Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

ja men netti da :-) du kan ji bli gravid på neste eggløsning å få i september:-) eller okt om du blir gravid i januaf :-)

 

her er jeg sjeleglad for at vi er enige om å drite i den fristen. slapper så mye mer av i prøvetia :-)

 

håper det ordner seg :-) klem

Haha, problemet blir å ta med seg en så liten baby på så lang reise.. Skal til Australia (blir stans med overnatting, men likevel..) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da mente jeg ikke at jeg i den forstand at jeg ikke viste hvem han var. Men han var grusom. Stygg. Voldelig.

Huff, sender deg en klem <3 man får i stede tenke på det flotte man fikk :) og at du prøver på nytt med det jeg antar er en fantastisk mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da mente jeg ikke at jeg i den forstand at jeg ikke viste hvem han var. Men han var grusom. Stygg. Voldelig.

Huff, sender deg en klem <3 man får i stede tenke på det flotte man fikk :) og at du prøver på nytt med det jeg antar er en fantastisk mann :)

 

Det siste har du helt rett i :D Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, daa har jeg bestilt GTer fra billigtester. Jepp jepp. Må jo teste en gang til før TR kommer!  :P

Uansett, får man jo alltids bruk for de neste mnd  :fnise:

What, er du så nær ikm og ikke har et lager :o Målløs :o

 

Hahaha, jeg har en full skuff.. Skal vist teste langt uti svangerskapet :P

 

Ja, jeg vet. Tabbe  :fnise: Nå skal skuffa fylles! Så kan jeg omså teste langt uti TR, for det er jo damer som har mensen og er gravide likevel, og jeg er nok en sånn dame  :P :P  :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt hvitt her også  :) Ikke uventa da. Litt glad jeg begynte testingen tidlig. slipper å bli kjempeskuffet. Bare litt skuffet hver dag :P

Da var det 3 dager til mensen kommer :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, det går an å se det på den måten også ;) Nå skal jeg holde meg til mandag, 14 dpo, hvis ikke mensen kommer før det. Det er ikke noen vits i å teste før det. Eller kanskje...kanskje jeg tester på søndag...eller lørdag ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det går an å se det på den måten også ;) Nå skal jeg holde meg til mandag, 14 dpo, hvis ikke mensen kommer før det. Det er ikke noen vits i å teste før det. Eller kanskje...kanskje jeg tester på søndag...eller lørdag ;):P

Eller i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg Curlysue? Håper streken din ble sterkere i dag :)

Jeg har ikke fått GTene fra billigtester enda, så jeg har ikke fått testet igjen (wuuææ) 😳 Håper de kommer i dag! Da skal jeg jaggu ta meg vente til morgenurinen min i morgen med å teste ☺️ Da er jeg 12 dpo, så hvis den er negativ vet jeg at løpet er helt kjørt for denne gang, da jeg testet positiv sist jeg var gravid 12 dpo 😊 Mye mensmurringer i korsryggen i dag, så er ikke så veldig optimistisk 😕 Men som du sier Bellanie, bedre å bli litt skuffa hver dag faktisk, enn kjempe skuffa tilslutt! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM idag.. Har så vidt begynt å spotte litt, så hopper nok snart videre til neste PP..

 

Er ikke helt sikre på om vi fortsetter eller tar ett lite opphold i prøvingen. Har mange planer på nyåret. Tar det mest sannsynlig som det kommer, men skal ikke teste etter el osv.. (Ikke begynne med piller igjen, men hopper av i svingen kanskje)

Lykke til alle andre!

 

Er det Evt noen andre som tar en liten pause?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ta pause, så jeg kan jobbe med masteroppgaven min. Da må jeg være mye på lab, og der bør jeg ikke være med bebis i magen, dessverre. I så fall satser jeg på å gjøre så mye labarbeid som mulig i januar til mars, slik at jeg kan klare meg med skriving resten av semesteret, og så starter vi på'n igjen med prøving i april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dpo og har ikke testet enda, gjør det på lørdag om mensen ikke kommer i morgen, noe den garantert kommer til å gjøre..

..

Endret av LykkeLi1978
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var nok tr et faktum her to dager før tiden.. Men men .. 😔 lykke til dere andre som ikke har fått tante besøk enda ❤️💗❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kopiert IKM-lista inn på notisbok her, for tenkte jeg skulle virkelig holde oversikten over alle denne uka:) Så, hvordan går det med dere Karooline, Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg, Min første 2012, Sitronpus, Evol, Vinterblomst og frkQ:)? Dere har jo hatt IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitronpus og Vinterblomst har fått tr. (bedre lykke neste pp, meg selv inkludert)

 

Har du testa i dag trøndermamma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kopiert IKM-lista inn på notisbok her, for tenkte jeg skulle virkelig holde oversikten over alle denne uka:) Så, hvordan går det med dere Karooline, Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg, Min første 2012, Sitronpus, Evol, Vinterblomst og frkQ:)? Dere har jo hatt IKM.

IKM i går, og foreløpig negativ test og ingen tante. Om ikke tanta kommer ila natta tar jeg en ny test i morgen, så får vi se! Har null gravidfølelse, men blir spennende å se 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme båt som min første. Ikm i går med negativ test i dag og ingen tr. Skal på julebord i morgen så vil så veldig gjerne ha positiv test eller tanta før det 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ømme pupper (så ømme som aldri før) siden fredag, negativ test 10ish dpo. Blir spennende å se hvor dette leder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tr med et brak torsdag morgen. Vi satser på å prøve igjen neste periode også, så det blir en hvit nyttårsaften på meg i år ;)

 

Lykke til dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har kopiert IKM-lista inn på notisbok her, for tenkte jeg skulle virkelig holde oversikten over alle denne uka:) Så, hvordan går det med dere Karooline, Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg, Min første 2012, Sitronpus, Evol, Vinterblomst og frkQ:)? Dere har jo hatt IKM.

IKM i går, og foreløpig negativ test og ingen tante. Om ikke tanta kommer ila natta tar jeg en ny test i morgen, så får vi se! Har null gravidfølelse, men blir spennende å se 😊

 

Tydelig kontrollstrek og svak teststrek i dag tidlig. Må kjøpe en digitaltest som kan fortelle meg svart på hvitt om jeg er gravid eller ikke, klarer i stole på noen streker 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har kopiert IKM-lista inn på notisbok her, for tenkte jeg skulle virkelig holde oversikten over alle denne uka:) Så, hvordan går det med dere Karooline, Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg, Min første 2012, Sitronpus, Evol, Vinterblomst og frkQ:)? Dere har jo hatt IKM.

IKM i går, og foreløpig negativ test og ingen tante. Om ikke tanta kommer ila natta tar jeg en ny test i morgen, så får vi se! Har null gravidfølelse, men blir spennende å se

 

Tydelig kontrollstrek og svak teststrek i dag tidlig. Må kjøpe en digitaltest som kan fortelle meg svart på hvitt om jeg er gravid eller ikke, klarer i stole på noen streker

 

Å så koselig :) Hvor mange dpo er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...