Gå til innhold

Augustbarn 2015


ankah81

Anbefalte innlegg

Ja, han sa jo det ☺ at han aldri hadde funnet hjertelyd så tidlig... og livmora var godt gjemt enda. Så det er vel bare å være tålmodig, sukk 😛

 

Anonymous poster hash: ccdad...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som har fått henvisning av tidlig ul.. Hvor lang tid tok det før dere fikk time i posten? :) gleder meg så syyyykt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaaah, men da er det jo ikke rart han ikke fant hjertelyden :) Det var da enda godt!!!
Første svangerskap, hørte ikke jeg hjertelyden via dopler, før i uke 12-13. Andre svangerskap, fant jeg den da jeg var 10+3 - etter iherdig leting :P

Jeg skal også på ul på mandag. Uff, er så lenge til. Og ha sååååå dårlig magefølelse :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har fått henvisning av tidlig ul.. Hvor lang tid tok det før dere fikk time i posten? :) gleder meg så syyyykt :D

Fikk timen i posten ei lita uke etter at henvisninga ble sendt. Men da var det en lege på sykehuset som henviste meg da, så henvisninga gikk bare fra en avdeling til en annen. Tar sikkert litt mer tid hvis fastlegen gjør det, for de sender vel i posten fortsatt 😛

 

...ikke at det hjalp så mye på når jeg fikk time da, for timen var ikke før 6 uker senere. Men den som venter på noe godt (håper jeg)... ☺

 

-Kålormen

 

 

Anonymous poster hash: ccdad...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Dere som har fått henvisning av tidlig ul.. Hvor lang tid tok det før dere fikk time i posten? :) gleder meg så syyyykt :D

Fikk timen i posten ei lita uke etter at henvisninga ble sendt. Men da var det en lege på sykehuset som henviste meg da, så henvisninga gikk bare fra en avdeling til en annen. Tar sikkert litt mer tid hvis fastlegen gjør det, for de sender vel i posten fortsatt 😛

 

...ikke at det hjalp så mye på når jeg fikk time da, for timen var ikke før 6 uker senere. Men den som venter på noe godt (håper jeg)... ☺

 

-Kålormen

 

 

Anonymous poster hash: ccdad...0a9

Oh NO!! Håper ikke det tar såå lang tid!! Da bestiller jeg privat.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henvisninger går vel ofte elektronisk idag.
Har opplevd å bli henvist av fastlege til sykehuset og fått svar dagen etter, og time knappe uken etter det igjen.
Trenger ikke ta så ang tid er vel poenget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 10 uker og 6 dager på vei, i går var jeg på tidlig UL p.g.a de små blødningene jeg har hatt.. I uke 5 og engang sent i uke 8, dagen før 9 uker.. Alt var bare til nå :-) Alt så normalt ut, så rart å se, fikk også med meg bilde hjem. Så den lille bevegde seg og hjertet slo <3 For en følelse! Nå bare krysser jeg fingrene fortsetter å gå bra :-D Neste fredag igjen er jeg 12 uker.. 

Noen som har erfaring med trening og graviditet?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen idag på min første svangerskapskontroll, 11 uker på vei. Hun sendt inn en elektronisk henvisning til UL, noe jeg har krav på siden jeg er 36 år, så hun regnet med jeg fikk komme dit allerede neste uke, siden det er i uke 12 man kan se f.eks. nakkefolden og alt slikt. Det blir spennende. Jeg har blitt sykemeldt pga. at jeg har en hjertefeil og hjertet nå jobber overtid pga. ekstra blod i kroppen så jeg er så trøtt for tiden i tillegg til hyperemesis. Ellers er alt vel enn så lenge, ingenting synes å være galt inni der, har det samme trykket i livmoren som jeg hadde sist og kjenner noe vokser der inne. Drømmer masse. Er nesten mer sliten når jeg våkner om morgenen enn jeg var når jeg la meg, det er altså så mye som skjer i drømmene mine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har appelsin-cravings! Spiser gjerne 3-4 hver kveld...

