Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, jeg er i dag 5 dager før ikm selv. Jeg har bare 12 dagers lutealfase så det betyr jo litt at jeg bør kunne teste tidlig.

Tenker jeg tester i morgen. Tror ikke jeg klarer å holde meg. Jeg har ingen tro på å være gravid. Men, jeg har mens smerter. Det er litt ulikt meg. Jeg pleier å være plaget med eggløsnings murringer fra el til mens, men mens murringer er noe helt annet i denne kroppen. Litt sånn støl følelse nedover det ene låret å i rompeballen :P 

Jeg føler ikke det brennende ubehaget som jeg pleier bak skambenet, men mye stikkninger.

-Som gjør at jeg ikke tror på noe annet enn mensen. Kansje FF hadde rett ang eggløsningen likevel!?!.. Isåfall kommer mensen på Torsdag. 

 

Er vel ingenting annet å gjøre å vente. Skulle gått an å kjøpt liter poser med tålmodighet.

 

Noen som vil være med å teste i morgen? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo og litt rosa utflod, ikke noe særlig ømme pupper denne gangen faktisk, men er hundre prosent sikker på at tanta kommer snart nå😏 er også ganske sikker på at noe ikke er som det skal.... ikke med meg egentlig, men med gubbelusa, føler det på meg😏 han tror det selv også..... Nå blir det pause for min del, kjenner det er helt greit egentlig, ganske lei av at det ikke funker, så tror jeg skal ta meg en sjekk og gubben også så får vi se på nyåret. Har jo tross alt to flotte barn og kanskje det er meningen at det skal være kun de to😊💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10 dpo i dag, har bestillt billigtester på nettet, så det blir ingen testing før de kommer vertfall :) Men dpo dagene går så sent, vertfall de siste før testing. Dette blir 2 og siste pp for oss pga barnehage fristen, da vi ikke kan risikere å gå et år ulønnet. Men neste år syns jeg det blir for stort sprik mellom baby og de barna vi har fra før at da får det heller bare holde med to, så får det bare være en mening med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hehe, jeg er i dag 5 dager før ikm selv. Jeg har bare 12 dagers lutealfase så det betyr jo litt at jeg bør kunne teste tidlig.

Tenker jeg tester i morgen. Tror ikke jeg klarer å holde meg. Jeg har ingen tro på å være gravid. Men, jeg har mens smerter. Det er litt ulikt meg. Jeg pleier å være plaget med eggløsnings murringer fra el til mens, men mens murringer er noe helt annet i denne kroppen. Litt sånn støl følelse nedover det ene låret å i rompeballen :P

Jeg føler ikke det brennende ubehaget som jeg pleier bak skambenet, men mye stikkninger.

-Som gjør at jeg ikke tror på noe annet enn mensen. Kansje FF hadde rett ang eggløsningen likevel!?!.. Isåfall kommer mensen på Torsdag. 

 

Er vel ingenting annet å gjøre å vente. Skulle gått an å kjøpt liter poser med tålmodighet.

 

Noen som vil være med å teste i morgen? :D

haha søta :) krysser fingrene masse for deg :)

 

ps: si fra om du finner noen som selger liter vis med tålmodighet a, jeg trenger noen liter sjæl :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Her blir testene stadig tydeligere og ingen antydning til tr. Begynner å slappe av og føle meg trygg på at spiren faktisk sitter :D Så nå håper jeg bare den klamrer seg fast helt til august...

Kjenner jeg er så glad det klaffer for noen :)

Så kjedelig at det ser ut som tr kommer hos deg :( Virka jo så lovende en liten stund. Du får ha masse lykke til når du tar oppigjen prøvingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe, jeg er i dag 5 dager før ikm selv. Jeg har bare 12 dagers lutealfase så det betyr jo litt at jeg bør kunne teste tidlig.

Tenker jeg tester i morgen. Tror ikke jeg klarer å holde meg. Jeg har ingen tro på å være gravid. Men, jeg har mens smerter. Det er litt ulikt meg. Jeg pleier å være plaget med eggløsnings murringer fra el til mens, men mens murringer er noe helt annet i denne kroppen. Litt sånn støl følelse nedover det ene låret å i rompeballen :P

Jeg føler ikke det brennende ubehaget som jeg pleier bak skambenet, men mye stikkninger.

