Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

Tante rød kom 4 dager før tiden den 7.11, har hatt El smerter i helgen o slim, tok en test i går kveld som jeg tror er positiv ?

skal ta en ny i ettermiddag/kveld :)

Fint om dere vil se på el testen min å si om den er positiv eller ikke :)?

Jeg finner heller ikke noe bilde, men jeg ser gjerne på det når det ligger der! :)

 

Men dere erfarne el-testere... Jeg drikker alltid masse(!) i løpet av dagen, spesielt når jeg sikker hjemme, for da går det i te og kaffe kontinuerlig (pluss litt annet smått, hehe) for å holde motivasjonen oppe og kose meg litt i oppgaveskrivinga. Konsekvensen er jo at jeg alltid har veldig utvannet urin. Hva er deres erfaring med å teste på det? Svak urin vil jo ha lavere konsentrasjon av hormoner i seg enn mer konsentrert urin. Vil jeg kunne teste positivt med el-tester for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Her spottes det i dag. Brunt gøsj. Regnet med det stammer fra eggløsningen. Hadde lavere temp i dag enn i går. Gidder ikke teste mer, da testen i går var svakere enn tidligere.

 

Jeg hadde kjempefall i temp forrige syklus, Bellanie.

Kan bli ganske tullete av denne testinga :P Men positivt at du spotter litt da :) pleier jo alltid være et godt tegn :D

 

Her har jeg straks brukt opp alle el testene denne pp (21 stk) :fnise: Blir jo ikke klok på disse strekene. Men jeg håper jo jeg skal få se som er like positiv som sist pp. Da var det ikke litt tvil engang :)

 

Satser på at den store tempdippen har noe den skulle ha sagt, jeg ble jo helt slått ut, og lys våken når jeg så de talla :P

21 tester :D Ikke verst!! Du rekker kanskje ikke å få tak i nye billigtester før el er over.

Jeg er ikke noe spotter egentlig, men det er vel rust pga gamle tuber :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her spottes det i dag. Brunt gøsj. Regnet med det stammer fra eggløsningen. Hadde lavere temp i dag enn i går. Gidder ikke teste mer, da testen i går var svakere enn tidligere.

 

Jeg hadde kjempefall i temp forrige syklus, Bellanie.

Kan bli ganske tullete av denne testinga :P Men positivt at du spotter litt da :) pleier jo alltid være et godt tegn :D

 

Her har jeg straks brukt opp alle el testene denne pp (21 stk) :fnise: Blir jo ikke klok på disse strekene. Men jeg håper jo jeg skal få se som er like positiv som sist pp. Da var det ikke litt tvil engang :)

 

Satser på at den store tempdippen har noe den skulle ha sagt, jeg ble jo helt slått ut, og lys våken når jeg så de talla :P

21 tester :D Ikke verst!! Du rekker kanskje ikke å få tak i nye billigtester før el er over.

Jeg er ikke noe spotter egentlig, men det er vel rust pga gamle tuber :P

 

Hahahaha, en god latter  :fnise:  :fnise:  :fnise:  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tante rød kom 4 dager før tiden den 7.11, har hatt El smerter i helgen o slim, tok en test i går kveld som jeg tror er positiv ?

skal ta en ny i ettermiddag/kveld :)

Fint om dere vil se på el testen min å si om den er positiv eller ikke :)?

Jeg finner heller ikke noe bilde, men jeg ser gjerne på det når det ligger der! :)

 

Men dere erfarne el-testere... Jeg drikker alltid masse(!) i løpet av dagen, spesielt når jeg sikker hjemme, for da går det i te og kaffe kontinuerlig (pluss litt annet smått, hehe) for å holde motivasjonen oppe og kose meg litt i oppgaveskrivinga. Konsekvensen er jo at jeg alltid har veldig utvannet urin. Hva er deres erfaring med å teste på det? Svak urin vil jo ha lavere konsentrasjon av hormoner i seg enn mer konsentrert urin. Vil jeg kunne teste positivt med el-tester for det?

