Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjipt FruTB, men de strimlene er ikke så sensitive, så det er fortsatt håp.

Jeg ble gravid på 1. pp med mine to, men har altså prøvd noen år på nr tre. Ingenting skjedde på over to år, men Siste halvår har jeg gått ned fem kg og blitt gravid tre ganger. Nå ser det ut som den sitter. Har hatt bmi under 25 hele tiden, men tror det var de siste kg som gjorde utslaget. Kuttet ut nesten alt av lyst mel og sukker, ikke noe problem. Lykke til! :D

Tusen takk, Cayenne!

 

Jeg har et øøørlite håp enda, ingen tegn til tr som ventes i morgen (pleier alltid å spotte litt) og jeg har mange stikkinger i magen. Men det hadde jeg sist mnd og + at da gikk jeg to dager over tiden, sannsynlig at det skjer nå også kanskje...

 

Vel; 2 tester igjen; den ene i morgen tidlig og den andre mandag morgen...

 

Masse lykke til videre til dere med spire! Kos dere med spiren i jula - tenk hvilken julegave!! Håper jeg kommer inn til dere om ikke så alt for lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet TR i går, men fortsatt ikke noe noe besøk. Det er sikkert bare jeg som ikke har helt oversikt over syklusen min enda, men tror jeg må ut å kjøpe en test når butikkene åpner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta er i hus. På ikm. Trist, for det betyr ingen 2015 baby. Vi kutter ut prøvinga nå pga barnehage start og at det ikke er noe fordel å bli født så seint på året!

Håper dere er/blir fort gravide og at den sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forventet TR i går, men fortsatt ikke noe noe besøk. Det er sikkert bare jeg som ikke har helt oversikt over syklusen min enda, men tror jeg må ut å kjøpe en test når butikkene åpner...

Samme her! Tenker jeg skal ta en test i morra tidlig. Håper på positiv test på oss begge :) *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sikker på at det var litt rosa på papiret i dag tidlig - men det var liksom ikke noe mer... Neg test i morges, så sannsynligheten for at jeg er gravid er jo i grunn ikke-eksisterende. Men så lenge tr ikke dukker opp så lever jeg i håpet litt til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid 2-3 uker står det :)

Lykke til for dere som snart skal teste!

 

Gratulerer!! Joiner du oss på terminlista over august da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Gravid 2-3 uker står det :)

Lykke til for dere som snart skal teste!

 

 

Gratulerer!! Joiner du oss på terminlista over august da? :)

Ja, akkurat :) I følge terminkalkulatoren kan jeg forvente 31. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle gravide!

 

Jeg er nå på dag 32...! Hadde 28 dagers sykuls forrige mnd. Ingen TR i sikte og negativ test i dag.

Fikk positiv test på dag 32-33-34 i mine forrige svangerskap, men ja, jeg er lei av å ikke vite nå. Forrige syklus

hadde jeg mange symptomer, altså PMS, kjenner ingenting nå bortsett fra litt ømme bryster innimellom....

Får vel bare smøre meg med tålmodighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...