Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

Hehe, høyt progesteron nivå tar jeg i mot med åpene armer! ☺️ For det tror jeg faktisk har vært lavt de siste mnd (der av ingen symptomer) 😳 Vet at det er aaalt for tidlig, men håpet er på plass! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egget fester seg jo ikke før mellom 5-10 dpo :/?

Ja, vet.. 😊 Så er jo helt umulig "gravid" enda. Men hva skjer før det fester seg? Er det umulig å kjenne noe? Kjenner hvertfall hormonene 😜 Har bare ikke kjent noenting før, så blir mer håpefull nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at du har troa CurlySue og ikke skal jeg ta den fra deg heller ;)

 

Men, du høres ut som meg sist pp.. El ubehaget ga seg ikke etter el og den hvite utfloden fortsatte etter el. Pleier også å være tørr.

Jeg TROR (merk tror) ikke egget har festa seg innafor 3 dpo.. Og det er jo de hormonene du leter etter ikke sant?

 

En annen ting som er verdt å merke seg etter el, er at østrogenet forsvinner og progesteronet overtar frem til mensen starter igjen.

Humørsvingningene dine kan skyldes høye nivåer av nettopp progesteron. Det kan du faktisk ta som en god nyhet for det betyr i det minste at hormonene er høye nok til å ta imot et svangerskap.

Det varierer fra syklus til syklus. Ville bare gi deg en pekepinn om du IKKE skulle være gravid (noe jeg håper du er :D).

Du tar jo fra henne troa??

 

Anonymous poster hash: 193ed...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Egget fester seg jo ikke før mellom 5-10 dpo :/?

Ja, vet.. Så er jo helt umulig "gravid" enda. Men hva skjer før det fester seg? Er det umulig å kjenne noe? Kjenner hvertfall hormonene Har bare ikke kjent noenting før, så blir mer håpefull nå

 

Sjekk ut the great sperm race på youtube :) Der får du se alt innen fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så kjekt at du har troa CurlySue og ikke skal jeg ta den fra deg heller ;)

 

Men, du høres ut som meg sist pp.. El ubehaget ga seg ikke etter el og den hvite utfloden fortsatte etter el. Pleier også å være tørr.

Jeg TROR (merk tror) ikke egget har festa seg innafor 3 dpo.. Og det er jo de hormonene du leter etter ikke sant?

 

En annen ting som er verdt å merke seg etter el, er at østrogenet forsvinner og progesteronet overtar frem til mensen starter igjen.

Humørsvingningene dine kan skyldes høye nivåer av nettopp progesteron. Det kan du faktisk ta som en god nyhet for det betyr i det minste at hormonene er høye nok til å ta imot et svangerskap.

Det varierer fra syklus til syklus. Ville bare gi deg en pekepinn om du IKKE skulle være gravid (noe jeg håper du er :D).

Du tar jo fra henne troa??

 

Anonymous poster hash: 193ed...abf

 

Nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp, Fru-IT, Karooline

 

Tirsdag 2 Des: Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

 

Onsdag 3 Des: Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus, Evol, Vinterblomst, Nettie + jentungen

 

Torsdag 4 Des:

 

Fredag 5 Des: LillePipp

 

Lørdag 6 Des: Bellanie 3pp etter MA

 

Søndag 7 Des: CurlySue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så kjekt at du har troa CurlySue og ikke skal jeg ta den fra deg heller ;)

 

Men, du høres ut som meg sist pp.. El ubehaget ga seg ikke etter el og den hvite utfloden fortsatte etter el. Pleier også å være tørr.

Jeg TROR (merk tror) ikke egget har festa seg innafor 3 dpo.. Og det er jo de hormonene du leter etter ikke sant?

 

En annen ting som er verdt å merke seg etter el, er at østrogenet forsvinner og progesteronet overtar frem til mensen starter igjen.

Humørsvingningene dine kan skyldes høye nivåer av nettopp progesteron. Det kan du faktisk ta som en god nyhet for det betyr i det minste at hormonene er høye nok til å ta imot et svangerskap.

Det varierer fra syklus til syklus. Ville bare gi deg en pekepinn om du IKKE skulle være gravid (noe jeg håper du er :D).

Du tar jo fra henne troa??

 

Anonymous poster hash: 193ed...abf

 

kalles å være realistisk dusteanonym!

 

Anonymous poster hash: 4f9fe...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo tro og håpe så mye jeg vil at jeg er gravid, fakta er jo at jeg ikke vet 😊 Det er jo så og si umulig å si før en gt viser positivt 😊 Men de som har fulgte med meg her inne tror jeg vet at jeg er ganske fornuftig, jeg har aldri sagt at jeg har vært så håpefull før.. Det er noe annerledes denne gangen.. 😊 Takk for at du er realistisk Bellanie, jeg trenger jo det også, og du har selvfølgelig ikke tatt fra meg troa 😊 Vi har jo alle tro og håp på godt og vondt om graviditet her inne ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo tro og håpe så mye jeg vil at jeg er gravid, fakta er jo at jeg ikke vet Det er jo så og si umulig å si før en gt viser positivt Men de som har fulgte med meg her inne tror jeg vet at jeg er ganske fornuftig, jeg har aldri sagt at jeg har vært så håpefull før.. Det er noe annerledes denne gangen.. Takk for at du er realistisk Bellanie, jeg trenger jo det også, og du har selvfølgelig ikke tatt fra meg troa Vi har jo alle tro og håp på godt og vondt om graviditet her inne ❤

