Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

Ingen symptomer her, men skal forsøke med en liten test i morgen.

Oi :) 6 dager før ikm?

Det blir spennende, men husk nå på ikke bli skuffet. Det kan være alt for tidlig.

Hvor mange dpo er du?

Glemmer så fort jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kvalme, sure oppstøt, svir når jeg tisser, søtsug og hatt litt kramper. Tydelige tegn på at mensen er i anmarsj 😞

Endret av Nettie+jentungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 eller 10 dpo i dag.

 

Føler meg en liten smule schizofren. Har to stemmer i hodet.

 

Den optimistiske: -oi, masse stikking og murring nederst i magen, også så øm i korsryggen da. Og det lukta da VEDIG sterkt kaffe da jeg passerte den kaffebaren, og kjenner jeg meg ikke i grunnen veldig trøtt og litt kvalm da. Jeg må jo være gravid!

 

Den pessimistiske/ realistiske: De stikkingene og murringen har da vært der helt side el, det kan umulig være graviditetstegn. Og ryggen, hallo! Du jobber da i barnehage. På en småbarnssone! Blir ikke få løft i løpet av uka da... Og du gikk forbi en kaffebar! Klart det lukter kaffe! Og det er helt normalt å bli trøtt når en ikke klarer å komme seg i seng før nærmere midnatt mange kvelder på rad....

 

I morgen tror jeg at vi svir av den første testen. Tror ikke jeg klarer å vente lenger. Så får vi se hvordan det går da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp, Fru-IT, Karooline

 

Tirsdag 2 Des: Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

 

Onsdag 3 Des: Min første 2012, Sitronpus, Evol, Vinterblomst, Nettie + jentungen, Notabella

 

Torsdag 4 Des: vitrineskap

 

Fredag 5 Des: LykkeLi1978 5.pp

 

Lørdag 6 Des: Bellanie 3pp etter MA, Trøndermamma snart, Nikolinee

 

Søndag 7 Des: CurlySue, LillePipp, Mamma'n til godgullet

 

 

 

Må bytte ikm dag siden el kom to dager etter forventet, så det betyr 30 dagers syklus denne gangen også, men det er helt greit😊 6 dpo i dag og ingen symptomer overhodet...😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo og har mindre symptomer i dag enn jeg hadde i går, så det jeg kjente fra lørdag til onsdag må ha vært EL og etter EL drønn. Føler meg ganske "normal" i dag, hehe. Ikke så bitchey engang! 😳😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ingen symptomer her, men skal forsøke med en liten test i morgen.

Oi :) 6 dager før ikm?

Det blir spennende, men husk nå på ikke bli skuffet. Det kan være alt for tidlig.

Hvor mange dpo er du?

Glemmer så fort jeg :nigo:

Usikker på nøyaktig Dpo men tror det er 7. Forventer negativ test men skal treffe mannen igjen i morgen etter noen dager fra hverandre så må bare prøve. Er ikke av verdens mest tålmodige; )

 

Anonymous poster hash: 186a0...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Ingen symptomer her, men skal forsøke med en liten test i morgen.

Oi :) 6 dager før ikm?

Det blir spennende, men husk nå på ikke bli skuffet. Det kan være alt for tidlig.

Hvor mange dpo er du?

Glemmer så fort jeg :nigo:

Usikker på nøyaktig Dpo men tror det er 7. Forventer negativ test men skal treffe mannen igjen i morgen etter noen dager fra hverandre så må bare prøve. Er ikke av verdens mest tålmodige; )

 

Anonymous poster hash: 186a0...a3c

Meg som skrev her selvfølgelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når jeg bør teste.. Hadde el-slim 12 og 13 november. Men fikk ikke brukt el testene mine akkurat da..

Så fikk jeg skikkelig menssmerter 16 og 17 november..

Etter det har jeg ikke merka noe.. Men en og annen lett kortvarig murring, og rar følelse i puppene noe ala kribling/maur 😋 dessuten er jeg stup trøtt fra sju og utover..

Er i første pp etter pillleslutt nå, på dag 27.. Lurer på om jeg har hatt eggløsning, eller kanskje ikke, Evt når jeg kan teste, eller når jeg kan forvente mensen..

