Gå til innhold

Augustbarn 2015


ankah81

Anbefalte innlegg

 

Då har eg lese gjennom alle sidene :)

Ser ut som ein triveleg gjeng eg gler meg til å bli betre kjend med. Reknar med å sjå fleire av dykk inne på terminklubben og etterkvart.

Kjekt å sjå at vi er ein god blanding med folk i ulike aldrar.

 

Har testa positivt no rett før helga og førebels termin 31.8.15, håpar det held heilt dit - er gravid for tredje gang i år eg og, som eg las nokre andre her var og. Skal vi gå for at alle gode ting er tre?

Så synd at du har mistet to ganger, jeg skjønner hvordan du har det! Håper det går bra for alle denne gangen :)

 

 

Takk, men det gjekk visst galt denne gongen og dessverre. Snik meg stille ut av forumet.

Ynskjer dykk alle lukke til vidare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ssjuni15

 

 

 

Då har eg lese gjennom alle sidene :)

Ser ut som ein triveleg gjeng eg gler meg til å bli betre kjend med. Reknar med å sjå fleire av dykk inne på terminklubben og etterkvart.

Kjekt å sjå at vi er ein god blanding med folk i ulike aldrar.

 

Har testa positivt no rett før helga og førebels termin 31.8.15, håpar det held heilt dit - er gravid for tredje gang i år eg og, som eg las nokre andre her var og. Skal vi gå for at alle gode ting er tre?

Så synd at du har mistet to ganger, jeg skjønner hvordan du har det! Håper det går bra for alle denne gangen :)

Takk, men det gjekk visst galt denne gongen og dessverre. Snik meg stille ut av forumet.

Ynskjer dykk alle lukke til vidare!!!

Så trist å høre:( føler med deg! Håper det ordner seg for deg raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Då har eg lese gjennom alle sidene :)

Ser ut som ein triveleg gjeng eg gler meg til å bli betre kjend med. Reknar med å sjå fleire av dykk inne på terminklubben og etterkvart.

Kjekt å sjå at vi er ein god blanding med folk i ulike aldrar.

 

Har testa positivt no rett før helga og førebels termin 31.8.15, håpar det held heilt dit - er gravid for tredje gang i år eg og, som eg las nokre andre her var og. Skal vi gå for at alle gode ting er tre?

Så synd at du har mistet to ganger, jeg skjønner hvordan du har det! Håper det går bra for alle denne gangen :)

 

 

Takk, men det gjekk visst galt denne gongen og dessverre. Snik meg stille ut av forumet.

Ynskjer dykk alle lukke til vidare!!!

 

Å nei!!!!

Så trist, igjen!

Dette var virkelig leit :(

Lykke til videre da, håper du snart får en spire som sitter :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tenkte å melde meg inn her jeg og :) Jeg er 6+6 idag og termin 16. August slik jeg har regnet. :)

Vet vel mer når jeg tar en tidlig ultralyd. Har vært kvalm og lite appetitt så formen her er dårlig men etter lang tid med prøving (2 år) så satt endelig spiren :) føler ikke jeg tørr å juble helt enda. Kan ikke fatte at det er sant. Men 4 stk positive graviditetstester lyger vel ikke. Jeg får ikke til å legge meg til på termin listen så blir glad om noen legger meg til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Leirha , 09+11+15 <3, Ønskebarnet, ankah81

 

2. 

 

3. Perler

 

4.ariie, Venter på en spire

 

5. Newt

 

6.

 

7. Valmuen , Cessus

 

8. Casandra1980 , Illyrie, Dinamoren

 

9. PuddingNr3

 

10. 85frue

 

11. Petitt , vil-bli-mamma

 

12. SnartMor86

 

13. Violeta

 

14. Kodenavn Kålormen, Silje-vil-bli-mamma, Lykkelig mamma til 4

 

15.

 

16. LykkeLi1978, tr88

 

17. Gullebolle

 

18.

 

19.

 

20.

 

21.

 

22.

 

23.

 

24.

 

25.

 

26.

 

27.

 

28.

 

29.

 

30. Tøysesara

 

31.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangs gravid, har vært hos legen allerede å skal inn på mandag igjen å ta resten av blodprøvene jeg ikke fikk tatt før jul.
Kommet til 6+5 nå, enda ingen kvalme å spore her ;) Bare veldig sulten, lyst på alt hele tiden, åsså har jeg vært så sykt trøtt de to siste dagene, vet ikke om det har med graviditeten å gjøre da...men...spurte min kjære i kveld om han ikke savnet vennene sine og om han ikke ville ut, fikk til svar at han trengte ikke det, han har familien sin her han, så han ville heller ha filmkveld medmeg å spiren i magen <3 *sukk* han er så herlig ! :')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig da, Blondiee :D Heldigvis har jeg også en sånn mann, tror ikke jeg hadde holdt ut med en som dro på byen i hytt og pine mens jeg satt hjemme og var gravid alle fall!

