 😂 Du får holde ut hvertfall en uke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

ja, jeg venter fortsatt på at tempen skal stige jeg.. den steg 0,2 idag og igår kjente jeg el smerter for første gang ever :)

fikk lagt inn akjser igår også, så nå håper jeg virkelig morgendagens temp viser ny stigning :)

 

men min ikm blir nå flytta, vet bare ikke til nå enda :(

må ha disse tre temp stigningene før ff viser meg kryss ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har blitt syk så vi har dabbet litt av med testingen 😔 håper eg blir fort frisk så vi kan ha samleie :) kan ikke no pga eg må snyte meg 24/7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at selve el var på søndag jeg - så da satser jeg på at svømmerne fra lørdag fant frem ;)

 

Denne gangen har jeg ikke kjøpt inn en eneste test, og har planlagt å holde meg til etter ikm ;)

 

Vi får se ...

 

Symptomjakten derimot, den vet jeg ikke om jeg klarer å kontrollere ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde positiv digital el test forrige mandag. Så kan være 8 dpo.

Åja, da skjønner jeg :) Sto du hadde IKM lørdag 20, så regna med du bare var 2 dpo ;) Er jo uansett litt tidlig da, men er ikke umulig at du får positiv, hvis du er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Får satse på nok et aksjeinnlegg ikveld da 😂

 

Kjenner det skal bli godt å komme i dpo-land nå altså.. Slitsomt med all denne kosingen hver kveld 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo den ser ganske positiv ut. Men streken skal vel være sterkere enn kontrollstreken. Du er ikke gravid da. At det er derfor den slår ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jo den ser ganske positiv ut. Men streken skal vel være sterkere enn kontrollstreken. Du er ikke gravid da. At det er derfor den slår ut.

jepp, vet at jeg dessverre ikke er gravid ... el er 2 dager forsinket alt, mistenker det er bidronning geleen sin skyld. 

men var hos gyn på tors som antok el på søndag, så virker da som egget sliter med og slippe.. hun så flotte egg, nevnte tilogmed no tvillingegg (ja hva nå enn det er ) og hadde jo virkelig el smerter igår.. noe jeg ikke har merket noe til idag slik som igår...

 

*frustrerende* vil ha el slik at jeg kan komme i dpo land... havner jo snart i ny ikm gruppe jeg nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å se at det er flere her inne som er på eggløsningsjakt ;) Må si det er godt å ha sånne IKM-grupper altså! Så kan vi følge hverandres galskap :P

 

Jeg tror jeg hadde EL på lørdag eller søndag. Ømme brystvorter og mye stikkesmerter på høyre side (hadde EL fra venstre forrige mnd, så det skal vel stemme). Hvis det stemmer så har iallfall EL kommet på dag 14 eller 15 i syklusen min ift dag 17 for et par måneder siden. Så kanskje syklusen min begynner å stabiliesere seg litt, - det hadde vært godt :) Så får jeg håpe på at dette betyr at egget har et par dager lenger på å feste seg enn tidligere.

 

Hvordan temper dere? Tenkte jeg skulle starte med det neste pp hvis spiren ikke sitter nå :)

 

Cayenne: Så hyggelig å se deg på samme gruppe som meg igjen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg er evig takknemlig for at jeg temper nå som min el allerede er to dager forsinket..

 

Jeg temper med temp som har to desimaler og temper kl 06 hver morgen før jeg står opp :)

 

Putter den under tunga og lukker munn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig koselig, Ulvinne :) Nå skal spiren sitte for oss begge! :D (Og alle andre) :D

 

Har ellers fått den verste luftveisinfeksjonen - hoster så magen vrenger seg. Så har vel egentlig mine tvil denne måneden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Forvirret i hodet mitt.

Tok på nytt ebay testen som ble knall positiv etter to sek. Men tempen min steg jo fra 36.09 igår til 36.16 idag..

 

vsgoid.jpg

 

Atter en ny dag i uvisshet. Og cd 17!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som allerede har vært gravide. I går var jeg dpo 4, på kvelden fikk et lite "støt" ved livmoren og en stråling ned mot låret. Gjorde drit vondt. Kan det være festesmerte, eller er det fortidlig? Var litt øm i etterkant. Noen som har hatt samme erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Til dere som allerede har vært gravide. I går var jeg dpo 4, på kvelden fikk et lite "støt" ved livmoren og en stråling ned mot låret. Gjorde drit vondt. Kan det være festesmerte, eller er det fortidlig? Var litt øm i etterkant. Noen som har hatt samme erfaring?

