Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

Lykke til alle som skal teste i dag, håper på mange positive tester😃

Kjedelig med negativ test min første 2012, men er alltid et håp så lenge ikke tr er kommet.

 

Her er ikm i dag. Ingen tegn til tr enda blir testing i morgen tidlig dersom det ikke skjer noe i løpet av dagen. Håpe håpe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig spent på å høre fra alle sammen nå! Ingen som har stått opp enda...? ;)

 

Synd med negativ test over her, men jeg slenger meg på og sier at så lenge tanta holde seg borte, er det håp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spotter fortsatt litt og tok en test i dag tidlig, var en svaksvaksvak strek, så håpet er ute. Hadde jeg vært gravid ville det slått ut med en sterkere strek. Nå håper jeg tr kommer snart så jeg blir ferdig :)

 

Lykke til dere som skal teste i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det 9 dpo :)

Dagene går egentlig ganske fort altså :)

 

Testen min er helt hvit så da kaster jeg inn håndkleet. Den hadde vært positiv i dag om den skulle ha vært det.

Men det går helt fint.

Jeg tenkte også litt annerledes før testingen. Jeg har et barn født i August. Det var vanvittig tungt og ubehagelig å gå så stor gjennom sommeren. Det er midt i rushtia for fødsler og jeg har fødselsangst- ingen bra kombinasjon!

 

Så dermed erklærer jeg meg selv for full på Nyttårs aften da jeg har 35 dagers sykluser og skal ikke teste igjen før nærmere midten av Januar :)

 

Takk for heiingen, nå heier vi sammen på Trøndermamma og Curly :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hev meg også på testing siden jeg har fått billig strimler i posten og dette er siste pp før vi legger opp :) Testet i går kveld og da kom det en svak, men mer en synlig rosa strek, men i morges var den helt hvit igjen. trodde ikke tester kunne vise falskt positivt? Men det har den i går gjort tydeligvis. Det går greit, jeg er 11 dpo i dag så det burde slått ut noe så da anser jeg det som ikke ment to be å få nr 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for all heiingen! Herlig! 🌟☺️

Tok en test nå, 10 dpo.. Og har for første gang fått en skyggestrek tror jeg.. Ingen farge, men ser hvor streken skulle vært. Betyr vel ingenting.. Så ser ut som det blir spekemat på meg i jula.. 😕😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange som tester negativt tidlig ja for å få positivt senere. Selv anser jeg meg ikke for å være en av dem. Jeg testet positivt 9 dpo i sommer. (bilde i galleriet om noen vil se)

 

Det eneste jeg synes er litt frustrerende akkurat nå er at jeg må vente til søndag før mensen kommer :P 

Nå når jeg har testet negativt synes jeg hu kunne kommet med en gang ;) Greit å bli ferdig med det liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all heiingen! Herlig! ☺

Tok en test nå, 10 dpo.. Og har for første gang fått en skyggestrek tror jeg.. Ingen farge, men ser hvor streken skulle vært. Betyr vel ingenting.. Så ser ut som det blir spekemat på meg i jula..

En skyggestrek er uansett en strek :) Håper den blir klarer de neste dagene :) I mitt galleri ligger det også ute en falsk strek ved siden av en positivt el test. 

Jeg håper du er preggis jeg og jeg hadde vel vært i taket for en skygge jeg nå.. Tar gledne på forkudd jeg vetdu fo så å få meg en på tryne etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, damer, her var det hvitt, gitt

Fortsatt tidlig Trøndermamma.. Og du er vel ikke helt sikker på hvor mang dpo du er heller..? Fortsatt håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Takk for all heiingen! Herlig! ☺

Tok en test nå, 10 dpo.. Og har for første gang fått en skyggestrek tror jeg.. Ingen farge, men ser hvor streken skulle vært. Betyr vel ingenting.. Så ser ut som det blir spekemat på meg i jula..

En skyggestrek er uansett en strek :) Håper den blir klarer de neste dagene :) I mitt galleri ligger det også ute en falsk strek ved siden av en positivt el test. 

Jeg håper du er preggis jeg og jeg hadde vel vært i taket for en skygge jeg nå.. Tar gledne på forkudd jeg vetdu fo så å få meg en på tryne etterpå ;)

 

Det var en grå skyggestrek, leste en plass at den må være rosa for at man skal være gravid.. Så har ikke store forhåpninger igjen. Men ble jo litt gira. Måtte rote frem en gammel kalender fra 2011 da jeg ble gravid med datteren min. Ser at jeg har skrevet positiv test 16. mars, dag 28. Altså ca 12 dpo.. og synes å huske at det var en svak positiv strek da. Vel ingenting annet å gjøre enn å vente å se om TR dukker opp.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, damer, her var det hvitt, gitt

Hvor mange dpo er du da? ca? Vi tester tidlig vi testetøser:P Så mye for å holde seg en ekstra dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curlysue: joda, sant:) har fremdeles ikke gitt opp.

 

Bellanie: 10 dpo, ellet rundt der.

 

Har bare én Gtest igjen nå, så tester på mandag om tr ikke har kommet. IKM lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt av dere damer (og meg selv). Sier til meg selv at jeg aldri skal teste før ikm når jeg går på samme smellen. Men så lite kosekvent da, tester jo alt for tidlig hver eneste gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler jeg også.. hvor håpefull er man liksom!?! Jeg lærer aldri. Jeg sier det samme hver pp men når 8-9 dpo kommer tar nysgjerrigheten overhånd.. Så tåpelig egentlig, jeg ville ha den forventingsfulle følelsen litt lenger denne gang, men vinglepetra tok over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si noe jeg, testet i dag til tross for at jeg visste tr kom. Virker som den kom i sta btw.. :( Har veldig lyst å drite i bhgfristen.. Men skal reise bort neste jul og da kan jeg ikke gå gravid eller føde rundt den tiden :P

 

 

Vil ha bebis i magen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men netti da :-) du kan ji bli gravid på neste eggløsning å få i september:-) eller okt om du blir gravid i januaf :-)

 

her er jeg sjeleglad for at vi er enige om å drite i den fristen. slapper så mye mer av i prøvetia :-)

 

håper det ordner seg :-) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, daa har jeg bestilt GTer fra billigtester. Jepp jepp. Må jo teste en gang til før TR kommer!  :P

Uansett, får man jo alltids bruk for de neste mnd  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, daa har jeg bestilt GTer fra billigtester. Jepp jepp. Må jo teste en gang til før TR kommer!  :P

Uansett, får man jo alltids bruk for de neste mnd  :fnise:

What, er du så nær ikm og ikke har et lager :o Målløs :o

 

Hahaha, jeg har en full skuff.. Skal vist teste langt uti svangerskapet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 8 år siden jeg testet positivt første gang. Da var jeg nylig blitt 19 år og ante ingenting om mannen jeg ble gravid sammen med.

 

Av og til skulle man ønske man kunne gjøre ting om, men aldri om jeg angrer på den flotte jenta som meldte sin ankomst den dagen <3

 

Måtte bare skrive det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...