 

5+1 her i dag, jippi! :D Har ikke kommet så langt før etter vi begynte å prøve på nr tre. Men slipper ikke jubelen helt løs før vi har sett hjerneslag.

 

Kvalmen og trøttheten har gitt seg litt de siste par dagene, men tror det er fordi jeg sover 9 timer nå i stedet for 7... Har mye hjertebank da, noen andre som har det?

 

Håper alle koser seg i jula! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig da, Blondiee :D Heldigvis har jeg også en sånn mann, tror ikke jeg hadde holdt ut med en som dro på byen i hytt og pine mens jeg satt hjemme og var gravid alle fall!

 

5+1 her i dag, jippi! :D Har ikke kommet så langt før etter vi begynte å prøve på nr tre. Men slipper ikke jubelen helt løs før vi har sett hjerneslag.

 

Kvalmen og trøttheten har gitt seg litt de siste par dagene, men tror det er fordi jeg sover 9 timer nå i stedet for 7... Har mye hjertebank da, noen andre som har det?

 

Håper alle koser seg i jula! :D

Håper du slipper å se hjerneslag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+6 i dag. Er veldig kvalm om dagen og ekstremt trøtt! Har også prøvd en god stund (9mnd), så jubler heller ikke før jeg ser hjerteslag :)

Men har mer gravidsymptomer nå enn med førstemann, så det er jo et godt tegn ;) gleder meg til å få endelig termin. Har 3 foreløpig fra 3 forskjellige termin kalkulatorer! 23 aug, 26 og 27.. Så får vi se da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER kom kvalmen slik jeg husker den fra sist. Perfekt timet til tredje juledags restemiddag av ribbe, medister, pinnekjøtt og annen svært kvalmevennlig middagsmat 😛 (og med mannens voksne barn som uvitende middagsgjester)

 

Men jeg er takknemlig for at jeg fikk med meg noen gode julemiddager først da ☺

 

-Kålormen

 

Anonymous poster hash: ccdad...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lille juleaften mistet vi vår lille spire etter noe magevondt og en blødning. Dermed takker jeg for meg her og satser på å kunne melde meg inn i en ny gruppe snart..

 

Lykke til videre alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lille juleaften mistet vi vår lille spire etter noe magevondt og en blødning. Dermed takker jeg for meg her og satser på å kunne melde meg inn i en ny gruppe snart..

 

Lykke til videre alle sammen :)

Åh, så trist!!

Lykke til med ny spire snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei. Sniker meg inn her etter å ha vært på en tidlig ul i dag. Bestillte mye pga veldig uregelmessige og rare sykluser, så var vanskelig for meg å stole på menstermin. Bra var det, siden menstermin viste 9 fullgåtte uker i dag, mens ul viser at jeg i realiteten bare er 6 uker i dag. Men vi så et bankende hjerte, så so far so good :) termin ca 24. August :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til deg også, Cayenne! :D

 

8+3 i dag, og i går fikk foreldrene mine vite om at jeg er gravid. Dritskummelt, men gikk bra ;) Mamma synes vi er gal som vil ha fire barn. Hehe

Livmoren kjennes så vidt over skambenet nå, stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ssjuni15

Noen flere som syns tiden går utrolig sakte??? :) Føler dagene snegler seg avgårde 😂 Hadde lovet meg selv å være tålmodig hvis jeg ble gravid, og heller være takknemlig for at vi fikk det til!! Det er sannelig lettere sagt enn gjort😉 Jeg bruker legetimene som "milepæler", så nå er det 12 dager igjen til neste gang😊 Er 9 uker i morgen... 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til deg også, Cayenne! :D

 

8+3 i dag, og i går fikk foreldrene mine vite om at jeg er gravid. Dritskummelt, men gikk bra ;) Mamma synes vi er gal som vil ha fire barn. Hehe

Livmoren kjennes så vidt over skambenet nå, stas!

Min mann er helt på tuppa, og klarte å røpe hemmeligheten til sine foreldre i jula. Var ikke der, så vet ikke helt reaksjonen, men det var iallfall stas etterhvert. Min mor har fire og er litt sånn "jo flere barn jo bedre" - selv om hun nok ikke var den beste på oppfølging, så hun kommer nok til å bli henrykt. Hun egner seg heldigvis litt bedre som bestemor.

 

Stas å kjenne livmoren ja! :D Min er nok godt gjemt inntil videre. Håper jeg får tidlig ul på Volvat til uka, trenger bekreftelse på at det er noen der inne! :D

 

Har forresten syke mensmurringer innimellom fortsatt. Har dere det? Hadde ikke det med de to andre, men det skal jo være normalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Godt nyttår til deg også, Cayenne! :D

 

8+3 i dag, og i går fikk foreldrene mine vite om at jeg er gravid. Dritskummelt, men gikk bra ;) Mamma synes vi er gal som vil ha fire barn. Hehe

Livmoren kjennes så vidt over skambenet nå, stas!

