Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg kjøpe meg cb g tester! Tror jeg går for den som viser "gravid" jeg! Den som viser "Ikke gravid" gidder jeg ikke å kjøpe! Hehe

Noen g-tester dere anbefaler kanskje? Har kun brukt tester som viser streker og jeg tror jeg må ha alt inn med t-skje denne gangen! Blir så fort usikker.. Kommer til å begynne å grine uansett utfall, for nå har vi prøvd leeenge

 

Skjønner så godt hva du mener, vi har prøvd siden september 2013........Håper snart det er vår tur. :)

Endret av Lilu81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

I dag skal jeg kjøpe meg cb g tester! Tror jeg går for den som viser "gravid" jeg! Den som viser "Ikke gravid" gidder jeg ikke å kjøpe! Hehe

Noen g-tester dere anbefaler kanskje? Har kun brukt tester som viser streker og jeg tror jeg må ha alt inn med t-skje denne gangen! Blir så fort usikker.. Kommer til å begynne å grine uansett utfall, for nå har vi prøvd leeenge

Skjønner så godt hva du mener, vi har prøvd siden september 2013........Håper snart det er vår tur. :)

Åh! Da håper jeg virkelig at det er deres tur snart!😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kasta opp i dagtidlig. Var helt fin etterpå. Vet ikke hvorfor.

Ooh, sjelden jeg er misunnelig på oppkast, men veldig spennende da:) Ser at du har ikm samtidig som meg og trodde det var alt for tidlig med symptomer. Krysser fingrene for deg :)

 

Eg har hatt det på samme måte Hannepålandet :) Har vore drit dårlig i over en uke :( I går/natt kasta eg opp 3 ganger før eg fekk sove :( Har mista alt som heiter matlyst :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Kasta opp i dagtidlig. Var helt fin etterpå. Vet ikke hvorfor.

Ooh, sjelden jeg er misunnelig på oppkast, men veldig spennende da:) Ser at du har ikm samtidig som meg og trodde det var alt for tidlig med symptomer. Krysser fingrene for deg :)

Eg har hatt det på samme måte Hannepålandet :) Har vore drit dårlig i over en uke :( I går/natt kasta eg opp 3 ganger før eg fekk sove :( Har mista alt som heiter matlyst :(

Syns du er kvalm og kaster opp hele tida jeg :-O har vært i flere IKM grupper med deg, og hver gang er du kvalm, både før og etter el. Sikker på at du ikke burde gå til legen og få sjekka deg?

 

Hvis du har vært dårlig over en uke? Så var jo det før din el, og da tyder det jo på at det ikke er pga graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Kasta opp i dagtidlig. Var helt fin etterpå. Vet ikke hvorfor.

Ooh, sjelden jeg er misunnelig på oppkast, men veldig spennende da:) Ser at du har ikm samtidig som meg og trodde det var alt for tidlig med symptomer. Krysser fingrene for deg :)

Eg har hatt det på samme måte Hannepålandet :) Har vore drit dårlig i over en uke :( I går/natt kasta eg opp 3 ganger før eg fekk sove :( Har mista alt som heiter matlyst :(
Syns du er kvalm og kaster opp hele tida jeg :-O har vært i flere IKM grupper med deg, og hver gang er du kvalm, både før og etter el. Sikker på at du ikke burde gå til legen og få sjekka deg?

 

Hvis du har vært dårlig over en uke? Så var jo det før din el, og da tyder det jo på at det ikke er pga graviditet.

Var kvalm ett millisekund idag og. Men tviler på bolle i ovnen. Tror det ikke før jeg ser det. Men utrolig spennende tid.

 

Synest det er kjipt at alle rundt oss blir gravide. Og gutten vår er så stor at folk begynner å spørre etter søsken.

 

Dette med symptom er ganske kjipt. For alt blir jo tolket den veien en vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne pp har jeg null forventninger, og det er egentlig veldig deilig! Sist mnd hadde jeg til og med begynt testingen allerede nå ;)

 

Jeg ble så innmari lurt sist med alle de symptomene; frøs, trøtt, sur, kvalm, stikninger og "øm" livmor og mye luft i magen. Alt dette var tilstede sist jeg var gravid, så jeg var jo overbevist!

 

Nå kjenner jeg ingen ting, samtidig som jeg er klar over hvordan kropp og psyke kan lure meg på den måten det gjorde sist!

 

Har ingen test liggende heller. Kjøper en i midten av neste uke dersom tr ikke dukker opp. (Sist var jeg jo til og med 3 dager forsinket for aller første gang i hele mitt liv!)