Skjønner jo at dere ikke kan svare, men er jo mange tanker i hue 😊 og det selv om vi ikke prøver så hardt. Håper bare det klaffer før sommeren en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 eller 10 dpo i dag.

 

Føler meg en liten smule schizofren. Har to stemmer i hodet.

 

Den optimistiske: -oi, masse stikking og murring nederst i magen, også så øm i korsryggen da. Og det lukta da VEDIG sterkt kaffe da jeg passerte den kaffebaren, og kjenner jeg meg ikke i grunnen veldig trøtt og litt kvalm da. Jeg må jo være gravid!

 

Den pessimistiske/ realistiske: De stikkingene og murringen har da vært der helt side el, det kan umulig være graviditetstegn. Og ryggen, hallo! Du jobber da i barnehage. På en småbarnssone! Blir ikke få løft i løpet av uka da... Og du gikk forbi en kaffebar! Klart det lukter kaffe! Og det er helt normalt å bli trøtt når en ikke klarer å komme seg i seng før nærmere midnatt mange kvelder på rad....

 

I morgen tror jeg at vi svir av den første testen. Tror ikke jeg klarer å vente lenger. Så får vi se hvordan det går da...

Høres ut som meg. Optimisten finner masse gravid symptomer.

Mens jeg vet jo at flere av de er helt vanlige og mest sannsynlig skyldes andre ting. Men er ikke like lett å ikke bli optimist når de få som vet vi prøver, mener jeg må være gravid bare jeg nevner ordet trøtt, fryser osv..

 

Tenker i utgangspunkt å vente med testing til ikm, men blir mer og mer utålmodig 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat sett The Great Sperm Race for første gang, og jeg strigråt..!  :cry: 

Ikke rart det tar lang tid å bli gravid, det er jo sykt vanskelig!  :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat sett The Great Sperm Race for første gang, og jeg strigråt..!  :cry:

Ikke rart det tar lang tid å bli gravid, det er jo sykt vanskelig!  :unsure:

alle partene ? er jo 5-6 stk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har akkurat sett The Great Sperm Race for første gang, og jeg strigråt..!  :cry:

Ikke rart det tar lang tid å bli gravid, det er jo sykt vanskelig!  :unsure:

alle partene ? er jo 5-6 stk ?

 

Ja, men det er jo ca bare en time tilsammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter ikke etter symptomer, så har ingen heller:p Ting jeg eventuelt kjenner avfeier jeg med at det er vanlige kroppslige ting. Holder ikke oversikt over hvor mange dpo jeg er, heller. Har gått fra supergira til kunne ikke brydd meg mer på null komma niks. Tenker som så at skjer det så skjer det, og hvorfor skal det klaffe nå når det ikke har gjort det før? Og nei, jeg er ikke negativ, har det veldig fint:) deilig å ikke tenke på testing og temping 24/7:) men jeg følger med på alle dere andre selvfølgelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

9 eller 10 dpo i dag.

Føler meg en liten smule schizofren. Har to stemmer i hodet.

Den optimistiske: -oi, masse stikking og murring nederst i magen, også så øm i korsryggen da. Og det lukta da VEDIG sterkt kaffe da jeg passerte den kaffebaren, og kjenner jeg meg ikke i grunnen veldig trøtt og litt kvalm da. Jeg må jo være gravid!

Den pessimistiske/ realistiske: De stikkingene og murringen har da vært der helt side el, det kan umulig være graviditetstegn. Og ryggen, hallo! Du jobber da i barnehage. På en småbarnssone! Blir ikke få løft i løpet av uka da... Og du gikk forbi en kaffebar! Klart det lukter kaffe! Og det er helt normalt å bli trøtt når en ikke klarer å komme seg i seng før nærmere midnatt mange kvelder på rad....

I morgen tror jeg at vi svir av den første testen. Tror ikke jeg klarer å vente lenger. Så får vi se hvordan det går da...

Høres ut som meg. Optimisten finner masse gravid symptomer.

