Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

 

 

Jeg begynner å bli tullete.. Dette er min 3 eggløsninger etter at jeg mistet.

På den første el fikk jeg positiv test en dag og el samme dag.

Nå andre gang gikk det 3 dager fra første positive test til eggløsning. Så er det da dette, jeg vil jo ikke sløse med tida.. men jeg har lovet meg selv bort i kveld. Samboer kommer hjem mens jeg er ute. Det er meningen vi skal drikke litt å kose oss på jentekveld, men jeg er rett å slett redd for å ødelegge hele prøvinga med å dra bort bare for i kveld (jeg vet)!!!

Jeg kommer jo hjem sent i kveld, men plutselig kommer tankene: tenk om mannen min sover, jeg har ikke sjangs til å vekke ham. kan ikke nevne eggløsningen for da får han hetta, å klarer ikke prestere. Ivertfall ikke slik jeg vil han skal.. Argh, de tankene å denne prøvingen gjør at jeg oppfører meg som en tosk som ikke vet bak frem på meg selv..

Jeg vet jo hva jeg hadde svart om noen andre skrev dette! Utblåsning ;)

 

Hva med en morgenhump i morgen, det bør jo være innafor?

 

Anonymous poster hash: 7f2f3...dda

 

Ikke om tempen har steget, minimal sjangs.

 

Og dessuten har vi to små frøkner som deler seng med oss om morgenen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da hører jeg til her inne jeg også.

Dette blir 4 pp, så krysser fingrene for at vi lykkes denne gangen!

 

 

 

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp

Tirsdag 2 Des: Bingo_1 ~Lena~, Utålmodige meg 1pp,frkQ

Onsdag 3 Des: Karooline, Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus,Evol, Vinterblomst

Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA

Fredag 5 Des: LillePipp

Lørdag 6 Des: CurlySue, Trøndermammasnart, snutteplutt

Søndag 7 Des: Mamma'n til godgullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp meg litt med denne... Ifølge syklusen 28 dager er ikm 3 desember, men de to siste periodene har syklusen vært på 30 dager og positiv el test i går klokken 10 ca... hvis selv eggløsningen var i går kveld eller kanskje i dag(fikk ikke testa i dag da jeg ikke hadde flere tester igjen😛) så blir vel ikm enten 4 eller 5 da? Har jeg rett i mine beregninger mon tro? 😜 Ha en strålende fredags kveld jenter med eller uten humpe titten teia😄👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, mannen måtte på jobb i kveld, så da blir det dårlig med "sexing" for min del. La inn aksjer i går og på onsdag, så det går vel greit med en pausedag, men jeg føler liksom at vi må gjøre det vi kan :P God humping på resten av dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, mannen måtte på jobb i kveld, så da blir det dårlig med "sexing" for min del. La inn aksjer i går og på onsdag, så det går vel greit med en pausedag, men jeg føler liksom at vi må gjøre det vi kan :P God humping på resten av dere!

så får han lagret opp noen nye og enda flere svømmere ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk 2 el tester istedet for 1 i pakken i dag ;)

Veldig positiv fremdeles men tempen hoppa 0,2 opp så lurer på om ff kommer til å sette el i går.. Menmen, kjenner det murrer og strekker der nede så jeg gir ikke opp enda ;)

 

I kveld er det julebord, men først har jeg og mannen min huset for oss selv noen timer ;) Bør være en skikkelig kick off på den eggløsningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp, Karooline

 

Tirsdag 2 Des: Bingo_1 ~Lena~, Utålmodige meg 1pp,frkQ

 

Onsdag 3 Des: Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus,Evol, Vinterblomst

 

Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA

 

Fredag 5 Des: LillePipp

 

Lørdag 6 Des: CurlySue, Trøndermammasnart, snutteplutt

 

Søndag 7 Des: Mamma'n til godgullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halveis i DPO land...ikke så mye som en bitteliten symptom en gang :kjefte:

Det er når vi ikke har symptomer vi er gravide som regel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter! Jeg er her fortsatt, bare veldig (VELDIG) opptatt og stressa med prosjektoppgave og eksamenslesing ;)

 

El-testen var mye sterkere i ettermiddag, men den er fortsatt ikke helt positiv. Tenker den sikkert lyser mot meg i morgen! Da får vi bare krysse fingrene for at egget er litt tregt, for neste sjanse til humping er mandag kveld. Sist gang var torsdag, så jeg kan jo håpe på at noen veldig livsdyktige svømmere er igjen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste aksjeinnlegg i kveld for denne gang hihihi nå tror jeg mannen er sliten altså😊 nå blir det bare humping av rein skjær lyst framover og ikke for at vi må😛 ha ha sitat gubben i går:"Ja nå er det vel bare å rulle ut korven igjen nå mor" tihi.... 😂 også er det bare å vente og vente og vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir da fortsatt sterkere. Gårsdagens nederst, dagens øverst. Ikke totalt like sterke som kontrollstreken, men en nåletynn strek som er det. Skal ta en ny i ettermiddag. Temperaturstigning på 0,1 grader i dag, men der er ikke helt nøyaktig (litt forskjellig tidspunkt, pluss termometer med én desimal). Håper det fortsatt er en sjanse i morgen kveld!

