Gå til innhold

Augustbarn 2015


ankah81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende på ultralyd idag og det var et fint og friskt barn. Veldig gøy å se den sprelle og vinke der inne - en aktiv liten tass. Hun målte bebis til 76mm og mente jeg lå en uke før jeg selv har regnet ut, altså 13+5 idag. Jeg er nå rimelig sikker på når jeg hadde el, men jeg får vel stole på henne da kanskje? :) Uansett veldig glad for at alt så ut som det skulle. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med friskus i magen, Camillaen! De sier jo at målingene ikke blir så nøyaktige på tidlig ul, så ville ikke stolt på det.

 

Jeg skal på ul i neste uke (torsdag) ifm duotesten, litt skummelt ja :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med friskus i magen, Camillaen! De sier jo at målingene ikke blir så nøyaktige på tidlig ul, så ville ikke stolt på det.

 

Jeg skal på ul i neste uke (torsdag) ifm duotesten, litt skummelt ja :o

Tusen takk! :) Ok, da får jeg bare vente til oul og se hva se sier der, hehe. Fantastisk uansett!

Spennende med duo test og ul i neste uke. Krysser fingre for at alt er bra! Du må holde oss oppdaterte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer camillaen85! :D

Var til jordmor idag. Hadde så inderlig håpet at hun kunne prøve å finne hjertelyden, men hun sa det var for tidlig enda, men skal jo heldigvis på ul i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer camillaen85! :D

Var til jordmor idag. Hadde så inderlig håpet at hun kunne prøve å finne hjertelyden, men hun sa det var for tidlig enda, men skal jo heldigvis på ul i morgen :D

Gled deg! Det var så fint, altså! Legen min klarte såvidt å finne hjertelyden forrige fredag, men bare såvidt. Er visst ikke lett så tidlig. Men imorgen.. Ah! Bare gled deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Gratulerer camillaen85! :D

Var til jordmor idag. Hadde så inderlig håpet at hun kunne prøve å finne hjertelyden, men hun sa det var for tidlig enda, men skal jo heldigvis på ul i morgen :D

Gled deg! Det var så fint, altså! Legen min klarte såvidt å finne hjertelyden forrige fredag, men bare såvidt. Er visst ikke lett så tidlig. Men imorgen.. Ah! Bare gled deg! ;)

Ja gleder meg så jeg får vondt i magen! :D tia går ikke fort nok, hehe. Men jeg er jo litt nervøs også med tanke på at noe kan være galt. Men da får man bare ta det ut fra det der og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere med vondt i hodet forresten? Jeg har fått endel hodepine den siste uka. Kan det være pga graviditeten tro? Har aldri ellers vært plaget med hodepine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde hodepine med første og andre barnet (rundt en måneds tid) og nå med fjerde. Har hatt det i to uker nå. Så det er mest sannsynlig svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ssjuni15

Jeg har også hatt litt vondt i hodet...! :/ For min del henger det nok litt sammen med dårlig ernæring og lite frisk luft! Formen begynner å komme seg nå, så da blir det andre boller😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noe råd for å dempe litt på hodepinen? Jeg vil ikke ta smertestillende heller siden det er så ofte. Prøver å drikke masse vann og få frisk luft, men den kommer snikende, spesielt på kvelden :P

Endret av kiri92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner virkelig ikke. Jeg har hatt et jerngrep rundt hjernen i to uker (føles sånn) døgnet rundt og paracet tar det ikke bort... Drikker mye vann og er ute mange timer per dag men hodepinen er der konstant fordi. Tidligere har det gått over etter en viss tid, så håper det er tilfelle denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

Jeg er i dag uke 11+1 og med termindato 27.08.2015. Ønsker alle lykke til!

Endret av Frøken Gustav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

1. Leirha , 09+11+15 <3, Ønskebarnet, ankah81

 

2.

 

3. Perler

 

4.ariie, Venter på en spire

 

5. Newt

 

6.

 

7. Valmuen , Cessus

 

8. Casandra1980 , Illyrie, Dinamoren

 

9. PuddingNr3

 

10. Petitt, 85frue, ssjuni15, tmb

 

11. vil-bli-mamma

 

12. SnartMor86

 

13. Violeta

 

14. Kodenavn Kålormen, Silje-vil-bli-mamma, Lykkelig mamma til 4

 

15.

 

16. LykkeLi1978, tr88

 

17. Gullebolle

 

18.

 

19. Blondiee

 

20. Hjelpesmeg

 

21. kiri92

 

22. hippmamma

 

23.

 

24.

 

25.

 

26. Fighter`n

 

27. Frøken Gustav

 

28.

 

29.

 

30. Tøysesara

 

31. **Cayenne**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp vært på ultralyd å der var en liten baby som sprella som en villmann :D helt hærli følelse! <3 alt så helt fint ut! :D

Så bra, satt nettopp og tenkte på deg 😀

 

Min tur på torsdag da, gru-gleder meg... men satser på at alt er bra 😊

 

-kålormen

 

 

Anonymous poster hash: ccdad...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp vært på ultralyd å der var en liten baby som sprella som en villmann :D helt hærli følelse! <3 alt så helt fint ut! :D

Så bra!!! Veldig koselig å høre! Det var så fint å se den lille sprellen, ikke sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på langrenn i dag.. Og falt 3 ganger! Har ikke noe vondt eller noe, men lurer på hvor mye man tåler av fall? Gikk en løype som var litt vel vanskeligere enn vi trodde, men vurderer nesten å ikke gå på ski i morgen :S hva tror dere? Merker ikke noe annet enn stølhet i hele kroppen etter en lang tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere en augustbarn 2015 gruppe på facebook ?

Ja, men er kun medlem i den hemmelige gruppen :) Det finner også en som er åpen, men det er ikke alle som er klare for å gå ut i oppentligheten med graviditeten sin ennå...så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommer man inn i den hemmelige gruppen da?

 

Send meg en pm her på bim, så ordner vi det ;) Jeg vil ikke gå ut med helt navn her, så hvis du bare legger meg til som venn på facebook, så legger jeg deg til, så kan du bare slette meg igjen som venn etter det hvis du ikke vil være venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...