Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

Fikk TR på julaften, men er nå klar for ny pp :)

Flere som fikk julegaven fra h*** mtp heksa ja.. Æsj altså.. Du får ha lykke til i neste pp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skuffelsen sitter i enda, men klar for ny pp! håper på knallstart av det nye året

Den ser eg :( Er fortsatt skuffa selv. Men eg gir ikkje opp og skal fortsette fram til eg får ein spire og positiv g test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk TR på julaften, men er nå klar for ny pp :)

Flere som fikk julegaven fra h*** mtp heksa ja.. Æsj altså.. Du får ha lykke til i neste pp ;)

 

eg blei ferdig med TR lille julaften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Skuffelsen sitter i enda, men klar for ny pp! håper på knallstart av det nye året

Den ser eg :( Er fortsatt skuffa selv. Men eg gir ikkje opp og skal fortsette fram til eg får ein spire og positiv g test :)

Ja, samme her! Har vurdert å ta en pause dersom det ikke har klaffet før det evnt blir termin i desember, men det tror jeg glatt at jeg ikke kommer til å klare😜 her skal det prøves til det klaffer, uansett når det blir😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Skuffelsen sitter i enda, men klar for ny pp! håper på knallstart av det nye året

Den ser eg :( Er fortsatt skuffa selv. Men eg gir ikkje opp og skal fortsette fram til eg får ein spire og positiv g test :)
Ja, samme her! Har vurdert å ta en pause dersom det ikke har klaffet før det evnt blir termin i desember, men det tror jeg glatt at jeg ikke kommer til å klare😜 her skal det prøves til det klaffer, uansett når det blir😊
Samme her😊 vi som er igjenn må bare prøve å ha stå på vilje fram til spiren sitter 😊👍
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...