Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

Bruker alle el-tester her? Funnet ut jeg ikke vil bruke det, redd for at det tar for mye fokus, så vi vil heller leve som normalt og håpe på det beste med jevnlig sengehygge stresset meg altfor mye opp denne pp, så klarte jo ikke tenke på noe annet og ble helt fjern på jobb

Hei :-) Jeg tester heller ikke, er så tidlig i prøvinga og jeg tror egentlig jeg bare ville blitt mer stressa av det. Er fjern nok som det er med alle tankene om å kanskje snart bli mor... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp

 

Tirsdag 2 Des: Bingo_1 ~Lena~

 

Onsdag 3 Des: Karooline, Min første 2012, LykkeLi1978 5pp

 

Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA, CurlySue 3pp

 

Fredag 5 Des:

 

Lørdag 6 Des:

 

Søndag 7 Des:

 

 

Hei, slenger meg med her jeg :) Starter prøving på første barn, så dette blir spennende. Har fulgt litt med inne på forumet her noen dager. Har lært mye av å lese gjennom trådene, og synes alle virker så hjelpsome og støttende overfor hverandre. Lykke til alle sammen! :)

Endret av SnartMor?86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Har plutselig insett noe! Trodde TR kom på onsdag, for da fikk jeg litt blod på papiret. Men det var det, ikke noe mer på onsdag. Samme i dag. Litt rosa blod på papiret to ganger. Så da har ikke mensen startet enda, og jeg spotter!! Har aldri tenkt over det før. Og ikm datoen min blir jo forskjøvet, og EL og åhhh. Kan ikke bare TR komme? Hvorfor spotter man? Leser over alt at det er så negativt og at man kanskje har vanskeligere for å bli gravid hvis man spotter. Kan noen berolige meg litt her? Hehe. Typisk å legge seg med google 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått mensen tilbake etter Spiraluttak. Tok ca 5 uker, fornøyd med det ;) Så går inn i egentlig første pp, selv om vi prøvde litt forrige månde, man var ikke enkelt da jeg ikke ante noe om hvor jeg var i syklusen. Godt å ha kontroll nå. Blir kjekt å følge med dere andre ;) Lykke til alle sammen.

 

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp

Tirsdag 2 Des: Bingo_1 ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

Onsdag 3 Des: Karooline, Min første 2012, LykkeLi1978 5pp

Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA, CurlySue 3pp

Fredag 5 Des:

Lørdag 6 Des:

Søndag 7 Des:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utålmodige meg, slik er det her også - første TR etter spiraluttak kom i dag!

Tok den ut forrige tirsdag og blødde ganske kraftig i to dager etter det, og har spottet litt siden. Men i dag våknet jeg av den umiskjennelige stikkingen og smerten, og dobesøket levnet ingen tvil. Da spørs det om syklusen er som før, men har bare hatt spiralen inne i 6 mnd så tror ikke mensen var borte ennå (har iallfall hatt mensblødninger)

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp

Tirsdag 2 Des: Bingo_1 ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

Onsdag 3 Des: Karooline, Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus

Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA, CurlySue 3pp

Fredag 5 Des:

Lørdag 6 Des:

Søndag 7 Des:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Har plutselig insett noe! Trodde TR kom på onsdag, for da fikk jeg litt blod på papiret. Men det var det, ikke noe mer på onsdag. Samme i dag. Litt rosa blod på papiret to ganger. Så da har ikke mensen startet enda, og jeg spotter!! Har aldri tenkt over det før. Og ikm datoen min blir jo forskjøvet, og EL og åhhh. Kan ikke bare TR komme? Hvorfor spotter man? Leser over alt at det er så negativt og at man kanskje har vanskeligere for å bli gravid hvis man spotter. Kan noen berolige meg litt her? Hehe. Typisk å legge seg med google

Jeg kunne vel egentlig skrevet noe lignende selv. (jeg har opplevd det du beskriver tidligere og da har jeg regnet spottingen som mensen)

 

Jeg har en rar mens denne mnd altså..

