Gå til innhold

Augustbarn 2015


ankah81

Anbefalte innlegg

Har en merkelig følelse i magen. Som om livmora ikke får plass på en måte. Jeg sitter en del på kontoret. Og da føler jeg at jeg trykker livmora sammen, da må jeg reise meg og gå litt rundt. Blir gjerne litt kvalm og uggen etterpå.

Jeg har vært slik i tidligere svangerskap, men da har jeg vært mye lengere på vei. Jeg er jo bare 7+5

 

Er det noen andre som har det slik?

Jeg har det også slik i perioder. Noen ganger er det akkurat som om jeg virkelig føler livmora presser på, det er ubehagelig og jeg føler jeg skviser den.

Det har vært sånn i hver graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ssjuni15

Nettopp vært på første UL, og det gikk strålende! 9,65 mm lang, og et bankende hjerte! Satt fram til 6+6:) *puster lettet ut*...😄😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg allerede kan melde meg ut av gruppen :(  Ble syk med streptokokk B-infeksjon og skyhøy crp og feber. Nå er graviditetstestene blitt halvsterke, og jeg har lys rosa utflod. Får svar på nye blodprøver i morgen.....

 

Lykke til videre jenter <3

~ Skinkerullen



Anonymous poster hash: de724...47e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ser ut til at jeg allerede kan melde meg ut av gruppen :( Ble syk med streptokokk B-infeksjon og skyhøy crp og feber. Nå er graviditetstestene blitt halvsterke, og jeg har lys rosa utflod. Får svar på nye blodprøver i morgen.....

 

Lykke til videre jenter <3

~ Skinkerullen

 

Anonymous poster hash: de724...47e

Uff, trist å høre. Håper du kommer sterkere tilbake! 😊

 

-kålormen

 

 

 

Anonymous poster hash: ccdad...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg fra ul. Er akkurat så langt som jeg trodde, på dagen faktisk.. Vi så et bankende hjerte og alt sto bra til. Hun sa jeg hadde noe væske foran livmora, så hvis jeg begynte å blø litt, så måtte jeg ikke få panikk. Og det er jo kjekt å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt 09+11+15 <3!!

Jeg skal til ultralyd i kveld og jeg kvir meg sånn :( kjenner jeg har angst rett og slett...

Håper jeg får positive tilbakemeldinger jeg også ! Men har så dårlig erfaring at jeg klarer ikke se for meg at det kan gå bra..

Var på ultralyd i juni i uke 13 og fikk vite at babyen min var død, det har gått så sterkt inn på meg at jeg klarer ikke å akseptere graviditeten denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på UL idag! Vi så en liten spire på 1cm, og et bankende hjerte 💜 tårene rant på både meg og mannen.etter 4 år som prøver og en SA er dette virkelig som en drøm som blir virkelig💜 Tenk at man kan bli så forelska i en liten klump 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vert på UL! Og det gikk faktisk bra! Jeg begynte så klart å hylgrine da han sa at alt såg veldig bra ut og at han hadde veldig tro på dette svangerskapet. Jeg er satt en dag tilbake og skal da ha termin 3.august! Lille tass er 1,54cm <3

Herlighet...... Jeg er i sjokk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for å lese noen glad-saker :)

Så glad på deres vegne over her. har hatt veldig problemer med å ta det skikkelig innover meg, i frykt for at det skal gå galt. Men nå har jeg bestemt meg for å senke skuldrene og rett og slett være litt lat i jula, lytte til kroppen og ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på UL! Hvor tidlig kan man dra? Etter så mange pp vil jeg så gjerne få vite om mitt høyt ønskede barn har det bra! Noen som vet når det er best? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var gravid, dro jeg i uke 6, men da så hun bare en tom fostersekk :( og jeg gikk rett i kjelleren, men det viste seg at jeg var 6dager kortere på vei enn jeg trodde. Så denne gangen ventet jeg til uke 8. Og jeg så en liten flekk (antydninger til et skjellet av en slags mark) og et vakkert bankende hjerte! Angrer ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg 09+11+15 <3 skal prøve å slappe av å tillate meg å være mere lat fremover! Begynner med å la mannen lage mat og rydde stuen i kveld , fnis!

Og bare nyte og akseptere at dette svangerskapet både kan og tydeligvis mest sansynlig vil gå bra!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Tidlig UL i dag viste TVILLINGER :klem1: Veldig tidlig enda, så tørr ikke juble for masse, men alt så flott ut heldigvis:) 

En smule stresset i dag, men veldig glad og lykkelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Er lett for at ukene flyr sånn midt i jula, så er greit å ha litt fokus på gjøre dette rett etter nyttår. Jeg er 4+4 på vei, så er fortsatt veldig tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg lese gjennom alle sidene :)

Ser ut som ein triveleg gjeng eg gler meg til å bli betre kjend med. Reknar med å sjå fleire av dykk inne på terminklubben og etterkvart.

