Gå til innhold

Augustbarn 2015


ankah81

Anbefalte innlegg

nei absolutt ikke negativt, noen sier gratuleler, :)  menst andre skriker og sier gratuleler og spør om alt mulig,hehe  :bolledeig:  :duskedame:
Dette er hvordan vi har valgt å annonsere det: 

:ball: Endret av Perler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk meg en kraftig støkk i dag! Satt med gutten min på 2 i fanget. Plutselig kjente jeg det rant mellom føttene og tenkte blod tvert! Tok hånda på det våte men det var blankt. Fostervann! tenkte jeg da :-( Sprang på do og dro ned buksa, men ingenting i selve trusa! Da la jeg sammen to og to og sjekket gutten min. Og joda, han hadde tisset utenfor bleien sin :) Men på det lille minuttet dette skjedde hadde jeg rukket og tenke det aller verste :( Skikkelig ekkel opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg en kraftig støkk i dag! Satt med gutten min på 2 i fanget. Plutselig kjente jeg det rant mellom føttene og tenkte blod tvert! Tok hånda på det våte men det var blankt. Fostervann! tenkte jeg da :-( Sprang på do og dro ned buksa, men ingenting i selve trusa! Da la jeg sammen to og to og sjekket gutten min. Og joda, han hadde tisset utenfor bleien sin :) Men på det lille minuttet dette skjedde hadde jeg rukket og tenke det aller verste :( Skikkelig ekkel opplevelse!

Uff, så grusomt! Men veldig flott at det ikke var som du trodde..!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg! Jeg har så mye mareritt om natta. Våkner hver natt kl 02.00 (legger meg 10-11 tiden)og da ligger jeg våken til 4-5 tiden. Bare pga mareritt og en tissepause da.. Hadde ikke gjort noe om dette var første barnet, men kjenner det er veldig slitsomt når det er nr to :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hengt her som anonym lenge, men etter UL i dag tørr jeg komme inn:-) term. 02 august. Er 12+3 i dag❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens ul overstått. Ikke helt som forventet :frown:  Men likevel fint...

Det ene hjertet hadde sluttet å slå i løpet av de 2 siste ukene. Jeg har nå giret meg sååå opp til å få twins :forvirret:

Nå håper jeg bare på at den gjenlevende klorer seg fast i 30 uker til. Er 9+1 i dag (termin 25.aug.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens ul overstått. Ikke helt som forventet :frown:  Men likevel fint...

Det ene hjertet hadde sluttet å slå i løpet av de 2 siste ukene. Jeg har nå giret meg sååå opp til å få twins :forvirret:

Nå håper jeg bare på at den gjenlevende klorer seg fast i 30 uker til. Er 9+1 i dag (termin 25.aug.).

Så leit :( Men satser på at den andre klarer det, gjør den sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det var leit Fighter'n :(
Håper at andremann inni der klorer seg ordentlig fast nå.

Har to nære venninner akkurat det har hendt med, det gikk godt med det andre barnet i begge tilfellene.
Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter!

Jeg hadde sterke smerter i går kveld, og har blødd ferskt blod i dag. Litt bekymret for den gjenværende nå :/  Og er 3 uker til neste ul. Men skal teste ut dopleren om en ukes tid. Da er jeg 10+3, og jeg har hørt hjertet slå med dopler da....håper jeg finner det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter!

Jeg hadde sterke smerter i går kveld, og har blødd ferskt blod i dag. Litt bekymret for den gjenværende nå :/  Og er 3 uker til neste ul. Men skal teste ut dopleren om en ukes tid. Da er jeg 10+3, og jeg har hørt hjertet slå med dopler da....håper jeg finner det!

Sikkert normalt i og med den ene ikke er mer, får håpe det. At det har med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det :) Har kun blødd veeeeeldig lite i dag - sikkert bare en halv teskje :) Dette skal og må gå fint <3

Det skal gå veldig fint! Krysser fingrene 😊

 

Feiret forresten nettopp seksårsdagen til min kusines yngste, som er en sånn gjenlevende tvilling. Etter at tvillingen falt fra gikk svangerskapet helt normalt og gutten ble født til termin ☺

 

-Kålormen

 

Anonymous poster hash: ccdad...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tidlig UL neste torsdag :) Åh, gleder meg til å se og forhåpentligvis høre at alt er som det skal og endelig kjenne på at svangerskapet er virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håper det :) Har kun blødd veeeeeldig lite i dag - sikkert bare en halv teskje :) Dette skal og må gå fint <3

Det skal gå veldig fint! Krysser fingrene

 

Feiret forresten nettopp seksårsdagen til min kusines yngste, som er en sånn gjenlevende tvilling. Etter at tvillingen falt fra gikk svangerskapet helt normalt og gutten ble født til termin ☺

 

-Kålormen

 

Anonymous poster hash: ccdad...0a9

 

Min yngste er også en gjenværende tvilling. Men der fikk jeg beskjed om at også hun ville ende i en MA/SA i løpet av 2.trimester. Men hun overvant den store blodposen som hadde festet seg på fostersekken sin :D 

Satser på jeg ennå er gravid, og får følge dere videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk dere som snart bikker over til 2.trimester :danse:  Det er jo helt sykt hvor fort deres tid går,hihi...kjipt å ha termin sent i mnd :eeeh:

 

Nå er snart permisjonen min over :sur:  Tøtto mi er 8 mnd i dag, og jeg skal tilbake på jobb på onsdag :grine:  Gruer meg såååååå mye.....og så er det nattevakt i tillegg. Noen som vet om det er kun i 1.trimester at nattejobbing øker faren for spontanabort?
Er 10+3 på onsdag......det må vel gå bra,eller? Skal i allefall ha doppleren klar med ferskt batteri :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 12 uker :-) Og det har vært godt og lese her inne, at andre kjenner at det strekker ol nederst i magen og at de kjenner det bak i ryggen. Jeg er så forferdelig trøtt om dagen, sliter virkelig med å åpne øynene på morgen. Jeg er vant til at jeg spretter opp av sengen lenge før min samboer men, nå sliter jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tenkte å hive meg inn her :-)

Jeg er 10+ 5 idag. Har termin 21 august sålangt (håper noen kan skrive meg opp, siden jeg ikke vet hvordan?).

Jeg og samboern min har vært sammen i snart 7 år og har prøvd å få barn i 3 år uten hell. 12 desember testa jeg positivt 3 ganger!

Vi var startet på utredning og jeg venta på innkalling for å sjekke om egglederene va tette. Utrolig nok ble jeg gravid litt over en uke etter jeg var på sykehuset for planlegging av veien videre.

Nå skal vi på tidlig ul 3 februar. Siden jeg har epilepsi har jeg krav på det, og glad er jeg for det :-)

 

Nå er jeg bare drit nervøs å fryktelig engstelig for at vi ikke skal se et bankende hjerte. Jeg hadde fryktelig ømme bryst og gikk opp fra C til D i bh str. Fryktelig trett var jeg også og av og til obstipert, nå er det så å si ingen symtomer igjen å angsten kom skyllende over meg :-( flere som har følt det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...