Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den digitale (som jeg tok i går) smiler fortsatt men tok en vanlig el-test, og den var nesten helt hvit. El-smertene er også borte, så det bekrefter min mistanke om at jeg får positiv test først på selve el-dagen (cd 18). Så da ble det aksjer tre dager før, to dager før og på selve dagen. Så får vi håpe at det er et skikkelig gullegg som har trosset tidens tann som kom denne gang! :D

 

Kan noen forresten skrive meg opp med ikm på torsdagen?

 

Håper på augustbabyer til alle! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mandag 15/12:

 

tirsdag 16/12:

 

onsdag 17/12: hippmamma (pp9)

 

torsdag 18/12: Solan85 (pp5) wiiga (pp7)

 

fredag 19/12: Prøver1984 (pp4, el 6/12), Fr.Hestetun (pp6)

 

lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire? , elinna (pp1) , Ulvinne83 (pp4), Hannepålandet (pp4), Safira07 (pp3)

 

søndag 21/12: fruTB (pp2), mari10

, 2guttaboys (pp4)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo blinxa heeelt! Min ikm er 15..😝

Haha, har ikke sett det før nå at jeg skrev feil.. Vil noen rette det opp for meg? 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg har jo blinxa heeelt! Min ikm er 15..😝

Haha, har ikke sett det før nå at jeg skrev feil.. Vil noen rette det opp for meg? 😇

Ordner listene når jeg kommer hjem senere om ingen andre rekker Det først :) trenger Data og her på jobb er Det bare tlf ;)

 

Men Så ålreit å ha ny ikm to dager før a ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag 15/12: hippmamma (pp9)

tirsdag 16/12:

onsdag 17/12:

torsdag 18/12: Solan85 (pp5) wiiga (pp7)

fredag 19/12: Prøver1984 (pp4, el 6/12), Fr.Hestetun (pp6)

lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire? , elinna (pp1) , Ulvinne83 (pp4), Hannepålandet (pp4), Safira07 (pp3)

søndag 21/12: fruTB (pp2), mari10, 2guttaboys (pp4)     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Supert :) men se alle dere med ikm på lørdag da :) moro :):) håper nå på pos el test om 24 timer, men den jeg tok isted var så negativ som en blendahvit gt test og det er ikke ålreit :/ den har vært nesten pos de andre pp på cd13, men ikke nå..

 

Flere som venter på den store el 😂? Utålmodig ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv EL på torsdagskvelden, endelig!! Hatt bare uklare tester, men CB sin viste endelig et smilefjes😊 samboern tok ryggen på onsdag, men var rask på å få i seg smertstillende da.. Hehe.. Så får håpe at dagene før og helgekos nå gir gode muligheter for en etterlengtet spire!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Positiv EL på torsdagskvelden, endelig!! Hatt bare uklare tester, men CB sin viste endelig et smilefjes😊 samboern tok ryggen på onsdag, men var rask på å få i seg smertstillende da.. Hehe.. Så får håpe at dagene før og helgekos nå gir gode muligheter for en etterlengtet spire!❤️

Hehe takk gud For smertestillende ;)

 

Jeg så på denne helgens aksjeinnlegg og morgendagens aksjeinnlegg ville være det som gav oss vår etterlengtede spire men om den syklusen min nå skal kødde så :0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at den bare er en dag forsinket, Prøver! :duskedame:

 

Kan noen sette meg opp på torsdagen, pls? :) Er kun på mobil her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert :) men se alle dere med ikm på lørdag da :) moro :):) håper nå på pos el test om 24 timer, men den jeg tok isted var så negativ som en blendahvit gt test og det er ikke ålreit :/ den har vært nesten pos de andre pp på cd13, men ikke nå..

 

Flere som venter på den store el 😂? Utålmodig ja :P

Foreløpig hverken tester eller temper jeg.. Men vurderer å tempe fra neste pp hvis spiren ikke sitter denne gangen 😊 Legger inn aksjer annenhver dag og det skal jo i teorien gjøre susen 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Fortsatt neg el test men om syklusen min er som den skal så får jeg pos el test rundt 1730 ikveld så nå er det bare å håpe..

Passet uansett bra siden mannen min og meg sovnet på sofaen kl 21 igår og jeg måtte opp 0530 på jobb.. Så da håper jeg det holder med aksjeinnlegg ikveld og imorgen :)

 

Tempen min var lav idag også så stemmer jo forsåvidt at el testen er negativ..

