Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg Bellanie? Har tr holdt seg unna? :)

Jeg venter henne rundt 12.30-13.00. Hun pleier å være presis :)

Føler meg ganske våt og jeg at hun kommer for å tørke opp om en liten stund. Hun gjør rent vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hu har da ingenting med å dukke opp nå..

Blæ... Testet noe mer da?

Det trenger jeg ikke :) Tempen er nede i mens nivå i dag :) Gleder meg til å få det overstått, det er så behagelig å ha mensen. Ingen teste stress :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Hu har da ingenting med å dukke opp nå..

Blæ... Testet noe mer da?

Det trenger jeg ikke :) Tempen er nede i mens nivå i dag :) Gleder meg til å få det overstått, det er så behagelig å ha mensen. Ingen teste stress :)

Hmm om tempen har falt ned til mens nivå så skjønner jeg at du vil ha det igang bare ;) for ja den uka med tr er faktisk ordentlig behagelig :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å der kom hekså 4 timer for sent :P

Kjipt Bellanie, men om noe positivt, så kan du kose deg med uansett hva du vil spise og drikke i jula 😊

Jeg er sitter her og er så usikker.. Har prøvd å ta to digitale CB tester, men begge ble "ødelagte", skjønner ikke hva jeg gjør galt. De har bare endt opp med å vise den boken.. Skikkelig irriterende! Har fulgt bruksanvisningene til punkt å prikke. Tatt en til billigtest på morgenurin i dag, og den var ikke blitt noe sterkere siden fredag. Æsj. Nå klarer jeg ikke å tro at jeg er gravid 😔

Og IKM er i dag.. Men har ikke begynt å blø om noe.. Bruker alltid å spotte 2 - 3 dager før IKM, så det er jo positivt da..

Endret av CurlySue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

å der kom hekså 4 timer for sent :P

Du visste jo at kom pga tempen så enda godt hu kommer, selv om a ikke overholdt tida ;)

 

Drit kjipt at a kom, men ønsker masse lykke til og satser på en januar spire for deg istedet :)<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

å der kom hekså 4 timer for sent :P

Kjipt Bellanie, men om noe positivt, så kan du kose deg med uansett hva du vil spise og drikke i jula

Jeg er sitter her og er så usikker.. Har prøvd å ta to digitale CB tester, men begge ble "ødelagte", skjønner ikke hva jeg gjør galt. De har bare endt opp med å vise den boken.. Skikkelig irriterende! Har fulgt bruksanvisningene til punkt å prikke. Tatt en til billigtest på morgenurin i dag, og den var ikke blitt noe sterkere siden fredag. Æsj. Nå klarer jeg ikke å tro at jeg er gravid

Og IKM er i dag.. Men har ikke begynt å blø om noe.. Bruker alltid å spotte 2 - 3 dager før IKM, så det er jo positivt da..

 

Huff da.. det har jeg også opplevd mange ganger :( Men du skal ikke bekymre deg :) Streken din var allerede ganske sterk og du har jo ikm i dag som du sier :)

Neste gang du tar en digital husk å sett hetta på igjen med en gang å legg den kjapt fra deg og ikke rør den :) Eneste jeg kan råde til. Ta dem gjerne tilbake til apoteket og klag. Spes etter du får det på to stk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

å der kom hekså 4 timer for sent :P

Kjipt Bellanie, men om noe positivt, så kan du kose deg med uansett hva du vil spise og drikke i jula

Jeg er sitter her og er så usikker.. Har prøvd å ta to digitale CB tester, men begge ble "ødelagte", skjønner ikke hva jeg gjør galt. De har bare endt opp med å vise den boken.. Skikkelig irriterende! Har fulgt bruksanvisningene til punkt å prikke. Tatt en til billigtest på morgenurin i dag, og den var ikke blitt noe sterkere siden fredag. Æsj. Nå klarer jeg ikke å tro at jeg er gravid

Og IKM er i dag.. Men har ikke begynt å blø om noe.. Bruker alltid å spotte 2 - 3 dager før IKM, så det er jo positivt da..

Huff da.. det har jeg også opplevd mange ganger :( Men du skal ikke bekymre deg :) Streken din var allerede ganske sterk og du har jo ikm i dag som du sier :)

Neste gang du tar en digital husk å sett hetta på igjen med en gang å legg den kjapt fra deg og ikke rør den :) Eneste jeg kan råde til. Ta dem gjerne tilbake til apoteket og klag. Spes etter du får det på to stk..