 

Sist pp testet jeg positiv i nesten helt blank urin :) Trodde ikke mine egne øyne når jeg så resultatet :)

I mange bruksanvisninger står det også at man ikke nødvendigvis skal teste med morgen urin fordi denne er "for" konsentrert og man kan bli anbefalt å tynne urinen ut i vann :)

Mine erfaringer er at det ikke spiller noen rolle så lenge man har holdt seg 3-4 timer før man tester, samme hvordan urinen ser ut.

Mitt eneste problem er at den kaffen gjør meg utrolig tisse trengt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har tempen steget også ♨

Måler du midt på dagen? Blir ikke det meget feilaktig? Jeg sløyfer tempen jeg om jeg forsover meg og ikke for tempet til riktig tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da har tempen steget også ♨

Måler du midt på dagen? Blir ikke det meget feilaktig? Jeg sløyfer tempen jeg om jeg forsover meg og ikke for tempet til riktig tid..

Det har alltid funket før. Basaltemp er ikke alltid korrekt hos meg, for jeg fryser ofte om natta og har en lav basaltemp. Jeg må derfor måle når jeg føler meg normal. Men fra jeg sto opp til nå steg jeg fra 36,6 til 37,4. Når det er så mye, så stoler jeg på at tempen har steget. Det er jo ikke etter boka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, prøvde det jeg nå når jeg kom hjem. Fra 36,1 i morges til 37,5 nå :P den stoler jeg ikke litt på en gang.. Og jeg føler meg meget varm om nettene ;)

 

Men om det funker så er jo det kjempe positivt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, prøvde det jeg nå når jeg kom hjem. Fra 36,1 i morges til 37,5 nå :P den stoler jeg ikke litt på en gang.. Og jeg føler meg meget varm om nettene ;)

 

Men om det funker så er jo det kjempe positivt :D

Jeg innbiller meg i hvert fall at det funker :D Så da gjør jeg det sånn hehe *struts*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her inne, selv om jeg ikke skriver så ofte.

 

Idag er det to uker siden Bortfallsblødningen begynte. Har hatt skikkelig menssmerter igår og idag. Negativ el test i ettermiddag.. Når jeg var på do nå, kom det masse blankt sekret (el-slim?)

Når kan jeg regne med postiv el test?

Hadde en runde i natt,og mannen er bortreist resten av uka... Kan det muligens være sjans for det?

 

Rart og veldig overraskende om kroppen er i rute allerede.

Ikke prøver vi så veldig heller, har sex når vi har lyst og tar ting som de kommer..

Hvor er dere andre hen i løypa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart negativ test her i dag også (dag 10) - enda jeg holdt meg i 3 timer først, etter tips fra deg, Bellanie ;) Jeg håper virkelig på positiv test før fredag. Hvis den ikke har kommet da, må den pent vente til mandag, når mannen er tilbake igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 14 i dag :) Og testen min er enda sterkere nå i kveld. Det har den ikke vært dem andre kveldene :)

(med ganske utvannet urin LillePipp ;))

Men den er ikke like sterk som kontrollstreken, heller lik den som Notabella har publisert i galleriet :)

Jeg får ta den som positiv. Samtidig er det vel på tide å tolke kroppens signaler.. Jeg er så våt at det er flaut :sprettoy:

Heldigvis ingen el smerter så langt :D

 

Satser på å få mannen med meg i seng når min andre to små rosa har dratt til drømmeland ;) Om det lar seg gjøre da, han har jo tross alt vært på jobb i 14 timer og er trøtt kan skjønne :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 14 i dag :) Og testen min er enda sterkere nå i kveld. Det har den ikke vært dem andre kveldene :)

(med ganske utvannet urin LillePipp ;))

Men den er ikke like sterk som kontrollstreken, heller lik den som Notabella har publisert i galleriet :)

