Gå til innhold

Augustbarn 2015


ankah81

Anbefalte innlegg

Hei hei.. Kan ikkje se at det er oppretta ei august gruppe, så derfor gjorde eg det. Men det er jo tidleg enda å vite noe :P

Fann ut for to dager siden at eg var gravid, etter ei spysjuka som aldri ga seg.. Hvem hadde trodd atdette var grunnen når en hadde gitt opp håpet etter x antall sa/ma og kjemisk... Men men, denne gangen SKAL minien sitte!!!! Har nå funne ut at termin er 01.08.2015...

 

Flere som hiver seg på her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Vi har foreløpig samme termindato :) regner med å flytta tilbake, det blir jeg alltid. fant ut i dag. Men ganske svak strek så vi får se om den blir sterkere om noen dager.

Tvi tvi.

 

Anonymous poster hash: b15a9...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt en test som det var liten tvil om resultatet. Jeg er gravid :) så da kutter jeg ut anonymknappen ;) veldig spennende og litt skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lister meg også inn her :) Litt varierende styrke på testene jeg har tatt, men de er absolutt positive. Håper på knallsterk strek snart! Om alt går bra er termin 7. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at det kommer flere :) har dere symptomer?? Eg sliter mye med kvalme og tretthet... Kvalmen har eg allerede hatt i 14 dg... Men no vekker den meg minst 4 ganger løpet av natta :( litt tungt når en skal på jobb :P men men, den er hjertelig velkommen til eg vet den lille sitter denne gangen... Ul 04.12 , både gruer meg og gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at det kommer flere :) har dere symptomer?? Eg sliter mye med kvalme og tretthet... Kvalmen har eg allerede hatt i 14 dg... Men no vekker den meg minst 4 ganger løpet av natta :( litt tungt når en skal på jobb :P men men, den er hjertelig velkommen til eg vet den lille sitter denne gangen... Ul 04.12 , både gruer meg og gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på her! I håp om at jeg skal få det inn i hodet :klaske:​  ... har testet positivt i en uke, men selv om testene bare blir sterkere og sterkere til de ikke kan bli mer sterke så får jeg det ikke til å synke inn... Jeg tror jeg rett og slett er redd for å bli like knyttet til dette mirakelet som sist for så å oppleve å miste igjen :frown: .

 

Jeg har ikke de verste plagene enda, det stikker en del nedi magen, jeg er sliten å trøtt som bare det og litt humørsvingninger :sove:  :cry:  :rasende:  :kose: . Har også hatt en del hjertebank men det kommer nok av at jeg er redd. Håper det går bra denne gangen! Det blir nok tidlig ultralyd for å sjekke at alt er greit inni der. 

Håper det går bra for oss alle  :wub::babysmokk:  :babyjente:  :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopier og legg dere inn på foreløbig termin da jenter  :hjertesmil: 

1.

 

2. Perler

 

3.

 

4. 

 

5.

 

6.

 

7.

 

8.

 

9.

 

10.

 

11.

 

12.

 

13.

 

14.

 

15.

 

16.

 

17.

 

18.

 

19.

 

20.

 

21.

 

22.

 

23.

 

24.

 

25.

 

26.

 

27.

 

28.

 

29.

 

30.

 

31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopier og legg dere inn på foreløbig termin da jenter

1. Leirha

 

2. Perler

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

 

7.

 

8. Casandra1980

 

9.

 

10.

 

11.

 

12.

 

13.

 

14.

 

15.

 

16.

 

17.

 

18.

 

19.

 

20.

 

21.

 

22.

 

23.

 

24.

 

25.

 

26.

 

27.

 

28.

 

29.

 

30.

 

31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kopier og legg dere inn på foreløbig termin da jenter

1. Leirha 

 09+11+15 <3

2. Perler

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

 

7.

 

8. Casandra1980

 

9.

 

10.

 

11.

 

12.

 

13.

 

14.

 

15.

 

16.

 

17.

 

18.

 

19.

 

20.

 

21.

 

22.

 

23.

 

24.

 

25.

 

26.

 

27.

 

28.

 

29.

 

30.

 

31.

 

det er sikkert ikke sånn man skal gjøre det, men er ikke så flink på mac ;) jeg har bytta nick btw. Altså tidligere pirat 09 + tulle 11 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1.Ønskebarnet

 

2. Perler

 

 

 

3.

 

 

 

4. 