Tempen sank på tirsdag morgen så jeg tenkte jo hu var underveis. Noe som stemte og jeg kunne se henne starte ommubleringa i 13.00 tiden.

Men så utrolig svak, utvannet rosa greier, ikke trengt å bruke noe annet enn to do ark sammenbrettet.. Ikke bind heller.. Som regel som så gjer hun ekstremt mye utav seg i form av (detaljer) slim og koagulert blod. Nå NADA... 

Merkelig med så lite blod etter 35 dagers syklus.. var det jeg skulle frem til :P

 

Men jeg anser meg som heldig da.. 4 dagers mens som jeg såvidt har lagt merke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så pussig Bellanie 😳 Fint med lite mens ja, hehe, men man lurer jo på hvorfor det er sånn. Har hatt vanlig TR så lenge jeg kan huske, og nå når man har begynt å prøve så baller det seg til. Det måå jo være en sammenheng? Hode, tanker, stress og hormoner? Så typisk. Løper å sjekker hver time nå, fordi jeg tror TR har kommet, men til nå, bare bittelitt rosa på papiret igjen. Vet jo at jeg ikke er gravid, så har aldri ventet så mye på at TR skal komme! Regner ikke spottingen som mensen, regner fra den kommer for fult, håper det skjer i løpet av dagen 😊 Så kan jeg begynne å planlegge hvilke dager vi skal ha sex ☺️ Skal prøve meg på annenhver dag denne mnd, prøvde hver dag (i EL uken) forrige mnd, og det ga jo ikke resultater. Mannen mener han er gammel (han er bare 31) og trenger litt lengre tid til å produsere nok. Kan jo være noe i det, så blir annen hver dag nå 😊 Også skal jeg kjøpe Grapefruit juice! Tenker det er verd et forsøk.. Det skal vel drikkes fra dag en og opp til EL eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pussig Bellanie Fint med lite mens ja, hehe, men man lurer jo på hvorfor det er sånn. Har hatt vanlig TR så lenge jeg kan huske, og nå når man har begynt å prøve så baller det seg til. Det måå jo være en sammenheng? Hode, tanker, stress og hormoner? Så typisk. Løper å sjekker hver time nå, fordi jeg tror TR har kommet, men til nå, bare bittelitt rosa på papiret igjen. Vet jo at jeg ikke er gravid, så har aldri ventet så mye på at TR skal komme! Regner ikke spottingen som mensen, regner fra den kommer for fult, håper det skjer i løpet av dagen Så kan jeg begynne å planlegge hvilke dager vi skal ha sex ☺ Skal prøve meg på annenhver dag denne mnd, prøvde hver dag (i EL uken) forrige mnd, og det ga jo ikke resultater. Mannen mener han er gammel (han er bare 31) og trenger litt lengre tid til å produsere nok. Kan jo være noe i det, så blir annen hver dag nå Også skal jeg kjøpe Grapefruit juice! Tenker det er verd et forsøk.. Det skal vel drikkes fra dag en og opp til EL eller?

hehe, Grapefrukt juicen  har jeg leita etter i dag.. hvem har den? Dag 4 dag og regner med det holder å ta den fra man slutter å blø vel? Ser enda antydning til rosafarge her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvor kan det ha det? Får gå å lete litt jeg også i dag 😄 Tipper det holder å drikke litt fra man slutter å blø og frem til EL ja, men er det "farlig" å drikke det etter EL tro..? Har akkurat fått en crazy ide, jeg skal ikke teste etter EL denne mnd! Ai ai, klarer jeg det? Hehe. Også skal vi rett og slett ha sex annenhver dag fra mensslutt! Det må jo gjøre susen! 😄 Er fortsatt skikkelig positiv og har virkelig troa på denne mnd! Fall høyden er større, men det får så være. Denne mnd skal vi bli gravid! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp

 

Tirsdag 2 Des: Bingo_1 ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

 

Onsdag 3 Des: Karooline, Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus,Evol

 

Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA, CurlySue 3pp

 

Fredag 5 Des:

 

Lørdag 6 Des:

 

Søndag 7 Des:

 

 

Da hopper jeg også inn i gruppen her. Er kun på vår andre periode, men håper selvsagt på klaff. Har lagt plan for prøvingen denne gangen og håper på bedre flaks enn sist. (Min mann jobber i en annen by så har litt utfordringer;) )

Endret av Evol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hopper jeg med her, jeg også! Jeg er glad for å få en ny pp sammen med så fine folk, selv om jeg såklart helst skulle hatt klaff denne perioden. Egentlig like greit med tanke på studiesituasjonen min for øyeblikket ;)

 

Dette blir vår andre skikkelige prøveperiode nå. Prøver på nr 2, og har ei nydelig (altoppslukende) jente på 19 mnd fra før. Fulltidsstudent, snart 25 år, Trondheim :)

 

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp

 

Tirsdag 2 Des: Bingo_1 ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

 

Onsdag 3 Des: Karooline, Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus,Evol

 

Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA, CurlySue 3pp

 

Fredag 5 Des: LillePipp

 

Lørdag 6 Des:

 

Søndag 7 Des:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alle el-tester her? Funnet ut jeg ikke vil bruke det, redd for at det tar for mye fokus, så vi vil heller leve som normalt og håpe på det beste med jevnlig sengehygge stresset meg altfor mye opp denne pp, så klarte jo ikke tenke på noe annet og ble helt fjern på jobb

Jeg testet ikke sist gang, og da klaffet det nesten med én gang :) Er ingen grunn til å stresse med det, nei. Jeg merker at jeg bruker altfor mye energi på det selv. Nå er jeg imidlertid igang med å bestille meg eggløsningstester for å teste det ut for første gang. Fare for at jeg ikke kommer til å klare å tenke på noe annet uansett ;) (Trykker på *refresh* her inne altfor ofte - det er kjedelig å skrive oppgave, hehe.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på ny gruppe, og håper inderlig at det skal skje noe denne prøveperioden :)

 

 

 

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp

Tirsdag 2 Des: Bingo_1 ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

Onsdag 3 Des: Karooline, Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus,Evol, Vinterblomst

Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA, CurlySue 3pp

Fredag 5 Des: LillePipp

Lørdag 6 Des:

Søndag 7 Des: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen alle sammen :D

 

Det jeg liker å gjøre er å ta gledene på forskudd i stedet for sorgene :) Om sorgen eller nedturen da kommer har jeg vertfall hatt en glede ;)

 

Ha ei flott helg alle nydelige verpesyke damer der ute :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ikke fått TR, bare bittelitt spotting i dag også. Skjønner ingenting 😕 Så ikm datoen min blir forskjøvet et par dager. Sattser på at TR kommer for fult i morgen.

 

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp

 

Tirsdag 2 Des: Bingo_1 ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

 

Onsdag 3 Des: Karooline, Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus,Evol, Vinterblomst

 

Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA

 

Fredag 5 Des: LillePipp

 

Lørdag 6 Des: CurlySue

 

Søndag 7 Des:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Bruker alle el-tester her? Funnet ut jeg ikke vil bruke det, redd for at det tar for mye fokus, så vi vil heller leve som normalt og håpe på det beste med jevnlig sengehygge stresset meg altfor mye opp denne pp, så klarte jo ikke tenke på noe annet og ble helt fjern på jobb

Jeg testet ikke sist gang, og da klaffet det nesten med én gang :) Er ingen grunn til å stresse med det, nei. Jeg merker at jeg bruker altfor mye energi på det selv. Nå er jeg imidlertid igang med å bestille meg eggløsningstester for å teste det ut for første gang. Fare for at jeg ikke kommer til å klare å tenke på noe annet uansett ;) (Trykker på *refresh* her inne altfor ofte - det er kjedelig å skrive oppgave, hehe.)

Hehe jeg trykker også refresh på siden her altfor ofte😂 krysser fingrene denne gangen. Dette er 3 pp, forrige gang gikk det på første pp så begynner å bli utålmodig 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mensen over, og ventinga på el har begynt... Aner ikke hvor mange dager/uker/Mnd vi må vente..