Jeg får ta den som positiv. Samtidig er det vel på tide å tolke kroppens signaler.. Jeg er så våt at det er flaut :sprettoy:

Heldigvis ingen el smerter så langt :D

 

Satser på å få mannen med meg i seng når min andre to små rosa har dratt til drømmeland ;) Om det lar seg gjøre da, han har jo tross alt vært på jobb i 14 timer og er trøtt kan skjønne :tongue:

Du klarer nok å lokke litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var jo det gjort :D Noen andre her som er hekta på farmen? Uansett, en reklamepause på tv2 er ikke lang, men det gjorde susen det itt for en trøtt mann ;) Jeg måtte spør han om han merka at jeg var brunstig eller noe, for uvant var det :fnise:

Før pleide vi alltid ha oss på sofaen eller hvor som helst, men vi har pr i dag 2 små hunder som er skikkelig diltete :P så vi er liksom aldri alene noe sted for det finnes et to eller firbeint happyface bakom ethvert hjørne :P

Alt en skal tenke på i denne prøvetida gitt!!

 

Hvordan gjør dere det? ligger dere etter akten? Jeg gjorde ikke det da jeg ble gravid i sommer, og har jo forøvrig aldri prøvd å bli gravid før så jeg har jo alltid hoppa rett på do, men nå er det litt annerledes. Kroppen har ikke lyst å reise seg og jeg kniper med alle knipedeler. (alle kvinner kniper når de hører eller leser orde "kinp" :fnise: )

 

Så men bortsett fra prøving (som jeg har prøvd alt jeg har å ikke tenke på i dag(er vel den verste dagen dette))  så er jeg mega frelst av Farmen, og jeg heier sånn på Finn Olav at jeg må høres ut som faren min unger Norges kampen eller noe..

Han gjør meg bare så glad, tenk om bare halve Norges befolkning var som han gitt. Eller halve verden for den saks skyld, da hadde det ikke vært mye krig i verden :) Rett og slett elsker den manne og håper han vinner hele dritten :D

 

Ha en fortsatt fin kveld jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle stå "Knip".. Det var det jeg leste vertfall et par ganger før jeg så at det var ommublert :) Hjernen fungerer utmerket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha bebis nåååå,er i PP nr.7 eller 8, sluttet på p-pillene i april..men er i aktiv PP.2..har ikke gått så veldig inn for å prøve før nå, men snart gått et år, skjønner ikke hvorfor ting tar sånn tid, er jo friske liksom, har vært gravid før, mistet i sa i 2011..;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærsj denne er kanskje litt ekkel, men uansett..... masse seigt, blank og klissete slim nå når jeg våkna, litt smerter også, skal ta en el test litt senere😄 la inn en god dose aksjer i gårkveld, rett etter Farmen faktisk Bellanie, tror faktisk drit seint med Edel stod på jeg😂😂 så da er det vel bare å kjøre på noen dager til og krysse fingre😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på nippet til å gi opp.. I dag er testen ultrasvak, men fortsatt lav temp. Dag 15 og jeg ønska meg positiv el test i dag for da hadde jeg vist jeg var ajour.. Men men.. tålmodigheten lenge leve :P 

Ikke rart vi mister troa av og til.

 

Om den ikke ombestemmer seg til i kveld må jeg bestille nye tester å morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm teststreken er fortsatt svakere enn kontrollstreken da, er på dag 14. Men er litt usikker på om egget slipper når man har slim og smerter eller etterpå? Satser på sterk strek i morgen og legger inn aksjer uansett... Det får gå som det går😝😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er testen enda sterkere, sterkere enn kontrollstreken. Har lagt ut bilde med alle testene, tror nok det er den fra i dag som er skikkelig positiv ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LykkeLig1978; jeg tenker at det er den dagen testen blir negativ at egget slipper :) Uavhengig av slim :)

 

Se der ja Notabella, det var flotte streker det :) Da er nok testen din negativ igjen i morgen :D Homp i vei, helst både i dag og i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...