Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

Ja, da er det jo bare å ta på finstasen(?) og humpe i vei, LykkeLi1978 :fnise:
Jeg har ikke sagt noe til mannen om at EL er i dag, vil ikke risikere rar stemning i senga. Første/forrige gang vi ble gravide var det et "uhell", hvor ingen av oss trodde jeg var i nærheten av EL en gang. Så å aktivt prøve føles uvant.

 

En annen ting som føles uvant er å ha samleie annenhver dag! DET er lenge siden, det :P Men det er jo faktisk veldig bra for oss å finne igjen den tonen og den hyppigheten, blir så lett for at det går littegrann for lang tid i mellom når man er fulltidsjobbende++ småbarnsforeldre altså.

 

Håper forresten det er spiraluttak som har boostet/fucket opp hormonene, som gir meg nye kviser på kinnene hver eneste dag. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

masse el slim i dag, tappen kjennes ut som den er åpen og lav heldigvis litt mindre øm enn den har vært de siste dagene. Har veldig el (smerter ) stikninger som har vært siden fredag, men har økt på. Har vært ganske vondt ved sex, men må humpe litt i dag også slik at vi har prøvd det vi kan :)
Har ikke hatt så mye stikninger og smerter, ubehag tidligere med el (alltid litt men ikke mye) får håpe det er tilfeldig og ikke noe cyster elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er maange forskjellige apper, men fikk tips om "Clue" hos en venninne. Hun kjenner personen som har laget den! Lastet den ned i går, og den er kjempefin! Veldig enkel og opplysende! Har brukt WomanLog til nå, men likte denne mye bedre! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

javel, dag 17 og er vel den eneste her inne som fremdeles venter på eggløsning :P Enda et par dager på meg før jeg føler syklusen er ute av balanse fremeles.

 

Jeg har ikke mer tester heller, men kan ikke huske å ha brukt 21 stk :o Men har vel det  :fnise:  Jeg venter på postmannen (fri på dagtid er fanatstisk :)), for jeg vet at han har nye tester til meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel, dag 17 og er vel den eneste her inne som fremdeles venter på eggløsning :P Enda et par dager på meg før jeg føler syklusen er ute av balanse fremeles.

 

Jeg har ikke mer tester heller, men kan ikke huske å ha brukt 21 stk :o Men har vel det :fnise: Jeg venter på postmannen (fri på dagtid er fanatstisk :)), for jeg vet at han har nye tester til meg :D

Hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

javel, dag 17 og er vel den eneste her inne som fremdeles venter på eggløsning :P Enda et par dager på meg før jeg føler syklusen er ute av balanse fremeles.

 

Jeg har ikke mer tester heller, men kan ikke huske å ha brukt 21 stk :o Men har vel det  :fnise:  Jeg venter på postmannen (fri på dagtid er fanatstisk :)), for jeg vet at han har nye tester til meg :D

så deilig med fri på dagen idag da snuppa :) men skal du på kveldsvakt da eller?

håper postmannen kommer med pakke til deg idag ;)

21 stk el tester er vel ikke noe problem å bruke opp :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

javel, dag 17 og er vel den eneste her inne som fremdeles venter på eggløsning :P Enda et par dager på meg før jeg føler syklusen er ute av balanse fremeles.

 

Jeg har ikke mer tester heller, men kan ikke huske å ha brukt 21 stk :o Men har vel det  :fnise:  Jeg venter på postmannen (fri på dagtid er fanatstisk :)), for jeg vet at han har nye tester til meg :D

så deilig med fri på dagen idag da snuppa :) men skal du på kveldsvakt da eller?

håper postmannen kommer med pakke til deg idag ;)

21 stk el tester er vel ikke noe problem å bruke opp :P hehe

 

Jeg vet poatmannen har pakke :D Han har alltid det dagen etter jeg har spurt ;) Han kommer bare litt sent på dagen sånn i 11-12 tiden :) Nei, det var ikke problem å bruke om testene, jeg synes bare det var så ubetenksomt å ikke gi meg en positiv liksom. De er billige, men ikke gratis ;)

 

Ja, jeg synes det er helt fantastisk arbeidstid. Å kunne gå en kveld i uken å få tid til husvask og klesvask og ellers alt det en måtte ønske :) Gikk rett å la meg i solariumet når jeg hadde levert jentene i morges :) 

Jeg er selger og har mye kontor tid på dagtid, da er det kjekt å gå kveld og faktisk møte kunder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

javel, dag 17 og er vel den eneste her inne som fremdeles venter på eggløsning :P Enda et par dager på meg før jeg føler syklusen er ute av balanse fremeles.

 

Jeg har ikke mer tester heller, men kan ikke huske å ha brukt 21 stk :o Men har vel det  :fnise:  Jeg venter på postmannen (fri på dagtid er fanatstisk :)), for jeg vet at han har nye tester til meg :D

så deilig med fri på dagen idag da snuppa :) men skal du på kveldsvakt da eller?

håper postmannen kommer med pakke til deg idag ;)

21 stk el tester er vel ikke noe problem å bruke opp :P hehe

 

Jeg vet poatmannen har pakke :D Han har alltid det dagen etter jeg har spurt ;) Han kommer bare litt sent på dagen sånn i 11-12 tiden :) Nei, det var ikke problem å bruke om testene, jeg synes bare det var så ubetenksomt å ikke gi meg en positiv liksom. De er billige, men ikke gratis ;)

 

Ja, jeg synes det er helt fantastisk arbeidstid. Å kunne gå en kveld i uken å få tid til husvask og klesvask og ellers alt det en måtte ønske :) Gikk rett å la meg i solariumet når jeg hadde levert jentene i morges :)

Jeg er selger og har mye kontor tid på dagtid, da er det kjekt å gå kveld og faktisk møte kunder :D