Skulle ha tatt de med til apoteket ja, men ble så sint på testene at jeg trampet de i stykker for å se om jeg kunne se noe inni.. (Hormoner..?) 🙈 Fikk kjøpt en vanlig CB på et døgnåpent apotek i kveld og tok den nå nettopp. Den fikk raskt et klart og fint blått kryss, og det på kveldsurin.. :) Kjøpte en til digital.. Hehe, gir visst ikke opp! Skal ta den i morgen tidlig, men den vanlige CB'en roet meg litt ned. Streken var ikke svak, men klar og tydelig :) Har bare så vanskelig for å tro at jeg er gravid, man blir vel litt sånn etter å ha prøvd en stund.. Men skal prøve å bekymre meg litt mindre nå. Ingen spotting, ingen TR, positiv CB test.. Tror jeg må lufte til sjefen min i morgen at han må avbestille vinpakken til maten min på julebordet vi skal ha på fredag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Tror jeg havner tilbake på siden her litt før enn jeg hadde tenkt (minsten er 10 mnd  :huh: ). Saken er det at jeg sluttet på pillen for å skifte prevesjon(som jeg ikkje begynte på), fikk mensen noen dager etterpå (trodde jeg)/småblødning fram til 21. nov, 22 og 23 hadde vi sex, og så kom det berømte slimet (med litt blod i)! Hadde sex noen ganger til de neste dagene (kanskje litt naiv som tenker at det går bra? :fnise: )Tr har ikke kommet enda :o

Såå, lurer på om jeg kan tisse på et glass i morgentidlig, som jeg setter i kjøleskapet noen timer så jeg får dratt og kjøpt en test? Orker ikke vente til tirsdag med å teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hei jenter! Tror jeg havner tilbake på siden her litt før enn jeg hadde tenkt (minsten er 10 mnd :huh: ). Saken er det at jeg sluttet på pillen for å skifte prevesjon(som jeg ikkje begynte på), fikk mensen noen dager etterpå (trodde jeg)/småblødning fram til 21. nov, 22 og 23 hadde vi sex, og så kom det berømte slimet (med litt blod i)! Hadde sex noen ganger til de neste dagene (kanskje litt naiv som tenker at det går bra? :fnise: )Tr har ikke kommet enda :o

Såå, lurer på om jeg kan tisse på et glass i morgentidlig, som jeg setter i kjøleskapet noen timer så jeg får dratt og kjøpt en test? Orker ikke vente til tirsdag med å teste!

Jepp, det kan du :):)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Tror jeg havner tilbake på siden her litt før enn jeg hadde tenkt (minsten er 10 mnd  :huh: ). Saken er det at jeg sluttet på pillen for å skifte prevesjon(som jeg ikkje begynte på), fikk mensen noen dager etterpå (trodde jeg)/småblødning fram til 21. nov, 22 og 23 hadde vi sex, og så kom det berømte slimet (med litt blod i)! Hadde sex noen ganger til de neste dagene (kanskje litt naiv som tenker at det går bra? :fnise: )Tr har ikke kommet enda :o

Såå, lurer på om jeg kan tisse på et glass i morgentidlig, som jeg setter i kjøleskapet noen timer så jeg får dratt og kjøpt en test? Orker ikke vente til tirsdag med å teste!

Hvordan gikk det :)???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, som en avslutning på denne uka drømte jeg selvfølgelig i natt at jeg tok en test til tross for mensen og der kom det jaggu opp to streker 😜 litt skuffa da jeg våknet i dag tidlig.. Syns drømmen om Aksel Lund Svindal natt til i går var bedre å våkne fra 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tr! :o Leste at cb digital ikke alltid var så sensitve tidlig? Er det noen med erfaring på det?

Håper testene jeg har bestilt kommer i posten i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tr! :o Leste at cb digital ikke alltid var så sensitve tidlig? Er det noen med erfaring på det?

Håper testene jeg har bestilt kommer i posten i dag!

Kanskje produserer du hcg seint ellers tror jeg du stresser og det kan holde tilbake tr.

 

Anonymous poster hash: 30bf1...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare har hatt bortfallsblødning og ikke ordentlig mensen, er det jo ikke sikkert du får mensen på en stund. Spesielt hvis du ammer. Eller vet du at du har hatt el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer ikke lengre nei :)

Er ikke sikker på at jeg har hatt el, men rekner med det var det pga samme type slim som sist (da jeg ble gravid sist :)). Har ikke hatt naturlig mens på mange år, ei heller el, utenom en gang før jeg ble gravid sist, da jeg har gått på pillen siden jeg var 16, så kjenner ikke til hvordan kroppen min "fungerer" sann egentlig...

Eneste jeg vet er at jeg er ekstremt fruktbar, og har blitt gravid på 3 av 3 forsøk.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...