Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

7 herlige dpo i dag :) (Ber til gud om at jeg har rett, om ikke får jeg mensen på onsdag/torsdag)

Jeg skal prøve å holde meg til torsdag. Tror det er trygt å teste ca 10 dpo. Nå skal jeg egentlig ut denne dagen, men kansje jeg dropper både det og testinga :) Er mye kjekkere med en sterk strek enn en svak som bare får deg til å bli enda mer forvirret ;)

 

Jeg sovnet på sofaen i går, og mens jeg lå der og viste at jeg kom til å sovne fikk jeg en forferdelig stikkende smerte på venstre side. Varte bare noen sekunder så var det over. På toppen av alt så har tempen min sunket i dag, med hele 0,3 over natta.. Ikke vanlig. Festedipp? Håper Håper!!!

 

Alt man skal ha i hodet når man vil så gjerne. Lykke til alle flotte verpesyke <3

Jeg hadde det samme i går! Bare på høyre side. Varte bare 2 sek, men skvatt til! Veldig rart.. Kanskje noe klarte å feste seg? Kanskje ikke..? 8 dpo i dag. Murrer og murrer. Klarer jeg å vente til ikm med å teste..? 🙈 Håper det, har bare en Rfsu test og har brukt opp alle pengene denne mnd på julegaver.. Hehe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kom TR som bestilt i dag, så da får dere andre ha lykke til med testingen 😊 Gubben reiser snart på jobb og kommer hjem samme dag som jeg forventer EL neste PP, så vi får krysse fingrene å håpe at det klaffer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Uhmm. Leverte urinprøve hos legen og den var visstnok negativ.. Hva i alle dager kan det være da? Tisser piggtråd og går ofte på do.. Tisser litt og litt gjennom hele dagen :s

Negativ gt eller negativ på uvi?

Ups, glemte å skrive det, men for uvi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spottingen har økt til en liten mens,  da var nok el to dager før jeg trodde  (ved første  positive  el test)  eller så har jeg lutefase på 12 dager istedenfor  for 14. Har heldigvis  bare lett mens som varer i ca 3 dager så det er fort forbi :)  gleder meg allerede  til ny eggløsning, og er ikke trist for at det ikke fungerte denne pp'en :)  satser på at på at gullegget slippes snart :)  Neste syklus nå blir pp4

 

Lykke til!  håper det blir mange  positive tester :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

7 herlige dpo i dag :) (Ber til gud om at jeg har rett, om ikke får jeg mensen på onsdag/torsdag)

Jeg skal prøve å holde meg til torsdag. Tror det er trygt å teste ca 10 dpo. Nå skal jeg egentlig ut denne dagen, men kansje jeg dropper både det og testinga :) Er mye kjekkere med en sterk strek enn en svak som bare får deg til å bli enda mer forvirret ;)

 

Jeg sovnet på sofaen i går, og mens jeg lå der og viste at jeg kom til å sovne fikk jeg en forferdelig stikkende smerte på venstre side. Varte bare noen sekunder så var det over. På toppen av alt så har tempen min sunket i dag, med hele 0,3 over natta.. Ikke vanlig. Festedipp? Håper Håper!!!

 

Alt man skal ha i hodet når man vil så gjerne. Lykke til alle flotte verpesyke <3

Jeg hadde det samme i går! Bare på høyre side. Varte bare 2 sek, men skvatt til! Veldig rart.. Kanskje noe klarte å feste seg? Kanskje ikke..? 8 dpo i dag. Murrer og murrer. Klarer jeg å vente til ikm med å teste..? Håper det, har bare en Rfsu test og har brukt opp alle pengene denne mnd på julegaver.. Hehe

 

Spennende :) Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg såå lenge. Er en dag bak deg, men tenker jeg tester onsdag, muligens. Da er jeg 9 dpo, og jeg testa positivt 9 dpo i sommer.

Det verste er at jeg tenker at om den er negativ så forblir den negativ. Jeg vet jeg er raskt ute med produseringa om det er noe ;)

 

Jeg må bare skrive det for å ha skrevet det ned et sted. Fy fader for et crapy humør jeg er i!! Jeg er fjern å snøvlete, trøtt og sliten. Så pass at jeg ikke så veggen for noen timer siden og har fått en kjempekul midt i panna. Jeg har ikke lynte og klarer heller ikke snakke eller svare min kjære samboer normalt.

Jeg må legge til at jeg er hunde eier. Hannhund og tispe i samme hus under løpetid, fy fader det tar på. Det er uling twentyfourseven!! Tror det er det jeg blir gal av, og ikke minst den markeringen hans hvor enn hun har stått eller gått.

Ja, jeg tror det er stresset med bikkjene akkurat nå som gjør meg slik. Skikkelig stresset har jeg vertfall vært, så om det finnes en liten spire inni der, får h*n en tøff start i magen!