Kjekt å sjå at vi er ein god blanding med folk i ulike aldrar.

 

Har testa positivt no rett før helga og førebels termin 31.8.15, håpar det held heilt dit - er gravid for tredje gang i år eg og, som eg las nokre andre her var og. Skal vi gå for at alle gode ting er tre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Leirha , 09+11+15 <3, Ønskebarnet, ankah81

 

2.

 

3. Perler

 

4.ariie, Venter på en spire

 

5. Newt

 

6.

 

7. Valmuen , Cessus

 

8. Casandra1980 , Illyrie, Dinamoren

 

9. PuddingNr3

 

10.

 

11. Petitt , vil-bli-mamma

 

12. SnartMor86

 

13. Violeta

 

14. Kodenavn Kålormen, Silje-vil-bli-mamma, Lykkelig mamma til 4

 

15.

 

16. LykkeLi1978

 

17. Gullebolle

 

18.

 

19.

 

20.

 

21.

 

22.

 

23.

 

24.

 

25.

 

26.

 

27.

 

28.

 

29.

 

30.

 

31.

 

Flytter meg en dag, etter ultralyd på fredag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Leirha , 09+11+15 <3, Ønskebarnet, ankah81

2. 

3. Perler

4.ariie, Venter på en spire

5. Newt

6.

7. Valmuen , Cessus

8. Casandra1980 , Illyrie, Dinamoren

9. PuddingNr3

10. 85frue

11. Petitt , vil-bli-mamma

12. SnartMor86

13. Violeta

14. Kodenavn Kålormen, Silje-vil-bli-mamma, Lykkelig mamma til 4

15.

16. LykkeLi1978

17. Gullebolle

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

 

Tok en test 9 desember som var veldig positiv, hadde da hatt noen veldig små blødninger søndag og mandag. Hadde noen små blødninger til den uken. Ene gangen var jeg sikker på at jeg hadde fått mensen, syntes det så helt ut som mensen. Men var såpass lite at det kun kom på papiret,hadde også rosa utflod, var fryktelig forvirret og redd den uken, helt grusomt. Ringte legen, fikk komme med engang, men det var torsdag ettermiddag, labben var stengt på fredag. Fikk beskjed om å komme på mandag og onsdag for blodprøver. Første blodprøven var på 20.000 og den på onsdagen var på over 71.000 så den økte jo bra, dette var denne uken.

Er 7 uker og 2 dager, snart egentlig 3 på vei.. Har vært mye kvalm, hatt mens smerter, murringer, stikking, ømme bryster, blir fort sliten i korsryggen, og kjenner det litt der. Om alt går bra, er dette mitt første barn, samboeren min sitt andre barn. Vet at hans datter vil bli verdens beste storesøster. Så glad jeg har henne i livet <3 Kjenner meg fortsatt redd, føler jeg overanalyserer alt i kroppen.. Syntes det er buksene er ubehagelig å ha på... Så lurer på hva jeg skal finne på å ha på meg på julaften, som ikke strammer... Fortalte det til Mamma dagen etter testen, p.g.a blødningene, men det hadde vist hun også hatt.. 

Kjenner meg spent, det var overhode ikke planlagt, men har et stort ønske om å bli mor :-) Så håper håper at alt er bra... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!vi er en liten gjeng som er inne på en lukket Facebook gruppe, dere må gjerne bli med :) send meg en melding på Facebook (Anne Karin Olsen Murud) så legger jeg dere til hvis dere ønsker å være medlem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ssjuni15

Då har eg lese gjennom alle sidene :)

Ser ut som ein triveleg gjeng eg gler meg til å bli betre kjend med. Reknar med å sjå fleire av dykk inne på terminklubben og etterkvart.

Kjekt å sjå at vi er ein god blanding med folk i ulike aldrar.

 

Har testa positivt no rett før helga og førebels termin 31.8.15, håpar det held heilt dit - er gravid for tredje gang i år eg og, som eg las nokre andre her var og. Skal vi gå for at alle gode ting er tre?

Så synd at du har mistet to ganger, jeg skjønner hvordan du har det! Håper det går bra for alle denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Leirha  09+11+15 <3,  Ønskebarnet,  ankah81

 

2. Perler

3.

4.

5.

6.

7. Valmuen

8. Casandra1980

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30. Tøysesara :danse: 

31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Leirha , 09+11+15 <3, Ønskebarnet, ankah81

2. 

3. Perler

4.ariie, Venter på en spire

5. Newt

6.

7. Valmuen , Cessus

8. Casandra1980 , Illyrie, Dinamoren

9. PuddingNr3

10. 85frue

11. Petitt , vil-bli-mamma

12. SnartMor86

13. Violeta

14. Kodenavn Kålormen, Silje-vil-bli-mamma, Lykkelig mamma til 4

15.

16. LykkeLi1978

17. Gullebolle

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30. Tøysesara

31.

 

 



Anonymous poster hash: c5187...39f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...