Hehe, jeg har kjempe troa jeg :) Vist er vi gravide :D

 

Jeg har ikke spredd beina for kroppslige morsomheter ;)

Å det har vel ingen andre her heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Jeg kan jo tro og håpe så mye jeg vil at jeg er gravid, fakta er jo at jeg ikke vet Det er jo så og si umulig å si før en gt viser positivt Men de som har fulgte med meg her inne tror jeg vet at jeg er ganske fornuftig, jeg har aldri sagt at jeg har vært så håpefull før.. Det er noe annerledes denne gangen.. Takk for at du er realistisk Bellanie, jeg trenger jo det også, og du har selvfølgelig ikke tatt fra meg troa Vi har jo alle tro og håp på godt og vondt om graviditet her inne ❤

Hehe, jeg har kjempe troa jeg :) Vist er vi gravide :D

 

Jeg har ikke spredd beina for kroppslige morsomheter ;)

Å det har vel ingen andre her heller?

Ja, ikke sant! 😂 Hehe 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp, Fru-IT

 

Tirsdag 2 Des: Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

 

Onsdag 3 Des: Karooline, Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus, Evol, Vinterblomst, Nettie + jentungen

 

Torsdag 4 Des:

 

Fredag 5 Des: LillePipp

 

Lørdag 6 Des: Bellanie 3pp etter MA, Trøndermammasnart

 

Søndag 7 Des: CurlySue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp, Fru-IT, Karooline

 

Tirsdag 2 Des: Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

 

Onsdag 3 Des: Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus, Evol, Vinterblomst, Nettie + jentungen

 

Torsdag 4 Des:

 

Fredag 5 Des: LillePipp

 

Lørdag 6 Des: Bellanie 3pp etter MA, Trøndermamma snart

 

Søndag 7 Des: CurlySue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp, Fru-IT, Karooline

Tirsdag 2 Des: Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

Onsdag 3 Des: Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus, Evol, Vinterblomst, Nettie + jentungen

Torsdag 4 Des: 

Fredag 5 Des: 

Lørdag 6 Des: Bellanie 3pp etter MA, Trøndermamma snart

Søndag 7 Des: CurlySue, LillePipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg falt ut av lista et sted. Fortsatt må blødninger, startet på mandag etter det jeg trodde var el søndag. Har ikke hatt el-slim siden søndag kveld. Har aldri blødd ved el før, og syns dette er litt merkelig.

 

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp, Fru-IT, Karooline

Tirsdag 2 Des: Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

Onsdag 3 Des: Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus, Evol, Vinterblomst, Nettie + jentungen

Torsdag 4 Des: 

Fredag 5 Des: 

Lørdag 6 Des: Bellanie 3pp etter MA, Trøndermamma snart

Søndag 7 Des: CurlySue, LillePipp, Mamma'n til godgullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg har forsvunnet av lista så jeg hiver meg på igjen :)

 

 

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp, Fru-IT, Karooline

Tirsdag 2 Des: Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

Onsdag 3 Des: Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus, Evol, Vinterblomst, Nettie + jentungen

Torsdag 4 Des: 

Fredag 5 Des: 

Lørdag 6 Des: Bellanie 3pp etter MA, Trøndermamma snart, Nikolinee

Søndag 7 Des: CurlySue, LillePipp, Mamma'n til godgullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp, Fru-IT, Karooline

 

Tirsdag 2 Des: Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

 

Onsdag 3 Des: Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus, Evol, Vinterblomst, Nettie + jentungen

 

Torsdag 4 Des: vitrineskap

 

Fredag 5 Des:

 

Lørdag 6 Des: Bellanie 3pp etter MA, Trøndermamma snart, Nikolinee

 

Søndag 7 Des: CurlySue, LillePipp, Mamma'n til godgullet

 

 

Skriver meg opp 4. Desember.. Tror muligens det blir riktig dato. Er i 1 pp etter pillleslutt, så vet ikke hvor lang syklusen blir.. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med symptomer her? Eller er alle som meg, i skikkelig pms humør :P

 

Jeg er ei bitch på denne sida av el altså :P Stakkars folk..

 

3dpo og ei uke til testing :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PMS til de grader. Samtidig eksamenslesing hjelper ikke på humøret.

 

X antall dpo (trolig 3-4), altfor lenge til testing.

 

Sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp, Fru-IT, Karooline

Tirsdag 2 Des: Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

Onsdag 3 Des: Min første 2012, LykkeLi1978 5pp, Sitronpus, Evol, Vinterblomst, Nettie + jentungen, Notabella

Torsdag 4 Des: vitrineskap

Fredag 5 Des: 

Lørdag 6 Des: Bellanie 3pp etter MA, Trøndermamma snart, Nikolinee

Søndag 7 Des: CurlySue, LillePipp, Mamma'n til godgullet

7 dpo i dag, ingen symptomer og det er deilig :D hadde alt for mange symptomer sist pp og negativ test, blir litt stresset og for spent av det så veldig glad om jeg kan slippe det resten av dpo dagene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...