Kroppen sin måte å kreve det den mangler litt av, altså C vitaminer for dere med appelsincravings :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som er ømme i magen? Husker ikke helt hvordan det var med forrige, men kjenner at jeg er øm nederst i magen.. Sikkert ikke noe farlig, men har vært det siden i går. Våknet i går etter å ha sovet på magen og var veldig øm etter dette. Noen som kjenner seg igjen? Jeg er 7+5. Har ikke stresset eller noe i det siste. Har tatt det veldig rolig de siste tre ukene pga kraftig kvalme. Er sykmeldt 60% og har en fantastisk mann som hjelper meg med alt! Kanskje jeg bare er litt hysterisk :)

Jeg er kjempeøm nederst der. Var det forrige gang også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om litt over to timer skal jeg på ny ultralyd!! Jeg grugleder meg noe enormt! Er i dag 11+5 ! Forrige svangerskap var vi på ul i uke 13 og fikk veldig triste nyheter.. Så derfor er jeg ekstra nervøs for i kveld! Håper babyen vår har det bra! Vi vil så inderlig gjerne bli foreldre!! Har en ganske grei magefølelse da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til Perler 😊 Vi var også på UL idag (11+5), og alt stod bra til med lille gullet 💜 Hadde en blanda følelse før, men nå er jeg bare Kjempegla 😊 Etter 4 år er det skummelt å glede seg også, men nå skal jeg prøve å senke skuldrene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk sjønninger!!!

Ååååhhh det var bare heeeeelt fantastisk!!! Alt er helt perfekt med vår lille minion <3 hele 5,98cm var den og sprellet og danset som bare det inni der!!

*Venter på en spire* : så hærlig!! Da er vi like langt vi to :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk sjønninger!!!

Ååååhhh det var bare heeeeelt fantastisk!!! Alt er helt perfekt med vår lille minion <3 hele 5,98cm var den og sprellet og danset som bare det inni der!!

*Venter på en spire* : så hærlig!! Da er vi like langt vi to :D

Virkelig en spesiell følelse 😊 Vårt lille gull suttet på tommelen og hoppet opp når jeg lo💜 sover nok godt i natt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi 12+1 skal på tidlig UL på mandag. Gleder oss til få se hvordan det står til!

Nærmer seg fort vi kan lage ny tråd på 2. trimester

-Bambi

 

Anonymous poster hash: e49d3...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke noen andre her inne som ventet tvillinger? I såfall; hvor mange uker er du på vei? Kjenner du livmorskanten? Mage kommet? Symptomer? Har du blødd?

Jeg er sååååå nervøs :/ Ul på mandags kveld. Nada symptomer og har begynt å blø igjen. Forrige ul viste jo at alt var bra, tross blødningene.....er bare 8+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Leirha , 09+11+15 <3, Ønskebarnet, ankah81

2. 

3. Perler

4.ariie, Venter på en spire

5. Newt

6.

7. Valmuen , Cessus

8. Casandra1980 , Illyrie, Dinamoren

9. PuddingNr3

10. Petitt, 85frue, ssjuni15, tmb

11. vil-bli-mamma

12. SnartMor86

13. Violeta

14. Kodenavn Kålormen, Silje-vil-bli-mamma, Lykkelig mamma til 4

15.

16. LykkeLi1978, tr88

17. Gullebolle

18.

19. Blondiee

20.

21.

22. hippmamma

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30. Tøysesara

31. **Cayenne**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+0 i dag! Nå får familien og nermeste venner vite det! Det er voldsom forskjell på reaksjon! Rart og spennende...!  :wub:

Gratulerer - tenk å ha kommet sååå langt allerede :hjerte:

Det er vel ingen som reagerer negativt på graviditeten deres :overrasket: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...