Gå til innhold

Augustbarn 2015


ankah81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Leirha , 09+11+15 <3, Ønskebarnet, ankah81

2. 

3. Perler

4.ariie, Venter på en spire

5. Newt

6.

7. Valmuen , Cessus

8. Casandra1980 , Illyrie, Dinamoren

9. PuddingNr3

10. 85frue, ssjuni15, tmb

11. Petitt , vil-bli-mamma

12. SnartMor86

13.
Violeta

14. Kodenavn Kålormen, Silje-vil-bli-mamma, Lykkelig mamma til 4

15.

16. LykkeLi1978, tr88

17. Gullebolle

18.

19. Blondiee

20.

21.

22. hippmamma

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30. Tøysesara

31. **Cayenne**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy hippmamma :D

1. Leirha , 09+11+15 <3, Ønskebarnet, ankah81

2. 

3. Perler

4.ariie, Venter på en spire

5. Newt

6.

7. Valmuen , Cessus

8. Casandra1980 , Illyrie, Dinamoren

9. PuddingNr3

10. 85frue, ssjuni15, tmb

11. Petitt , vil-bli-mamma

12. SnartMor86

13. 
Violeta

14. Kodenavn Kålormen, Silje-vil-bli-mamma, Lykkelig mamma til 4

15.

16. LykkeLi1978, tr88

17. Gullebolle

18.

19. Blondiee

20.

21.

22. hippmamma

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30. Tøysesara

31. **Cayenne**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Leirha , 09+11+15 <3, Ønskebarnet, ankah81

2. 

3. Perler

4.ariie, Venter på en spire

5. Newt

6.

7. Valmuen , Cessus, Illyrie

8. Casandra1980 , Dinamoren

9. PuddingNr3

10. 85frue, ssjuni15, tmb

11. Petitt , vil-bli-mamma

12. SnartMor86

13. 
Violeta

14. Kodenavn Kålormen, Silje-vil-bli-mamma, Lykkelig mamma til 4

15. Aha86

16. LykkeLi1978, tr88

17. Gullebolle

18.

19. Blondiee

20.

21.

22. hippmamma

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30. Tøysesara

31. **Cayenne**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld/natt når jeg hadde lagt meg merket jeg at jeg begynte å få vondt i ryggen. Det er ikke veldig vondt, men en blanding av vondt/stiv/sliten. Det kjennes iallefall. Og idag er det som det går i en ring rundt meg, med hele korsryggen, og småvonde murringer i livmor. Murringene kjenner jeg helst når jeg står og går, men ryggen kjenner jeg hele tiden, og det er ubehagelig å sitte, stå, gå, ligge, you name it. Innimellom stråler det litt ned mot rumpa/låra, men det er sjeldent. Er ikke veldig vondt, mest ubehagelig.

 

Dere som har vært gjennom graviditet før - er dette normalt? Jeg er 9 uker.

Blir jo litt redd for å miste når det er noe som gjør vondt, men regner med det hadde vært myyyye vondere om det hadde vært det.

Begynnende bekkenløsning/låsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg meldte meg ut fra denne gruppen på side 8. Gikk under navnet "Skinkerullen".
Vært på ul i dag.....og legen fikk litt sjokk. Han sa jo på forrige ul at det var gått til grunne.Jeg har i ettertid blødd en del - mest gammelt blod. Trolig var jeg mindre på vei enn antatt (til tross for hormonkur med eggløsningssprøyte), for i dag så vi TVILLINGER på skjermen :babyjente: :babyjente: . Er bare 6+5 på vei, og de målte 1 cm hver!

Jeg er allerede stormforelsket i de.....selv om jeg er redd jeg kanskje mister i allefall en av de. Har mistet en av tvillingeren  gang før.

Skal på ny ul om 2 uker.Klarer knapt å vente. Jeg har jo null symptomer, så er jo nervepirrende :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg meldte meg ut fra denne gruppen på side 8. Gikk under navnet "Skinkerullen".

Vært på ul i dag.....og legen fikk litt sjokk. Han sa jo på forrige ul at det var gått til grunne.Jeg har i ettertid blødd en del - mest gammelt blod. Trolig var jeg mindre på vei enn antatt (til tross for hormonkur med eggløsningssprøyte), for i dag så vi TVILLINGER på skjermen :babyjente: :babyjente: . Er bare 6+5 på vei, og de målte 1 cm hver!

Jeg er allerede stormforelsket i de.....selv om jeg er redd jeg kanskje mister i allefall en av de. Har mistet en av tvillingeren  gang før.

Skal på ny ul om 2 uker.Klarer knapt å vente. Jeg har jo null symptomer, så er jo nervepirrende :sur:

Jøss, så feil kan man altså ta...

 

Velkommen tilbake! Krysser fingrene for at dette var din bump i veien og at resten nå går som det skal

 

-Kålormen

 

Anonymous poster hash: ccdad...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter'n, føler jeg kjenner igjen nikket ditt, kan det stemme du var i juni-14 gruppa?