 

Så kveldens el test og morgendagens temp er spennende :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg har jo blinxa heeelt! Min ikm er 15..😝

Haha, har ikke sett det før nå at jeg skrev feil.. Vil noen rette det opp for meg? 😇

Ordner listene når jeg kommer hjem senere om ingen andre rekker Det først :) trenger Data og her på jobb er Det bare tlf ;)

 

Men Så ålreit å ha ny ikm to dager før a ;)

Hahah! Ja, El tåka tok helt overhånd her😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på IKM, men regner med det er i uke 51. Jeg hadde positiv eggløsningstest mandag 1.desember. Og 14 dager fra denne dagen er jo 15.desember. Men siden jeg har hatt lange syklyser(34-35 dager) så regner selvfølgelig appen at jeg har IKM 18.desember. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal stole på. 14 dager etter eggløsning, eller det som appen regner? Hva tenker dere?

Har forresten hatt sex ca 5-6 ganger i uken gjennom hele syklusen. Så håper selvfølgelig å ha truffet eggløsningen og at spiren sitter!

 

Hadde for to mnd siden, vi prøvde ikke den første mnd etter, så dette er altså 1pp for vår del etter MA.

 

Også et spørsmål litt utenfor, finnes det en app jeg kan bruke når jeg er på farten til dette forumet? =)

Endret av Elise90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på IKM, men regner med det er i uke 51. Jeg hadde positiv eggløsningstest mandag 1.desember. Og 14 dager fra denne dagen er jo 15.desember. Men siden jeg har hatt lange syklyser(34-35 dager) så regner selvfølgelig appen at jeg har IKM 18.desember. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal stole på. 14 dager etter eggløsning, eller det som appen regner? Hva tenker dere?

Har forresten hatt sex ca 5-6 ganger i uken gjennom hele syklusen. Så håper selvfølgelig å ha truffet eggløsningen og at spiren sitter!

 

Hadde for to mnd siden, vi prøvde ikke den første mnd etter, så dette er altså 1pp for vår del etter MA.

 

Også et spørsmål litt utenfor, finnes det en app jeg kan bruke når jeg er på farten til dette forumet? =)

syklusen min er på 35 dager og eg har registrert syklusen min i 3 mnd før vi ble prøvere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

apbrwz.jpg

 

De to nederste er dagens el tester :( og den blå er fra ebay og har vist like lite hver dag :/ er på cd14 idag og har alltid fått pos el på kvelden cd14.. Blæ.. Nå blir jo min ikm flytta!!! :( 😈👿😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

apbrwz.jpg

 

De to nederste er dagens el tester :( og den blå er fra ebay og har vist like lite hver dag :/ er på cd14 idag og har alltid fått pos el på kvelden cd14.. Blæ.. Nå blir jo min ikm flytta!!! :( 😈👿😈

Ser jo ikke ut som el er veldig lang unna da. Dere får ha dere de nærmeste dagene :) Også kan du jo teste med de ebay testene, selvom de ser litt dårlige ut :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

De ebay testene har vært like svake hver dag så stoler ikke på de :/

 

Men da blir det aksjeinnlegg ikveld og imorgen og fram til temp viser temp hopp da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har fast annen hver dag og eg tester ikke :) Testa fredagen på EL og g test der begge ble negative.. Men EL testen min ble mye sterkere enn dine prøver1984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tok G test og El test fredags morgen og da var begge to negative.. Nå kom samboeren min å fortalte meg det at på G testen da han kom hjem så var det en svaaaak svaaak strek... på G TESTEN! Men da hadde det ligget i over 6 timer... Da er den vel ikke gyldig... eller er den? Skulle tatt bilde men samboeren min kom på det no når han gikk ut med bosset -.-''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tok G test og El test fredags morgen og da var begge to negative.. Nå kom samboeren min å fortalte meg det at på G testen da han kom hjem så var det en svaaaak svaaak strek... på G TESTEN! Men da hadde det ligget i over 6 timer... Da er den vel ikke gyldig... eller er den? Skulle tatt bilde men samboeren min kom på det no når han gikk ut med bosset -.-''

 

Da hadde jeg løpt ut etter bosset!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Eg tok G test og El test fredags morgen og da var begge to negative.. Nå kom samboeren min å fortalte meg det at på G testen da han kom hjem så var det en svaaaak svaaak strek... på G TESTEN! Men da hadde det ligget i over 6 timer... Da er den vel ikke gyldig... eller er den? Skulle tatt bilde men samboeren min kom på det no når han gikk ut med bosset -.-''

Da hadde jeg løpt ut etter bosset!!

Haha 😂 hadde jeg og!! 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...