-Som gjør at jeg ikke tror på noe annet enn mensen. Kansje FF hadde rett ang eggløsningen likevel!?!.. Isåfall kommer mensen på Torsdag. 

 

Er vel ingenting annet å gjøre å vente. Skulle gått an å kjøpt liter poser med tålmodighet.

 

Noen som vil være med å teste i morgen? :D

haha søta :) krysser fingrene masse for deg :)

 

ps: si fra om du finner noen som selger liter vis med tålmodighet a, jeg trenger noen liter sjæl :P

 

Det seie eg tusen takk til :D Å klart jeg skal gi beskjed om jeg finner tålmodighet et sted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med tr, Nettie+jentungen. Skjønner barnehagefristen, og det er synd at det skal være sånn at man må vurdere når man kan få barn ut fra den.

 

Vi skal også ta en pause om det ikke klaffer denne måneden. Jeg burde strengt tatt ikke bli gravid nå i det hele tatt, med tanke på skolesituasjonen min. Om jeg blir gravid denne måneden, er det fortsatt mulighet til å skaffe meg en masteroppgave som ikke involverer mulig fosterskadelig labarbeid - håper jeg!

Ja, helt på tryne. Bor i Oslo og her er det nesten umulig å få plass etter 1 sept :( ukjent dagmamma er helt utelukket.. Ååh :(

 

Jeg heier fortsatt på dere andre! bellanie: hold deg unna testene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjedelig med tr, Nettie+jentungen. Skjønner barnehagefristen, og det er synd at det skal være sånn at man må vurdere når man kan få barn ut fra den.

 

Vi skal også ta en pause om det ikke klaffer denne måneden. Jeg burde strengt tatt ikke bli gravid nå i det hele tatt, med tanke på skolesituasjonen min. Om jeg blir gravid denne måneden, er det fortsatt mulighet til å skaffe meg en masteroppgave som ikke involverer mulig fosterskadelig labarbeid - håper jeg!

Ja, helt på tryne. Bor i Oslo og her er det nesten umulig å få plass etter 1 sept :( ukjent dagmamma er helt utelukket.. Ååh :(

 

Jeg heier fortsatt på dere andre! bellanie: hold deg unna testene :P

 

Jeg forstår ikke hvorfor :P

 

Synd med den Bhg plassen Netti. Vi bor i stavanger og her er det også helt umulig!! Jeg synes det er litt sykt jeg.

Jeg håper spira di sitter neste gang du måtte ønske å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det føles rart å begynne med prevensjon igjen. Men jeg har vært innstilt på det hele tiden. Dersom jeg sliter med å bli gravid neste år, kommer jeg til å prøve videre selv om det betyr barn etter 1.sept. Da er prosjektene i huset forhåpentligvis kommet langt og jeg begynner å bli gammel. Likevel er det en helt sjuk regel. Dessverre er det vanskelig å få barnehageplass selv om barnet er født før fristen i denne bydelen. Ikke har jeg andre barn i bhg heller, da er det jo litt lettere å få inn neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i tenkeboksen lenge jeg og om vi vil fortsette nå som det ser ut som vi kommer til å gå over bhg-fristen. Men mest fordi jeg helst ønsker et vårbarn. Ingen drømmesituasjon å få barn sent på høsten og særlig rundt jul. Min bror født i desember har hatet det hele oppveksten siden han da var den siste som ble gammel nok til ditt og datt, siste i klassen som kunne ta lappen osv. Var særlig merkbart når han var i tenårene for da ble det så synlig når på året man var født. Dette har ligget i bakhodet hele tiden, i tillegg til at alt er så enkelt med sommerbaby- trenger ikke styre med vinterpåkledning osv sånn helt i starten osv. Meeeen vi ønsker veldig en liten søster eller bror til frøkna vår, så vi kommer til å fortsette prøvingen😊 det passer jo "aldri" å få barn, og etter 4 pp nå merker vi at det heller ikke er så lett å planlegge og få når det nå måtte passe heller 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Kjedelig med tr, Nettie+jentungen. Skjønner barnehagefristen, og det er synd at det skal være sånn at man må vurdere når man kan få barn ut fra den.

