Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg legger meg til i uke 49, selv om jeg ikke er helt sikker på når IKM faktisk er. Med tullete sykluser som varer fra 5-7 uker hadde jeg trodd at EL først ville være om et par uker, men nå er slimet på plass, så da bør det skje noe innen noen dager :)

 

Tester alle med eggløsningstester? Jeg forsøker meg uten, fordi jeg blir helt tussete av all testingen, men jeg kjenner jo at det kribler i fingrene og at billige-tester.no ikke er langt unna...

 

 

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp

Tirsdag 2 Des: Bingo_1 ~Lena~, Utålmodige meg 1pp,frkQ

Onsdag 3 Des: Karooline, Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus,Evol, Vinterblomst

Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA

Fredag 5 Des: LillePipp

Lørdag 6 Des: CurlySue, Trøndermammasnart

Søndag 7 Des: Mamma'n til godgullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester ikke, følger bare med på kroppen, men har gode EL signaler.

 

Jeg hadde EL blødning denne gangen, så til deg som blør litt, det kan være det, å det betyr visst nok (har jeg lest et sted), at eggløsningen er ekstra kraftig, å at man er svært fruktbar ;)

 

Jeg er i DPO land, uten et eneste symptom  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester ikke denne mnd, Mamman til godgullet. Føler ingen trang til det heller:)

 

Humpa hver dag denne uka, også idag med halvsyk mann, fordi "jeg må jo yte mitt når du har EL" sa han:) har jo fortalt han at appen mener jeg har EL lørdag, og at vi derfor bør humpe idag og søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet denne måneden, bare for å sjekke om det faktisk stemmer og det ser jo sånn ut også, men pleier ikke å teste jeg heller😊 må le litt av meg selv da. Skulle kjøpe flere tester i går fordi jeg hadde knall positiv test på formiddagen i går og vi har humpet nå ganske mye så hadde lyst å spare mannen litt😂 så skulle da ta en ny test på kvelden for å sjekke om den var blitt negativ igjen, men de hadde ikke de testene jeg skulle ha der jeg var, å kjøpe CB digital til 500 kr var liksom uaktuelt. Sparte mannen i gårkveld, men tok igjen i dag tidlig klokken 7 hihi😂 Men jeg liker egentlig sex annenhver dag i el perioden best, da blir det ikke såå mye stress😉

Endret av LykkeLi1978
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet både med lilla cb og billigtester. Temper også. Livmortappen har jeg ingen planer om å bli bedre kjent med :P

 

Har tatt et par billigtester for å sjekke at jeg ikke har senere el (at egget ikke slapp første gang jeg hadde LH-topp). Tempen falt aldri sånn som sist pp, i tillegg kom el lenge før jeg trodde. Men tempen holder seg høy, og må vel stole på at jeg har hatt el. Hadde i tillegg blødning som kan være el-blødning. Overdrev vel ikke aksjeinnlegging denne mnd heller. Er nok rundt 5 dpo nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet både med lilla cb og billigtester. Temper også. Livmortappen har jeg ingen planer om å bli bedre kjent med :P

 

Har tatt et par billigtester for å sjekke at jeg ikke har senere el (at egget ikke slapp første gang jeg hadde LH-topp). Tempen falt aldri sånn som sist pp, i tillegg kom el lenge før jeg trodde. Men tempen holder seg høy, og må vel stole på at jeg har hatt el. Hadde i tillegg blødning som kan være el-blødning. Overdrev vel ikke aksjeinnlegging denne mnd heller. Er nok rundt 5 dpo nå.

Fra hvilken dag regner man dpo egentlig? Den dagen egget slipper eller er første dagen dagen etter egget har sluppet?😊 har lært mye om kroppens forplantningevne etter at vi ble prøvere😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Testet både med lilla cb og billigtester. Temper også. Livmortappen har jeg ingen planer om å bli bedre kjent med :P

 

Har tatt et par billigtester for å sjekke at jeg ikke har senere el (at egget ikke slapp første gang jeg hadde LH-topp). Tempen falt aldri sånn som sist pp, i tillegg kom el lenge før jeg trodde. Men tempen holder seg høy, og må vel stole på at jeg har hatt el. Hadde i tillegg blødning som kan være el-blødning. Overdrev vel ikke aksjeinnlegging denne mnd heller. Er nok rundt 5 dpo nå.

Fra hvilken dag regner man dpo egentlig? Den dagen egget slipper eller er første dagen dagen etter egget har sluppet?😊 har lært mye om kroppens forplantningevne etter at vi ble prøvere😂

Dagen etter. Regner fra når tempen har steget og testene blir svakere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :) I dag har jeg forsåvet meg :o skikkelig pang start på dagen.. Har vel aldri klart å få ungene så fort i klena før som i dag :P

Dermed har jeg ikke el testa enda. Men jeg testa i går kveld, og den var nesten positiv, så regner med noe er i gang.