 

http://tinypic.com/view.php?pic=29mlhs8&s=8#.VHGMD8vsTqA

Endret av LillePipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er el over her :) aner ingenting ang tempen for jeg har sovet alt for lenge i dag :P men el testen er neagtiv :) Tror jeg :P

Vi har uansett humpa som aldri før, føler meg nyforelsket <3

 

LillePipp, testene dine er ikke positive. Men nærmer seg nok :) Happy humping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Da er el over her :) aner ingenting ang tempen for jeg har sovet alt for lenge i dag :P men el testen er neagtiv :) Tror jeg :P

Vi har uansett humpa som aldri før, føler meg nyforelsket <3

 

LillePipp, testene dine er ikke positive. Men nærmer seg nok :) Happy humping :)

aww så koselig da :) sånn føler jeg og min mann det også om dagen, og det er en helt nydelig følelse :)

 

lykke til i dpo land, krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Bellanie! Masse slim nå :P Jeg håper at det holder fram til i morgen kveld, for svømmerne fra torsdag begynner nok å bli litt gamle nå. Dårlig timing at mannen skulle reise bort akkurat denne helga, altså! Jaja, krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen tro på denne pp for min del lenger - el tors el fredag (ikke testet, men utifra symptomer og syklus), liggi rett ut med omgangssyke siden i går (lørdag), så kan umulig være optimale forhold for en evt spire 😕 var iherdige annenhver dag frem til onsdagen, men likevel. Jaja, kanskje jeg klarer å blokke ut hele prøvingen som opptar mye av tankevirksomheten om dagen frem til evt IKM 🙈🙉🙊

 

Anonymous poster hash: 5a08d...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen tro på denne pp for min del lenger - el tors el fredag (ikke testet, men utifra symptomer og syklus), liggi rett ut med omgangssyke siden i går (lørdag), så kan umulig være optimale forhold for en evt spire 😕 var iherdige annenhver dag frem til onsdagen, men likevel. Jaja, kanskje jeg klarer å blokke ut hele prøvingen som opptar mye av tankevirksomheten om dagen frem til evt IKM 🙈🙉🙊

 

Anonymous poster hash: 5a08d...8a8

Det kan da absolutt gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 dpo (tror jeg). Føler meg virkelig ikke gravid. Har innstilt meg på sommerprøving ☀️😎 Jada, jeg vet det er altfor tidlig å si. Men det er ikke en murring å spore. Jeg er en murrer når jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4 DPO og har veeeldig lyst til å teste i morgen, haha!
Noen som har hørt om supertidlige utslag hos andre?

 

På onsdag er det en skikkelig fest-fest med jobben, avskjedsfest for en kollega. Blir vanskelig å bortforklare alkoholavhold der. Jeg drikker omtrent bare cava/prosecco, så det kan jo kanskje byttes ut med mozell...bortsett fra at vi ofte bare pleier å bestille felles flasker da. Hm.

 

To av gangene jeg har vært gravid (tre totalt, den første var helt uplanlagt da jeg var 18 år, så det falt meg ikke inn å kjenne etter noe som helst)  har jeg merket det tydelig før jeg har testet. Kjenner en slags sitring i brystvortene, kanskje litt murring. Og så vare vet jeg. Men tror det er litt for tidlig å kjenne ennå :/ Fikk festeblødning sist, mon tro jeg får det nå også? Er det noen automatikk i det, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4 DPO og har veeeldig lyst til å teste i morgen, haha!

Noen som har hørt om supertidlige utslag hos andre?

 

På onsdag er det en skikkelig fest-fest med jobben, avskjedsfest for en kollega. Blir vanskelig å bortforklare alkoholavhold der. Jeg drikker omtrent bare cava/prosecco, så det kan jo kanskje byttes ut med mozell...bortsett fra at vi ofte bare pleier å bestille felles flasker da. Hm.

 

To av gangene jeg har vært gravid (tre totalt, den første var helt uplanlagt da jeg var 18 år, så det falt meg ikke inn å kjenne etter noe som helst) har jeg merket det tydelig før jeg har testet. Kjenner en slags sitring i brystvortene, kanskje litt murring. Og så vare vet jeg. Men tror det er litt for tidlig å kjenne ennå :/ Fikk festeblødning sist, mon tro jeg får det nå også? Er det noen automatikk i det, tro?

Vel, egget fester seg i så fall ikke før i morgen eller tirsdag. Først da produseres hcg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egget har jo ikke festet seg en gang, litt cava kan du nippe til uten at det er noen krise!

 

Anonymous poster hash: 193ed...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...