 

Vi skal også ta en pause om det ikke klaffer denne måneden. Jeg burde strengt tatt ikke bli gravid nå i det hele tatt, med tanke på skolesituasjonen min. Om jeg blir gravid denne måneden, er det fortsatt mulighet til å skaffe meg en masteroppgave som ikke involverer mulig fosterskadelig labarbeid - håper jeg!

Ja, helt på tryne. Bor i Oslo og her er det nesten umulig å få plass etter 1 sept :( ukjent dagmamma er helt utelukket.. Ååh :(

 

Jeg heier fortsatt på dere andre! bellanie: hold deg unna testene :P

Jeg forstår ikke hvorfor :P

 

Synd med den Bhg plassen Netti. Vi bor i stavanger og her er det også helt umulig!! Jeg synes det er litt sykt jeg.

Jeg håper spira di sitter neste gang du måtte ønske å prøve :)

Takk! Planen var opprinnelig å vente med prøvinga til neste sommer for at jeg skulle få være med å spille i NM.. Men i sommer fant jeg ut at et søsken til Snuppa fristet mer :) så sånn sett er det jo ikke krise. Bare trist når man endelig har gått inn for å prøve :)

 

Har ikke spotter noe mer, men har mye smerter og kjenner meg støl nederst i magen. Håper bare tr utarter seg på lik måte som sist mnd, da varte den nemlig i ca to dager :D (venter på sted skal finne opp en pille man kan ta for å "skylde" ut tr i løpet av en dotur! Tr er noe hærk! )

Endret av Nettie+jentungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Kjedelig med tr, Nettie+jentungen. Skjønner barnehagefristen, og det er synd at det skal være sånn at man må vurdere når man kan få barn ut fra den.

 

Vi skal også ta en pause om det ikke klaffer denne måneden. Jeg burde strengt tatt ikke bli gravid nå i det hele tatt, med tanke på skolesituasjonen min. Om jeg blir gravid denne måneden, er det fortsatt mulighet til å skaffe meg en masteroppgave som ikke involverer mulig fosterskadelig labarbeid - håper jeg!

Ja, helt på tryne. Bor i Oslo og her er det nesten umulig å få plass etter 1 sept :( ukjent dagmamma er helt utelukket.. Ååh :(

 

Jeg heier fortsatt på dere andre! bellanie: hold deg unna testene :P

Jeg forstår ikke hvorfor :P

 

Synd med den Bhg plassen Netti. Vi bor i stavanger og her er det også helt umulig!! Jeg synes det er litt sykt jeg.

Jeg håper spira di sitter neste gang du måtte ønske å prøve :)

Takk! Planen var opprinnelig å vente med prøvinga til neste sommer for at jeg skulle få være med å spille i NM.. Men i sommer fant jeg ut at et søsken til Snuppa fristet mer :) så sånn sett er det jo ikke krise. Bare trist når man endelig har gått inn for å prøve :)

 

Har ikke spotter noe mer, men har mye smerter og kjenner meg støl nederst i magen. Håper bare tr utarter seg på lik måte som sist mnd, da varte den nemlig i ca to dager :D (venter på sted skal finne opp en pille man kan ta for å "skylde" ut tr i løpet av en dotur! Tr er noe hærk! )

 

Hahaha, men du, om du bare spotter kan du fremdeles være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som var så enig med meg i morges- jeg ser nå at jeg ikke er enig med meg selv engang :P

Hehe, du er morsom :) Like vinglete som meg :) I det ene øyeblikket vil jeg teste, i det neste ikke. Sukk. Arg. Stønn. Nå ble jeg litt lokka.. 10 dpo i morgen og kjenner at hjertet slår litt hardere. Blir nesten nervøs! Åååå. Jeg vil jeg vil, men.. Jooo. Kanskje. Haha. I dag har det begynt å renne med utflod (sorry), noe det har gjort hver gang på denne tiden i syklusen, som igjen da ikke er et godt tegn, for da har jeg jo ikke vært gravid. Kanskje like greit å få det overstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er i dag 5 dager før ikm selv. Jeg har bare 12 dagers lutealfase så det betyr jo litt at jeg bør kunne teste tidlig.