Min mann er helt på tuppa, og klarte å røpe hemmeligheten til sine foreldre i jula. Var ikke der, så vet ikke helt reaksjonen, men det var iallfall stas etterhvert. Min mor har fire og er litt sånn "jo flere barn jo bedre" - selv om hun nok ikke var den beste på oppfølging, så hun kommer nok til å bli henrykt. Hun egner seg heldigvis litt bedre som bestemor.

 

Stas å kjenne livmoren ja! :D Min er nok godt gjemt inntil videre. Håper jeg får tidlig ul på Volvat til uka, trenger bekreftelse på at det er noen der inne! :D

 

Har forresten syke mensmurringer innimellom fortsatt. Har dere det? Hadde ikke det med de to andre, men det skal jo være normalt...

Mensmurringer innimellom her! Går litt i rykk og napp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Godt nyttår til deg også, Cayenne! :D

 

8+3 i dag, og i går fikk foreldrene mine vite om at jeg er gravid. Dritskummelt, men gikk bra ;) Mamma synes vi er gal som vil ha fire barn. Hehe

Livmoren kjennes så vidt over skambenet nå, stas!

Min mann er helt på tuppa, og klarte å røpe hemmeligheten til sine foreldre i jula. Var ikke der, så vet ikke helt reaksjonen, men det var iallfall stas etterhvert. Min mor har fire og er litt sånn "jo flere barn jo bedre" - selv om hun nok ikke var den beste på oppfølging, så hun kommer nok til å bli henrykt. Hun egner seg heldigvis litt bedre som bestemor.

 

Stas å kjenne livmoren ja! :D Min er nok godt gjemt inntil videre. Håper jeg får tidlig ul på Volvat til uka, trenger bekreftelse på at det er noen der inne! :D

 

Har forresten syke mensmurringer innimellom fortsatt. Har dere det? Hadde ikke det med de to andre, men det skal jo være normalt...

Jeg er 6+5 og mensmurringenr har avtatt en del.. Eller då kjenner jeg det ikke fordi jeg er veldig kvalm hele tiden! Noen andre som har fått litt heftig kvalme så tidlig? Var nesten ikke kvalm med forrigemann. Har vært kvalm i 1,5 uke nå ca. Håper ikke denne intensiteten på kvalmen holder på i mange måneder altså 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, stort sett vært uggen siden 3+5 og kjenner det blir verre... 6+1 i dag.

Jeg heller ikke kvalm med førstemann, men med andre startet det ca uke 6. Ser ut til at det blir verre og verre for hver graviditet her i alle fall! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år alle sammen :) fikk rota meg til å ringe legen i dag, 6+5. Etter å ha spurt om jeg hadde tenkt å beholde, så sa hun at da blir det legetime når man har passert 13 uker. Trodde man pleide få time før det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg også, men min lege sa 12 uker. Heldigvis har jeg en time hos legen min før den tid.. Jeg har krav på tidlig ul, og vil ikke vente alt for lenge til å se nurket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til deg også, Cayenne! :D

 

8+3 i dag, og i går fikk foreldrene mine vite om at jeg er gravid. Dritskummelt, men gikk bra ;) Mamma synes vi er gal som vil ha fire barn. Hehe

Livmoren kjennes så vidt over skambenet nå, stas!

Jeg er 10+ nå og det er fjerde barnet, kjenner ikke noe livmor.

Hehe, sier ikke noe på at du gjør det altså, det er bare det at jeg aldri noensinne har klart å kjenne livmoren i begynneslen npr den skal kunne kjennes.

Men føles veldig at den er kommet litt opp. Har plutselig fått en liten hump på magen og føler meg veldig veldig full i magen, selv om livmoren bare skal være på størrelse med en litt større appelsin.

Med mitt andre barn vet jeg at livmoren var kommet opp i uke 11, for jeg var hos gynekolog for  ta ultralyd og han kommenterte at han kunne ta utvendig ul siden livmoren hadde kommet opp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, stort sett vært uggen siden 3+5 og kjenner det blir verre... 6+1 i dag.

Jeg heller ikke kvalm med førstemann, men med andre startet det ca uke 6. Ser ut til at det blir verre og verre for hver graviditet her i alle fall! :P

Jeg har også hatt det sånn, kvalmen har blitt betraktelig mye verre for hvert svangerskap, så denne gangen trodde jeg at jeg skulle være kvalm og kaste opp til evigheten og forbi, men nei.

Nå når jeg er 10 uker er jeg skummelt lite kvalm.

 

Er jo litt halv redd for en MA, pga den lite fremtredende kvalmen, og pga de konstante spottblødnngene.

Men jeg føler meg veldig gravid, så har ikke helt troen på det heller.

 

Krysser fingrene for at jeg bare er heldig, så langt.

 

Var ganske ekkelt kvalm for noen uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...