 

Lykke til med testing til dere som begynner snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mye forventninger jeg heller. Alt kjennes så vanlig ut, som det pleier. Så forventer at TR kommer neste uke.

 

Er jo uansett spent, og håper selvfølgelig det er noe der :) Er 9dpo i dag. Vurderer å teste mandag eller tirsdag :)

 

Er det noen som skal teste i helga da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i går (10 dpo) og den var blendahvit. Har uansett ikke store forhåpninger siden jeg har hatt

En luftveisinfeksjon fra h... de siste to ukene. Har vel hostet ut alt som har vært der av eventuelle spirer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Kasta opp i dagtidlig. Var helt fin etterpå. Vet ikke hvorfor.

Ooh, sjelden jeg er misunnelig på oppkast, men veldig spennende da:) Ser at du har ikm samtidig som meg og trodde det var alt for tidlig med symptomer. Krysser fingrene for deg :)
Eg har hatt det på samme måte Hannepålandet :) Har vore drit dårlig i over en uke :( I går/natt kasta eg opp 3 ganger før eg fekk sove :( Har mista alt som heiter matlyst :(

Syns du er kvalm og kaster opp hele tida jeg :-O har vært i flere IKM grupper med deg, og hver gang er du kvalm, både før og etter el. Sikker på at du ikke burde gå til legen og få sjekka deg?

 

Hvis du har vært dårlig over en uke? Så var jo det før din el, og da tyder det jo på at det ikke er pga graviditet.

 

Hei, har vore hos legen og dei finner ikkje ut ka som er problemet :( Har Oppsøkt lege igjen og har fått time på  mandag.. Ho blitt bedre så no er eg bare tett i nasa. Ja har vore kvalm ei god stund men kvar gang eg har gått til legen så har dei ikkje funne ut noke som helst... har også gått til gyn og dei finne heller ikkje ut ka som gjer at eg får symptom på graviditet men ikkje er gravid... Så no er det ny lege time mandag klokken 10.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bare lurer

 

Anonymous poster hash: 91625...744

Litt usikker på om jeg hører til her eller uke 52 :D Har ikm 28. des.

 

Så feil på kalenderen. Det blir uke 52. Så da er spm om jeg hører til der eller uke 1 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Bare lurer

 

Anonymous poster hash: 91625...744

Litt usikker på om jeg hører til her eller uke 52 :D Har ikm 28. des.

 

Så feil på kalenderen. Det blir uke 52. Så da er spm om jeg hører til der eller uke 1 :D

 

(kan vel teste samme dag som ikm, men venter kanskje til dagen etter...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt en test i dag, dum som jeg er. Hippmamma, jeg vet vi avtalte mandag, men jeg klarte ikke vente. Men tar uansett en ny på mandag. Men det som er greia nå, er at jeg føler at jeg ser antydning til strek, eller Mørkere område. Samboeren sier det bare er ønsketenkning, men jeg vet ikke. Hadde eggløsning 1. Desember, så jeg er nå 12 dpo. Da hadde jeg positiv eggløsningstest. Etter det har eggløsningstest ene vært svakere. Men i dag var den plutselig en del sterkere. Vet ikke hva det betyr, men håper selvfølgelig det er positivt. Klarer ikke fange opp noe på bilde av gtesten. Hm, blir så frustrert. Føler virkelig jeg ser noe på den testen. Men sikkert bare et ønske! Det ble sikkert rotete innlegg. Hehe.

Endret av Elise90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, det er jo derfor du må vente!!hahah. Det er den frustrasjonen der som nesten har tatt liv av meg tidligere.. Men jeg mååå teste i morgen. Kjøpte digital test, for da trenger jeg ikke bli frustrert om ikke streken er tydelig nok osv🙊

Ta en ny test i morgen tidlig. Jeg har også sett antydninger til en ekstra strek tidligere i uka, men kan vare ikke tenke på det. Jeg blir spill spennande gæærn av å vente sånn son dette. Mannen min er lei av alt maset og han skjønner ikke at jeg ikke bare kan ta det som det kommer!! Haha, hadde det bare vært så enkelt 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå klarer jeg ikke å vente lengre 😄

Jeg tar en test nå jeg! Så får den heller bli negativ om det så er. Har flere tester, så tar en nå for å lette litt på spentheten her 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med mensensmerter, vondt i ryggen og eggledere/ livmor. Håper det er festesmerte. Noen andre som har opplevd det samme? Ikm neste fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...