Tenker jeg tester i morgen. Tror ikke jeg klarer å holde meg. Jeg har ingen tro på å være gravid. Men, jeg har mens smerter. Det er litt ulikt meg. Jeg pleier å være plaget med eggløsnings murringer fra el til mens, men mens murringer er noe helt annet i denne kroppen. Litt sånn støl følelse nedover det ene låret å i rompeballen :P

Jeg føler ikke det brennende ubehaget som jeg pleier bak skambenet, men mye stikkninger.

-Som gjør at jeg ikke tror på noe annet enn mensen. Kansje FF hadde rett ang eggløsningen likevel!?!.. Isåfall kommer mensen på Torsdag.

 

Er vel ingenting annet å gjøre å vente. Skulle gått an å kjøpt liter poser med tålmodighet.

 

Noen som vil være med å teste i morgen? :D

Fyyyyy, frøken, ikke lokk meg sånn:p Jeg skulle jo ikke teste i det hele tatt, men nå er du blitt testetrollet mitt😮 ikkje bra😮😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi gjøre det da, frøkner? Utsette oss selv for sjansen for å få en strek? Usikker, må se hva jeg tenker i morgen tidlig, da jeg er cirka 10 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Kjedelig med tr, Nettie+jentungen. Skjønner barnehagefristen, og det er synd at det skal være sånn at man må vurdere når man kan få barn ut fra den.

 

Vi skal også ta en pause om det ikke klaffer denne måneden. Jeg burde strengt tatt ikke bli gravid nå i det hele tatt, med tanke på skolesituasjonen min. Om jeg blir gravid denne måneden, er det fortsatt mulighet til å skaffe meg en masteroppgave som ikke involverer mulig fosterskadelig labarbeid - håper jeg!

Ja, helt på tryne. Bor i Oslo og her er det nesten umulig å få plass etter 1 sept :( ukjent dagmamma er helt utelukket.. Ååh :(

 

Jeg heier fortsatt på dere andre! bellanie: hold deg unna testene :P

Jeg forstår ikke hvorfor :P

 

Synd med den Bhg plassen Netti. Vi bor i stavanger og her er det også helt umulig!! Jeg synes det er litt sykt jeg.

Jeg håper spira di sitter neste gang du måtte ønske å prøve :)

Takk! Planen var opprinnelig å vente med prøvinga til neste sommer for at jeg skulle få være med å spille i NM.. Men i sommer fant jeg ut at et søsken til Snuppa fristet mer :) så sånn sett er det jo ikke krise. Bare trist når man endelig har gått inn for å prøve :)

 

Har ikke spotter noe mer, men har mye smerter og kjenner meg støl nederst i magen. Håper bare tr utarter seg på lik måte som sist mnd, da varte den nemlig i ca to dager :D (venter på sted skal finne opp en pille man kan ta for å "skylde" ut tr i løpet av en dotur! Tr er noe hærk! )

Hahaha, men du, om du bare spotter kan du fremdeles være gravid?
Tviler sterkt(les har allerede rundet Google etter solskinnshistorier, men fornuften vinner). Kom litt rødbrunt nå i sta og har smerter som tilsier at tanta kommer. Hvis jeg ikke er gravid håper jeg mensen kommer i morgen tidlig, hvis ikke går jeg fra vettet :P Snuppa kom uten at vi egentlig prøvde, så det var jo noe helt annet enn nå hvor vi virkelig prøver. Hehe :)

 

Jeg er så spent på deres vegne jeg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi gjøre det da, frøkner? Utsette oss selv for sjansen for å få en strek? Usikker, må se hva jeg tenker i morgen tidlig, da jeg er cirka 10 dpo

Vi er like langt da Trøndermamma 😊 Jeg gjør det, jeg er med. På morgen urin 😉 Som å rive av plasteret? Vi kan jo ta det som en litt annerledes test "Får vi spise spekemat til jul eller ikke?" 😛🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, bortsett fra at jeg er vegetarianer:p Men åh, gleder meg til å høre fra deg i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, bortsett fra at jeg er vegetarianer:p Men åh, gleder meg til å høre fra deg i morgen:)

Ja, da blir akkurat det en litt dum test for deg å ta! Haha. Gleder meg til å høre fra deg også! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...