Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble så glad når dere også ser den! Herregud. Må bare ikke bli for skuffa om det bare er en skyggestrek eller noe. Hm. Er apotekene også oppe på de søndagsåpne sentrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er og 9 dpo i dag.. Denne gangen skal jeg prøve å vente til ikm den 18. Så får vi nå sjå om jeg klarer det!😉 håper så inderlig, men alt føles "normalt".. Så lite forventninger anna enn at TR kommer på besøk denne mnden også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så glad når dere også ser den! Herregud. Må bare ikke bli for skuffa om det bare er en skyggestrek eller noe. Hm. Er apotekene også oppe på de søndagsåpne sentrene?

Jepp! Er vel bare polet som ikke er åpent :) om ikke har de jo rfsu g-tester på matbutikken.. Hvis det er åpent der du bor på søndager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ble så glad når dere også ser den! Herregud. Må bare ikke bli for skuffa om det bare er en skyggestrek eller noe. Hm. Er apotekene også oppe på de søndagsåpne sentrene?

Jepp! Er vel bare polet som ikke er åpent :) om ikke har de jo rfsu g-tester på matbutikken.. Hvis det er åpent der du bor på søndager?
Okei, supert :-D da må jeg dra å kjøpe tror jeg! Var bare litt usikker de hadde åpent. Er søndagsåpne sentre her før jul :-) Endret av Elise90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg fin egentlig, samme symptomene som jeg har kjent tidligere. Litt øm, som om jeg har en klump i magen, og oppblåst. :-) sovna ikke før tre i natt, satt bare i senga å kikka på testen. Jeg drar å kjøper test i dag, også tar jeg den i morgen tidlig. :-) også skal jeg denne gangen ta den med morgenurin. :-) det gjorde jeg ikke i går! Men likevel så jeg streken.

 

Hvordan føler Du deg da hippmamma? :-D gratis!

Endret av Elise90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Elise90, tar du en ny test i dag eller venter du til i morgen? Hvordan føler du deg? 😉

Hvor gammel du forresten? :-)

Jeg er 28 år:) du?

Håper vi kan gå videre til 1.trim sammen!

Så krysser fingrene for at du får en enda sterkere test i morgen ;)

 

Jeg føler meg... Gravid! Hehe! Har ingen nye symptomer egentlig. De samme jeg har hatt en ukes tid.

Trøtt,sliten,murringer,strålinger,veeeldig god luktesans,litt lett kvalme fordi jeg har så god luktesans, og humøret svinger veldig fort😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hippmamma, hadde du mensensmerter? Jeg har nemlig skikkelig mensensmerter, som om mensen kommer om noen minutter. Har hatt de slik siden igår.

Endret av Lilu81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Elise90, tar du en ny test i dag eller venter du til i morgen? Hvordan føler du deg? 😉

Hvor gammel du forresten? :-)
Jeg er 28 år:) du?

Håper vi kan gå videre til 1.trim sammen!

Så krysser fingrene for at du får en enda sterkere test i morgen ;)

 

Jeg føler meg... Gravid! Hehe! Har ingen nye symptomer egentlig. De samme jeg har hatt en ukes tid.

Trøtt,sliten,murringer,strålinger,veeeldig god luktesans,litt lett kvalme fordi jeg har så god luktesans, og humøret svinger veldig fort😉

Jeg er 24 :-)

Håper vi kan gå videre dit sammen ja, gøy å følge med noen som har termin samtidig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...