Utblåsning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kom TR som bestilt i dag, så da får dere andre ha lykke til med testingen Gubben reiser snart på jobb og kommer hjem samme dag som jeg forventer EL neste PP, så vi får krysse fingrene å håpe at det klaffer da.

ah, det var trist da. Håper det klaffer for den neste pp :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

og hva var resultatet? :-)

Åssen går det med deg da Bellanie? :) :) du er vel godt inn i dpo-land nå? :)

 

Blæ.. det går så vanvittig tregt 7 dpo :P Jeg er sliten lenge før svangerskapet har begynt..

Enn du da? Nærmer deg el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå går vi snart inn i uka vår, damer flere som gleder seg? Hvordan er det med dere nå? Hvor mange dpo, har du testa/når skal du teste, og kjenner du noe annerledes/symptomer?

Jaa! Det er klart ;) Jeg er bare 7 dpo nå, så det er litt tidlig enda. Satser på å teste på lørdag (12 dpo), kanskje? Jeg kjenner meg helt normal. For å være ærlig, husker jeg ikke at jeg kjente noe sist heller, bortsett fra veldig ømme pupper som kom kanskje 11-12 dpo. De er vanligvis aldri ømme i forbindelse med tr, så kommer ikke ømme pupper i løpet av noen dager, har jeg ingen tro på denne runden ;)

 

Hvordan er det med deg?

 

Nei, etter å ha sjekka appen er jeg nok 8-9 dpo, for holder ikke telling denne månden. Det eneste jeg har notert meg denne perioden, er ting jeg kjenner med kroppen. Jeg sier ting, for jeg nekter meg selv å tenke at noe av det kan være symmptomer. Jeg syns bare det er greit og merke meg når man føler de forskjellige tingene som ømme pupper og sånt, for å bli bedre kjent med kroppen min:) Så, disse tingene skriver jeg ned i appen. Det eneste jeg kan nevne, er at puppene mine var ømme like etter sist helg (EL), sluttet å være det etter to dager, også ble de ømme for på fredag og er det enda. Har også fått flere kuldesjokk enn jeg pleier, og her om dagen hadde jeg null sexlyst (det skjer aldri). Men nekter å tro at noe er symptomer, tenker bare på det som kroppslige rariteter. Uansett morsomt å følge med på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir testene stadig tydeligere og ingen antydning til tr. Begynner å slappe av og føle meg trygg på at spiren faktisk sitter :D Så nå håper jeg bare den klamrer seg fast helt til august...

Endret av SnartMor?86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk nettopp på do og har visst begynt å spotte litt rosa :( kan nok forvente mensen i mrgtidlig.

Det var trist Netti :( Håper på bedre lykke neste gang for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg 8 dpo. Liksom en slik skilledag. Det kan testes og om det da ikke vises det svaret du vil ha så har du forhåpentligvis noen dager til på deg til å forandre det ;)

 

Jeg er meget imponert av meg selv, jeg kan vel teste 2 ganger til dagen ut året om jeg vil med mitt lager :P

Jeg har bare ikke lenger lyst til å se EN strek. 

Jeg vil ikke ha mensen og jeg vil ikke bli mer lei meg.

Jeg kjenner at det hadde betydd en hel verden å få teste positivt.

 

Det er over 3 mnd siden aborten så jeg synes den kroppen min kunne ha ordna seg nå å gitt meg spira mi tilbake.

Jeg aner faktisk ikke når jeg kommer til å teste. Jeg vil ikke se EN strek, da får heller tanta komme. Hu er venta søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo.. Og har ikke lyst å teste. Enig Bellanie, vil ikke bare se EN strek.. Kommer TR begynner jeg å spotte 11 - 12 dpo. Så i dag og i morgen lever jeg fint i håpet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der høres veldig lurt ut, dere! Bedre å slippe den ene streken. Som sagt, skal jeg ikke teste før lørdag (12 dpo), og synes det er ganske bra ;) Hvis ikke tr kommer før, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke mer tidlig testing på meg ihvertfall,. Blir heller ikke prøving neste mnd må dessverre forholde oss til bhgfristen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir testene stadig tydeligere og ingen antydning til tr. Begynner å slappe av og føle meg trygg på at spiren faktisk sitter :D Så nå håper jeg bare den klamrer seg fast helt til august...

Kjenner jeg er så glad det klaffer for noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med tr, Nettie+jentungen. Skjønner barnehagefristen, og det er synd at det skal være sånn at man må vurdere når man kan få barn ut fra den.

 

Vi skal også ta en pause om det ikke klaffer denne måneden. Jeg burde strengt tatt ikke bli gravid nå i det hele tatt, med tanke på skolesituasjonen min. Om jeg blir gravid denne måneden, er det fortsatt mulighet til å skaffe meg en masteroppgave som ikke involverer mulig fosterskadelig labarbeid - håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Europris i dag, og der, ved kassa, hang RFSU's graviditetstest som visstnok skal vise riktig svar 4 dager før IKM, som vil si er i morgen. Men, jeg altså, jeg er så flink at jeg klarte å ikke kjøpe:) Stolt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...