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

 

9.

 

 

 

10.

 

 

 

11.

 

 

 

12.

 

 

 

13.

 

 

 

14.

 

 

 

15.

 

 

 

16.

 

 

 

17.

 

 

 

18.

 

 

 

19.

 

 

 

20.

 

 

 

21.

 

 

 

22.

 

 

 

23.

 

 

 

24.

 

 

 

25.

 

 

 

26.

 

 

 

27.

 

 

 

28.

 

 

 

29.

 

 

 

30.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopier den siste som er lagt ut og legg dere inn på foreløbig termin da jenter!

 

1. Leirha  09+11+15 <3,  Ønskebarnet,  ankah81

 

2. Perler

3.

4.

5.

6.

7. Valmuen

8. Casandra1980

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt inn dere som har skrevet hvilken termin dere har! Det er bare til å merke og kopiere den siste som er lagt ut og så lime inn i svarboksen under før du legger til deg selv og legger den ut! :D

Kjekt med en oversikt over hvor mangen vi er her inne og når de forskjellige skal ha sitt under! Gleder meg til vi blir flere og til å følge med dere alle sammen!  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fint :) Klarer vel ikke helt å tro på at det skal gå bra, men er jo ikke noen grunn til at det ikke skal.

 

Har dere mange symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i store bekymringer 😩 er nok pga av forhistoren... Men har i dag hatt store mensmerter... Skal vere akkurat 5 uker i dag... Håper spiren klamrer seg fast og blir.. Men er veldig spent på hva ul vil si om ei uke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Leirha  09+11+15 <3,  Ønskebarnet,  ankah81

 

2. Perler

3.

4.ariie

5.

6.

7. Valmuen

8. Casandra1980

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går friet, ifh til symptomer, har nok av dem, men ikke kvalm enda, heldigvis, men det kommer nok neste uke.
Men er bekymret for astmaen min min som bare blir verre.
Var innlagt på sykehus rett fr jeg ble gravid, og har nå blitt dårlig igjen.
Det som er så voondt er at medisinene jeg bør ta, som gjør meg bedre, ikke er noe bra i et svangerskap.
Så jeg prøver å ta dte med ro.
Men astmaen min blir veldig styrt av min sinnstilstand, og det at jeg bekymrer meg, er ikke noe bra.
 

Håper nå at tiden fram mot uke 13 går fort.
Noen av medinsinene kan fortsatt gjøre skade i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke helt sunket inn enda, vil kanskje heller ikke ta det innover meg enda, tilfelle tilfelle. Men jeg tar en dag av gangen og prøver å motstå fristelsen til å rope det ut til alle jeg ser. Jeg ser jo omtrent fødeklar ut pga oppblåstheten ;) men ellers i ganske grei form, litt kvalm av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valmuen: jeg tror det er en tanke vi alle sliter med! Jeg tror at det er viktig at vi prøver å ikke ta sorgen på forskudd! Er lettere sagt enn gjort, men tenk om det går bra da :D 

 

Jeg har foreløbig bare hjertebank, TRØTTHET, svimmelhet, og en delt stikking og murring og SKIKKELIG oppblåst!! 

ankah81: Har du mistet flere ganger? uff, jeg håper du får god oppfølging! Jeg har hatt en kjemisk og en MA og det synes jeg er ille nok! Jeg krysser for at det går bra for deg denne gangen!!

ariie: gratulerer med mirakelet og velkommen :D 

Leirha: stakkar deg! jeg håper du får roet nervene snart og slipper ekle astma annfall! Jeg tror ukene kommer til å gå fort jeg! det er jo snart jul! :nisse:  og etter det er det nyttår! og uti januar begynner vi å komme over i 2.trim :D nesten den beste tiden å ha 1 trim jo  :danse: 


09+11+15<3: Det har ikke helt sunket inn her heller, og når jeg tenker på det så får jeg også lyst å skrike det ut til hele verden :D men det er jo ikke rart! vi har jo mirakler i magen! Jeg tenker at uansett om det går bra eller ikke, så fortjener det lille miraklet mitt at jeg gleder meg over det<3 det hjelper meg å slappe av litt og godta at jeg ikke kan vite hvordan det vil gå fremmover! jeg elsket mitt første mirakel over alt på jord! og vil alltid være i hjertet mitt! og jeg angrer ikke på at jeg gledet meg sånn over det før jeg mistet!  :hjerte: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...