 

Hadde vist ikke trengt å teste etter el jeg heller, kjenner el smertene siger på. Håper ikke det blir like gale som sist pp.

Dag 18 i dag, så vis el testen er positiv neste gang jeg går på do så kommer den vel en dag før denne pp enn sist pp.

Det som var så irriterende sist pp var at jeg fikk positiv test på dag 19, men eggløsningen var ikke før dag 22. 

 

Det er jo meget lenge etter første positive test syns jeg, men lurer da om jeg skal regne med at det tar 3 dager denne gangen også  :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :) I dag har jeg forsåvet meg :o skikkelig pang start på dagen.. Har vel aldri klart å få ungene så fort i klena før som i dag :P

Dermed har jeg ikke el testa enda. Men jeg testa i går kveld, og den var nesten positiv, så regner med noe er i gang.

 

Hadde vist ikke trengt å teste etter el jeg heller, kjenner el smertene siger på. Håper ikke det blir like gale som sist pp.

Dag 18 i dag, så vis el testen er positiv neste gang jeg går på do så kommer den vel en dag før denne pp enn sist pp.

Det som var så irriterende sist pp var at jeg fikk positiv test på dag 19, men eggløsningen var ikke før dag 22.

 

Det er jo meget lenge etter første positive test syns jeg, men lurer da om jeg skal regne med at det tar 3 dager denne gangen også :klo:

Herlig med travle morgener :D

Jeg hadde jo fem dager med blink sist og null denne gang. Begynte nok å teste for sent. Nå liker vi jo ikke å overdrive humpingen, men tror du skal bruke helga på jevnlig aksjeinnlegging ;) Er umulig å vite om det tar tre dager denne gang også, men det kan jo skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i det synnøve. Humping skal bli!! Har ikke vært noenting siden onsdag så skal klare helga ;)

 

Hvordan traff din aksjeinnleggelse ift el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i det synnøve. Humping skal bli!! Har ikke vært noenting siden onsdag så skal klare helga ;)

 

Hvordan traff din aksjeinnleggelse ift el?

La inn torsdag og fredag kveld. Tror el var søndag. Murringer lørdag ettermiddag og blødning mandag morgen. Testen var vel sterkest på lørdag tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Du har rett i det synnøve. Humping skal bli!! Har ikke vært noenting siden onsdag så skal klare helga ;)

 

Hvordan traff din aksjeinnleggelse ift el?

La inn torsdag og fredag kveld. Tror el var søndag. Murringer lørdag ettermiddag og blødning mandag morgen. Testen var vel sterkest på lørdag tror jeg.

 

Det høres jo meget lovende ut :D Håper det klaffer :) Hørte forresten at sjansen for å få jente med sex før el ikke var større enn 51% :o Trodde raten var mye høyere enn det..

 

Skal du stoppe prøvingen nå om det ikke går denne pp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Du har rett i det synnøve. Humping skal bli!! Har ikke vært noenting siden onsdag så skal klare helga ;)

 

Hvordan traff din aksjeinnleggelse ift el?

La inn torsdag og fredag kveld. Tror el var søndag. Murringer lørdag ettermiddag og blødning mandag morgen. Testen var vel sterkest på lørdag tror jeg.

Det høres jo meget lovende ut :D Håper det klaffer :) Hørte forresten at sjansen for å få jente med sex før el ikke var større enn 51% :o Trodde raten var mye høyere enn det..

 

Skal du stoppe prøvingen nå om det ikke går denne pp?

Den er ikke spesielt høy, nei. Har benytter et par andre tiltak, men rakk knapt å komme i gang med dem før el-testen var positiv :D

 

Og ja, det blir pause til sommeren.

Endret av Synnøve_Solbakken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Du har rett i det synnøve. Humping skal bli!! Har ikke vært noenting siden onsdag så skal klare helga ;)

 

Hvordan traff din aksjeinnleggelse ift el?

La inn torsdag og fredag kveld. Tror el var søndag. Murringer lørdag ettermiddag og blødning mandag morgen. Testen var vel sterkest på lørdag tror jeg.
Det høres jo meget lovende ut :D Håper det klaffer :) Hørte forresten at sjansen for å få jente med sex før el ikke var større enn 51% :o Trodde raten var mye høyere enn det..

 

Skal du stoppe prøvingen nå om det ikke går denne pp?

Den er ikke spesielt høy, nei. Har benytter et par andre tiltak, men rakk knapt å komme i gang med dem før el-testen var positiv :D

 

Og ja, det blir pause til sommeren.

 

Da krysser jeg alt jeg har for deg denne pp :D Bortsett fra bena ;)

Hadde vært kjekt om vi fikk følge hverandre til August :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Du har rett i det synnøve. Humping skal bli!! Har ikke vært noenting siden onsdag så skal klare helga ;)

 

Hvordan traff din aksjeinnleggelse ift el?