 

å så deilig med solarium a :) det hørtes digg ut :)

 

hehe men nå kommer postmannen snart ;) satser på den pakka gir det pos tester ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, ny el test nå og ser jo nå at den er knall positiv😊 og den i går var ganske positiv, men ikke helt😜, fortsatt litt slim og litt øm.... hm... da blir det vel litt humping i kveld også da, men nå er jeg seriøst usikker på om mannen har mer å gi, må jo bli tomt med 5 kvelder på 6 dager😱😱 med positiv test nå betyr vel det at egget ikke har sluppet enda egentlig... kanskje stå over i kveld og ta det i morgen kveld for å spare opp litt ha ha, eller er det dumt? Blir litt rådvill hihihi😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du kan spare ham i dag ja, men det vil alltids være et par millioner svømmere uansett :) Om testen er skikkelig knall i dag så vil trolig egget slippes i morgen. Det jeg vill gjort var å vente med å tisse mellom kl 17.00 og 20.00 i dag og ta en ny test.

Om testen da er like positiv som den du allerede har tatt så kan du spare ham, men om den er svakere ville jeg kjørt på :)

 

Da har jeg fått mine tester, akkurat på timen ;) Min er negativ fremdeles på dag 17 :) men men, vi humper annenhver dag så går vi nok ikke glipp av noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei Bellanie, takk for gode råd, var noe sånt jeg tenkte på også egentlig😄 men veldig greit å få det bekreftet, da må nok jeg kjøpe nye tester i dag også for den pakka på 7 jeg hadde ble tom nå gitt😉 da får man bare vente til i kveld å se, he he dette er jammen litt av en komedie egentlig😂 Du får bare kjøre på Bellanie, man vet aldri hva som kan skje før tanta eventuelt, forhåpentligvis ikke, banker på😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel, dag 17 og er vel den eneste her inne som fremdeles venter på eggløsning :P Enda et par dager på meg før jeg føler syklusen er ute av balanse fremeles.

 

Jeg har ikke mer tester heller, men kan ikke huske å ha brukt 21 stk :o Men har vel det :fnise: Jeg venter på postmannen (fri på dagtid er fanatstisk :)), for jeg vet at han har nye tester til meg :D

Du er ikke den eneste som venter, nei ;) Har ikke testet enda i dag, men testen i går var så svak at streken nesten ikke syntes engang :P Tempen fortsatt lav og jevn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

javel, dag 17 og er vel den eneste her inne som fremdeles venter på eggløsning :P Enda et par dager på meg før jeg føler syklusen er ute av balanse fremeles.

 

Jeg har ikke mer tester heller, men kan ikke huske å ha brukt 21 stk :o Men har vel det :fnise: Jeg venter på postmannen (fri på dagtid er fanatstisk :)), for jeg vet at han har nye tester til meg :D

Du er ikke den eneste som venter, nei ;) Har ikke testet enda i dag, men testen i går var så svak at streken nesten ikke syntes engang :P Tempen fortsatt lav og jevn.

 

Det var faktisk godt å høre :) Jeg tok 3 tester i går og alle var så å si blenda. Nå har jeg tatt en ny i dag og den er mye sterkere. Akkurat samme mønsteret som sist pp. Testene var ganske sterke noen dager, ble så svake og usynlige og pluteselig ble de sterke igjen, knall sterke :) Jeg må vel bare belage meg på 34-38 dagers sykluser jeg da. Kjedelig når jeg har 30 normalt. 

Alt tar lengre tid, sukk.. men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en del stikkninger nede på venstre side i går og i dag. Har tiltatt litt i dag syntes jeg, kjenner det liksom hele tiden. 

Noen andre som kjenner det slik?

Sist pp hadde jeg ikke det, men grufulle mens smerter i stedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hatt EL Bellanie 😊 Tester ikke, men er kun på dag 13 i dag, og er rimelig sikker på at EL er til helgen 😊 Vi har hatt sex annen hver dag siden TR, og fortsetter med det til ut i neste uke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde positiv EL test i går, testet med Clear blue dobbel indikator, men den har selv sakt gått i vranglås så jeg er litt i tenkeboksen på om jeg gidder å kjøpe ny.. men det er jo greit å vite når EL er ferdig. Tenke tenke  :)

Men sist PP fikk jeg blinkende smilefjes en dag før et stille smilefjes, denne gangen var det et sterkt smilefjes  fra dag 1. Jeg blir ikke klok jeg, fordi jeg trodde i grunnen El var til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager!? Blod i trusa på dag 13!?? Ikke bare en liten dråpe, men et fult truseinnlegg. Denne var ny. Pleier ikke å blø mellom TR og IKM. Rimelig sikker på at jeg ikke har hatt EL. Tar dette som et dårlig tegn 😞 Skjønner ikke hva kroppen holder på med, murrer i korsryggen også 😳 Kan jo være fordi vi hadde sex i går, men pleier altså ikke å blø etter sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager!? Blod i trusa på dag 13!?? Ikke bare en liten dråpe, men et fult truseinnlegg. Denne var ny. Pleier ikke å blø mellom TR og IKM. Rimelig sikker på at jeg ikke har hatt EL. Tar dette som et dårlig tegn 😞 Skjønner ikke hva kroppen holder på med, murrer i korsryggen også 😳 Kan jo være fordi vi hadde sex i går, men pleier altså ikke å blø etter sex.

Det kan jo være el-blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CurlySue får håpe det er el blødning. Murring i korsryggen kan hvertfall være tegn på det. Krysser fingrene for det er el og ikke syklus på tur:)

Her tror jeg el var går, men ingen testing eller temping her så fortsetter med sengehygge en god stund fremover tar ingen sjanser på å ikke treffe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...