Mens jeg vet jo at flere av de er helt vanlige og mest sannsynlig skyldes andre ting. Men er ikke like lett å ikke bli optimist når de få som vet vi prøver, mener jeg må være gravid bare jeg nevner ordet trøtt, fryser osv..

Tenker i utgangspunkt å vente med testing til ikm, men blir mer og mer utålmodig 😉

Hos oss er det ingen andre som vet om prøvingen, så er bare mitt eget hode som kan tenke ut alle slags symptomer. Min kjære har ikke peiling på hva som kan være symptomer, så hjelper ikke hinte til ham for å få støtte verken til den ene eller den andre stemmen :P

Kan hende du gjør lurt i å vente med testingen. Jeg ble bare mer forvirra av den testen jeg tok. Synes jeg ken skimte en svak, svak strek i god lys, men den ble ikke synelig før tiden var nesten ute. Tror skuffelsen blir mye større nå hvis den ikke skulle bli sterkere i dagene som kommer... (Bilde i galleriet om noen vil se og hjelpe meg med å bedømme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet Snartmor :-D Den er positiv :-D jeg ser streken fra mobil, så da er den ikke falsk :-) ser også at den er rosa.

lure streker er grå ;-)

gratulerer så mye :-D gleder meg til å se strekne dine di neste dagene :-)

Første positive testen i uke 49, la oss håpe på mange flere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Godt å høre at flere ser streken, og at det ikke bare er ønsketenkning fra min side :D

 

Prøver å holde optimisten i meg litt i sjakk frem til jeg ser resultatet av testene i dagene som kommer.

Første reaksjon da jeg så streken var jubel, neste var å google kjemisk graviditet... Spennende dager fremover :D

Kommer nok til å holde dere oppdatert med bilder i dagene som kommer, har fortsatt 11 tester liggende.Kommer ikke til å spare de hvis de fortsetter å vise to streker... :P

 

Masse lykke til til alle dere andre! Jeg har bestilt bare positive tester til oss alle i uka som kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 dpo i dag, men siden jeg var gravid sist mnd, men fikk kraftige blødninger 1 uke etter positiv digital test så regner jeg med kroppen bruker en mnd og to på å hente seg inn igjen. Så denne mnd har jeg ikke tenkt så mye på graviditet som jeg gjorde sist mnd. Men håper jo det klaffer denne mnd så vi mer eller minre hadde sjangs til å få barnehage plass :)

 

kjenner jeg meg selv rett så tester jeg vel 10 dpo bare for å sjekke :)

 

Ha en fin helg folkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også strek!

 

Noen som vil se på min? Ligger i galleriet :) er en docmorris, måtte bryte den opp ettersom det var møkk/riper på "glasset"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også bety at du blir raskere gravid Nikolinee :D

Ingen vet hvor haren hopper vet du ;)

 

Jeg er kommet helt til 4 dpo om jeg regner el fra mandag. FF er uenig og mener jeg hadde el sist Fredag.

Har aldri vært uenig med det programmet før men..

 

Formen er fin, merker ikke noe bortsett bitchingen. Jeg klarer liksom ikke å ta hensyn å holde inne på det jeg tenker på :P

Snakker rett fra levra, men da vet hvertfall alle hvor di har meg hen ;)

 

Synes det er så koselig med en positiv test allerede :D Har liksom ført meg så optimistisk siden jeg så det bildet en en nydelig rosa strek ;)

Jeg vil også ha det :) Jeg skal ha det :) Vi får alle det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også strek!

 

Noen som vil se på min? Ligger i galleriet :) er en docmorris, måtte bryte den opp ettersom det var møkk/riper på "glasset"..

Herregud, du har jo strek du også :D Dere må bringe hell og lykke inn i denne IKM gruppa altså :D

Gratulerer såååå Mye :D Hurra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ser også strek!

Noen som vil se på min? Ligger i galleriet :) er en docmorris, måtte bryte den opp ettersom det var møkk/riper på "glasset"..

 

Herregud, du har jo strek du også :D Dere må bringe hell og lykke inn i denne IKM gruppa altså :D

Gratulerer såååå Mye :D Hurra :D

Tør ikke tro på det før jeg ser en tydeligere test :P men håper jeg kan ta til meg gratulasjonene snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...