 

Håper tiden framover går fort., hvertfall november. Desember er bare kos, så da er det lettere å få tankene over på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo litt koko å si, men HURRA TR kom for fult nå! Masse friskt blod, etter 3 dager med kun en liten rosa spott hver dag. Letta. Da er kroppen i rute, og jeg får ikm 6. desember. Litt små bekymret for at jeg kun har 10 dagers lutealfase, men det skal jo være akkurat lenge nok til å bli gravid, så skyver de bekymringene under senga enn så lenge  :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har tanta reist og jakten kan begynne :)

 

Hvordan er det med deg Curlysue?

 

Det har vært en fantastisk tr periode, om bare alle "menser" kunne vært som denne så hadde jeg ikke klaget altså :) Men uansett godt å få det overstått. Håper jeg ikke ser blod igjen før i August 2015 en gang :)

For oss alle selvsagt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet tidligere i uka positiv på cb digital, det sto gravid 1-2, men i dag fikk jeg store smerer å mye blod så jeg kan vel bare trykt hive meg inn her . Ikm 6 desember. Får ikke kopiert lista så hvis noen kan være så snill å line meg inn hadde det vert fint 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp

Tirsdag 2 Des: Bingo_1 ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

Onsdag 3 Des: Karooline, Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus,Evol, Vinterblomst

Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA

Fredag 5 Des: LillePipp

Lørdag 6 Des: CurlySue, nikolinee

Søndag 7 Des: 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet tidligere i uka positiv på cb digital, det sto gravid 1-2, men i dag fikk jeg store smerer å mye blod så jeg kan vel bare trykt hive meg inn her . Ikm 6 desember. Får ikke kopiert lista så hvis noen kan være så snill å line meg inn hadde det vert fint

Det var trist nikolinee :( Håper på en 9 mnds graviditet for deg i denne gang!!

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet tidligere i uka positiv på cb digital, det sto gravid 1-2, men i dag fikk jeg store smerer å mye blod så jeg kan vel bare trykt hive meg inn her . Ikm 6 desember. Får ikke kopiert lista så hvis noen kan være så snill å line meg inn hadde det vert fint 😊

Jeg har opplevd det samme som deg hele tre ganger, positiv test for å så blø noen dager senere, men jeg har tre sprell levende unger😄 Så ikke sikkert du trenger å ta alle sorger på forskudd! Kanskje du kan måle hcg-nivået ditt hos legen på mandag, og igjen på onsdag, for å se om det stiger, evt synker. Så slipper du å gå rundt og lure. Det er så tungt. Masse lykke til😊

 

 

Anonymous poster hash: 90f07...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikolinee: Jeg ville nok også tatt en tur til legen først før jeg avskrev en mulig graviditet. Dette skjedde med en venninne av meg, hun fikk positiv test, men fikk det hun trodde var en SA kort tid etter. Viste seg på UL undersøkelse at hun fortsatt var gravid.. Ja hun hadde hatt en SA, men det var bare det ene embryoet, hun hadde vært gravid med tvillinger! Det andre levde i beste velgående 😊

 

Bellanie: Her går det bare bra, har menssmerter fra h.. Men sånn er det jo hver gang, bruker å vare en dag også er det over 😊 Så deilig for deg å være ferdig med TR! 😊 Ja, nå begynner jakten på EL for deg, spennende! Den kommer jo garantert, spørsmålet er når? ☺️💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp

 

Tirsdag 2 Des: Bingo_1 ~Lena~, Utålmodige meg 1pp,frkQ

 

Onsdag 3 Des: Karooline, Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus,Evol, Vinterblomst

 

Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA

 

Fredag 5 Des: LillePipp

 

Lørdag 6 Des: CurlySue

 

Søndag 7 Des:

 

Hei jenter, hiver meg på her. Har ikke vært aktiv bruker tidligere bare vært inne å lest litt. Begynner på pp 4 nå, å må si jeg alt begynner å bli utålmodig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...