La inn torsdag og fredag kveld. Tror el var søndag. Murringer lørdag ettermiddag og blødning mandag morgen. Testen var vel sterkest på lørdag tror jeg.
Det høres jo meget lovende ut :D Håper det klaffer :) Hørte forresten at sjansen for å få jente med sex før el ikke var større enn 51% :o Trodde raten var mye høyere enn det..

 

Skal du stoppe prøvingen nå om det ikke går denne pp?

Den er ikke spesielt høy, nei. Har benytter et par andre tiltak, men rakk knapt å komme i gang med dem før el-testen var positiv :D

 

Og ja, det blir pause til sommeren.

Da krysser jeg alt jeg har for deg denne pp :D Bortsett fra bena ;)

Hadde vært kjekt om vi fikk følge hverandre til August :D

Det hadde vært veldig kjekt :)

Happy humping ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murrer godt i korsryggen i dag, så regner med det er EL smerter Blir sexyaften i kveld, for tipper EL er i morgen

Her også. Murrer vagt bak i det, kjenner det godt på venstre siden.

Her skal det sexes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Murrer godt i korsryggen i dag, så regner med det er EL smerter Blir sexyaften i kveld, for tipper EL er i morgen

Her også. Murrer vagt bak i det, kjenner det godt på venstre siden.

Her skal det sexes ;)

 

happy humping på deg også snuppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy humping alle sammen♥️ Jeg er fremme på hotellet og skal ikke hjem å humpe før på søndag😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli tullete.. Dette er min 3 eggløsninger etter at jeg mistet.

På den første el fikk jeg positiv test en dag og el samme dag.

Nå andre gang gikk det 3 dager fra første positive test til eggløsning. Så er det da dette, jeg vil jo ikke sløse med tida.. men jeg har lovet meg selv bort i kveld. Samboer kommer hjem mens jeg er ute. Det er meningen vi skal drikke litt å kose oss på jentekveld, men jeg er rett å slett redd for å ødelegge hele prøvinga med å dra bort bare for i kveld (jeg vet)!!!

Jeg kommer jo hjem sent i kveld, men plutselig kommer tankene: tenk om mannen min sover, jeg har ikke sjangs til å vekke ham. kan ikke nevne eggløsningen for da får han hetta, å klarer ikke prestere. Ivertfall ikke slik jeg vil han skal.. Argh, de tankene å denne prøvingen gjør at jeg oppfører meg som en tosk som ikke vet bak frem på meg selv..

Jeg vet jo hva jeg hadde svart om noen andre skrev dette! Utblåsning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli tullete.. Dette er min 3 eggløsninger etter at jeg mistet.

På den første el fikk jeg positiv test en dag og el samme dag.

Nå andre gang gikk det 3 dager fra første positive test til eggløsning. Så er det da dette, jeg vil jo ikke sløse med tida.. men jeg har lovet meg selv bort i kveld. Samboer kommer hjem mens jeg er ute. Det er meningen vi skal drikke litt å kose oss på jentekveld, men jeg er rett å slett redd for å ødelegge hele prøvinga med å dra bort bare for i kveld (jeg vet)!!!

Jeg kommer jo hjem sent i kveld, men plutselig kommer tankene: tenk om mannen min sover, jeg har ikke sjangs til å vekke ham. kan ikke nevne eggløsningen for da får han hetta, å klarer ikke prestere. Ivertfall ikke slik jeg vil han skal.. Argh, de tankene å denne prøvingen gjør at jeg oppfører meg som en tosk som ikke vet bak frem på meg selv..

Jeg vet jo hva jeg hadde svart om noen andre skrev dette! Utblåsning ;)

 

Hva med en morgenhump i morgen, det bør jo være innafor?

 

Anonymous poster hash: 7f2f3...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg begynner å bli tullete.. Dette er min 3 eggløsninger etter at jeg mistet.

På den første el fikk jeg positiv test en dag og el samme dag.

Nå andre gang gikk det 3 dager fra første positive test til eggløsning. Så er det da dette, jeg vil jo ikke sløse med tida.. men jeg har lovet meg selv bort i kveld. Samboer kommer hjem mens jeg er ute. Det er meningen vi skal drikke litt å kose oss på jentekveld, men jeg er rett å slett redd for å ødelegge hele prøvinga med å dra bort bare for i kveld (jeg vet)!!!

Jeg kommer jo hjem sent i kveld, men plutselig kommer tankene: tenk om mannen min sover, jeg har ikke sjangs til å vekke ham. kan ikke nevne eggløsningen for da får han hetta, å klarer ikke prestere. Ivertfall ikke slik jeg vil han skal.. Argh, de tankene å denne prøvingen gjør at jeg oppfører meg som en tosk som ikke vet bak frem på meg selv..

Jeg vet jo hva jeg hadde svart om noen andre skrev dette! Utblåsning ;)

 

Hva med en morgenhump i morgen, det bør jo være innafor?

 

Anonymous poster hash: 7f2f3...dda

 

Ikke om tempen har steget, minimal sjangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...