Har ikke samme erfaring men hører noen sier det kan være at egget fester seg og graver seg ned :):) *håpe håpe* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvirret i hodet mitt.

Tok på nytt ebay testen som ble knall positiv etter to sek. Men tempen min steg jo fra 36.09 igår til 36.16 idag.. vsgoid.jpg

Atter en ny dag i uvisshet. Og cd 17!!!!

Den kan jo vere på retur og da testen el ha poitiv i 2 til 3 dager.

 

Anonymous poster hash: 7f91b...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, jeg blir gal av denne ventetiden. Jeg er nå 9pdo, hadde positiv eggløsningstest mandag 1.desember. IKM mandag 15.

har latt vær å ha gravitetstester liggende fordi jeg er redd jeg bare tar for mange og for tidlig. Men tror dere ikke jeg dro å kjøpte en test i går da, herregud, den lyste selvfølgelig negativ. Tror jeg må ha hatt et illebefinnende, for jeg hadde virkelig bestemt meg for å ikke kjøpe noen test. haha. Jeg bare håper at når jeg tar neste test til søndag eller mandag, så kan den være positiv. Blir sprø av å vente! :-(

Symptomer jeg kjenner:

- Sviende, stikkende følelse ved skambenet. (tidligere stikk i sidene ved eggstokkene)

- Trøtt og sliten

- Irritabel(Håper bare ikke dette er en veldig tidlig PMS, men heller gravidsymptom)

- Litt irritert korsrygg

- Tett nese, vond hals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Æææ, el smerter delux! Pain! Tydeligvis slapp ikke for to dager siden da jeg har nøyaktig samme smerter nå!

 

Blir pain med sex etterpå.. Men hva gjør man ikke for lille spire.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Forvirret i hodet mitt.

Tok på nytt ebay testen som ble knall positiv etter to sek. Men tempen min steg jo fra 36.09 igår til 36.16 idag.. vsgoid.jpg

Atter en ny dag i uvisshet. Og cd 17!!!!

Den kan jo vere på retur og da testen el ha poitiv i 2 til 3 dager.

 

Anonymous poster hash: 7f91b...e7d

Fortsatt positiv el test og skikkelig el smerter nå så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som allerede har vært gravide. I går var jeg dpo 4, på kvelden fikk et lite "støt" ved livmoren og en stråling ned mot låret. Gjorde drit vondt. Kan det være festesmerte, eller er det fortidlig? Var litt øm i etterkant. Noen som har hatt samme erfaring?

Vanskelig å si, men jeg er sånn selv. Nå er jeg 10dpo og har sånne stikkninger og murringer fortsatt! Kan jo hende at du merket at egget festet seg..😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, jeg blir gal av denne ventetiden. Jeg er nå 9pdo, hadde positiv eggløsningstest mandag 1.desember. IKM mandag 15.

har latt vær å ha gravitetstester liggende fordi jeg er redd jeg bare tar for mange og for tidlig. Men tror dere ikke jeg dro å kjøpte en test i går da, herregud, den lyste selvfølgelig negativ. Tror jeg må ha hatt et illebefinnende, for jeg hadde virkelig bestemt meg for å ikke kjøpe noen test. haha. Jeg bare håper at når jeg tar neste test til søndag eller mandag, så kan den være positiv. Blir sprø av å vente! :-(

Symptomer jeg kjenner:

- Sviende, stikkende følelse ved skambenet. (tidligere stikk i sidene ved eggstokkene)

- Trøtt og sliten

- Irritabel(Håper bare ikke dette er en veldig tidlig PMS, men heller gravidsymptom)

- Litt irritert korsrygg

- Tett nese, vond hals.

Hyyyyyl, jeg er 10dpo i dag! Og jeg har akkurat samme spenningsnivå som deg! Og de samme symptomene😂😂😂

Føler så veldig med deg!! Har også ikm den 15, så jeg døøøør snart.. Hehe😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...