-bambi

 

Anonymous poster hash: e49d3...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg meldte meg ut fra denne gruppen på side 8. Gikk under navnet "Skinkerullen".

Vært på ul i dag.....og legen fikk litt sjokk. Han sa jo på forrige ul at det var gått til grunne.Jeg har i ettertid blødd en del - mest gammelt blod. Trolig var jeg mindre på vei enn antatt (til tross for hormonkur med eggløsningssprøyte), for i dag så vi TVILLINGER på skjermen :babyjente: :babyjente: . Er bare 6+5 på vei, og de målte 1 cm hver!

Jeg er allerede stormforelsket i de.....selv om jeg er redd jeg kanskje mister i allefall en av de. Har mistet en av tvillingeren gang før.

Skal på ny ul om 2 uker.Klarer knapt å vente. Jeg har jo null symptomer, så er jo nervepirrende :sur:

Oi, så spennende!! Og gratulerer med tvillinger :)

Vi får krysse alt som kan krysses for at de holder sammen inne der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer, Fightern! :D :D :D

 

I natt har jeg våknet tre ganger av at jeg har svettet ut senga :o Fryktelig slitsomt. Er ikke syk. Noen som har opplevd det samme?

Kanskje det er noe galt? Har litt mer murringer nå også, synes jeg. Skal på tidlig ul i morgen, men synes det er lenge å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stikk motsatt. Jeg kan fryse så mye at jeg må ha på meg ull undertøy,ullsokker osv om natta!! Haha! Og her er det ca 17grader på soverommet... Sånn vi alltid pleier å ha det :P her er det mannen som ligger ved siden av som svetter stakkars.. Og jeg er heller ikke syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har fått noen spesielle cravings enda? Jeg er avhengig av appelsinjuice!!! Og brunost...og alt som har frisk og syrlig smak!!! Jeg er på vei til jobb nå å klarer ikke tenke på noe annet enn at når jeg kommer frem så skal jeg kjøpe meg mere appelsinjuice..... Det går kunn i den som ikke er fra konsentrat som er 100% naturlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fryser og svetter om hverandre her også. Får håpe det er normalt da :P

Men håper virkelig jeg får sove mer framover, for jeg var trøtt fra før og nå er det ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, godt vi er flere raringer her :P Jeg har fått cravings på brødskiver med makrell i tomat og majones!! Og styrk melk.. Klarer ikke smaken av brus lengre, og har jeg drukket et glass meeker jeg det som on jeg er fyllesyk dagen etterpå! Og jeg var avhengig av pepsimax.. Så er jo bare en bra ting! :)

Endret av hippmamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ha "brus" må jeg ha farris+eplejuice elle noe :)

Har dere vært kvalme? Jeg har slitt skikkelig med mye kvalme de siste tre ukene (er 7+2) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har fått noen spesielle cravings enda? Jeg er avhengig av appelsinjuice!!! Og brunost...og alt som har frisk og syrlig smak!!! Jeg er på vei til jobb nå å klarer ikke tenke på noe annet enn at når jeg kommer frem så skal jeg kjøpe meg mere appelsinjuice..... Det går kunn i den som ikke er fra konsentrat som er 100% naturlig!

Jeg er også totalt avhengig av appelsinjuice, drikker ikke dette til vanlig.

Har lest at det er et typisk symptom på at man venter jente.

Men hvis jeg skal følge slike symptomtråder så blir nok dette barnet tvekjønnet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg har vært gravid, har eg fått så innmari cravings på rekesmørbrød.
Noe jeg i utgangspunktet ikke liker.

I min første graviditet var det verst, ikke fordi jeg spiste så mye av det, men fordi jeg beint frem MÅTTE ha det, og da jeg spiste satt jeg og brakk meg fordi jeg liker egenltig ikke smaken av reker, enda mindre konsistensen.
Så jeg var nok et flott syn der jeg satt på kaffe og trykket innabords et rekesmørbrød mens jeg brak meg.

Det har ikke slått feil nå heller, dette er fjerde graviditet med rekesmørbrødcravings.
Beste var jo at vi diskuterte graviditet på jobb en dag (ingen vet jeg er gravid der), og der fortalte jeg om fenomenet, rekesmør og meg, og etterpå drar jeg fram og smører meg rekesmørbrød...Iiiingen reagerer, hehe, snodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere er flere som craver appelsinjuice. Jeg er ikke på juicen, men selve appelsiner.

Hadde kjøpt 3 appelsiner før helgen. De lå nå på kjøkken, da de ikke fristet når jeg kom hjem alikevel. 

Men på søndag da, så var jeg sulten, men orket ikke lage noe mat, så dro frem appelsinene. Å snakk om å gå ned på høykant! Jeg har ikke klart å tenke på noe annet enn appelsiner siden. Kom meg ikke på butikken igår, men idag skal jeg gå å kjøpe meg så mange som jeg klarer å bære med meg hjem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...